Brasserie De Haenehof in Raalte

1210320982 44
1341900259 62
1394531969 65
1420847825 65

1. Een paar weken geleden daar voor de eerste keer gegeten: en ook de laatste keer. Vriendelijke bediening die doet wat het moet doen en ook niet meer. Het eten wordt verwarmd in de magnetron waardoor het eten een pap wordt.

2. Met een grote groep hebben we hier gegeten. Goede prijs kwaliteitverhouding. Maar wat een dramatische menukaart! Waarom niet gewoon een lunch/diner kaart waarop alle voorgerechten, alle hoofdgerechten en alle nagerechten op een duidelijke wijze worden vermeld? Nu kwamen veel dezelfde gerechten meerdere malen op de kaart voor. Erg rommelig.

3. Chris en Pauline

Erwin het was weer super lekker kokkie. Jesper bedankt

4. Paul marsman

Gewoon goed.

5. Henk Boeve

Wij, 4 volwassenen en 2 kinderen, zijn gastvrij ontvangen, het personeel is erg vriendelijk. Het lezen van de menukaart was een leuke uitdaging en zette onze "wereld even op de kop". De gerechten zijn verrassend lekker en de porties ruim voldoende. Kortom: laat je heerlijk verrassen.

6. Jan uit Best

Voor de eerste keer bij jullie gegeten en wat een verassing 2 maal Proeverij genomen en gewoon goed en voldoende. De bediening door ober Bruneau was gastvrij en behulpzaam over de menu kaart (even wennen aan de menu kaart) en in prijs verhouding erg goed wat wij hebben gebruikt. Ik kom wel meer in dit soort restaurants wat wel eens wat minder is, maar wel duurder.

7. Restaurant met zeer wisselende kwaliteit, naar verhouding ook met sommige dingen veel te duur voor hetgeen en hoeveel je krijgt. Bijv een bolletje kroket voor bijna 6 euro, of een salade, nauwelijks meer dan de garnering bij een broodje voor meer dan 6 euro!! Eigenaar op aangesproken, echter deze spreekt de klacht tegen. Ok, maar vraag het dan niet of het naar wens was, want dat was het deze keer niet. Overigens tijdens eten meerdere klachten voorbij horen komen waar personeel onprofessioneel op reageerde.

8. Ondanks de tegenvallende beoordelingen, toch wezen eten. Na 4x 40 km lopen heb je tenslotte trek gekregen... De ontvangst en bediening was alleraardigst en correct. Het eten, m.n. de Cubaanse spareribs was uitstekend, hoewel de porties wel iets groter mogen. Al met al ons prima vermaakt.

9. Een tijdje terug gegeten, maar niet voor herhaling vatbaar. Het personeel deed wat ze moesten doen, maar niet meer. Ze waren niet bepaald gastvrij en gezellig. Ik snap dat je niet altijd zin hebt om te werken, maar doe dan alsof je het leuk vindt. Het eten was heel vet en rommelig.

10. Zeer slechte ervaring vandaag. Ben wezen lunchen met mijn man en er liep gewoon een zilvervisje tussen zijn eten door!!! natuurlijk gelijk met het bord eten terug gegaan en mijn man kreeg een nieuw bord eten, had ook niet anders verwacht natuurlijk. maar dan verwacht je toch wel dat de rekening hier ook op word aangepast...en dit gebeurde niet we moesten gewoon de volle pont betalen!! ik vind dit totaal geen stijl, voor ons geen Haenehof meer!!!

11. W.Spijker

We hebben zondag met een groep van 12 personen "de panne op tafel " genoten. Heerlijk gegeten en gedronken. In ons gezelschap moest rekening gehouden worden met een glutenvrij menu. Dit was vooraf ook door gegeven. Hier was goed rekening mee gehouden, veel variatie in de gerechten en voldoende. Wat zeer prettig was, was dat het glutenvrij eten tijdens het uitserveren direct aanwezig was en niet een hele tijd op moesten wachten. Prima restaurant waar wij graag als groep weer komen.

12. Agnes Heethaar

Het vegetarische eten was heerlijk! Lekker gevarieerde hapjes en zeker niet standaard.

13. Afgelopen weekend gegeten, erg vriendelijk personeel, maken gezellig een praatje. Veel keuze uit de kaart. Wij zijn met 3 man geweest. we hebben vooraf heerlijke soep gehad. Hoofdgerecht was ook echt goed, je krijgt erg waar voor je geld.

14. Zaterdag j.l. gegeten bij de Haenehof en zoals we gewend zijn
    weer een prima uitje, lekker eten en met vriendelijke bediening.
    Zeker weer voor herhaling vatbaar.
    Henk.

15. Van het weekend weer heerlijk naar de haenehof geweest.
    Gezellig druk, goed eten voor een leuke prijs.
    Vrolijke bediening die je net dat beetje extra aandacht geven,
    ook de kinderen waren van harte welkom.
    Kortom weer een heerlijk gezellig avondje tafelen.

16. Hier is het altijd gezellig! Wij komen regelmatig langs.. Zelfs in een drukke lunch mogen we moeilijk doen! Bruin brood in plaats van wit brood, uitsmijter met champignons zonder ui en bonen.. 1,5 broodjes :) .. Daarom zijn we er ook elke woensdag te vinden! Super brasserie hoor! Bediening altijd aardig en doen altijd hun best voor je! Tot volgende week woensdag he ;)

17. Bij deze brasserie de lunch genuttigd en mijn vrouw en ik vinden het in één woord waardeloos. Helaas kan ik er niets anders van maken. We hadden een groene salade besteld, met noten en croutons, maar wat we voorgezet kregen waren geen croutons maar stukken wit brood. De broccoli was verschrompeld en droog en de bloemkool was droog met zwarte stukken erop. De noten waren veel te groot en het had de overhand van het gerecht. Toen we er wat van zeiden was volgens hun alles vers aangevoerd. De reactie was arrogant en ze waren niet van commentaar gediend helaas. Hier kunnen ze wel wat van leren. Wij komen hier niet meer terug en ook niet aan te bevelen aan anderen.

18. Jammer maar gemist kans voor de Haenehof. Ik heb hier samen met mijn vriendin gegeten. Het commentaar van Michel klopt aardig, veel kant en klaar echter bij ons was de prijs/kwantiteit verhouding niet goed. Veel te weinig frietjes, we konden een extra portie tegen betaling bestellen! Kibbelingen zijn niet lekker en smaken naar fabrieksvoer. De "kruiden-kwark" saus was met komkommer, bij navraag was er geen andere saus te krijgen. De kwark leek wel mayonaise.

19. Heel gemengde gevoelens hier. Prijs/kwaliteit is niet goed genoeg; prijs/kwantiteit zeker wel. Het is veel kant-en-klaar-voedsel wat er geserveerd wordt. De hamburger uit de Canadese vleesschotel is (of lijkt) een ordinaire diepvrieshamburger van de groothandel. De 'salade' erbij was bijna bizar: ananas, perzik en slagroom. Dat noem ik gewoon een toetje.

Bediening is wel heel goed en vriendelijk. De hoeveelheid eten dat je krijgt is ook meer dan voldoende.

20. En weer hebben we hier heerlijk gegeten. Volop keus, zeer vriendelijk personeel, en goed te betalen. Met 4 personen hier gegeten en allemaal iets anders gegeten. We waren allemaal weer zeer tevreden en zijn met een goed gevulde buik naar huis gegaan. Komen hier zeker weer terug.

21. Hobo 31 punten

Heb een Canadese vleesschotel gehad. Hamburger was gewoon troep. Kip was vet. Sparerib was ok. Heb de helft laten liggen.

Heb het nu een paar keer geprobeerd bij dit restaurant maar van mij hoeft het niet meer.

22. Fam Timmer en Fam Nijland

Gisteren hebben we met ons vieren bij jullie gegeten. Het was super druk.

Maar wat een fijne en gezellige sfeer was er bij jullie.

En wat geweldig dat de jonge mensen in de bediening zoveel hart voor de zaak hebben en alle moeite doen om het ons naar de zin te maken. Het eten was heerlijk. Super. Complimenten aan de kok en jullie werkgever.

Wij komen zeker een keer terug.

23. hj 7 punten

Afgelopen vrijdag zijn wij er ook geweest.... ook gerecht: Proeverij.... eten zoooooooo simpel, thuis zet je nog wat 'beters' op tafel!

Gebakken aardappelen véél te zout. Nieuwe gevraagd, worden geserveerd in broodmandje?

24. Een locatie waar nagedacht wordt:

- speelgoed en boekjes voor de kids

- informatie over de omgeving

- ruime toiletten

- altijd wat extra's, bijv. een schaaltje nootjes bij frisdrank, wat vruchtjes bij de appeltaart, etc.

De lunchgerechten zijn heerlijk.

Minder geschikt voor romantische dinertjes.

25. Het eten wat we hebben gehad was een proeverij.

Want iets anders kun je voor 8 personen niet krijgen.

Simpele saté, simpele beenham, simpel gehakt.

Kortom, het heeft niet veel met koken te maken.

Het eten was te simpel en zeker geen aanrader.

Ik wil niet zeggen dat het slecht is, wat we kregen was wel te eten maar echt veel te simpel.

Wat me opviel is dat het wel vol zit daar. Maar het kost ook niet veel, dus wat moet je dan verwachten?

26. Gezellig restaurantje met vriendelijk personeel, een leuke kaart, lekker eten en een sfeervolle inrichting!

27. Een tijdje geleden een paar keer met man en kinderen hier gegeten, vond het niet geweldig. ( de kinderen overigens wel! )

Daarna een poosje niet meer geweest.

Onlangs nog maar eens met mijn dochter een maaltijd geprobeerd. Viel wederom tegen. Wat ook als zeer onplezierig ervaren is: het schoonmaken van de keuken, terwijl je er nog zit te eten, vieze bleekwaterachtige schoonmaaklucht, prima...maar niet als je nog zit te eten.

28. We hebben afgelopen week feestje gehad van opa, opa werd 80 lentes jong.

En we hebben er erg van genoten.

Lekker gegeten, lekker gedronken, lekker gezeten op het terras en het toetje was voortreffelijk.

Daarna nog gezellig na gekletst en de dag was weer es gezellig.

29. Samen met m'n vrouw heb ik op vrijdagavond 12 juni bij jullie gegeten. De ontvangst was heel vriendelijk. De bediening super en het eten was heerlijk. Grote porties en het smaakte erg lekker. Bedankt voor een leuke avond.

30. Margriet Waanders

Ik vind het altijd voortreffelijk eten,

Bediening is altijd erg vriendelijk, zelf heb ik niet de ervaring dat we naar huis worden gestuurd.

Personeel heeft op het eind van de avond duidelijk uitgelegd waarom ze de rekening brengen.

Toetje kon bij ons in ieder geval zeker nog.

31. anneke Janssen

Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was voortreffelijk.

We konden kiezen uit de nieuwe kaart en vooral de champignonsoep, heerlijk.

We hadden vriendelijk lachende bediening.

32. Monique

Wij hadden dezelfde ervaring. Wij konden geen toetje meer bestellen om dat we de enigen waren (8 personen). Het was nog lang geen sluitingstijd, echt onbeschoft. Woon in Raalte, maar mij zien ze hier niet meer.

33. helaas moet ik vaststellen dat het niveau van het eten langzaam maar zeker achteruit gaat. We kwamen hier altijd graag, maar de laatste keren viel het eten helaas tegen. Bediening en sfeer zijn gelukkig nog steeds perfect.