Restaurant De Muur in Putten

80 eigen parkerplaatsen

OV-halte/station: Landgoed Groevenbeek (150 m) 101S, 205S, 620, 674, 675

Bezorgrestaurants in de buurt van Restaurant De Muur

Wokbuffet

Niet mokken, lekker wokken! En grillen natuurlijk. Sushi, niet te vergeten. Voorgerechtjes, soep én een warm buffet. Oeh, en ijs met verse vruchten! Dat kan allemaal wanneer je gebruikmaakt van ons wok buffet. Onbeperkt genieten voor een vaste prijs. Eventueel inclusief drank (€29,95,-. Zie de prijzen voor alle opties. En, we hebben een chocoladefontein..

Onze menukaart

Probeer nu onze nieuwe kaart!
Geen zin om continu naar het buffet te lopen? Maar u wilt wel heerlijk Aziatisch dineren? Dat kan! De Muur biedt u heerlijke traditionele gerechten aan waarbij u gewoon aan tafel kunt blijven zitten.

Afhalen

Geniet thuis van de heerlijkste en gezondste afhaalmaaltijden. Kies een lekker gerecht van de afhaalkaart, ga voor één van de scherp geprijsde maandmenu’s of stel zelf uw gerecht samen met wok your way.

Catering

Thuis genieten van al dat lekkers bij De Muur kan natuurlijk ook. Kies één van onze standaard caterings of stel zelf een catering samen met al uw favoriete gerechten. Dan regelen wij de rest. Alles wordt thuis geleverd en weer opgehaald als u uitgegeten bent. Eventueel met borden en bestek. Wij doen de afwas.

• Buffet: € 23,95
  • All-inclusive

5. Betalen Visa Master Card American Express pin Diners Club

1320761515 90
1325195660 90
1396141976 91
1458220003 77

1. Heerlijk gegeten. Wij komen zeker weer.

2. Margaretha smidt

Erg fijne medewerkers
    Eten vond ik niet echt bepaald geweldig nasi stonk wat merkte dat dit opgewarmt was en niet vers was
    Had meer verwacht en zeker voor dat geld afhaal

3. Joke van Hal

We vonden het buffet heerlijk, de kinderen konden leuk spelen en erg vriendelijk personeel. Het was ook niet zo massaal als bij andere wokrestaurants.

4. Goed, prima bediening, veel keus, heerlijk eten. We zaten buiten, leuk restaurant.

5. Marjolijn

Heerlijk gegeten en een gezellig avond gehad!

6. we hebben net als altijd bij de Muur in Putten heerlijk gegeten

7. A. Schouten

Vandaag 2e ronde paaswokbuffet gedaan met 6 volwassenen en 4 kinderen. Goed verzorgd, konden heerlijk eten terwijl de kinderen ondertussen buiten aan het spelen waren. Het was druk maar alles verliep soepel. Genoeg personeel genoeg eten en drinken. Bedankt.

8. thea goossens

Het eten was heerlijk, genoeg keus, zeker een aanbeveling waard

9. Veel keuze in voorgerechten (vooral heerlijke garnalen) maar ook voor de tepan yaki en wok was er een ruime keus. Maar ik denk dat als het er echt druk is de wachttijden flink kunnen oplopen, nu was het er gezellig druk. Eten was goed.

10. Fokke Hessels

We hebben het gezellig gehad. Veel keuze bij het buffet.
    Vriendelijke bediening.
    Gastvrije ontvangst.
    Wel erg druk.

11. Enige tijd geleden hebben wij hier diverse gerechten/menu's afgehaald. Wij wonen niet in de buurt van het restaurant, maar op zo'n 20-25 minuten rijden. Bij twee eerdere bezoeken aan het restaurant zelf waren wij onder de indruk van de kwaliteit van het eten, waardoor ik besloot vanuit mijn werk een stukje om te rijden om hier af te halen. Wij hadden die dag namelijk "bezoek" en wilden hen verrassen met "heerlijke" Chinese gerechten, maar helaas...

Bij thuiskomst bleken diverse bestelde gerechten en bijgerechten niet aanwezig. Helaas waren ze dus ook een deel van de bami en nasi vergeten en moesten we met 5 volwassenen en 4 kinderen het met 1 bak bami en 1 bak nasi doen. Ook ontbrak een gedeelte van de bestelde hoofdgerechten (die in de menu's horen), de extra bijbestelde kipsaté en miniloempia's.

Uiteraard hierover direct gebeld en de jongedame aan de telefoon vond het erg vervelend en stelde dat we de rest nog maar op moesten komen halen. Toen ik aangaf dat dit echt geen optie was, omdat wij verder weg wonen, werd er geen alternatief en/of compensatie geboden, enkel een "welgemeend excuus". Zeer teleurstellend, want we hebben dus volledig betaald voor ongeveer 60-65% van de geleverde bestelling.

12. J.grinwis

Wij vonden het heel gezellig. We werden hartelijk ontvangen en alles werd goed uitgelegd. Voor ons was het nieuw, we gaan weinig uit, maar het was voor herhaling vatbaar. Ik zou nu vragen de garnalen wat langer te wokken, voor de rest buitengewoon.
    Fam gr.

13. J. Winkoop

Super toffe avond gehad met onze groep! 2,5 u lang onbeperkt eten en drinken, puur genieten! Er is zoveel keus!!! Wij zeggen snel tot een volgende keer!

14. Super restaurant, fijne sfeer en top personeel.
    Voor ieder wat wils, de kids worden vermaakt en wij konden heerlijk genieten van het buffet.
    Een echte aanrader om gezellig met de hele familie te doen!

15. Ria Kruithof

Heerlijk gegeten. Voldoende keus, ook voor de toetjes. Enigste nadeel: te druk. Goede prijs / kwaliteit.

16. Heerlijk gegeten met mijn vriendin.
    Alles zag er netjes uit vriendelijk personeel.
    Dinsdag 26 september geweest
    Komen zeker nog een keer terug

17. Al een aantal jaar als afsluiter van de vakantie gaan we heerlijk eten bij De Muur, maar dit was dan ook meteen de laatste keer!

Vanavond was het weer zo ver, wat hadden we er zin in, en wat viel het tegen. Het eten in de bakken lag er droog bij, zodat je goed moest doorroeren om iets warms en 'vers' op je bord te krijgen. En wat je op je bord had liggen was óf heel zout, óf je moest er zelf een smaak bij bedenken. Wat viel dit tegen.

Maar het kon nog erger. We hadden net ons bord leeg toen mijn man zich niet lekker begon te voelen, bij zijn eerste bord eten vond hij zijn eten vreemd smaken en koos wat anders. Uiteindelijk zijn we binnen een uur maar weer gegaan, zo beroerd was hij inmiddels.

We hebben dit aangegeven bij het personeel. Wel vervelend voor mijn man maar hopelijk toch tot een volgende keer, nou dat liever niet meer, want wat een gezellig etentje had moeten worden eindigde in een teleurstelling! Smakelijk eten maar

18. Donderdag 25 augustus bij de afhaal service een menu gehaald voor 2 personen, we hadden een combinatie gerecht uitgezocht, en de vraag gesteld of het varkensvlees omgezet kon worden naar een ander vlees of product, dit was niet mogelijk anders raakte de kok in de war? Maar als we een maandmenu kozen was het wel mogelijk, dan maar een maand menu, helaas smaakte de bami geheel naar meel en de rest was geen kwaliteitssmaak zoals we gewend zijn bij andere chinezen. We zijn bijzonder slecht te spreken, en willen dit graag delen. Gr ik Gert

19. Fam. Backer

Wij kwamen hier donderdag 11 augustus. Het was om ongeveer 19:00 uur. Hoewel het koel weer buiten was, zaten er mensen op het terras.

Binnengekomen bleek wel waarom; het was afgeladen vol. Ook aan de bar stonden mensen te wachten. Een kwartiertje wachttijd vertelde een kelner. We besloten maar iets af te halen. Dit was een 1 persoons maaltijd met nog twee bijgerechtjes. Toen we tien minuten later vertrokken stonden de mensen voor ons nog steeds te wachten.

We hebben er heerlijk van de afhaalmaaltijd gesmikkeld.

20. Al jaren is dit Chinese restaurant favoriet bij ons. Zowel het 'wokken' als à la carte. Eten goed, bediening vlot en vriendelijk, goede ambiance (soms wel erg druk).

Woensdag 22 juni besloten wij hier weer te gaan eten zonder reservering. Voor een woensdag was het erg druk, maar er was een tafeltje vrij. Vanaf toen ging het mis. Drankjes werden opgenomen, maar kwamen niet. Ondanks drie keer herhalen nog steeds niet. Wij waren op 2/3 van ons eten toen eindelijk de drankjes werden bezorgd. De kaart is inmiddels ingekort. Halve gerechten (dit was een groot succes) staan er niet meer op en andere (bij) gerechten worden niet meer aangeboden.

Het eten dat wij gekozen hebben (tipan gerecht ossenhaas in zwarte bonensaus en gebraden eendeborst) haalde bij lange na niet de kwaliteit die wij gewend zijn. Het droop van het vet en was niet met aandacht klaargemaakt. Met de bediening hebben wij dit gedeeld en deze was het roerend met ons eens. "Alles gaat mis vanavond" verzuchtte hij. Zelfs op het mogen betalen van de rekening moesten we nog 10 minuten wachten, voordat iemand naar de kassa kwam. Net op tijd ontdekten wij nog dat de drankjes 2 keer op de rekening stonden. Nogmaals: al vele jaren zijn wij heel tevreden over dit restaurant. Echter de kwaliteit van zowel het eten als de bediening (te weinig mensen?) die deze avond werd geboden, was bedroevend slecht. En de ober die hiermee instemde en zich geneerde, had niet de bevoegdheid om ons te compenseren op de rekening, waardoor wij voor alles het volle pond moesten betalen. Erg jammer allemaal.

We willen dit niet als maatgevend beschouwen, maar zijn wel geschrokken dat een goed restaurant door diverse verkeerde inschattingen (aanpassing van de kaart, hoeveelheid personeel in de bediening aanwezig en kennelijk ook minder kwaliteit in de keuken) ook zo slecht kan presteren.

21. Bij binnenkomst om 6 uur werd ons verteld dat we tot half 8 de tijd hadden, we zouden hiervoor een speciale prijs krijgen omdat we dan maar 1.5 uur konden eten i.p.v. de 2,5 uur waar de prijs op gebaseerd is. We werden in een hoek geplaatst waar aan de andere 2 tafels 2 rolstoelen stonden. Vind het zeker een plus dat mensen in een rolstoel hier ook kunnen eten en hier ook voorzieningen voor zijn, echter moesten we ons hier nu telkens als we eten wilden halen langs wurmen. Eten smaakte ons niet al te best, veel dingen koud en droog en ook een aantal dingen niet bijgevuld. Daarnaast weinig keus in zowel warm/koud buffet, als in desserts. Eenmaal weer bij de kassa om af te rekenen kwamen we bedrogen uit: we moesten het volledige bedrag betalen wat geld voor 2,5 uur eten inclusief drankjes. Als het eten goed was geweest waren we hier niet over gevallen! Al met al een erg teleurstellende ervaring!!

22. Goed om eens lekker te eten, maar in het weekend te druk.

23. J.A,. Mijnans

Ons familiediner met 23 personen in het water gevallen. Aangekomen op zaterdagavond bleek het restaurant volledig volgeboekt met zeer veel opstoppingen daardoor rond het afhaal- en wokgedeelte. Samengepropt in een nisruimte van maximaal 18 personen hebben we er het beste van proberen te maken. Hoewel het eten verder goed is, zullen we onze familie dineetjes voortaan elders in een rustiger omgeving organiseren.

24. We hebben er al heel vaak gegeten. Heerlijk! We hebben zelfs wel eens apart mogen zitten omdat die plek over was. Echt service! Het kan er wel op vrijdag en zaterdag heel druk zijn.

25. van den brink

Leuk ingericht restaurant, personeel is vriendelijk en attent. Voor de prijs, 30 euro onbeperkt wokken en drinken pp, verwacht ik echter wel iets meer keuze. Ook voor het toetje was wat weinig keuze.

Het eten smaakte prima

26. Het eten was goed en porties voldoende. Ik vond het niet erg gezellig eten.

27. Zondag om 19.00 bij jullie wezen wokken. Het buffet oogde rommelig, opgedroogde bami en satesaus etc. Het ijs was bijna op, dit zijn we niet gewend bij jullie. Jammer!

29. Gisteren had mijn vrouw ons verrast met een tafel voor 2 bij De Muur. Ze wilde eerst bij Japas een tafel reserveren maar die waren gesloten en wezen ons door naar dit Restaurant. Ondanks dat we al vele malen langs dit restaurant waren gereden was dit de 1e keer.

We hebben heerlijk gegeten en ervan genoten. Mijn vrouw moet helaas glutenvrij eten en nu een dag later kunnen we zeggen dat het eten prima glutenvrij was. Uitaraard wel even overleggen met de bediening.

De gerechten waren zeer smaakvol en goed. Wij gaan bij een volgende gelegenheid zeker terug naar dit restaurant.

Een echte aanrader.

30. Roosenburg

06-09-14. Al diverse malen geweest, wel gereserveerd van te voren wat overigens perfect gaat en antwoord terug krijgt. Het verbaast mij dat dit wokrestaurant er zo netjes uitziet. Personeel zeer beleefd en behulpzaam is, duidelijk uitleg geven. De uitstraling en het op tijd bijvullen van de schalen niets te wensen over laat. En dat de koks met plezier hun werk doen. Ik kom er graag. En de prijs is netjes.

31. Gister hier gegeten, het leek wel of de ober de trein moest halen. Terwijl we nog aan het eten waren, de laatste hapjes stond hij al bij de tafel te wachten of hij ons bord mee kon nemen en vroeg hij al of we nog wat na wilden bestellen.
    Na het dessert idem dito, weer stond hij te wachten of we ons bord al leeg hadden en vroeg of we nog koffie en thee wilden. Binnen een uur en kwartier stonden we weer buiten.
    Voorheen toen het nog een gewone chinees was, was dit veel beter, dit was de laatste keer voor ons. Eten was verder heerlijk, maar service super slecht.

32. Heel mooi restaurant, lekker eten, alles prima, alleen beter opletten wat jullie maken. Ik had een keer een grote rijst en een kleine bami besteld, en toen kreeg ik een kleine rijst en een grote bami, dus dat klopt niet... Maar verder vind ik het een goed restaurant!

33. C&I 156 punten

We zijn hier zonder reservering heengegaan op een zaterdagavond. Wat een auto's en fietsen! Maar toch een plekje voor 2, in een kamertje aan de gang. Op zich geen slechte tafel. De bediening was goed en je hoefde niet lang te wachten op drankjes. Het buffet was standaard. Het wokken niets bijzonders. De rekening veel te hoog! Conclusie: gewoon gemiddeld chinees gegeten, maar voor een bovengemiddeld gepeperde rekening.

34. Goed eten en verder prima!

35. 513 punten

Absoluut goed! Zaterdag 18 januari hebben we hier gegeten. Alles heerlijk vers en heel smakelijk. Het buffet werd continue bijgevuld. Heel vriendelijk en gastvrij personeel. Ondanks de behoorlijke drukte, bleven ze zeer vriendelijk. dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Een absolute aanrader voor iedereen die van lekker oosters eten houd.

36. Super!! We hebben gebruik gemaakt van het onbeperkt a la carte voor €19,95.
    We zijn bij de keuze van gerechten super geholpen door de zéér vriendelijke bediening
    en hebben heerlijk gegeten. We hebben volop genoten, allemaal bijzondere gerechten, het een nog lekkerder dan het andere. Als we weer eens op de Veluwe komen gaan beslist weer eens terug.

Groetjes uit Weert

37. Arnold de Haan

38. Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten met een groep van acht personen. Het eten was allemaal erg lekker en ruim voldoende. De ingrediënten voor het wokken waren lekker vers en er waren geen lange wachtrijen bij het wokken. Ook het vlees op de bakplaat was erg lekker. De gerechten van het warm buffet werden ook goed bijgevuld. Ook het dessertbuffet was uitgebreid en lekker. De drankjes werden aan de tafel uitgeserveerd en dat vonden wij prettig, maar persoonlijk vond ik dat ze nog wel wat vaker langs mochten komen voor de drankjes.

39. In 1 woord een superwok! Ruime parkeerplaatsen en een mooi,net sfeervol restaurant in een oriëntaalse sfeer. Fijne stoelen, ruime plaatsen, vriendelijk en behulpzaam personeel en dan heb ik nog niets over het eten e.d. gezegd. Dat was heerlijk! Er is ontzettend veel keuze in voorgerechten (vis, salade, soep, enz.), hoofdgerechten (wok, sushi, dim sum, van de plaat maar ook frites en pizza)... geweldig! En alles werd ruimschoots bijgevuld, zelfs na half 10, het zag er goed en vers uit en smaakte prima. Ook in de nagerechten was ruimschoots keuze, ijs, fruit, appeltaart, bavarois enz. En bij de all-inn kreeg je voldoende drinken geserveerd, je glas stond niet leeg. Wij hebben veel wok-ervaring maar deze wok staat bij ons op 1! Er is alleen één nadeel... als je niet kan kiezen, ga je er tonnetje rond vandaan. Oh ja, ook de toiletten zijn netjes en je kan er met een gezelschap eten in een aparte ruimte, en er is voor de kids een ruimte die met zorg is ingericht. Ga zo door!

40. Het eten is erg lekker en goed. Ook was het bedienend personeel erg aardig en snel. We vonden alleen de ruimte van het buffet erg klein ( je staat erg op elkaar gedrukt). Ook hadden wij de pech dat er etensresten onder de "schone" borden zaten, dit is niet erg prettig.
    Voor de rest een prima restaurant!

41. Zeer plezierige diner gehad met z'n vieren. Eén van ons heeft diverse allergieën, wokken is dan een veilige keus. Royaal keuze gerechten. Kwaliteit ingrediënten prima. Bediening vlot en prettig. Er werd zeer serieus en openhartig ingegaan op onze vraag over de wijn: een unieke ervaring, meestal wordt in de horeca zo'n vraag afgedaan met een dooddoener. Oprechte complimenten dus! Interieur, meubilair, parkeren, alles goed. Restaurant wel vooral gericht op wokken, zeker in het weekend. Naar onze ervaring is dit bedrijf een van de beste in de wijde omgeving.

42. "Waar gaan we eten? " Dat was de vraag. En elke keer komen we toch weer bij De Muur !
    Er is voor ieder wat wils en het is elke keer vers, wanneer je ook komt!
    Ook zonder reserving kan je aanschuiven.
    Je zit lekker comfortabel en je hebt genoeg privacy om lekker te genieten!

We komen zeker nog een paar keer terug!

43. Jo van Loon

Na ons bezoek aan het dolfinarium in harderwijk waren we op zoek naar een kindvriendelijk restaurant, en vonden dus De Muur.
    We konden onze kleintjes verschonen, het eten van de jongste hebben ze opgewarmd. Bij aankomst stond onze tafel klaar met kinderstoeltje.
    Onze eerste indruk was goed, mooi restaurant goede service en lekker eten.
    Onze mannen hebben genoten van het bezoek.
    Dus mannen en vrouwen van De Muur bedankt en tot ziens.

44. Hier komen wij zo vaak dat ik het niet meer kan tellen. Het wok/grilplaat gedeelte is echt super! Altijd goed eten en vriendelijk behulpzaam personeel. Ook voor het afhalen moet je hier zijn!

45. We hebben hier al heeeeel vaak gegeten! Gewoon super restaurant; vriendelijke bediening, uitstekend eten, zowel de wokgerechten als de a la carte. Als je heel zeker wilt zijn van een plek in het weekend gewoon even bellen en anders heel even wachten aan de bar met een drankje! In een woord, top.

46. Voortreffelijk eten, gezellig, goede bediening.

Kortom: Grote klasse!

47. Erg goed restaurant. Echte, Chinese smaken. Bediening erg vriendelijk. Soms is het wel te druk, met volk dat drie keer een bord eten haalt dat ze maar voor de helft op krijgen.

48. We hebben hier meerdere keren gegeten en afgehaald, heel vriendelijke bediening en alle keren echt heerllijk gegeten. Wat ons betreft een aanrader!

49. We zijn hier nu een aantal keer geweest. In het weekend zit het erg vol en we hadden niet gereserveerd maar we konden na een half uur wachten toch nog ergens eten. Een drankje aan de bar gekregen van het huis voor het wachten. Zeer goede service. Ondanks de drukte werden wij bij de wok toch snel geholpen en de koks waren erg vriendelijk.

Doordeweeks is het minder druk maar toch erg gezellig. 21 euro betalen voor een goed voor- hoofd- en nagerecht is niet duur als je ziet wat je er voor terug krijgt.

Een aanrader dus!

50. Flinke verbetering na de verbouwing! Oogt mooi en het buffet is lekker en uitgebreid.

De grill is erg lekker en een van de weinige Chinese buffetrestaurants waar de sushi van (redelijk) goede kwaliteit is!

Enige minpuntje vonden wij dat, wanneer je hier doordeweeks gaat eten, het eten niet vers gehouden wordt. Wanneer je wat later op de avond langs het buffet loopt, zijn veel dingen op of er zit een laagje over het eten van het lange staan..

51. Peter Kamans

Heel mooi geworden na de verbouwing. Goed eten en heerlijke toetjes! We gaan hier maandelijks heen!

52. Vanavond 12 februari 2011 naar Putten geweest. Het laatste jaar bij verschillende restaurants geweest met hetzelfde recept.

Maar dit hier straalt wel allure uit, goede keuken, lekker eten, voor ieder wat wils, ruime keuze, goede bediening, kindvriendelijk.

En geen vreet schuur die nu overal de grond worden uitgestampt.

Ik zou zeggen kom een keer eten hier en proef een nieuw stukje Culinair Putten.

Top ga zo door.

53. In december kwamen we langs op een zaterdagavond, zonder reservering, helaas vol! Vriendelijk te woord gestaan en advies gekregen over andere restaurants in de buurt. Verder kregen we een kaartje mee, zodat we de volgende keer een gratis rondje van het huis kregen. Hier hebben we afgelopen zaterdag gebruik van gemaakt en het was voortreffelijk. Ik kan hier van alles neer zetten, maar ik zou zeggen: ga er zelf heen en ervaar wat wij hebben ervaren afgelopen zaterdag! Echt super!

54. Beste oosterse restaurant in de wijde omgeving! Wij komen uit Barneveld, maar eten altijd hier chinees/japans. Heerlijk wokken, zeer smaakvol, perfect gekruid (mild of pittig), zeer goede bediening. Een van de weinige goede wokrestaurants die wij kennen. Klasse zaak, geen ordinaire vreetschuur.

Reserveren is wel nodig tijdens vakanties en op vrijdag en zaterdag.

55. Lars Kleinjans

Ben met de hele familie tweede Kerstdag bij de Muur wezen eten. Begreep van de bediening dat het restaurant verbouwd was en het ziet er nu ook erg chique uit. De buffetten waren goed verzorgd, alleen bij het warm buffet waren de gerechten die niet zoveel gegeten werden wat aan de koude kant. De sushi bar is er top, superveel keuze!

Bediening was erg vriendelijk, alleen bij binnenkomst duurde het wel even voor we onze plekken kregen aangewezen. Jassen moesten mee naar tafel en werden pas een paar minuten later opgehaald. Op het eerste drankje na werden alle drankjes snel geserveerd. Al met al een hele leuke avond gehad in een gezellig restaurant. Dik voldoende!