Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Raamsdonksveer verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Lekker eten veel keus.

2. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Herhaling vatbaar

3. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Heb zaterdag 9 september ter ere van mijn 40 jarig dienstjubileum een etentje gedaan samen met mijn collega`s. En ik moet zeggen het was prima verzorgt en het eten voortreffelijk, zeker een aanrader.

4. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Ik kom uit Almere waar je op iedere straathoek een "all you can eat" vind en waar we ook graag gebruik van maken, maar deze vind ik de lekkerste tot nu toe. Ook de bediening was erg vriendelijk. End weg maar misschien. Tot de volgende keer.

Al weer voor de zoveelste keer onze bestelling niet compleet. Na vele klachten de laatste keer fles cola gratis gekregen als goedmaker om vervolgens vandaag weer een niet complete bestelling te leveren.
    Dus bestel hier niets want ze hebben nu na mijn telefoontje ook niet meer het lef na te bezorgen!!

Miriam Koole

F de jing

Score 0!! Voor Raamsdonksveer. De bediening sprak over een avondvullend programma, dit was een avond durend programma maar NIET vullend. Wat ontzettend traag en slecht, behalve de drank, maar ja daar valt goed aan te verdienen. Kijk eerst eens op de recensies voor je gaat! En @brasseriezusje doe wat met de recensies die jullie al meer dan een half jaar krijgen!

9. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Anoniem

Nou het was heerlijk.

men.

Gelukkig was er toch nog iets open hier met Pasen.

Net nieuw en mooi van binnen .
    Aardig behulpzaam personeel.
    De bier proeverij was oké.
    Eten zag er perfect uit.
    Helaas hadden we al gegeten.
    De volgende keer meer..

Greet waas

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

Maandag met de familie, 5 personen, gegeten. De bediening is netjes en servicegericht. De gerechten waren allemaal TOP. Lekker en gezellig gegeten en weer voldaan naar huis gegaan.

We waren met een groep van 25 personen. Helaas is 't Zusje door de mand gevallen. Wederom konden ze deze avond grote aantallen helaas niet aan.

Het eten was deze keer ook niet zoals het behoort te zijn... en de gemiddelde wachttijd was veel en veel te lang. Helaas ontevreden gezichten, wat ik zelf ook niet verwacht had bij dit goed aangeschreven restaurant.

Het adverteren met onbeperkt is helaas nogal misleidend. Er wordt gewerkt met briefjes met daarop je bestelling die dan door het personeel bij de tafel opgehaald word. Leuk. Maar niet meer zo leuk als het een half uur duurt voor ze de bestelling ophalen. Er wordt wel degelijk gelet op hoeveel rondes er bij iedere tafel geserveerd wordt en dus echt niet onbeperkt!!

Conclusie is dat dit voor ons helaas geen volgende keer wordt!!

Het eten is goed en meer dan voldoende. Een nadeelpuntje De tafels staan te kort op elkaar en daardoor is een gesprek niet mogelijk zonder dat een ander meeluistert Wij zaten rug aan rug.

15. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Op woensdag voor het eerst een bezoek gebracht aan de Chinese Muur. Ondanks de traditionele naam is het restaurant met zijn tijd meegegaan. Bij binnenkomst werden we verwelkomd door zowel de gastvrouw als de kok in zijn open keuken. Qua sfeer is het er gezellig zitten met op de achtergrond rustige pianomuziek.

Op de kaart staat voor ieder wat wils en het eten is van goede kwaliteit. Na de warme gerechten kan men zich tegoed doen aan het uitgebreide dessertbuffet waar alles er keurig uitzag.

Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen. Voor niet teveel geld hebben we goed gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijke bediening.

t verhagen v peer

Eten was geweldig en leuke sfeer komen er zeker terug.
    een vette 9

Dit jaar hadden we als bedrijfsdiner gekozen voor dit restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en de tafel stond voor ons klaar. Je kon zien dat er veel aandacht aan de kwaliteit en de presentatie werd gegeven.

Wij hebben fantastisch gegeten. Klasse!

Kees Ripmeester

Borden slecht opgemaakt, alles droop in vet. Voorgerechten waren smaakloos. Bloemkool was te gaar. Mosselen waren wel goed. Eens en nooit meer. Tip: mindere keuzes. Op kaart en daarin specialiseren.

Elly en Jenny

Het eten was minimaal vergeleken met de prijs ,en de keuze van het menu was klein ,we hadden een kaart van À H ,we konden wel afwijken van het menu maar dan kwam het erg duur uit .

Jolanda Essers

Vorige week daar gegeten met vrienden Lekker eten, leuke sfeer, vriendelijke bediening. Een aanrader. We komen zeker nog een keer terug.

Slechte bediening 20 minuten wachten tot we de kaart kregen. mandje brood van het huis stond wel op de rekening maar niet gekregen.Soep was lekker, Wiener schnitzel was zeer taai, ijs al half gesmolten en lauwe koffie. Te weinig personeel waardoor het het heel lang duurde tussen de gerechten.

schandalig dit, eten besteld en na een uur vroegen we ons af waar het bleef, toen hebben we gebeld naar de zaak en zeiden ze dat ze het adres niet konden vinden en hadden het aan iemand op straat verkocht en verder er ons niks erover laten weten. Vind dit echt niet kunnen hoe moeilijk is het om even te bellen om te vragen waar het is? Nog nooit zoiets meegemaakt

24. Internationaal Raamsdonksveer

Met +1 naar Pasja geweest voor de eerste keer voor een gezellige dagje uit eten. Als voorgerecht soep, hoofdgerecht grillmix besteld. Soep was normaal, niks bijzonders maar ook niet verkeerd. Hoofdgerecht was een grote mislukking. Kip was te droog en het vlees was erg taai! Köfte viel ook in de categorie 'normaal' en de rijst ook.
    Service een 5, omdat ze wel vriendelijk waren, maar diegene die ons hiel niet volledig mijn vragen over het menu wist te beantwoorden. Ook werd het saus vergeten wat ik had besteld. Het decor was leuk. Mooie schilderijen en een lekker rustige achtergrondmuziek wat op de juiste volume stond.
    Aangezien het eten totaal niet in de smaak viel, is de prijs/kwaliteitsverhouding ook beoordeeld met een 1.

Conclusie: Niet voor herhaling vatbaar.

25. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Goed eten en gezellig personeel en vooral niet te vergeten een schone zaak, alles is netjes.

26. Internationaal Raamsdonksveer

zijn zaterdag 9 april met 4 volwassenen bij jullie geweest. In een woord geweldig het eten de bediening alles prima ga zo door.
    j leppers uit tilburg

27. Internationaal Raamsdonksveer

Met 4 personen heerlijk gegeten. Mooie zaak en parkeren geen probleem.
    Een schaal koude en warme meze gedeeld. Daarna 3 een bonfile en een aubergine.
    Dessert allen de tiramisu. Gewoon super.

Iedere keer is het weer een feestje om heerlijk te genieten van de tapas gerechtjes! Gezellige bediening, leuke entourage en goed eten! Op de parkeerplaats is gelukkig ook een plekje voor fietsen gecreëerd! Kortom TOP!!!

We zijn hier nu 3x geweest en waren razend enthousiast. Collega’s en Vrienden geadviseerd!) Dus toen we begin Maart lekker zaten te eten… zagen we dat er een Paas Brunch mogelijk was…direct geboekt voor 9 personen.
    De kwaliteit en de bediening viel alleen heel erg tegen. Geen speciale Paas Tapas… Maar hetzelfde menu als begin Maart. (Waarom dan Paas Brunch noemen?) Tapas werden lauw gebracht.(..of we even voor de hele tafel willen doorgeven…) Terwijl het personeel wel uitgebreid en te vaak de tijd neemt om te vragen of je nog iets wilt drinken (commercieel maar wel irritant). En als je dan iets te drinken bestelt dan wordt het (2x) niet gebracht?
    Jammer. Zijn eerder vertrokken,
    Mevr. P. Beske

30. Internationaal Raamsdonksveer

Vriendelijk personeel, gezellige sfeer. We hadden het 3 gangen menu voor 19,50. Een aanrader. Heerlijk eten voor een prima prijs. Wij komen zeker terug.