Nieuwste foto's in Ravenstein

Laatste updates in Ravenstein

1. Sonnemans's profielfoto
    Sonnemans heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Sonnemans

Helaas was de zeetong niet vers en de kreeft droog en smakeloos. De cava en de chardonnay erbij aanbevolen was gelukkig wel lekker. De salade was niet aangemaakt en zonder smaak Al met al verhouding kwaliteit eten en prijzen veel te hoog! Helaas was dit bezoek niet voor herhaling vatbaar!

2. Trudy's profielfoto
    Trudy heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Wij hebben heerlijk gegeten met 6 personen. Gezellige sfeer, eten was heel goed, de bediening was heel vriendelijk.
    Wij komen er regelmatig. Een echte aanrader. Prijs en kwaliteit goed.

3. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft een recensie geschreven voor Versaen

Prima restaurant welke in ook in de “lekker 500” van 2019 te vinden is. Fijn een hele avond kunnen tafelen met een mooi gebalanceerd 5 gangen menu waarbij in het glas een passende wijn werd geserveerd.

Prijs / qualiteit vind ik goed afgestemd en passende bij een bib gourmand restaurant.

Heerlijk restaurant om een hele avond lekker te zitten. Het was voor mij het eerste bezoek maar Ik kom zeker terug.

4. Gis's profielfoto
    Gis heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Leuke plek, aan de Maas, groot terras. Kwaliteit is goed, geen spannende dingen gewoon makkelijk Hollands. Tosti's kunnen de helft dunner (te veel en te dikke boterhammen naar verhouding met beleg) borrelhapjes, bittergarnituur zijn goed. Minpunt op deze mooie locatie is de ordinaire muziek- zonder herrie is t nog aangenamer toeven aan t water.

5. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Johanna

Na een dagje in het mooie land van Maas en Waal te hebben doorgebracht besloten om hier te gaan eten. Vriendelijke ontvangst op het buitenterras waarop nog plaats was zonder vooraf gereserveerd te hebben. Keurige bediening. Lekker en voldoende gegeten. Prima verhouding tussen prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Een echte aanrader op een mooie locatie direct aan de Maas.

6. Hammen's profielfoto
    Hammen heeft een recensie geschreven voor Bistro 't Spoortje

Dit keer dik anderhalf uur wachten, vorige keer een uur. Bellen heeft geen zin, eet. Later.

7. Joost Michels's profielfoto
    Joost Michels heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Zonder reservering op een zomerse zondagavond neergestreken op het terras, met mooi zicht op de Maasuiterwaarden. Heerlijke kreeft en jacobschelpen gegeten, weggespoeld met een mooie Brugse tripel. Mijn vrouw had een lekkere lamsfilet die haar goed smaakte. De prijzen zijn zonder meer redelijk. Deze houden we er in!

8. Mvz zorg en dienstverlening's profielfoto
    Mvz zorg en dienstverlening heeft een recensie geschreven voor Restaurant Walraven

Mvz zorg en dienstverlening

We hadden het 3-gangen verrassingsmenu gekozen. Dit was erg lekker. De rose was ook super.
    Leuke bediening. Alles samen een aanrader.

9. Jeroen Vos's profielfoto
    Jeroen Vos heeft een recensie geschreven voor Bistro 't Spoortje

Jeroen Vos

Pizza's met verrassend gevarieerd beleg.

10. Hans Jansen's profielfoto
    Hans Jansen heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Hans Jansen

Vrijdagavond met zijn tweetjes gegeten. Vooraf een uiensoep. Deze was qua smaak precies goed. De verhouding soep en ui was in een goede balans. Het hoofdgerecht een zeetong. Dit restaurant staat bekend om haar zeetong. Dat hebben ze waargemaakt. Mooi krokant gebakken aan beide kanten. De bediening was heel goed. Het personeel attent. Dit restaurant beheerst de basics heel goed.

11. nederkoorn's profielfoto
    nederkoorn heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Goede bediening en lekker eten... Bij mooi weer lekker aan het water zitten.

12. nederkoorn's profielfoto
    nederkoorn heeft 't Veerhuis toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Maasdijk 33 Ravenstein
  13. antoinette janssen's profielfoto
    antoinette janssen heeft een recensie geschreven voor Versaen

antoinette janssen

Uitnodiging van een vriendin, Bib Gourmand restaurant Versaen.
    Amuse te duur, voorgerecht, zuur en niet lekker, dorade met teveel azijn. Hoofdgerecht, parelhoen met veel bolletjes en schuim. Koffie, thee met een vers gemaakte Madeleine.

14. José vanderkamp's profielfoto
    José vanderkamp heeft een recensie geschreven voor Versaen

José vanderkamp

Lunchen bij Versaen, dat was een verjaardagswens van mijn vriendin. Van Brabantse gezelligheid was weinig te merken, er werd zelfs niet gevraagd of alles naar wens was, dat was het niet. We kregen als eerste gang ijskoude zure quinoa met dorade, het zag er onappetijtelijk uit en smaakte ons niet. Ook een tomatensoepje besteld, maar bleek een koud sapje van tomaat in een borrelglaasje! 2e gerecht stukje kwartel met pureehoopjes en plukje witlof, smaak was goed maar veel te weinig. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding. Na een drankje en koffie en thee namen we afscheid. Voor ons geen tweede keer meer.

15. Lilian van der Mark's profielfoto
    Lilian van der Mark heeft een recensie geschreven voor Versaen

Heerlijk geluncht met twee vriendinnen.
    De, gerechten waren zeer fijn van smaak en prachtig gedecoreerd op de borden.
    We,gaan zeker nog een keertje terug!

16. Han van der Sluijs's profielfoto
    Han van der Sluijs heeft een recensie geschreven voor Versaen

Han van der Sluijs

Heerlijk gegeten. Goede wijnkeuze. Jammer dat het personeel zo afstandelijk is. Had wat losser gemogen.

17. Karst  ( bbqstonecitysmoker.nl )'s profielfoto
    Karst ( bbqstonecitysmoker.nl ) heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Karst ( bbqstonecitysmoker.nl )

Na eerst overdag een bakje koffie te hebben gedronken met aardige ontvangst s avonds aan het water gegeten.
    Vlees van hoge kwaliteit en goed (medium) bereid.
    Mooie groenten erbij en bord met zorg opgemaakt ondanks erg veel drukte en bewegingen op het terras.
    Personeel wat zeer welwillend is dus voor ik dit ging schrijven eerst de recensies gelezen uit het verleden.
    Wat opvalt is dat er in 2016 nog niets is bevonden.
    Weet dus niet wat er in tussentijd is gebeurd maar ik heb in ieder geval geen klachten. Ik zit nog lekker op het terras een biertje te drinken maar mocht het klantvriendelijke nog anders worden dan meld ik dat alsnog.
    Kom hier zeker terug maar dan met mijn vrouwtje.

18. wolters's profielfoto
    wolters heeft een recensie geschreven voor Versaen

wolters

Mooie inrichting, heerlijke subtiele gerechtjes! Klasse!!

19. fam Bergmans's profielfoto
    fam Bergmans heeft een recensie geschreven voor De Keurvorst
    West-Europees Ravenstein

fam Bergmans

Het familieweekend 2016 in hotel De Keurvorst was geweldig.
    Het hotel past helemaal bij Ravenstein.
    Wij hebben genoten van de sfeer, het eten en de gastvrijheid.

20. Daphne Lange's profielfoto
    Daphne Lange heeft een recensie geschreven voor Versaen

Net voor kerst hebben we voor de 2e keer bij Versaen gegeten. In de vorige recensie was ik laaiend enthousiast en hoopte op weer zo'n geweldige avond met heerlijk eten!
    En ik kan je zeggen; dat is gelukt. Jeetje, wat kunnen deze mannen goed koken! Ze bereiden hun gerechten echt met liefde en passie.

Vooraf kregen we 2 heerlijke amuses en vers brood.
    We hadden alle 10 gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en er waren ook wat wensen wat betreft het eten (wat we liever niet wilden eten). Maar dit is geen enkel probleem voor de keuken. Je krijgt een aangepast gerecht wat met net zoveel passie is bereid. Er zijn geen elementen weggelaten maar juist goed vervangen. Ze luisteren echt naar de klant. Het personeel is erg goed in hun vak en ze zijn zeer attent. Ook komen ze aan het einde van de avond even een praatje maken.

Nogmaals; een groot applaus voor alle medewerkers en vooral voor de koks. We hebben weer een geweldige avond gehad met de mooiste gerechten. Bedankt en tot de volgende keer, want die staat voor binnenkort weer gepland met vrienden.

21. eetliefhebber's profielfoto
    eetliefhebber heeft een recensie geschreven voor Versaen

Penny Wise, Pound Foolish...

Heerlijk gegeten. Toen ik de bediening attendeerde op een wel heel mager ingeschonken glas rode wijn, vulde zij dit met een scheutje aan. En wat stond er op de rekening van 180 euro? Juist ja: 3 euro voor het bijgeschonken scheutje rode wijn. Op onze vraag waarom antwoordde de dame dat ze immers extra had ingeschonken. Wij konden onze oren niet geloven. Maar goed, we hebben dit verrekend: in plaats van onze gebruikelijke fooi van 10% (voor de snelle rekenaars onder ons dus 18 euro), hebben we niets gegeven. Maar gelukkig hebben ze toch nog die 3 euro in de pocket!

22. Restaurant Walraven heeft een nieuwe foto
  23. Restaurant Walraven heeft een nieuwe foto
  24. Restaurant Walraven heeft een nieuwe foto
  25. Restaurant Walraven heeft een nieuwe foto
  26. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Annemarie

Onlangs hier aangemeerd voor de lunch, wat een leuke plek! De broodjes waren netjes geprijsd en rijkelijk opgemaakt. De bediening was vlot en het smaakte prima. Wij komen nog wel eens terug!

27. Fam. Robben's profielfoto
    Fam. Robben heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Ik begrijp de negatieve reacties niet zo goed die hier op de pagina staan. Wij zijn gisteren wezen eten bij Restaurant 't Veerhuis in Ravenstein. Wat een fantastische plek om te dineren en heerlijk eten. Complimenten voor de chefkok! Tevens complimenten voor de leuke bediening. Dit smaakt naar meer, we komen snel terug.

28. Fam. Robben's profielfoto
    Fam. Robben heeft 't Veerhuis toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Maasdijk 33 Ravenstein
  29. Netty's profielfoto
    Netty heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuis

Heerlijk gegeten op een sfeervolle plek langs de Maasdijk. We zijn bij 't Veerhuis gaan eten ter ere van onze trouwdag. Goede kaart, lekker eten en vriendelijk personeel. Erg leuk was ook het vuurwerkje bij ons dessert. Hier komen we nog zeker een keer terug.

30. Janne Aben's profielfoto
    Janne Aben heeft een recensie geschreven voor Versaen

In één woord: Wauw! Een mooie warme inrichting, goed eten en prettige sfeer. Vooraf een aperitief besteld, daarna gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu. Wat was dit een goede keus!

Er werd goed rekening gehouden met zwangerschap (er werd niet zomaar een onderdeel weggelaten, maar elke keer een volwaardig gerecht voorgezet, zoals het hoort). Alles werd netjes verwoord en er zat prima tijd tussen de gangen. Alles was een lust voor het oog, maar ook zeker overheerlijk en wat een pure smaken! Genieten!

Zeker voor herhaling vatbaar!