1. ru 44 punten

Normaal heb ik niet veel te melden over simpele pizza restaurants, maar ik wil na keer op keer slechte service toch een recensie schrijven.

We kregen de verkeerde bestelling. Partner kreeg uiteindelijk zijn vegetarische lasagne. Hij prikt er een keer in en er komt een hap bacon uit, nou, wij geduldig wachten totdat de dame weer langsloopt om haar uit te leggen dat het niet helemaal vegetarisch is. Dame begint super brutaal te doen, wil er een hele discussie van maken en beweert dat het een stuk ui is! Alsof wij het verschil niet kunnen zien tussen ui en een reepje ham! Na dat wij er op stonden een nieuwe schaal te krijgen, verdwijnt ze zonder excuses te lang naar achter om vervolgens terug te komen met een nieuw discussie onderwerp: Nee, het was geen ui maar een stuk deeg! Of ze was zelf niet in orde of ze dacht dat wij niet helemaal honderd waren!

Na veel te lang wachten werden we steeds genegeerd, en konden we niet eens meer drankjes bestellen, dus toen maar boos opgestaan en alles geannulleerd.

Keer daarvoor wilde de dame niet eens onze tafel schoonmaken.