Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ravenstein verdeeld zijn.

1. Super ervaring! Echt heerlijk gegeten. Alles klopt, mooie zaak, ontzettend vriendelijke bediening en fantastisch eten. Wij komen hier zeker terug!

2. In een woord: Geweldig! Na al die positieve verhalen mochten we het nu zelf gaan ontdekken, bij binnenkomst hangt er meteen een goede sfeer. We starten met een lekkere prosecco en verschillende "bites", yum! Daarna kiezen we voor het 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement en echt, alles is heerlijk, zelfs het brood en de salade ;) Het jonge team is goed op elkaar ingespeeld, bij elk gerecht krijgen we een goede uitleg en ook de wijnen worden toegelicht. De open keuken is een toegevoegde waarde, de koks werken erg netjes en rustig dus het is ook geen storende factor. Wij hebben een geweldige avond gehad, echt niks op aan te merken en niks negatiefs kunnen ontdekken, van ons krijgen ze een dikke 10! Chapeau heren! Ga zo door, wij komen hier zekers te weten terug.

3. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met verrassende gerechten. Een echte aanrader!

4. Kees en Wilma de Putter

Vandaag voor de eerste keer gegeten in dit onlangs geopende restaurant. Onze ervaring: zelden zo goed gegeten, dus een absolute topper en aanwinst in deze regio.

Wij kozen voor een 4 gangen surprisemenu met wijnarrangement. De gerechten die wij in een prettig tempo voorgeschoteld kregen waren subliem van smaak, de hierbij geschonken wijnen waren uitstekend en de bediening was zeer attent zonder zich op te dringen. De rondleiding die wij als nieuwe gasten in deze prachtig verbouwde zaak kregen van een van de eigenaren stelden wij zeer op prijs.

Wij hebben een heerlijke avond gehad. Een absolute aanrader.

7. P. Visser

Werkelijk fantastisch restaurant, met een fijne, nette en sympatieke bediening. Wij hadden een verrassingsmenu. Het eten is heerlijk. Zeer goede smaakervaring. Prijs- kwaliteitverhouding is ongekend goed.

Regelrechte aanrader.

8. Jessica Hermans

Eindelijk weer eens een restaurant waar je het gevoel hebt dat je wordt verwend. Vooral het eten is geweldig! De kok maakt er een visueel feest van. En het smaakt net zo goed als dat het eruit ziet. Echt een aanrader!

9. Agaat Baeten van Arbo-Help-Desk

Geweldige ervaring! De locatie is prachtig, de bediening heel fijn en het eten... Zo verschrikkelijk lekker!! Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Marleen Boumans

Heerlijk gegeten van een speciaal samengesteld menu voor 50ste verjaardag! Wij komen zeker terug! Dank voor goede zorgen en een geweldige ambiance.

11. Een heerlijke lunch, passende wijn, prettige en hartelijke bediening. Een aanrader.

12. Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. De gerechten werden mooi gepresenteerd met een professionele uitleg. Kortom een avond genieten bij jonge mensen die hun vak vol passie uitoefenen.

13. Heerlijke gerechten. Mooi opgemaakt. Sfeer lekker warm en goede bediening. We hadden alleen een ander idee van lunchen. Geen lunchkaart. Er kon alleen gekozen worden van de restaurant menukaart. En misschien is dat ook juist de bedoeling van dit restaurant.

14. Mooi initiatief van twee jonge ondernemers. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Gerechten zijn smakelijk en worden mooi gepresenteerd in een leuke, open sfeer. Een aanwinst voor Oss eo en een aanrader voor iedere liefhebber van een creatieve keuken. Wel even gauw werken aan bijpassende wijnarra's bij de menu's.

15. Cees en Carla

We hebben erg genoten gisteren van de tweegangenlunch. Zowel de voorgestelde (door de gastheer) als zelf samengestelde lunch waren beide voortreffelijk. Lekker glaasje wijn, sfeervolle omgeving en een relaxte sfeer.

16. Heerlijk vertoeven!! Zojuist thuis gekomen geheel voldaan van een leuke avond. Ontvangst was super, heerljke amuses "bites" met een lekkere prosecco, vervolgens zijn we overgegaan op een verassingsmenu. Heerlijk-afwisselend-goed op smaak-niet het gevoel gehad de dingen te krijgen die op moeten-zoals een verassingsmenu moet zijn. Mooie gerechten met goede smaakcombinaties. Dus van elk hapje genoten! Er werd goed ingespeeld op vraag voor wijnen, bij elke gang een heerlijk bijpassende huiswijn geschonken, (arrangement was er nog niet aangezien restaurant een goede week open is). Super alternatief want diversiteit en keuze was top! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar, een aanwinst voor ravenstein e.o.

17. Luuk Muller

18. Het restaurant is zeer sfeervol aangekleed. Het pand heeft zijn historische karakter behouden, maar ziet er tegelijkertijd strak en warm uit. De keuken is geheel open, waardoor de gasten een kijkje hebben in de keuken, waar de koks enthousiast aan het werk zijn. De gerechten zijn erg verfijnd, met verrassende smaakcombinaties en mooie porties. De service is daarnaast van hoog niveau. Een echte aanrader!

19. Koen & Kitty

Heerlijk gegeten! Erg mooie verfijnde gerechten, eten is hier echt 'n beleving! De open keuken waar in je de koks in vol enthousiasme aan het werk ziet draagt hier zeker aan bij.

Wij komen hier zeker vaker terug!

20. Angèle & Jolien

Heerlijk gegeten, sfeervol gezeten, heel veel warmte en gezelligheid. In één woord TOP!

21. Michiel Munsterman

Na een vergadering snel een hapje willen en snel wat eten? Dan moet je hier dus niet zijn. Daar is het veel te goed voor. Uitstekende bediening en voortreffelijk eten. Doodzonde dat we geen tijd hadden voor het nagerecht. Ondanks dat het niet om de hoek is ga ik zeker een keer terug. Restaurant is net geopend en de prijs kwaliteit verhouding is perfect. Hulde!

22. Thea Bongers

Zaterdagavond 21 februari heerlijk gegeten in een mooi sfeervol restaurant. De gerechten waren plaatjes en smaakten top!

De bediening bleef rustig, ondanks dat het druk was. Er werd zelfs de tijd genomen om de gasten rond te leiden in deze prachtige zaak. Het was heel leuk om te zien hoe geconcentreerd men in de open keuken aan het werk was.

De sfeer onderling is gezellig!

23. Heerlijk eten in een mooie ambiance. De bediening is gastvrij en de sfeer ontspannen. Echt een verwenavondje. Zover wij zagen bediende er maar één man, maar dat was niet te merken. Hij straalde rust uit en we hoefden niet lang te wachten. Hij vergat ons water te brengen maar dat kan een keer gebeuren. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Aanrader!

24. Wij dus

25. We hebben regelmatig bij 't Veerhuis gegeten. En dit was altijd goed. Tot afgelopen zaterdag... Wat een slechte bediening. Zeer onvriendelijk en haastig. Borden van het hoofdgerecht werden opgehaald terwijl we nog niet helemaal klaar waren met eten. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Na een uur hadden we het voor- en hoofdgerecht op en kregen we de dessertkaart in ons hand geduwd. Dit zonder enige communicatie. We hebben zelf aangegeven dat we liever even wilde wachten. Reactie daarop was nors. Al met al een zeer onprettige ervaring... Hier komen wij voorlopig niet meer terug.

26. Gerrit en June Verkuil

Tijdens ons verblijf op NCC-camping 'De Pollepel' hebben we tijdens het Pinksterweekend enkele malen tot volle tevredenheid bij Valentijn gegeten. Het eten was goed en de prijs zeer acceptabel. Dat we er terugkeerden was ook te danken aan de vriendelijke ontvangst en de prettige bediening.

27. Kim de Haan

28. Een van mooiste restaurants in de omgeving!

Afgelopen jaar dit restaurant ontdekt en ga er nu regelmatig heen. Lekker dineren (en lunchen), veel keus en geweldig vriendelijke bediening! Daarnaast is het uitzicht over de Maas niet te missen.

In de zomer hebben we gegeten in het zaaltje boven en hadden we een 5-gangen diner aan een enorme tafel, met privé balkon, TOP.

29. Theo Sutmuller

Met enige regelmaat eten wij in het Veerhuis in Ravesteijn. Het is iedere keer weer prettig te ervaren dat een prima keuken en uiterst vriendelijk personeel (Ingrid deze keer) weer hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. We hebben vanavond weer heerlijk gegeten in een prettige Brabantse sfeer en met een zeer vriendelijke en prettige bediening. Dat we terug gaan komen is zeker!!

30. Jeroen Geerts