Op dit adres zit nu: Grill & Stoof

1. Bij binnenkomst hadden we nog heel veel zin om lekker uit te gaan eten. De sfeer zag er gezellig uit met die rode zakdoeken, het was er wel super heet. Daar krijg je dorst van, maar wat moet je lang wachten op je drankje....... Jammer, is toch een verdienste zou ik zo zeggen. De uiensoep was helaas op, dus toen maar een Italiaanse tomatensoep besteld. Deze moet je volgens de ober met mes en vork eten. Nou, ik ben best wel wat gewend, maar hier had ik nog nooit van gehoord. De tomaten waren gevlogen, wel zat er heel veel brood, croutons in de soep. Oke, smaken verschillen, maar wat je toch wel bij een tomatensoep mag verwachten is dat er tomaten inzitten, nou onderin bij het brood denk ik.
    Okee op naar het hoofdgerecht, waar we heel erg lang op moesten wachten, zeker 2 uur. Je zou zeggen stap toch op, maar wij zijn fatsoenlijke mensen die gewoon netjes wachten ( tot uiterlijk 2 uur). De ober zei tegen ons over een paar minuutjes komt het hoofd gerecht, maar 20 min. later was het er nog niet. Ik spreek hem hierop aan, waarop hij zei dat hij met borden in zijn hand stond en geen tijd had. Vervolgens heeft een andere serveerster onze boosheid een beetje geblust door te zeggen dat ze zo uit zou komen leggen waarom het allemaal zo lang heeft geduurd. Tja een miscommunicatie met de keuken, we hebben een gratis drankje van haar gekregen, maar we kregen toch een beetje de indruk dat we erg moeilijke klanten waren, die de hele zaak op stelten zette. Dat was zeker niet het geval.

Kortom het gezellige etentje is heel erg in het water gevallen.
    Jammer, want we hadden heel bewust voor De oude bakkerij gekozen.
    Nog even een tip voor de kok, als iemand om medium vraagt, dan moet het vlees niet rood zijn, maar redelijk doorbakken, dit was de choice van de kok. De friet was tig keer opgebakken, dat zag je aan de harde stukjes die er tussen zaten.
    Sorry, ik kan er niet zoveel positiviteit aan geven, het bier was lekker en de huiswijn ook.