2. Omgeving

1338020286 78
1407132037 68
1453206537 72
1482003100 76

1. Helaas kregen we een plekje onder in de koude, krappe wijnkelder.
    Enorme tegenvaller voor ons kerstdiner.

2. Het was prachtig weer, dus lekker op het terras aan de Maas. Wat opvalt is dat het personeel erg attent is. Eten is heerlijk, lekkere salade met zalm, garnalen, forel en paling. We komen snel weer terug.

3. Wij zijn meerdere keren wezen eten met ons gezin bij het Veerhuis, in de zomer op het gezellige terras en in de winter binnen in het restaurant. Wij zijn telkens aangenaam verrast door de goede en snelle bediening en het goede eten. Wij zullen nog regelmatig het veerhuis blijven bezoeken omdat het nog nooit is tegen gevallen. Blijkbaar zijn wij niet de enige, want het is meestal druk bezocht.

4. Gerrie Zegers

Wat ik vooral erg sfeervol vond was de plaats waar wij zaten.
    Het was 30 juli in de avond nog prachtig weer, wij zaten buiten en we keken op het haventje van Ravenstein.
    Het diner was heel netjes opgediend, en netjes geserveerd. Sommige voorgerechten vind ik er echt erg duur.

5. Sonnemans

Helaas was de zeetong niet vers en de kreeft droog en smakeloos. De cava en de chardonnay erbij aanbevolen was gelukkig wel lekker. De salade was niet aangemaakt en zonder smaak Al met al verhouding kwaliteit eten en prijzen veel te hoog! Helaas was dit bezoek niet voor herhaling vatbaar!

6. Rob

7. Wij hebben heerlijk gegeten met 6 personen. Gezellige sfeer, eten was heel goed, de bediening was heel vriendelijk.
    Wij komen er regelmatig. Een echte aanrader. Prijs en kwaliteit goed.

8. Leuke plek, aan de Maas, groot terras. Kwaliteit is goed, geen spannende dingen gewoon makkelijk Hollands. Tosti's kunnen de helft dunner (te veel en te dikke boterhammen naar verhouding met beleg) borrelhapjes, bittergarnituur zijn goed. Minpunt op deze mooie locatie is de ordinaire muziek- zonder herrie is t nog aangenamer toeven aan t water.

9. Johanna 407 punten

Na een dagje in het mooie land van Maas en Waal te hebben doorgebracht besloten om hier te gaan eten. Vriendelijke ontvangst op het buitenterras waarop nog plaats was zonder vooraf gereserveerd te hebben. Keurige bediening. Lekker en voldoende gegeten. Prima verhouding tussen prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Een echte aanrader op een mooie locatie direct aan de Maas.

10. Nelly Vloet-Kool

11. Zonder reservering op een zomerse zondagavond neergestreken op het terras, met mooi zicht op de Maasuiterwaarden. Heerlijke kreeft en jacobschelpen gegeten, weggespoeld met een mooie Brugse tripel. Mijn vrouw had een lekkere lamsfilet die haar goed smaakte. De prijzen zijn zonder meer redelijk. Deze houden we er in!

12. Hans Jansen

Vrijdagavond met zijn tweetjes gegeten. Vooraf een uiensoep. Deze was qua smaak precies goed. De verhouding soep en ui was in een goede balans. Het hoofdgerecht een zeetong. Dit restaurant staat bekend om haar zeetong. Dat hebben ze waargemaakt. Mooi krokant gebakken aan beide kanten. De bediening was heel goed. Het personeel attent. Dit restaurant beheerst de basics heel goed.

13. Goede bediening en lekker eten... Bij mooi weer lekker aan het water zitten.

14. Karst ( bbqstonecitysmoker.nl )

Na eerst overdag een bakje koffie te hebben gedronken met aardige ontvangst s avonds aan het water gegeten.
    Vlees van hoge kwaliteit en goed (medium) bereid.
    Mooie groenten erbij en bord met zorg opgemaakt ondanks erg veel drukte en bewegingen op het terras.
    Personeel wat zeer welwillend is dus voor ik dit ging schrijven eerst de recensies gelezen uit het verleden.
    Wat opvalt is dat er in 2016 nog niets is bevonden.
    Weet dus niet wat er in tussentijd is gebeurd maar ik heb in ieder geval geen klachten. Ik zit nog lekker op het terras een biertje te drinken maar mocht het klantvriendelijke nog anders worden dan meld ik dat alsnog.
    Kom hier zeker terug maar dan met mijn vrouwtje.

15. Annemarie

Onlangs hier aangemeerd voor de lunch, wat een leuke plek! De broodjes waren netjes geprijsd en rijkelijk opgemaakt. De bediening was vlot en het smaakte prima. Wij komen nog wel eens terug!

16. Ik begrijp de negatieve reacties niet zo goed die hier op de pagina staan. Wij zijn gisteren wezen eten bij Restaurant 't Veerhuis in Ravenstein. Wat een fantastische plek om te dineren en heerlijk eten. Complimenten voor de chefkok! Tevens complimenten voor de leuke bediening. Dit smaakt naar meer, we komen snel terug.

17. Heerlijk gegeten op een sfeervolle plek langs de Maasdijk. We zijn bij 't Veerhuis gaan eten ter ere van onze trouwdag. Goede kaart, lekker eten en vriendelijk personeel. Erg leuk was ook het vuurwerkje bij ons dessert. Hier komen we nog zeker een keer terug.

18. We constateren een grote teruggang in het niveau van het bedienend personeel. Het uitserveren van drankjes bij de gasten gebeurt slordig, glazen worden op de tafel gekwakt en niet afgeleverd bij de bestellende gast. Twee keer gaat het er zelfs overheen, zonder dit te herstellen. Blijk van ongeïnteresseerdheid? Voor wat het hoofdgerecht kabeljauw kan gezegd worden dat het gewicht ervan diep onder de maat is en de bijbehorende fijne groeten met enige moeite te ontdekken zijn. Hiervoor wordt een stevige prijs berekend op de kaart. De verhoudingen prijs en kwaliteit zijn totaal zoek. Er is hier nog een wereld te herwinnen! Kortom, een grote teleurstelling en afknapper.
    Een vervolgbezoek aan dit Veerhuis is hierdoor uitgesloten.

20. We hebben regelmatig bij 't Veerhuis gegeten. En dit was altijd goed. Tot afgelopen zaterdag... Wat een slechte bediening. Zeer onvriendelijk en haastig. Borden van het hoofdgerecht werden opgehaald terwijl we nog niet helemaal klaar waren met eten. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Na een uur hadden we het voor- en hoofdgerecht op en kregen we de dessertkaart in ons hand geduwd. Dit zonder enige communicatie. We hebben zelf aangegeven dat we liever even wilde wachten. Reactie daarop was nors. Al met al een zeer onprettige ervaring... Hier komen wij voorlopig niet meer terug.

21. Een van mooiste restaurants in de omgeving!

Afgelopen jaar dit restaurant ontdekt en ga er nu regelmatig heen. Lekker dineren (en lunchen), veel keus en geweldig vriendelijke bediening! Daarnaast is het uitzicht over de Maas niet te missen.

In de zomer hebben we gegeten in het zaaltje boven en hadden we een 5-gangen diner aan een enorme tafel, met privé balkon, TOP.

22. Theo Sutmuller

Met enige regelmaat eten wij in het Veerhuis in Ravesteijn. Het is iedere keer weer prettig te ervaren dat een prima keuken en uiterst vriendelijk personeel (Ingrid deze keer) weer hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. We hebben vanavond weer heerlijk gegeten in een prettige Brabantse sfeer en met een zeer vriendelijke en prettige bediening. Dat we terug gaan komen is zeker!!

23. Jeroen Geerts

24. Wat is er gebeurd? Wij komen al jaren regelmatig bij het Veerhuis, eerst was het allemaal top maar de laatste paar keren dat wij er zijn geweest is het echt slecht. Wij klagen niet snel, maar als het bedieningspersoneel met elkaar aan het grinniken is terwijl er bij zo'n 4 tafels al geruime tijd borden uitgehaald kunnen worden vinden wij het toch wel schandalig! (Dit is slechts een van de vele voorbeelden). Daarnaast is het eten er ontzettend op achteruit gegaan, de laatste paar keren zat er weinig smaak aan of was het zelfs smakeloos. Juist in deze tijden moet je extra aandacht aan de gerechten en de gasten schenken.

25. Nadat er 4 mensen ons voorbij gelopen zijn zonder ons aan te spreken was er toch iemand die ons te woord wilde staan. We stonden in de opening en wilde graag de kaart inzien, deze werd ons gebracht. We besloten lekker buiten aan het water te zitten. We werden duidelijk opgemerkt door dezelfde man die ons de kaart bracht maar hij sprak ons niet aan. Verder was er niemand die aandacht aan ons schonk. Toen we na lang wachten uiteindelijk onze spullen hebben gepakt en zijn vertrokken zag ik de man in gesprek gaan met een serveerster. Tja..tis graag of nie!

26. Eerst 10 min op het terras buiten gezet, kwam niemand, maar omdat 't zo hard waaide zijn we binnen gaan zitten. Duurde ook aanzienlijke tijd tot er iemand kwam, cappucino besteld, netjes niks op aan te merken, of ie ons nog ergens mee kon helpen, wij wilde graag iets eten, komt geen kaart.. Uiteindelijk van een andere tafel maar een kaart gepakt. Soep besteld, 20 min later kwam de soep, asperge soep met behoorlijk harde asperges erin. Al met al allemaal een beetje jammer, had meer verwacht van 't Veerhuis.

27. Eline en Erik

28. Leuk sfeer vol restaurant, de snelheid van bediening was zeer goed echt geen klagen,
    goede kaart,keus zat, allemaal tegelijk opgediend, we waren met 4 personen.
    ze komen je een huis apretief aanbieden maar vertellen er niet bij dat het € 5 kost erg duur,
    dikke min punt, maar dat was het enige. het is zeker geen goedkoop restaurant, maar zeker voor herhaling vatbaar.

29. Super restaurant waar je heerlijk kunt tafelen. Alleen wat weinig keus voor vegetariërs, gelukkig is de kok altijd bereid om iets buiten de kaart om te maken

30. Met een groepje gegeten met mijn verjaardag. Het eten was lekker. Ik had van te voren afspraken gemaakt over het drinken, de bediening wist nergens van, daarbij was de bediening slordig, iedere keer iemand anders. Ze brachten het dessert en haalden het weer weg zonder iets te zeggen. Dit ben ik niet gewend van het Veerhuis, Jammer!

31. Regelmatig gegeten en gelunched bij het veerhuis, we waren altijd heel tevreden, pasgeleden een high tea gehad, dit viel enorm tegen.
    Alleen de sandwiches waren uit eigen keuken, de rest was allemaal kant en klaar, petit fours, soesjes, scones enz. Het smaakte wel maar had van het veerhuis meer verwacht!

32. Fam. v Haren

Woonachtig in de buurt van het Veerhuis. Diverse keren bezocht en steeds heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. Echt een aanrader, bediening netjes en verzorgd. Ken geen beter restaurant in de omgeving.

33. Wij aten hier met Ravenstein bij kaarslicht, een zeer drukke avond. Het eten was lekker, bediening vriendelijk, service correct en doorstroming als een geoliede machine.

34. Het veerhuis is geweldig lekker eten, en een goed service het kan soms wel even duren maar het kan ook niet anders met zoveel gasten.

Ik zou het zeker aanraden het is heerlijk eten daar en de sfeer is top.

Ik ga er binnenkort weer naar toe!

35. Het veerhuis is een parel van een restaurant. HEERLIJK ETEN en de menukaart is heel uitgebreid. De bediening is GEWELDIG.

ECHT EEN AANRADER.

36. Angela de Wit

Ik vond de bediening waardeloos. Ik ben helemaal vanuit Laren naar Ravenstein gegaan. Voor een lekker diner. Alles behalve dat, ik hou veel van eten. Maar deze avond heb ik gezien hoe belangrijk bediening is.

Ik vraag me nog steeds af waarom?! Duurde het zo lang. Waarom kregen we de aandacht niet die je als klant verdient? We moesten gewoon schreeuwen om een opname van bestelling. Absurd toch.. zo behandel je klanten niet.... Ik vond het waardeloos, meer kan ik er niet over zeggen, en meer was het niet waard.

37. Ik ben erg te spreken over het Veerhuis! Verschillende keren gegeten, prima bediening, uitgebreide kaart en uiteraard heerlijk eten! In de zomer is het heerlijk buiten aan het water!

Wat mij betreft een echte aanrader!