in Steenwijk

More than just food

1. Afgelopen week hebben wij bij restaurant Rhodos met onze familie het huwelijksjubileum van mijn ouders gevierd. Dit was zeer geslaagd. Het contact tevoren bij het reserveren was al zeer gastvrij te noemen en na een korte uitleg over de reden dat wij wilden reserveren dacht de ober enthousiast en creatief mee over het verzorgen van een extra feestelijk tintje aan het diner.

Op de dag zelf werden wij door de ober hartelijk ontvangen met ouzo en een persoonlijk woord aan het jubilerend paar.

Het bestellen verliep soepel en de wachttijd was niet lang. De maaltijden zagen er mooi verzorgd uit en smaakten bijzonder lekker. De ambiance was goed. Op het moment dat er gespeechd werd, dimde de ober de muziek. En er werd feestelijke muziek opgezet toen het, speciaal voor mijn ouders gemaakte, nagerecht werd gepresenteerd.

Al met al een hele aangename ervaring met veel gevoel voor gastvrijheid, persoonlijke aandacht en lekker eten.

Kortom: een echte aanrader!