Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Raamsdonksveer verdeeld zijn.

Voor het eerst hier gegeten. het was even zoeken naar de ingang omdat we van de andere kant kwamen. Daarna snel en goed geholpen naar onze plaats. Gevragen om een rustige plaats en die ook gekregen. Het eten was erg lekker en ook nog warm. Gevarieerd aanbod aan hapjes en je mag zoveel kiezen per keer als je wilt. De lijst was een beetje onhandig in gebruik door de lengte. Het was net een kassabon. het was voor herhaling vatbaar.

Nordic lopers

Hadden er allemaal zin in een gezellig avondje met 22 personen naar zusjes, met boeken van de reservering merkte we dat ze geen ervaring met grote groepen hadden tot niets bereid apart afrekenen moesten we zelf maar regelen als argument slechte ervaringen. Zo makkelijk als wij zelf dingen oplossen allemaal geld uitgelegd en iedereen een briefje waar we onze drankjes op noteerden Eenmaal binnen was er voor een te weinig gedekt ipv dit normaal en vriendelijk op te lossen kregen we een hele dicusie wie daar schuld aan was. Sommige serveersters zijn zeer klant onvriendelijk iedereen controleerde bij elkaar of alle drankjes erop kwamen te staan. We bestelde 5 witte wijn de serveerster kwam met de fles en schonk er twee in fles was leeg 20 min wachten kwam ze nog niet terug om onze glazen te vullen na 3 maal vragen of ze die glazen van ons ook wilde vullen kwam ze weer met de fles maar bij afrekenen waren er wel teveel wijntjes gerekend dus ook daar was weer een hele discucie het eten was best goed maar wij gaan voortaan toch liever naar een ander restaurant.

Eindelijk! Een all-you-can-eat sushi restaurant in Raamsdonksveer! Het hele dorp hoeft niet meer uit te wijken naar Oosterhout of Breda voor dergelijke maaltijden.

De investering is groot geweest, het gebouw is erg groot en luxe ingericht.
    Bij binnenkomst werden we verwelkomen met de eigenaresse die een medewerker vrij openbaar van onder uit de pan gaf. Onze jassen werden niet aangenomen.

Eenmaal aan tafel duurde het een kwartier voordat de eerste serveerder onze drank bestelling en eerste ronde kwam opnemen, hier begon de drama.

Na 50 minuten kregen we pas onze eerste drankjes; wat uiterst onnaceptabel is.
    Vervolgense stond de eerste sushi ronde pas aan tafel nadat we er anderhalf uur zaten. Vooralsnog kwamen de warme gerechten voor de sushi; en dat was niet met korte pauzes, nee; nadat al de warme gerechten geweest waren hebben we uit voorzorg maar een nieuwe ronde besteld in de hoop dat we toch nog sushi kregen.

Pas aan het einde van de tweede ronde kregen we hier en daar een sushi-gerecht. Zelf tijdens de derde ronde kwamen er nog sushi gerechten uit de eerste ronde; desalniettemin duurde het weer 45 minuten tot een uur voordat er nieuw eten op tafel stond per ronde.

Pas nadat we helemaal uitgegeten waren (let wel; dit was 4 uur later) kwam de serveerder nog met twee grote borden sushi van ronde 2 (terwijl we 5 rondes verder waren); uiteraard kregen we ook nog eens elke ronde gerechten van andere tafels.

Laat staan het feit dat geen enkele serveerder weet wat hij of zij op tafel zet en overduidelijk geen schrijn horeca ervaring hebben. Het personeel was onpersoonlijk en onvriendelijk, moeilijk aan te spreken, onzeker, niet zelfstandig en zonder manieren. Let wel; dit is absoluut niet hun eigen schuld, maar de fout van de directie geziene ze overduidelijk onderbezet waren met personeel; en dit in hun tweede week na opening. Dit is natuurlijk vreselijk voor de serveerders die ondanks alles wel hun uiterste best deden maar dankzij deze sweat-shop praktijken overspannen en gestressed van tafel naar tafel moesten rennen.

Al met al raad ik het niemand aan om hier al te gaan eten; maar nog even een jaartje te wachten totdat Yoshimi er achter komt hoe het werkt; dit restaurant staat in de kinderschoenen maar heeft zeker potentie tot groots succes! Mijn advies aan het eigenaars-koppel: doe een cursus dag met je personeel; laat ze elk gerecht uit het hoofd leren en leer ze alsjeblieft tafelmanieren! Daarnaast het allerbelangrijkste: verdubbel je personeel! De sfeer van ontevredenheid hing door het restaurant!

Het eten was super maar als je 4 uur moet wachten op je sushi gaat het wel een beetje ver! Ik weet zeker dat als jullie het aanpakken dat jullie een top-restaurant kunnen worden dankzij jullie grote kaart, redelijke prijzen en top-kwaliteit sushi! Er is gewoon heel wat werk aan de winkel!

Succes en wie weet tot de volgende keer!

-Deodatus Dubois;
    incognito culinair recensent
    Het witte tafellaken

Vanavond voor het eerst wezen eten.
    Super mooie locatie erg sfeervol en ruim.
    Het eten was erg goed met name het vlees en vis was uitstekend van kwaliteit top.
    Bediening was een klein beetje onhandig maar wel vriendelijk en gezellig.
    Verder een paar kleine puntjes maar dat zal zeker goed komen.

Roy De Held

De bediening was jong en nog onervaren. Waarschijnlijk omdat ze net de opening hadden gehad. In tegenstelling tot andere restaurants serveerden ze bij heel weinig gerechten saus, waardoor het vaak flauw van smaak was. De saus stond in een bakje van 3 in het midden op tafel; knoflook-, honing- en een rode saus. Jammer, want terriyakisaus is onmisbaar… vind ik.
    Op de vraag waarom ze de sauzen weg lieten kregen we als antwoord dat ze 3 sausjes op tafel hadden staan en dat ze anders waren dan andere sushirestaurants…

Lekker gegeten, het eten was goed. Maar:
    De service laat nog te wensen over, sushi restaurant met briefjes, ondanks dat de bediening echt regelmatig gerechtjes bij de verschillende tafels kwam brengen werd het door ons ingevulde wensenlijstje niet meegenomen tot we zelf aangaven dat het er stond. Een paar rondjes later dachten we alles gehad te hebben en begonnen we aan het desert en kwamen er, na zeker 35 tot 40 minuten plots nog 2 gerechtjes aan. Ook het oog wil leuke gerechtjes zien, ik had het idee dat de kok nog onervaren was veel sushi rolletjes waren slordig gemaakt. Het zal wel de nieuwigheid zijn en gaan het zeker nog een keer bij Yoshimi proberen.

Groet Wouter

Bij de opening van yoshimi!
    Omdat het eerste keer was is het logisch dat het natuurlijk beter kan. Daarom enkele tips en opmerkingen bedoelde als opbouwend.

De uitstraling en het restaurant een dikke 10 super netjes en sfeervol. De muziek stond aan het begin wat te hard maar de rest van de avond mooie sfeer muziek erbij.

Het personeel, (bediening) erg jong en onervaren en dat merkte je. Ze nemen geen bestellingen op zoals drinken. Daar moet iemand anders voor komen. Als ze eten brengen nemen ze de vuile vaat nog niet mee. Denk eraan nooit met lege handen lopen! Daar is winst te behalen. Net als iedereen bestellingen op laten nemen. Misschien is het een idee om in de toekomst met tablets te gaan werken. Kan heel efficiënt zijn. Ook bij sommige van de bediening een cursus/uitleg klant vriendelijkheid en communicatie. Vooral communicatie ging veel mis.

De sushi erg belangrijk! Het was super de eerste ronde. De handrollen knapperig en in goede vorm. De sushi was netjes en strak. Maar na mate het drukker werd ging het achteruit. De handrollen werden rommelig gevouwen en lag over heel het bord. De maki's werden slap en slecht van vorm of vielen uit elkaar. Maar dat komt goed bij meer ervaring.

Toch even een paar gerechten die beter kunnen.

Inktvis ringen; Ik hou ervan. Jammer dat de ringen die gebruikt worden van deeg zijn van binnen en niet echt waardig zijn aan jullie restaurant. Deze diepvries ringen zijn smerig. Daar is verbetering in te halen om echte inktvis te gebruiken en desnoods zelf de ringen te maken ervaren koks genoeg.
    De Spicy tuna roll. Gebruik hiervoor geen gekookte tonijn maar gewoon de verse dat zou dit gerecht echt top maken.
    En de gevulde champignon, ik denk dat het een fout was. Maar de gevulde champignon was niet gevuld het was een gebakken grote champignon. En is het geen fout, is het beter om de naam te veranderen.
    Het dessert, was een dikke 10! Erg leuk met het buffet idee en ook alle you can eat!

Ik weet zeker na ervaring en goede communicatie dat het in de toekomst verbeterd en wij komen hier zeker terug! Want het beloofd een topper te worden!

9. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Lekker eten veel keus.

10. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Herhaling vatbaar

11. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Heb zaterdag 9 september ter ere van mijn 40 jarig dienstjubileum een etentje gedaan samen met mijn collega`s. En ik moet zeggen het was prima verzorgt en het eten voortreffelijk, zeker een aanrader.

12. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Ik kom uit Almere waar je op iedere straathoek een "all you can eat" vind en waar we ook graag gebruik van maken, maar deze vind ik de lekkerste tot nu toe. Ook de bediening was erg vriendelijk. End weg maar misschien. Tot de volgende keer.

Al weer voor de zoveelste keer onze bestelling niet compleet. Na vele klachten de laatste keer fles cola gratis gekregen als goedmaker om vervolgens vandaag weer een niet complete bestelling te leveren.
    Dus bestel hier niets want ze hebben nu na mijn telefoontje ook niet meer het lef na te bezorgen!!

Miriam Koole

F de jing

Score 0!! Voor Raamsdonksveer. De bediening sprak over een avondvullend programma, dit was een avond durend programma maar NIET vullend. Wat ontzettend traag en slecht, behalve de drank, maar ja daar valt goed aan te verdienen. Kijk eerst eens op de recensies voor je gaat! En @brasseriezusje doe wat met de recensies die jullie al meer dan een half jaar krijgen!

17. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Anoniem

Nou het was heerlijk.

men.

Gelukkig was er toch nog iets open hier met Pasen.

Net nieuw en mooi van binnen .
    Aardig behulpzaam personeel.
    De bier proeverij was oké.
    Eten zag er perfect uit.
    Helaas hadden we al gegeten.
    De volgende keer meer..

Greet waas

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

Maandag met de familie, 5 personen, gegeten. De bediening is netjes en servicegericht. De gerechten waren allemaal TOP. Lekker en gezellig gegeten en weer voldaan naar huis gegaan.

We waren met een groep van 25 personen. Helaas is 't Zusje door de mand gevallen. Wederom konden ze deze avond grote aantallen helaas niet aan.

Het eten was deze keer ook niet zoals het behoort te zijn... en de gemiddelde wachttijd was veel en veel te lang. Helaas ontevreden gezichten, wat ik zelf ook niet verwacht had bij dit goed aangeschreven restaurant.

Het adverteren met onbeperkt is helaas nogal misleidend. Er wordt gewerkt met briefjes met daarop je bestelling die dan door het personeel bij de tafel opgehaald word. Leuk. Maar niet meer zo leuk als het een half uur duurt voor ze de bestelling ophalen. Er wordt wel degelijk gelet op hoeveel rondes er bij iedere tafel geserveerd wordt en dus echt niet onbeperkt!!

Conclusie is dat dit voor ons helaas geen volgende keer wordt!!

Het eten is goed en meer dan voldoende. Een nadeelpuntje De tafels staan te kort op elkaar en daardoor is een gesprek niet mogelijk zonder dat een ander meeluistert Wij zaten rug aan rug.

23. Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Op woensdag voor het eerst een bezoek gebracht aan de Chinese Muur. Ondanks de traditionele naam is het restaurant met zijn tijd meegegaan. Bij binnenkomst werden we verwelkomd door zowel de gastvrouw als de kok in zijn open keuken. Qua sfeer is het er gezellig zitten met op de achtergrond rustige pianomuziek.

Op de kaart staat voor ieder wat wils en het eten is van goede kwaliteit. Na de warme gerechten kan men zich tegoed doen aan het uitgebreide dessertbuffet waar alles er keurig uitzag.

Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen. Voor niet teveel geld hebben we goed gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijke bediening.

t verhagen v peer

Eten was geweldig en leuke sfeer komen er zeker terug.
    een vette 9

Dit jaar hadden we als bedrijfsdiner gekozen voor dit restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en de tafel stond voor ons klaar. Je kon zien dat er veel aandacht aan de kwaliteit en de presentatie werd gegeven.

Wij hebben fantastisch gegeten. Klasse!

Kees Ripmeester

Borden slecht opgemaakt, alles droop in vet. Voorgerechten waren smaakloos. Bloemkool was te gaar. Mosselen waren wel goed. Eens en nooit meer. Tip: mindere keuzes. Op kaart en daarin specialiseren.

Elly en Jenny

Het eten was minimaal vergeleken met de prijs ,en de keuze van het menu was klein ,we hadden een kaart van À H ,we konden wel afwijken van het menu maar dan kwam het erg duur uit .

Jolanda Essers

Vorige week daar gegeten met vrienden Lekker eten, leuke sfeer, vriendelijke bediening. Een aanrader. We komen zeker nog een keer terug.

Slechte bediening 20 minuten wachten tot we de kaart kregen. mandje brood van het huis stond wel op de rekening maar niet gekregen.Soep was lekker, Wiener schnitzel was zeer taai, ijs al half gesmolten en lauwe koffie. Te weinig personeel waardoor het het heel lang duurde tussen de gerechten.