Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Raalte verdeeld zijn.

1. marijke brands

Heb echt heel lekker gegeten. Goede kwaliteit voor weinig geld. De zaak heeft een gezellig Frans sfeertje. De bediening is top, niets op aan te merken. Een echte aanrader.

2. Heuvelmans

Ik, vrouw en kids komen er regelmatig. Goed eten, goede sfeer en service. Onze ervaring zegt ons niet te gaan eten als het er druk is, er is een kok (en een goeie) maar de rest is te jong en onervaren personeel (op een paar na) in mijn ogen, waardoor het in de keuken wel eens 'te druk' wordt.
    Vooral door mijn uitgebreide bestelling lol. Maar doorgaans prima vertoeven

3. Gezellige sfeer. Top Gegeten! Kom zeker weer terug!

4. Recentelijk opnieuw gegeten. Wederom een beetje teleurgesteld. Alweer niet goed gare, erg vette, sukadelapjes. Zoiets kan een keer gebeuren, maar mag geen standaard worden. Zeker gelet op het prijskaartje.

5. Recentelijk met vier mensen perfect gegeten. Ondanks de drukte, verzaakte de vriendelijke bediening geen moment. Gerechten, drankjes, amuses, etc. alles klopte. Niet goedkoop, maar het geld zeker waard. Een aangename verrassing!

6. Zondag hier lekker gegeten met m'n vriendin. Ik had spareribs en mijn vriendin had de pizza la Porta. Alle bij waren prima. De bediening was goed. We hebben zeker genoten en we komen zeker terug.

7. Ondanks de tegenvallende beoordelingen, toch wezen eten. Na 4x 40 km lopen heb je tenslotte trek gekregen... De ontvangst en bediening was alleraardigst en correct. Het eten, m.n. de Cubaanse spareribs was uitstekend, hoewel de porties wel iets groter mogen. Al met al ons prima vermaakt.

8. Naar een mooie middag een lekkere pizza gaan eten, de sfeer was super! Complimenten aan het personeel. Wel even moeten wachten op het drinken, maar dat kwam door de drukte. Pizza was prima voor de prijs, zelfs goed. De jongens hadden het goed voor elkaar achter de balie, en bleven kalm ook tijdens de drukte. De kok bleef vriendelijk. Mijn recensie is dus ook gebaseerd op het goede. Heb een leuke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar! Ga zo door.

9. Tevreden eters

We zijn hier alleen al deze week 2x geweest. Beide keren een meer dan correcte, enthousiaste en culinair prettige ervaring. Of we nou de pizza of de spareribs bestelden het is allemaal even heerlijk. Wij gaan zeker weer terug.

10. Heerlijk eten en het is zeker niet duur!

11. Op zich normaal/goed. Inrichting zeer bijzonder, moet je meemaken. Bediening zakelijk en prettig, zegt ook iets terug. De prijs vind ik aan de hoge kant. Ik blijf terugkomen.

12. Chinees-Indisch Raalte

Zoals ieder jaar als afsluiting van de Stoppelheane gaan wij er met vrienden eten. Maar dit wordt verstoord door een grote groep jongeren uit Mariemheem, die met bier naar binnen komen en alles bij elkaar schreeuwen en dit gebeurt dus elk jaar weer en de eigenaar doet niks en zegt ik verdien hier geld aan... Wij zijn er weggelopen en ik geef als advies om hier met Stoppelheane niet te gaan eten... Het lijkt wel een voetbal stadion.

13. Willie Lenselink

Erg lekker gegeten, bediening prima! Domper op het gezellige etentje was dat er geen glas water verstrekt mocht worden van de baas!

14. Sfeer in de zaak is goed. Maar eten in verhouding prijzig voor wat je krijgt. Zeer grote kom tomatensoep zonder ballen, spareribs goed gekruid en vlezig maar veel beter gewend. Daarnaast aardappeltjes aangebrande stukken en minipotje met wat blaadjes sla en 2 schijfjes komkommer en 4 partjes tomaat.

3,4
  15. Vandaag hier gegeten. Erg lekker. Wat over was mochten we mee naar huis nemen. Het interieur is niet echt uitnodigend maar wij zijn hierdoor niet afgeschrikt.

16. Heerlijk eten, grote porties voor een hele schappelijke prijs.

17. Vanavond gegeten bij La Porta n.a.v. een zeer goede recensie die we hadden gelezen. Helaas, wat een tegenvaller! De pizza bolognese die ik had besteld was lauw, zoals het leek was slechts de bodem gebakken met een likje tomatensaus en de topping was er na het bakken opgegooid. De extra champignons en uien die ik had gevraagd waren rauw en koud! Bah!! De Franse frietjes bij de spareribs van mijn man waren koud en driedubbel gebakken, gewoon vies dus. En de kwaliteit van de spareribs liet ook te wensen over.

Geen idee wie hier zo lekker heeft gegeten, maar wij in ieder geval niet! Dit restaurant krijgt van ons een dikke 2 en wij komen er nooit meer.

3,6
  18. Marianne

De basisbroodjes waren keihard, daardoor niet te eten. De vulling was goed. De serveerster kreeg de bevestiging van de keuken dat de broodjes inderdaad niet goed waren. Tot onze verbazing stonden deze slechte broodjes voor het volledige bedrag op de rekening. Klantvriendelijkheid en service staan niet hoog in het vaandel bij Neuf.

19. We hebben hier 2 keer gegeten, eerste keer was het fantastisch en de tweede keer viel enorm tegen. De kaart was totaal niet naar onze zin, bijna niks wat ons trok en we zijn zeker geen moeilijke eters.
    Wel komen we graag op het terras van Neuf voor een drankje en de heerlijk goede fingerfoods. Daar is Neuf echt top in. Hoop dat ze zo blijven. Daarvoor komen we regelmatig voor naar Raalte met mooi weer, gehele middag op het terras te zitten met drankjes en heerlijke hapjes en de super sfeer en bediening!

20. De lekkerste sushi!! Echt een super goede kaart en keuken, we hebben er regelmatig "all you can eat" gegeten toen we nog in Raalte woonden. Nu halen we nog regelmatig af om thuis te genieten van de voor je ogen vers bereide sushi😊

21. Anja Berner

Erg lekker gegeten. Leuke bediening en een kok met veel humor.

22. Pannenkoekenhuis Raalte

Lebbert

Met 6 volwassenen en 4 kinderen voortreffelijk gegeten tegen betaalbare prijzen, top. Heel vriendelijke en behulpzame bediening. Kinderen hebben zich ook prima vermaakt.

23. jan willen p.

Goed restaurant, was erg lekker! Goeie service ook drankje van het huis gekregen! Alleen jammer van de tiramisu dat er verschil zat in grootte! Maar verder was op en top! ;)

24. BMW75RT

Vegetariërs opgelet. Bestel je een broodje gezond, dan plukken ze de ham van broodjes af die al klaarliggen. En dan vergeten ze ook nog een plakje. Zo hoort het dus niet!

4,7
  25. Liesbeth

Voortreffelijk gegeten, echte verse producten en een hele fijne sfeer. Goede bediening.

26. Monique

Heerlijk eten super vers, goede bediening, erg gezellige avond gehad !!

27. Een tijdje terug gegeten, maar niet voor herhaling vatbaar. Het personeel deed wat ze moesten doen, maar niet meer. Ze waren niet bepaald gastvrij en gezellig. Ik snap dat je niet altijd zin hebt om te werken, maar doe dan alsof je het leuk vindt. Het eten was heel vet en rommelig.

3,9
  28. Richard

Er was geen eten meer, niet eens een borrelnoot want de keuken had het te druk terwijl terras niet eens vol zat... vooral zo doorgaan... kansloos!

29. Vandaag 13 verschillende pizza's opgehaald bij Ufuk, alle 13 perfect 👍

30. Verrassingsmenu van de chef genomen, fantastisch! Heerlijke smaken en goed op elkaar afgestemd, amuses tussendoor waren ook erg lekker. Bediening perfect, niks verder op aan te merken. Dit restaurant is zeker een aanrader voor een verrassend lekker etentje!!