1. Ik heb een heel slechte ervaring met dit restaurant, de bediening is slecht. Het was niet druk, maar toch werden er fouten gemaakt. Tevens werkte er personeel wat maar gebrekkig Nederlands kon.

Het eten was matig, ik heb ongeveer een halve pot zout in de bonensoep moeten gooien voordat hij goed smaakte. Maar het hoofdgerecht was wel voldoende (souvlaki giros etc). Wat wel erg jammer was, was dat er niet flexibel kon worden omgesprongen als je iets extra wou (bijv een ander stukje vlees), erg slecht.

En als klapper op de vuurpijl is het restaurant ook nog erg duur, een glaasje fris kost rond 2,25 – 2,50 euro. En de gerechten zijn ook gemiddeld 5 euro duurder dan de gem. Griek. Allemaal bij elkaar vind ik dit een matig tot een zeer slecht restaurant dat nog heel wat te leren heeft. Mij zie je er ook nooit meer terug.

3,9