Op dit adres zit nu: El Paso

1. Nadat ik een jaar geleden niet naar verwachting had gegeten het maar weer eens geprobeerd. Had ik het maar gelaten. Vissoep? Wederom Tomatensoep met stukjes vis en weer geen mesje voor de boter (nu kruidenkaas) om op het er bij geserveerde broodje te smeren, maar tja wou niet lastig zijn.
    Daarna had ik biefstuk besteld met pepersaus zo rood mogelijk maar wel warm van binnen? De saus op het bord was nog kouder dan het niet voor verwarmde bord en mijn biefstuk was net iets warmer dan lichaamstemperatuur (hoe krijgen ze het voor elkaar). Kern temperatuur zo rood mogenlijk is volgens mij minimaal 50 graden Celsius. De zalm die mijn moeder had besteld was jawel door en door gaar en dus geen eten. En jawel zelfs de eieren op de uitsmijter van mijn broer konden de kaas niet op temperatuur brengen.
    Geen aanrader dus. Ons zullen ze er dan ook niet meer verwachten. Zoals ik na afrekenen ook heb mede gedeeld. Oja, na de vraag of het heeft gesmaakt, lieg tot het gedrukt staat want opbouwende kritiek daar hebben ze hier niets mee, de gasten wensen het zo of zij willen het zo of ze horen de opmerking voor de 1e keer is het standaard antwoord. Zonde maar ja, jammer!!