Nieuwste foto's in Raalte

Laatste updates in Raalte

1. Rina's profielfoto
    Rina heeft een recensie geschreven voor La Porta
    Italiaans Raalte

Alweer genoten van heerlijke pizza's. Pizza patrone en een pizza sicilia. Via de site besteld en betaald. Werkte perfect.
    Half uur na bestellen zou pizza klaar zijn, inderdaad perfect op tijd kon ik de pizza halen.
    Erg tevreden, goed belegd en Italiaanse smaak!

2. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Haenehof

De tafel voor twee personen was gereserveerd om een verjaardag te vieren. Bij binnenkomst stond er al een welkomstboodschap klaar en werden we uiterst vriendelijk ontvangen en mochten we zelf een tafeltje kiezen.

De menukaart is zo uitgebreid dat het veel tijd kostte om uiteindelijk voor beide een voorafje en hoofdmaaltijd te kiezen. Maar daarna kon het genieten ook beginnen. Een soepje, dat perfect op temperatuur was en een heerlijke smaak had. De hoofdgerechten waren verrassend uitgebreid en zagen er ook prachtig uit. Eigenlijk was er daarna geen ruimte meer voor een toetje, maar dat wouden we toch ook nog proberen en het was zeker de moeite waard.

Samenvattend

Bijna onvoorstelbaar dat er zoveel verschillende gerechten op de kaart staan voor zowel lunch als diner. De bediening is uiterst vriendelijk. Een heerlijke maaltijd voor een relatief bescheiden prijs. Een aanrader voor iedereen die in Raalte gaat eten.

3. Jeltje van der veen's profielfoto
    Jeltje van der veen heeft een recensie geschreven voor Laurel's pannenkoekenrestaurant

Jeltje van der veen

Heerlijk gegeten met 9 volwassenen en 4 kleine kinderen. De pannenkoeken smaakten voortreffelijk. We vonden het belangrijk om ergens uit eten te gaan waar ook vermaak voor de kinderen is. En dat is prima voor elkaar. Aardige en goede bediening. Ga zo door!

4. Harriet Den Baas's profielfoto
    Harriet Den Baas heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Harriet Den Baas

Wildavond. We zijn nog niet eerder bij de Bagatelle geweest. 1 ding is zeker: we komen hier terug.
    We waren te vroeg voor de wildavond maar werden desondanks ontvangen. In eerste instantie denk je te zitten in een grote zaal, maar eenmaal de zaal vol voelde dit niet meer zo. De gastvrije vrouw in de zaal bood ons eerst binnen een drankje aan en haalde ons op toen het aperitief buiten begon. Mooi om in de sfeer te komen! Aan tafel, in totaal 9 gangen genieten. De gerechten zagen er mooi uit met verrassende garneringen. De gastvrije vrouw vertelde vol lof en vertrouwen over de gerechten maar ook over de Bagatelle. En hier en daar humor om een gepaste manier dus niet te stijf (wat onze verwachting wel was) daar was ruimte voor bij zowel de gastvrouw als ons. De combinatie van proffesioneel zijn, humor, aanvoelen waar de gast naar verlangt en deskundig zijn: moeilijk, maar mooi om te zien hoe ze dit deed. Daarnaast de rest van het team ook top. Volgend jaar zijn we er zeker weer bij! Wat HEERLIJK gegeten. Bedankt allen. We komen vast tussendoor nog langs in het restaurant.

5. Janita's profielfoto
    Janita heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Bagatelle

Goedemorgen,

Bedankt voor je recensie en reactie. Ik heb het cijfer direct even voor je aangepast. Hopelijk is dit zo in orde voor je?

Wij hopen je snel weer terug te zien op Eet.nu en ik wens je nog een hele fijne dag toe!

Met vriendelijke groet,

Sfeer ook een 10, blijkbaar niet goed gegaan 😉

7. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

B

Super lekker gegeten. Personeel is erg vriendelijk en attent. Echt een avondje uit.
    Wij komen zeker terug!

8. D. IJzer-Koopman's profielfoto
    D. IJzer-Koopman heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Haenehof

D. IJzer-Koopman

We hebben genoten van het eten bij de Haenehof. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten zag er prima verzorgd uit en was heerlijk. De prijs/kwaliteit verhouding was prima.

9. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor La Porta
    Italiaans Raalte

Nieuwe eigenaar. Grote vooruitgang vriendelijk geholpen en heerlijk gegeten. Aanrader.

10. Twan's profielfoto
    Twan heeft een recensie geschreven voor La Porta
    Italiaans Raalte

Wij weten niet hoe het voorheen was. Maar wij hebben hier 10nov gegeten 2× pizza.
    Pizza's waren erg goed! En de bediening ook.
    Klein puntje. Stoelen zouden wel eens vervangen mogen worden.

11. Wessel van Ewijk's profielfoto
    Wessel van Ewijk heeft een recensie geschreven voor Fong Fou
    Chinees-Indisch Raalte

We waren op vakantie in de buurt, en las lovende reviews.
    We zijn er heengegaan, en het was prima. Ontvangst 10 sfeer 10 drinken 10 service 10 prijs/ kwaliteit een 11. Open aub een soortgelijke zaak in Nijmegen omg.

12. Hetty en Ton's profielfoto
    Hetty en Ton heeft een recensie geschreven voor Taveerne Tivoli

Hetty en Ton

Heerlijk gegeten.
    Vooral de spareribs met iets of wat een gerookte smaak.
    Gerookt op kersen hout.
    Lekker goed gaat.
    Met veel vlees om te kluiven.
    Dit kunnen wij iedereen aanbevelen.
    Het personeel heel vriendelijk.
    Ook al waren dit hoofdzakelijk verkantiekrachten wat wij hoorde.
    We werden bij binnenkomst heel hartelijk ontvangen.
    De prijzen zijn normaal.
    En de locatie is geweldig.
    Veel te kijken en lekker schoon.
    Van ons krijgen jullie een 10😀
    Wij komen graag nog eens terug.
    Tevreden gasten Ton en Hetty👍

13. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Wij hadden gekozen voor een 3-gangen diner. Vanaf het voorgerecht totaan het dessert was een groot feest, alles was goed op elkasr afgestemd, de wijnen pasten er perfect bij.

14. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Ufuk
    Turks Raalte

Broodje kipshoarma gegeten, op de kaart stond met champignons paprika en ui. Geen ui gezien en wat kleffe paprika en sompige champignons en wat snotterige courgettes die vies waren er zat ook geen saus bij de shoarma en een stuk Turks brood zonder sla, liever met een pitch broodje gevuld met sla. De bediening was aardig prijs veel te duur voor wat je krijgt echt een tegenvaller! De Ufuk van vroeger bestaat duidelijk niet meer heel jammer voor mij nooit weer.

15. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Neuf
    Frans Raalte

Neuf zit op een toplocatie midden in het centrum van Raalte. Om te eten zou ik hier niet zo snel meer naar toe gaan, een hoofdmaaltijd zoals sate of een rib eye zijn voor deze keuken toch te hoog gegrepen. Te kleine porties ook het garnituur halve schaaltjes en weinig aandacht aan de opmaak van de borden helaas. En wel de hoofdprijs vragen voor net niet…

16. RMek's profielfoto
    RMek heeft een recensie geschreven voor La Porta
    Italiaans Raalte

Erg lange wachttijden in het restaurant, 3 rondjes drank voordat er na meer dan 45 minuten iets wordt geserveerd. Dit na geklaagd te hebben bij de bediening. Reden zou zijn dat de gerechten eerst moesten worden ontdooid. Het restaurant is zeker geen aanrader voor een hongerige maag.

Nadat de gerechten eindelijk werden geserveerd, bleken de gerechten niet volledig en lauw. De sauzen en bijgerechten kwamen na wederom lang wachten nog steeds niet op tafel. Van ons gezelschap hadden de laatste personen nog steeds geen gerecht na meer dan een uur wachten. Waardoor alle gerechten koud waren. Hierop het personeel te kennen gegeven dat wij hier niet willen eten en hebben wij het restaurant verlaten. Na een uur en kwartier, een half gevulde tafel achterlatend, hebben wij dit "restaurant" verlaten. Eén ster is nog te veel, nooit weer! Zie ook de foto.

17. Jaap van Velsen's profielfoto
    Jaap van Velsen heeft een recensie geschreven voor Taveerne Tivoli

Wij hebben 4 keer bij Tivoli gegeten.
    De eerste, keer ongeveer 7 jaar geleden, nadat wij daar aanwezig zijn geweest op een feest gelegenheid van de 50ste verjaardag van een goede kennis. Dat feest in de tuin van Tivoli was gezellig met heerlijke hapjes, drank en muziek. Wij zijn een paar weken daarna naar Tivoli gegaan voor een diner. Dat was ronduit slecht, vlees als een schoenzool met groente uit blik.
    De tweede keer hebben wij bij Tivoli gegeten op uitnodiging van een goede vriend ter gelegenheid van zijn jubileum. Voor de tweede keer was het eten ronduit slecht.
    De derde keer hebben wij daar gegeten omdat wij een diner bon van een vriend hadden gekregen. De diner bon had een waarde van €60,-, wij moesten €0,60 bijbetalen!. Het eten was weer ronduit slecht, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
    De vierde keer zijn wij op eerste paasdag, 1 april 2018, naar Tivoli gegaan omdat wij gelezen hadden dat er een nieuwe eigenaar was, en wij hadden goede recensies gelezen.
    Wij hadden weer voor Tivoli gekozen vanwege de gezellige ambiance.
    Maar helaas, het voorgerecht, proeverij van de kok, bestaande uit een klein kopje soep dat vreselijk zout was, een bolletje brood met vlees dat te taai was om er doorheen te komen en tenslotte iets anders wat niet smaakte, rondom de proeverij was niets.
    Het hoofdmenu: taai varkensvlees, een kommetje gebakken aardappel, week en niet krokant en een kommetje sla zonder dressing. Omdat wij er over klaagden kregen wij gratis een kopje koffie.
    Die vierde keer is wat ons betreft echt de laatste keer geweest.

18. De weerd's profielfoto
    De weerd heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Haenehof

De weerd

Fijne bediening. Lekker eten.

19. Kelly's profielfoto
    Kelly heeft een recensie geschreven voor Eethuus Raalte

Wij hebben zeer goede ervaring met jet eethuus. Moeilijk bestelling met allemaal aanpassingen, maar alles klopte! Het eten was zeer goed, druiste niet in het vet!
    Zeer zeer goed! Volgende keer kiezen wij zeker weer voor ‘t Eethuus.

20. k.s.stelma's profielfoto
    k.s.stelma heeft een recensie geschreven voor The Flintstones
    Mediterraans Raalte

k.s.stelma

Met dochter en kleindochter hier gegeten. Nog nooit ergens gegeten wat zo slecht was. Ik had een angus steak, Na 1 hapje, was niet door te komen terug op het bord, tweede hapje ook. Dit was gewoon een of ander lapje van een koe, mijn dochter had varkenshaas, totaal verkeerd bereid, ook niet eetbaar. Er werd bij ieder gerecht een sausje geserveerd, onbestembare kleur en zo vies. Salade was wat stukjes tomaat, blokjes komkommer en wat ijsbergsla. Alles is teruggegaan. Niet het goede vlees gekregen, geen excuus, niks, wel de volle mep betaald. Spareribs van de kleindochter waren goed. Gewoon te gek voor woorden dat hier eten geserveerd mag worden. Absoluut geen aanrader.

21. Myrian hollegien's profielfoto
    Myrian hollegien heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Myrian hollegien

Heerlijk gegeten in een leuke atmosfeer. Komen zeker nog eens terug.

22. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Prima gegeten in een leuke gastvrije sfeer.

23. Kelly's profielfoto
    Kelly heeft een recensie geschreven voor Maxx Food
    Snackbar Raalte

Nadat wij hadden besteld, geen bezorger aanwezig. Geld zou worden terug gestort, meerdere malen achteraan gebeld, het zou worden terug gestort. 2 Weken later nogmaals gebeld, dat wij de bestelling nu wel wouden.

Dit was akkoord en zou na 17.00 Bezorgd worden. 17.30 Gebeld, ze wisten van niets, maar met en half uurtje zou de bestelling weg gaan. Een uur later uiteindelijk de bestelling ontvangen.

De patat heeft de frituurpan nauwelijks geraakt! Slap en onsmakelijk!

Voor ons geen maxx food weer!

24. Aniek's profielfoto
    Aniek heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Gisteravond met zn tweeën een hapje gegeten bij De Bagatelle.
    Zeer gastvrij ontvangen, jassen aangenomen en netjes begeleidt naar de tafel. Heerlijk relaxte ambiance, veel tijd voor de gasten en zeer vriendelijk personeel met kennis. Het 3 gangen diner werd afgemaakt door verschillende toepasselijke amuses, super!
    Komen zeker terug!

25. Bruggeman's profielfoto
    Bruggeman heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

We hadden de keus om een heerlijk geselecteerd Valentijnsdiner voorgeschoteld te krijgen. Die keuze hebben we genomen en het was heerlijk. Wel 10 gerechtjes hebben we gehad, allemaal heel verschillend met verrassende smaken.

26. Marit's profielfoto
    Marit heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Gekozen voor het Valentijnsdiner. Superleuk aangekleed, mooie romantische tafel in een leuke ruimte. Het eten was ook heel erg lekker en eigenlijk niks mis mee!

27. Veer's profielfoto
    Veer heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

lekker gegeten en een vriendelijke bediening.

28. Marrit Gonera-Alta's profielfoto
    Marrit Gonera-Alta heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Marrit Gonera-Alta

Het eten was heerlijk. Leuk waren ook de kleine tussengerechtjes buiten de kaart om zoals een soepje en heerlijke dingetjes bij de koffie. Ook fijn dat ze rekening hielden met onze zoutbeperkte vrienden. Kortom: echt top!

29. Willyande's profielfoto
    Willyande heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk. De inrichting gezellig. Kortom voor herhaling vatbaar!

30. Esther Stroot's profielfoto
    Esther Stroot heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Esther Stroot

Erg vriendelijk en correct personeel, eten is super, prijs kwaliteit echt goed.
    Gezellige accomendatie voor zowel prive, gezelschap en zakelijke etentjes.
    Op wensen wordt zonder moeite ingespeeld. Echt een aanrader!