Nieuwste foto's in Raamsdonksveer

Laatste updates in Raamsdonksveer

1. Svb86's profielfoto
    Svb86 heeft een recensie geschreven voor De Keizer

Bijna 2 uur op mijn eten gewacht, is het nog middelmatig ook!! Erg jammer.

2. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Yoshimi

Erg lekker gegeten.

Vlot en vriendelijk personeel.
    Gevarieerde kaart voor ieder wat wils.
    Lekker uitgebreid dessertbuffet.

Mooi interieur en volop gratis parkeerplaatsen.

Goede prijs!

Echt een TOP restaurant.

3. Lekker's profielfoto
    Lekker heeft een recensie geschreven voor Yoshimi
    Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

Snelle bediening met lekker eten! Ik zou hier zo nog is komen.

4. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Yoshimi
    Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

Mooi om te zien dat de kwaliteit flink omhoog is gegaan sinds mijn eerste bezoek. Het eten was heerlijk, de service was goed en snel (was zeker niet het geval tijdens het eerste bezoek). Je ziet dat het personeel goed is ingewerkt en het gaat nu stukke beter. Ik kom hier zeker nog is terug!

5. Samantha's profielfoto
    Samantha heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Wij keken er met een groep van 10 personen erg naar uit lekker samen te gaan eten. Helaas duurde het erg lang voordat ons eerste kaartje werd meegenomen. We waren een 1,5 uur verder voor wij de eerste gang op tafel kregen. Inmiddels dus geïrriteerd en hongerig, maar dorstig niet want dat ging wel vlot. In een uur wel vier keer gevraagd of we nog iets wilde drinken. Wij antwoorden dat we liever iets te eten kregen, waardoor de bediening geïrriteerd werd. Wij zijn blijven zitten tot de keuken ging sluiten, omdat we toen pas 6 gangen gekregen hadden. We hebben 4,5 uur gezeten!! De bediening zei dat het om een avondvullend programma ging, maar dan hadden we wel naar het theater gegaan. Als je uit eten gaat wil je voornamelijk lekker kunnen dineren, ipv de hele avond op je eten moeten wachten.

Tafels om ons heen hadden hetzelfde probleem, we hebben veel mensen horen klagen en met chagrijnige gezichten zien zitten. De bediening was ook niet vriendelijk, waarschijnlijk door het vele geklaag. Zusje, doe er dan iets aan én lees even de vele slechte recensies over dit punt!

6. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Shato

Pizza's zijn prima, pinnen bij de buren is soms wat minder ;).
    Snelle bezorging.

7. Rosenboom's profielfoto
    Rosenboom heeft een recensie geschreven voor Yoshimi

Rosenboom

Met 3 mensen op een woensdag avond €103 inclusief 7biertjes en een wijntje vonden wij veel geld, smaak was nou niet super, wel eens lekkerder sushi voor minder geld gegeten, en een glimlach van het personeel als men weer een nieuwe ronde kwam brengen was ver te zoeken, erg jammer

8. Nico van Ginkel's profielfoto
    Nico van Ginkel heeft een recensie geschreven voor Fort Lunet

Nico van Ginkel

Supermooie locatie, Super vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Echt een aanrader.

Vriendelijk en attent personeel.

9. Hees's profielfoto
    Hees heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Hees

Beste zusje,
    Helaas gisteravond voor de eerste keer in jaren, een slechte ervaring gehad.
    Het was mega warm, we gaven dit aan maar het antwoord was, de airco staat al aan.
    Op een niet prettige manier.
    Het eten duurde lang, dit kan natuurlijk een keer gebeuren, we hebben dit aangegeven en het antwoord was, het is te druk in het restaurant met grote groepen en kunnen daarom uw kaartje niet meenemen.
    Ik ben op dit moment ook een betalende gast en dat is niet fijn.
    Ze kwamen als je nog een half vol glas had vragen of je nog drinken wilde bestellen.
    We gaven ook aan dat we graag iets wilde eten ipv drinken.
    Dit hoorde ze te vragen… bij een half vol glas.
    Jammer.
    We kwamen voor een gezellig avondje genieten, helaas door alles wat gebeurde was dit ergeren.
    Een teleurgestelde gast.

Mvg.

10. Arjan Van de Wijdeven's profielfoto
    Arjan Van de Wijdeven heeft een recensie geschreven voor Yoshimi
    Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

Leuke tent. Sushi beter dan de gemiddelde ayce. Ruim qua plaatsen. Dessertbuffet. Gerechtjes zijn goed op smaak. Niet te veel hollandse aanpassingen/sausjes. Zeer goed te eten. Aanbod is prima. Voor een goede sushiboer hoef ik eigenlijk mijn dorp niet meer uit

11. Gert-Jan's profielfoto
    Gert-Jan heeft een recensie geschreven voor Yoshimi

Gert-Jan

Ik ga naar veel Sushi eetgelegeheden en deze is zeer zeker de beste! Het eten is van uitstekende kwaliteit. Het personeel is gewoon goed. Het is een all you can eat principe, dus verwacht geen Hogeschool horeca personeel die je in een sterren restaurant hebt. Het eten wordt snel bezorgd, is vers en de bediening is vriendelijk! Zeker een aanrader en fijn zo’n restaurant in de regio.

12. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Yoshimi
    Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en het eten werd snel gebracht. Het enige onhandige waren de lange lijsten waarop je je gerechten moest invullen, dit is een klein verbeterpuntje.

13. Jonkers's profielfoto
    Jonkers heeft een recensie geschreven voor Chinese Muur
    Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Het eten was prima maar wat is het er koud drie keer geweest drie keer koud gehad jammer

14. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor Yoshimi
    Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

Wij hebben hier voor de eerst keer gegeten. De ontvangst was hartelijk en we konden via een lijstje steed onze bestelling opgeven. De uitleg van de gerechten staan op een grote kaart. We kregen vrij vlot onze gerechten geserveerd. De bediening was zeer vriendelijk. De sushi was heerlijk. Wij komen hier zeker terug, we hebben een heerlijke avond gehad.

15. Annette's profielfoto
    Annette heeft een recensie geschreven voor Chinese Muur

Annette

Het eten is heel vers en ontzettend lekker.
    Het eten wordt snel geserveerd.
    De bediening is heel vriendelijk.

16. anouk van dongen's profielfoto
    anouk van dongen heeft een recensie geschreven voor Yoshimi

anouk van dongen

Klantvriendelijkheid was ver te zoeken.
    Het eten was prima erg lekker zelfs.

17. Daniëlle's profielfoto
    Daniëlle heeft een recensie geschreven voor Yoshimi
    Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

Voor het eerst hier gegeten. het was even zoeken naar de ingang omdat we van de andere kant kwamen. Daarna snel en goed geholpen naar onze plaats. Gevragen om een rustige plaats en die ook gekregen. Het eten was erg lekker en ook nog warm. Gevarieerd aanbod aan hapjes en je mag zoveel kiezen per keer als je wilt. De lijst was een beetje onhandig in gebruik door de lengte. Het was net een kassabon. het was voor herhaling vatbaar.

18. Nordic lopers's profielfoto
    Nordic lopers heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Nordic lopers

Hadden er allemaal zin in een gezellig avondje met 22 personen naar zusjes, met boeken van de reservering merkte we dat ze geen ervaring met grote groepen hadden tot niets bereid apart afrekenen moesten we zelf maar regelen als argument slechte ervaringen. Zo makkelijk als wij zelf dingen oplossen allemaal geld uitgelegd en iedereen een briefje waar we onze drankjes op noteerden Eenmaal binnen was er voor een te weinig gedekt ipv dit normaal en vriendelijk op te lossen kregen we een hele dicusie wie daar schuld aan was. Sommige serveersters zijn zeer klant onvriendelijk iedereen controleerde bij elkaar of alle drankjes erop kwamen te staan. We bestelde 5 witte wijn de serveerster kwam met de fles en schonk er twee in fles was leeg 20 min wachten kwam ze nog niet terug om onze glazen te vullen na 3 maal vragen of ze die glazen van ons ook wilde vullen kwam ze weer met de fles maar bij afrekenen waren er wel teveel wijntjes gerekend dus ook daar was weer een hele discucie het eten was best goed maar wij gaan voortaan toch liever naar een ander restaurant.

19. Het witte tafellaken's profielfoto
    Het witte tafellaken heeft een recensie geschreven voor Yoshimi
    Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

Eindelijk! Een all-you-can-eat sushi restaurant in Raamsdonksveer! Het hele dorp hoeft niet meer uit te wijken naar Oosterhout of Breda voor dergelijke maaltijden.

De investering is groot geweest, het gebouw is erg groot en luxe ingericht.
    Bij binnenkomst werden we verwelkomen met de eigenaresse die een medewerker vrij openbaar van onder uit de pan gaf. Onze jassen werden niet aangenomen.

Eenmaal aan tafel duurde het een kwartier voordat de eerste serveerder onze drank bestelling en eerste ronde kwam opnemen, hier begon de drama.

Na 50 minuten kregen we pas onze eerste drankjes; wat uiterst onnaceptabel is.
    Vervolgense stond de eerste sushi ronde pas aan tafel nadat we er anderhalf uur zaten. Vooralsnog kwamen de warme gerechten voor de sushi; en dat was niet met korte pauzes, nee; nadat al de warme gerechten geweest waren hebben we uit voorzorg maar een nieuwe ronde besteld in de hoop dat we toch nog sushi kregen.

Pas aan het einde van de tweede ronde kregen we hier en daar een sushi-gerecht. Zelf tijdens de derde ronde kwamen er nog sushi gerechten uit de eerste ronde; desalniettemin duurde het weer 45 minuten tot een uur voordat er nieuw eten op tafel stond per ronde.

Pas nadat we helemaal uitgegeten waren (let wel; dit was 4 uur later) kwam de serveerder nog met twee grote borden sushi van ronde 2 (terwijl we 5 rondes verder waren); uiteraard kregen we ook nog eens elke ronde gerechten van andere tafels.

Laat staan het feit dat geen enkele serveerder weet wat hij of zij op tafel zet en overduidelijk geen schrijn horeca ervaring hebben. Het personeel was onpersoonlijk en onvriendelijk, moeilijk aan te spreken, onzeker, niet zelfstandig en zonder manieren. Let wel; dit is absoluut niet hun eigen schuld, maar de fout van de directie geziene ze overduidelijk onderbezet waren met personeel; en dit in hun tweede week na opening. Dit is natuurlijk vreselijk voor de serveerders die ondanks alles wel hun uiterste best deden maar dankzij deze sweat-shop praktijken overspannen en gestressed van tafel naar tafel moesten rennen.

Al met al raad ik het niemand aan om hier al te gaan eten; maar nog even een jaartje te wachten totdat Yoshimi er achter komt hoe het werkt; dit restaurant staat in de kinderschoenen maar heeft zeker potentie tot groots succes! Mijn advies aan het eigenaars-koppel: doe een cursus dag met je personeel; laat ze elk gerecht uit het hoofd leren en leer ze alsjeblieft tafelmanieren! Daarnaast het allerbelangrijkste: verdubbel je personeel! De sfeer van ontevredenheid hing door het restaurant!

Het eten was super maar als je 4 uur moet wachten op je sushi gaat het wel een beetje ver! Ik weet zeker dat als jullie het aanpakken dat jullie een top-restaurant kunnen worden dankzij jullie grote kaart, redelijke prijzen en top-kwaliteit sushi! Er is gewoon heel wat werk aan de winkel!

Succes en wie weet tot de volgende keer!

-Deodatus Dubois;
    incognito culinair recensent
    Het witte tafellaken

20. Roy De Held's profielfoto
    Roy De Held heeft een recensie geschreven voor Yoshimi
    Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

Vanavond voor het eerst wezen eten.
    Super mooie locatie erg sfeervol en ruim.
    Het eten was erg goed met name het vlees en vis was uitstekend van kwaliteit top.
    Bediening was een klein beetje onhandig maar wel vriendelijk en gezellig.
    Verder een paar kleine puntjes maar dat zal zeker goed komen.

21. Lon's profielfoto
    Lon heeft een recensie geschreven voor Yoshimi
    Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

De bediening was jong en nog onervaren. Waarschijnlijk omdat ze net de opening hadden gehad. In tegenstelling tot andere restaurants serveerden ze bij heel weinig gerechten saus, waardoor het vaak flauw van smaak was. De saus stond in een bakje van 3 in het midden op tafel; knoflook-, honing- en een rode saus. Jammer, want terriyakisaus is onmisbaar… vind ik.
    Op de vraag waarom ze de sauzen weg lieten kregen we als antwoord dat ze 3 sausjes op tafel hadden staan en dat ze anders waren dan andere sushirestaurants…

22. Wouter Timmermans's profielfoto
    Wouter Timmermans heeft een recensie geschreven voor Yoshimi
    Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

Lekker gegeten, het eten was goed. Maar:
    De service laat nog te wensen over, sushi restaurant met briefjes, ondanks dat de bediening echt regelmatig gerechtjes bij de verschillende tafels kwam brengen werd het door ons ingevulde wensenlijstje niet meegenomen tot we zelf aangaven dat het er stond. Een paar rondjes later dachten we alles gehad te hebben en begonnen we aan het desert en kwamen er, na zeker 35 tot 40 minuten plots nog 2 gerechtjes aan. Ook het oog wil leuke gerechtjes zien, ik had het idee dat de kok nog onervaren was veel sushi rolletjes waren slordig gemaakt. Het zal wel de nieuwigheid zijn en gaan het zeker nog een keer bij Yoshimi proberen.

Groet Wouter

23. Marvin's profielfoto
    Marvin heeft een recensie geschreven voor Yoshimi
    Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

Bij de opening van yoshimi!
    Omdat het eerste keer was is het logisch dat het natuurlijk beter kan. Daarom enkele tips en opmerkingen bedoelde als opbouwend.

De uitstraling en het restaurant een dikke 10 super netjes en sfeervol. De muziek stond aan het begin wat te hard maar de rest van de avond mooie sfeer muziek erbij.

Het personeel, (bediening) erg jong en onervaren en dat merkte je. Ze nemen geen bestellingen op zoals drinken. Daar moet iemand anders voor komen. Als ze eten brengen nemen ze de vuile vaat nog niet mee. Denk eraan nooit met lege handen lopen! Daar is winst te behalen. Net als iedereen bestellingen op laten nemen. Misschien is het een idee om in de toekomst met tablets te gaan werken. Kan heel efficiënt zijn. Ook bij sommige van de bediening een cursus/uitleg klant vriendelijkheid en communicatie. Vooral communicatie ging veel mis.

De sushi erg belangrijk! Het was super de eerste ronde. De handrollen knapperig en in goede vorm. De sushi was netjes en strak. Maar na mate het drukker werd ging het achteruit. De handrollen werden rommelig gevouwen en lag over heel het bord. De maki's werden slap en slecht van vorm of vielen uit elkaar. Maar dat komt goed bij meer ervaring.

Toch even een paar gerechten die beter kunnen.

Inktvis ringen; Ik hou ervan. Jammer dat de ringen die gebruikt worden van deeg zijn van binnen en niet echt waardig zijn aan jullie restaurant. Deze diepvries ringen zijn smerig. Daar is verbetering in te halen om echte inktvis te gebruiken en desnoods zelf de ringen te maken ervaren koks genoeg.
    De Spicy tuna roll. Gebruik hiervoor geen gekookte tonijn maar gewoon de verse dat zou dit gerecht echt top maken.
    En de gevulde champignon, ik denk dat het een fout was. Maar de gevulde champignon was niet gevuld het was een gebakken grote champignon. En is het geen fout, is het beter om de naam te veranderen.
    Het dessert, was een dikke 10! Erg leuk met het buffet idee en ook alle you can eat!

Ik weet zeker na ervaring en goede communicatie dat het in de toekomst verbeterd en wij komen hier zeker terug! Want het beloofd een topper te worden!

24. Rbro's profielfoto

Herhaling vatbaar

26. Jack van den Oort's profielfoto
    Jack van den Oort heeft een recensie geschreven voor Chinese Muur
    Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Heb zaterdag 9 september ter ere van mijn 40 jarig dienstjubileum een etentje gedaan samen met mijn collega`s. En ik moet zeggen het was prima verzorgt en het eten voortreffelijk, zeker een aanrader.

27. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Chinese Muur
    Chinees-Indisch Raamsdonksveer

Ik kom uit Almere waar je op iedere straathoek een "all you can eat" vind en waar we ook graag gebruik van maken, maar deze vind ik de lekkerste tot nu toe. Ook de bediening was erg vriendelijk. End weg maar misschien. Tot de volgende keer.

28. Jack Huibregt van Helden's profielfoto
    Jack Huibregt van Helden heeft een recensie geschreven voor De Ster

Al weer voor de zoveelste keer onze bestelling niet compleet. Na vele klachten de laatste keer fles cola gratis gekregen als goedmaker om vervolgens vandaag weer een niet complete bestelling te leveren.
    Dus bestel hier niets want ze hebben nu na mijn telefoontje ook niet meer het lef na te bezorgen!!

29. F de jing's profielfoto
    F de jing heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

F de jing

Score 0!! Voor Raamsdonksveer. De bediening sprak over een avondvullend programma, dit was een avond durend programma maar NIET vullend. Wat ontzettend traag en slecht, behalve de drank, maar ja daar valt goed aan te verdienen. Kijk eerst eens op de recensies voor je gaat! En @brasseriezusje doe wat met de recensies die jullie al meer dan een half jaar krijgen!