Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ravenstein verdeeld zijn.

Dit keer dik anderhalf uur wachten, vorige keer een uur. Bellen heeft geen zin, eet. Later.

Zonder reservering op een zomerse zondagavond neergestreken op het terras, met mooi zicht op de Maasuiterwaarden. Heerlijke kreeft en jacobschelpen gegeten, weggespoeld met een mooie Brugse tripel. Mijn vrouw had een lekkere lamsfilet die haar goed smaakte. De prijzen zijn zonder meer redelijk. Deze houden we er in!

Mvz zorg en dienstverlening

We hadden het 3-gangen verrassingsmenu gekozen. Dit was erg lekker. De rose was ook super.
    Leuke bediening. Alles samen een aanrader.

Jeroen Vos

Pizza's met verrassend gevarieerd beleg.

Hans Jansen

Vrijdagavond met zijn tweetjes gegeten. Vooraf een uiensoep. Deze was qua smaak precies goed. De verhouding soep en ui was in een goede balans. Het hoofdgerecht een zeetong. Dit restaurant staat bekend om haar zeetong. Dat hebben ze waargemaakt. Mooi krokant gebakken aan beide kanten. De bediening was heel goed. Het personeel attent. Dit restaurant beheerst de basics heel goed.

Goede bediening en lekker eten... Bij mooi weer lekker aan het water zitten.

nederkoorn

antoinette janssen

Uitnodiging van een vriendin, Bib Gourmand restaurant Versaen.
    Amuse te duur, voorgerecht, zuur en niet lekker, dorade met teveel azijn. Hoofdgerecht, parelhoen met veel bolletjes en schuim. Koffie, thee met een vers gemaakte Madeleine.

José vanderkamp

Lunchen bij Versaen, dat was een verjaardagswens van mijn vriendin. Van Brabantse gezelligheid was weinig te merken, er werd zelfs niet gevraagd of alles naar wens was, dat was het niet. We kregen als eerste gang ijskoude zure quinoa met dorade, het zag er onappetijtelijk uit en smaakte ons niet. Ook een tomatensoepje besteld, maar bleek een koud sapje van tomaat in een borrelglaasje! 2e gerecht stukje kwartel met pureehoopjes en plukje witlof, smaak was goed maar veel te weinig. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding. Na een drankje en koffie en thee namen we afscheid. Voor ons geen tweede keer meer.

Heerlijk geluncht met twee vriendinnen.
    De, gerechten waren zeer fijn van smaak en prachtig gedecoreerd op de borden.
    We,gaan zeker nog een keertje terug!

Han van der Sluijs

Heerlijk gegeten. Goede wijnkeuze. Jammer dat het personeel zo afstandelijk is. Had wat losser gemogen.

Karst ( bbqstonecitysmoker.nl )

Na eerst overdag een bakje koffie te hebben gedronken met aardige ontvangst s avonds aan het water gegeten.
    Vlees van hoge kwaliteit en goed (medium) bereid.
    Mooie groenten erbij en bord met zorg opgemaakt ondanks erg veel drukte en bewegingen op het terras.
    Personeel wat zeer welwillend is dus voor ik dit ging schrijven eerst de recensies gelezen uit het verleden.
    Wat opvalt is dat er in 2016 nog niets is bevonden.
    Weet dus niet wat er in tussentijd is gebeurd maar ik heb in ieder geval geen klachten. Ik zit nog lekker op het terras een biertje te drinken maar mocht het klantvriendelijke nog anders worden dan meld ik dat alsnog.
    Kom hier zeker terug maar dan met mijn vrouwtje.

wolters

Mooie inrichting, heerlijke subtiele gerechtjes! Klasse!!

14. West-Europees Ravenstein

fam Bergmans

Het familieweekend 2016 in hotel De Keurvorst was geweldig.
    Het hotel past helemaal bij Ravenstein.
    Wij hebben genoten van de sfeer, het eten en de gastvrijheid.

Net voor kerst hebben we voor de 2e keer bij Versaen gegeten. In de vorige recensie was ik laaiend enthousiast en hoopte op weer zo'n geweldige avond met heerlijk eten!
    En ik kan je zeggen; dat is gelukt. Jeetje, wat kunnen deze mannen goed koken! Ze bereiden hun gerechten echt met liefde en passie.

Vooraf kregen we 2 heerlijke amuses en vers brood.
    We hadden alle 10 gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en er waren ook wat wensen wat betreft het eten (wat we liever niet wilden eten). Maar dit is geen enkel probleem voor de keuken. Je krijgt een aangepast gerecht wat met net zoveel passie is bereid. Er zijn geen elementen weggelaten maar juist goed vervangen. Ze luisteren echt naar de klant. Het personeel is erg goed in hun vak en ze zijn zeer attent. Ook komen ze aan het einde van de avond even een praatje maken.

Nogmaals; een groot applaus voor alle medewerkers en vooral voor de koks. We hebben weer een geweldige avond gehad met de mooiste gerechten. Bedankt en tot de volgende keer, want die staat voor binnenkort weer gepland met vrienden.

Penny Wise, Pound Foolish...

Heerlijk gegeten. Toen ik de bediening attendeerde op een wel heel mager ingeschonken glas rode wijn, vulde zij dit met een scheutje aan. En wat stond er op de rekening van 180 euro? Juist ja: 3 euro voor het bijgeschonken scheutje rode wijn. Op onze vraag waarom antwoordde de dame dat ze immers extra had ingeschonken. Wij konden onze oren niet geloven. Maar goed, we hebben dit verrekend: in plaats van onze gebruikelijke fooi van 10% (voor de snelle rekenaars onder ons dus 18 euro), hebben we niets gegeven. Maar gelukkig hebben ze toch nog die 3 euro in de pocket!

Annemarie

Onlangs hier aangemeerd voor de lunch, wat een leuke plek! De broodjes waren netjes geprijsd en rijkelijk opgemaakt. De bediening was vlot en het smaakte prima. Wij komen nog wel eens terug!

Ik begrijp de negatieve reacties niet zo goed die hier op de pagina staan. Wij zijn gisteren wezen eten bij Restaurant 't Veerhuis in Ravenstein. Wat een fantastische plek om te dineren en heerlijk eten. Complimenten voor de chefkok! Tevens complimenten voor de leuke bediening. Dit smaakt naar meer, we komen snel terug.

Fam. Robben

Heerlijk gegeten op een sfeervolle plek langs de Maasdijk. We zijn bij 't Veerhuis gaan eten ter ere van onze trouwdag. Goede kaart, lekker eten en vriendelijk personeel. Erg leuk was ook het vuurwerkje bij ons dessert. Hier komen we nog zeker een keer terug.

In één woord: Wauw! Een mooie warme inrichting, goed eten en prettige sfeer. Vooraf een aperitief besteld, daarna gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu. Wat was dit een goede keus!

Er werd goed rekening gehouden met zwangerschap (er werd niet zomaar een onderdeel weggelaten, maar elke keer een volwaardig gerecht voorgezet, zoals het hoort). Alles werd netjes verwoord en er zat prima tijd tussen de gangen. Alles was een lust voor het oog, maar ook zeker overheerlijk en wat een pure smaken! Genieten!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Pieter de Wildt

Totaal verrast door mijn gast dame. Genoten van een geweldig bijzonder driegangenmenu. Met erg fraaie wijnen (daar scoor je bij mij altijd hoog mee). Het eten was van hoge kwaliteit en bijzonder smaakvol. Bediening ietwat traag. Mooie strakke inrichting. De stoelen zijn wat smal... (ligt wellicht aan mijn breedte). Maar verder alleen maar pluspunten.

Toon en Jeanne

Wat een TOP ervaring,niet voor niets 4 x een 10. De ontvangst was super, leuk jong team. Dan zitten op heerlijke stoelen, echt relaxed.

Prachtige kaart, onze keuze ging uit naar het verrassingsmenu, wat overheerlijk was.

Wij hebben genoten deze avond. Zeker voor herhaling vatbaar. Hans en team alle succes gewenst, en tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet Toon en Jeanne.

We constateren een grote teruggang in het niveau van het bedienend personeel. Het uitserveren van drankjes bij de gasten gebeurt slordig, glazen worden op de tafel gekwakt en niet afgeleverd bij de bestellende gast. Twee keer gaat het er zelfs overheen, zonder dit te herstellen. Blijk van ongeïnteresseerdheid? Voor wat het hoofdgerecht kabeljauw kan gezegd worden dat het gewicht ervan diep onder de maat is en de bijbehorende fijne groeten met enige moeite te ontdekken zijn. Hiervoor wordt een stevige prijs berekend op de kaart. De verhoudingen prijs en kwaliteit zijn totaal zoek. Er is hier nog een wereld te herwinnen! Kortom, een grote teleurstelling en afknapper.
    Een vervolgbezoek aan dit Veerhuis is hierdoor uitgesloten.

Willem-Jan

"Drie keer Scheepsrecht"...dit was de derde maal dat ik hier nu gegeten heb en ik moet het echt zeggen: ze kunnen de kwaliteit continueren. Dit is echt een restaurant wat in aanmerking kan komen voor een ster van de bekende bandengigant. Het voorgerecht van drie verschillende schaaldieren was goddelijk lekker, alles klopte: de smaak, bite en het lust voor het oog. Als hoofdgerecht voor de entrecote gekozen. Gevraagd of deze raw/medium gebakken kon worden en dat was perfect naar voren gekomen. Zeer vriendelijk jong team wat je het gevoel geeft dat je er zeer welkom bent en je een lekker en leuk avondje uit bezorgt.

Geweldig gegeten, alleen zijn wij gewend dat er bij restaurants in deze prijsklasse een amuse geserveerd wordt.

Carel van Houten

Prettige ongedwongen sfeer. Leuke ontvangst. Je voelt je direct op je gemak. Goede kwaliteit van het geboden. Smaakvolle inrichting. De verbouwing is meer dan geslaagd. We hebben meteen besproken voor de volgende keer. We verheugen ons nu al.

Pleun Wikkers

Wij hebben hier op een rustige vrijdagavond heerlijk gegeten.

Wij kozen voor een drie-gangen verassingsmenu, een aanrader!

De prijs-kwaliteit verhouding viel ons in het bijzonder op. Zeer goed eten dat goed bereid is met een vriendelijke, persoonlijke service.

Bedankt voor de leuke avond, wij komen zeker terug!

Super ervaring! Echt heerlijk gegeten. Alles klopt, mooie zaak, ontzettend vriendelijke bediening en fantastisch eten. Wij komen hier zeker terug!