Nieuwste foto's in Raalte

Laatste updates in Raalte

1. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Ufuk
    Turks Raalte

Broodje kipshoarma gegeten, op de kaart stond met champignons paprika en ui. Geen ui gezien en wat kleffe paprika en sompige champignons en wat snotterige courgettes die vies waren er zat ook geen saus bij de shoarma en een stuk Turks brood zonder sla, liever met een pitch broodje gevuld met sla. De bediening was aardig prijs veel te duur voor wat je krijgt echt een tegenvaller! De Ufuk van vroeger bestaat duidelijk niet meer heel jammer voor mij nooit weer.

2. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Neuf
    Frans Raalte

Neuf zit op een toplocatie midden in het centrum van Raalte. Om te eten zou ik hier niet zo snel meer naar toe gaan, een hoofdmaaltijd zoals sate of een rib eye zijn voor deze keuken toch te hoog gegrepen. Te kleine porties ook het garnituur halve schaaltjes en weinig aandacht aan de opmaak van de borden helaas. En wel de hoofdprijs vragen voor net niet…

3. RMek's profielfoto
    RMek heeft een recensie geschreven voor La Porta
    Italiaans Raalte

Erg lange wachttijden in het restaurant, 3 rondjes drank voordat er na meer dan 45 minuten iets wordt geserveerd. Dit na geklaagd te hebben bij de bediening. Reden zou zijn dat de gerechten eerst moesten worden ontdooid. Het restaurant is zeker geen aanrader voor een hongerige maag.

Nadat de gerechten eindelijk werden geserveerd, bleken de gerechten niet volledig en lauw. De sauzen en bijgerechten kwamen na wederom lang wachten nog steeds niet op tafel. Van ons gezelschap hadden de laatste personen nog steeds geen gerecht na meer dan een uur wachten. Waardoor alle gerechten koud waren. Hierop het personeel te kennen gegeven dat wij hier niet willen eten en hebben wij het restaurant verlaten. Na een uur en kwartier, een half gevulde tafel achterlatend, hebben wij dit "restaurant" verlaten. Eén ster is nog te veel, nooit weer! Zie ook de foto.

4. Jaap van Velsen's profielfoto
    Jaap van Velsen heeft een recensie geschreven voor Taveerne Tivoli

Wij hebben 4 keer bij Tivoli gegeten.
    De eerste, keer ongeveer 7 jaar geleden, nadat wij daar aanwezig zijn geweest op een feest gelegenheid van de 50ste verjaardag van een goede kennis. Dat feest in de tuin van Tivoli was gezellig met heerlijke hapjes, drank en muziek. Wij zijn een paar weken daarna naar Tivoli gegaan voor een diner. Dat was ronduit slecht, vlees als een schoenzool met groente uit blik.
    De tweede keer hebben wij bij Tivoli gegeten op uitnodiging van een goede vriend ter gelegenheid van zijn jubileum. Voor de tweede keer was het eten ronduit slecht.
    De derde keer hebben wij daar gegeten omdat wij een diner bon van een vriend hadden gekregen. De diner bon had een waarde van €60,-, wij moesten €0,60 bijbetalen!. Het eten was weer ronduit slecht, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
    De vierde keer zijn wij op eerste paasdag, 1 april 2018, naar Tivoli gegaan omdat wij gelezen hadden dat er een nieuwe eigenaar was, en wij hadden goede recensies gelezen.
    Wij hadden weer voor Tivoli gekozen vanwege de gezellige ambiance.
    Maar helaas, het voorgerecht, proeverij van de kok, bestaande uit een klein kopje soep dat vreselijk zout was, een bolletje brood met vlees dat te taai was om er doorheen te komen en tenslotte iets anders wat niet smaakte, rondom de proeverij was niets.
    Het hoofdmenu: taai varkensvlees, een kommetje gebakken aardappel, week en niet krokant en een kommetje sla zonder dressing. Omdat wij er over klaagden kregen wij gratis een kopje koffie.
    Die vierde keer is wat ons betreft echt de laatste keer geweest.

5. De weerd's profielfoto
    De weerd heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Haenehof

De weerd

Fijne bediening. Lekker eten.

6. Kelly's profielfoto
    Kelly heeft een recensie geschreven voor Eethuus Raalte

Wij hebben zeer goede ervaring met jet eethuus. Moeilijk bestelling met allemaal aanpassingen, maar alles klopte! Het eten was zeer goed, druiste niet in het vet!
    Zeer zeer goed! Volgende keer kiezen wij zeker weer voor ‘t Eethuus.

7. k.s.stelma's profielfoto
    k.s.stelma heeft een recensie geschreven voor The Flintstones

k.s.stelma

Met dochter en kleindochter hier gegeten. Nog nooit ergens gegeten wat zo slecht was. Ik had een angus steak, Na 1 hapje, was niet door te komen terug op het bord, tweede hapje ook. Dit was gewoon een of ander lapje van een koe, mijn dochter had varkenshaas, totaal verkeerd bereid, ook niet eetbaar. Er werd bij ieder gerecht een sausje geserveerd, onbestembare kleur en zo vies. Salade was wat stukjes tomaat, blokjes komkommer en wat ijsbergsla. Alles is teruggegaan. Niet het goede vlees gekregen, geen excuus, niks, wel de volle mep betaald. Spareribs van de kleindochter waren goed. Gewoon te gek voor woorden dat hier eten geserveerd mag worden. Absoluut geen aanrader.

8. Myrian hollegien's profielfoto
    Myrian hollegien heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Myrian hollegien

Heerlijk gegeten in een leuke atmosfeer. Komen zeker nog eens terug.

9. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Prima gegeten in een leuke gastvrije sfeer.

10. Kelly's profielfoto
    Kelly heeft een recensie geschreven voor Maxx Food
    Snackbar Raalte

Nadat wij hadden besteld, geen bezorger aanwezig. Geld zou worden terug gestort, meerdere malen achteraan gebeld, het zou worden terug gestort. 2 Weken later nogmaals gebeld, dat wij de bestelling nu wel wouden.

Dit was akkoord en zou na 17.00 Bezorgd worden. 17.30 Gebeld, ze wisten van niets, maar met en half uurtje zou de bestelling weg gaan. Een uur later uiteindelijk de bestelling ontvangen.

De patat heeft de frituurpan nauwelijks geraakt! Slap en onsmakelijk!

Voor ons geen maxx food weer!

11. Aniek's profielfoto
    Aniek heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Gisteravond met zn tweeën een hapje gegeten bij De Bagatelle.
    Zeer gastvrij ontvangen, jassen aangenomen en netjes begeleidt naar de tafel. Heerlijk relaxte ambiance, veel tijd voor de gasten en zeer vriendelijk personeel met kennis. Het 3 gangen diner werd afgemaakt door verschillende toepasselijke amuses, super!
    Komen zeker terug!

12. Bruggeman's profielfoto
    Bruggeman heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

We hadden de keus om een heerlijk geselecteerd Valentijnsdiner voorgeschoteld te krijgen. Die keuze hebben we genomen en het was heerlijk. Wel 10 gerechtjes hebben we gehad, allemaal heel verschillend met verrassende smaken.

13. Marit's profielfoto
    Marit heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Gekozen voor het Valentijnsdiner. Superleuk aangekleed, mooie romantische tafel in een leuke ruimte. Het eten was ook heel erg lekker en eigenlijk niks mis mee!

14. Veer's profielfoto
    Veer heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

lekker gegeten en een vriendelijke bediening.

15. Marrit Gonera-Alta's profielfoto
    Marrit Gonera-Alta heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Marrit Gonera-Alta

Het eten was heerlijk. Leuk waren ook de kleine tussengerechtjes buiten de kaart om zoals een soepje en heerlijke dingetjes bij de koffie. Ook fijn dat ze rekening hielden met onze zoutbeperkte vrienden. Kortom: echt top!

16. Willyande's profielfoto
    Willyande heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk. De inrichting gezellig. Kortom voor herhaling vatbaar!

17. Esther Stroot's profielfoto
    Esther Stroot heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Esther Stroot

Erg vriendelijk en correct personeel, eten is super, prijs kwaliteit echt goed.
    Gezellige accomendatie voor zowel prive, gezelschap en zakelijke etentjes.
    Op wensen wordt zonder moeite ingespeeld. Echt een aanrader!

18. Hmeijerink's profielfoto
    Hmeijerink heeft een recensie geschreven voor The Flintstones

Hmeijerink

Inderdaad onvoorstelbaar!
    Na reservering sta je voor een dichte deur. Erg teleurstellend.
    Zelfs niet gelukt om telefonisch contact te krijgen.

19. Van Brussel's profielfoto
    Van Brussel heeft een recensie geschreven voor The Flintstones

Van Brussel

Onvoorstelbaar! Gereserveerd sta je voor een dichte deur. Bel je een nummer waar je bij gereserveerd hebt is waarschijnlijk alles dicht door ziekte van personeel. Eerder werd onze afspraak al geannuleerd door omstandigheden. En dan nu niet eens afbellen. Slechte service.

20. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor The Flintstones

Marjolein

Afgelopen zaterdag met ons gezin overheerlijke spareribs gegeten bij de nieuwe eigenaren!

Sinds twee maanden zitten de nieuwe eigenaren erop.

Het vlees was super mals, heerlijke friet en salade, kortom : een èchte aanrader!

Wij komen zeker terug!
    Bedankt!

21. Laura Arfman's profielfoto
    Laura Arfman heeft een recensie geschreven voor The Flintstones

Laura Arfman

Via social deal onbeperkt spareribs gegeten voor 10,- pp. Hebben 3x heerlijk malse ribs gekregen en ook de verse patat was lekker! Nu zitten we echt vol. Komen hier zeker een keer weer! De slechte recensies waren omdat er een andere eigenaar op zat. Deze is echt super!!

22. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor The Flintstones
    Mediterraans Raalte

Met een verwachting van min 100 ( door eerdere recensies) via Social deal toch maar naar de flinstons gegaan. Met een waardering van plus100 weer vertrokken. Goede snelle bediening, lekkere spare ribs die zo van het bot afgleden, snelle naservice, wij hebben vier rondes gehad. Wil je tussentijds van smaak wisselen, geen probleem. Enige wat iets minder was is de aankleding, voor de rest een dikke 10.

23. Arie's profielfoto
    Arie heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

Prima restaurant, leuke informele sfeer, jeugdig personeel enigszins onervaren maar wel van goede wil.

24. Restaurant De Bagatelle heeft een nieuwe foto
  25. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft een recensie geschreven voor The Flintstones
    Mediterraans Raalte

Na een eerdere slechte ervaring toch nog maar eens geprobeerd of het nu beter is.
    - Biefstuk was duur, zeer klein en taai.
    - Aardappels ontzettend zout.
    - Kinderen kregen appelmoes niet bij het kindermenu. Na vragen: o wilt u dat ook?
    - Slechte bediening

Voor ons nooit weer hier eten.

26. Kim prins's profielfoto
    Kim prins heeft een recensie geschreven voor The Flintstones

Kim prins

Na dat wij de recensies hadden gelezen hadden wij er een hard hoofd in met 4 pers wezen eten 2 x onbeperkt sparrribs en 2x onbeperkt gamba’s, gelijk bij binnenkomst kregen wij een tafel en werd gelijk gevraagd wat we wilde drinken 2 bier en 2 wijn zonder problemen stond het er binnen no time, dus vergunning is dik in orde nu! Stokbrood met kruidenboter van de zaak vrijwel direct. Ook de sparribs en gamba’s waren goed en vlot bereid en erg smaakvol, 1 schaal met Geb aardappels met mayo en een schaal met rauwkorst erg lekker met de nodige dressing. Na dat we de eerste ronde op was kwam er een zeer vriendelijke medewerker vragen of we nog een ronde lusten , graag was ons antwoord ook dit werd snel bereid en net zo smaakvol, na deze ronde werd ons weer gevraagd of we nog wat wilde bestellen ook dit maal snel en smaakvol. We hebben na ronde twee aangegeven dat we erg sceptisch waren na de reverenties te hebben gelezen, aangezien wij horeca mensen zijn en regelmatig uit eten gaan en weten wat goed eten is. Restaurant the flinstones is positief veranderd en hebben zich zeer succesvol beter op de kaart gezet ook dat mag dan gezegd worden dikke complimenten voor hoe ze zich nu hebben neergezet, deze mensen gaven aan veel opstart moeilijkheden te hebben gehad maar dat is nu dik voor elkaar! Zeker de moeite waard om is te gaan eten wij hadden geboekt via Social deal voor €9,- onbeperkt sparerribs en €12,- onbeperkt gamba’s zeer zeker waar voor je geld en wij gunnen deze eigenaren een nieuwe kans! Bedankt voor het lekkere eten, wij komen zeker terug!!!

27. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Taveerne Tivoli

Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Spareribs zijn een aanrader. Bijzonder aardige bediening, ik kom zeker nog eens langs.

28. J.W. Schippers's profielfoto
    J.W. Schippers heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bagatelle

J.W. Schippers

Het eten was weer geweldig. Wij hadden een vier gangen diner besteld. Lekker rustig de hele avond hiervan genoten. Met alle tussen gerechtjes/amuses en heerlijke wijn erbij en de avond kon niet meer kapot. De service, kwaliteit en sfeer zijn heel erg goed. Locatie is prima bereikbaar. Een hele erg goede aanrader.

29. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor The Flintstones
    Mediterraans Raalte

Heerlijk gegeten, we hadden onbeperkt spare ribs het vlees gleed zo van het bot, lees in andere recensies verhalen over meer aardappels dan spare ribs dit is echt niet meer het geval, kreeg netjes een goed bord vol met ribs schaaltje aardappels en een schaaltje salade erbij als we meer wouden konden we bij bestellen, de service was prima! Kom zeker nog een keer terug

30. Amy's profielfoto
    Amy heeft een recensie geschreven voor Maxx Food
    Snackbar Raalte

Een calzone besteld, ik denk dat menig italiaan in tranen zou uit barsten! Dik droog deeg, grote hompen gehakt, weinig groente en geen saus (wel voor betaald extra) we komen hier niet uit de buurt maar willen ook niet weten hoe dit restaurant er van binnen uit ziet. Ontiegelijk slecht en vies!