1. Ik schrijf niet snel een slechte recensie maar mijn ervaring is dermate slecht dat ik dit wel kenbaar wil maken. We aten hier met 3 personen. Het was een rustige avond maar we moesten nadat we het drankje hadden gekregen zelf naar binnen lopen om te vragen of we eten mochten bestellen (hoewel we dit meteen al duidelijk hadden aangegeven). Het eten kwam redelijk snel. We hadden 1x de hamburger en 2x de sate. De hamburger was OK, maar de sate was droog en aangebrand, met kant en klare satesaus. Deze werd niet terug gehaald. We hadden er ook een schaaltje met wokgroenten bijbesteld. Dit viel ook tegen en toen we even niet keken gingen de meeuwen ermee aan de haal. Toen we dit vriendelijke meldden (zonder verwachtingen) kregen serieus het antwoord: Ja, daar kunnen wij niks aan doen!! (Ipv op zijn minste een 'wat vervelend' en evt een nieuw bakje?). We hadden een kleine saté besteld, maar kregen zonder overleg automatisch de grote sate, die we voor de helft hebben moeten laten staan omdat het verbrand was, en we natuurlijk ook nog eens fors meer moesten betalen. Oftwel, de locatie is prachtig, maar de prijs/kwaliteit en service valt zeer tegen!

2,2