1. P. Bisschop

Het was een jaar geleden dat we de Zeeuwse kust hadden bezocht en waren toen niet zo tevreden. Zondag 6 september gingen we voor de herkansing. Wat een wereld van verschil. Het voorgerecht de huis gemarineerde zalm werd ervaren als het bekende engeltje over de tong. Het hoofdgerecht de kabeljauw zeer smaakvol en met een prettige begeleiding op het bord. Het nagerecht- niet op de kaart- maar kwam als geste van de eigenaresse. Een mooi opgemaakt bord met lekkere mondhapjes. Een minpuntje: de door mij gekozen wijn bleek niet (meer) in voorraad; waarvoor duizend maal excuses. Een maal excuus was voor mij ook voldoende geweest en ik werd wel begeleid naar een andere keuze. Deze werd door mij omschreven: Dit is geen katten....
    Kortom deze keer met een heel goed gevoel huiswaarts gekeerd en met de toezegging: Tot gauw.