Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Putten verdeeld zijn.

Ineke Faber

Deze week heerlijk gegeten in Il Cardellino. Alle producten zijn vers en worden bereid door een fantasierijke kok.
    Uitstekende sfeer door personeel dat snapt hoe je het de gasten naar de zin moet maken.

2. Chinees-Indisch Putten

Lidwien Kuik

Eten was goed van smaaak, wel wat koud, maar zeer gevarieerd.
    Zaterdag avond erg druk. En chaotisch.
    Complimenten voor personeel dat dit aankon en vriendelijk bleef.

3. Chinees-Indisch Putten

Komen hier regelmatig. Eten is prima maar vond het zondag 7 januari erg vuil. Vitrines en vloer waren smerig. Dienbladen met lege glazen bleven lang op en naast de bar staan. Jammer

Het eten was heerlijk, het duurde eerst wat lang bij her voorgerecht maar het was het wachten waard. We hebben er op 28-12-2017 gegeten en we krijgen op 30-12-2017 gasten en gaan er weer heerlijk eten, was gewoon super lekker. Met vriendelijke groet.
    Jos van den Berk uit Tholen. Zeeland. 👍👍

Annie van Dijk

Buiten veel regen, harde wind en koud.
    Binnen bij de Berenkuil lekker warm, mooie Kerstversiering, heel sfeervol en gezellig. Spontane, vriendelijke bediening en hele lekkere spareribs. Heerlijk gegeten.

7. Nederlands Putten

Bij bestelling drankje werd aangegeven dat de kaart bij het brengen gegeven zou worden.
    Het duurde redelijk lang voordat de bestelling kwam maar de menukaart kwam niet.
    Pas een tijd later werd die gebracht.

Het eten was koud en niet gaar.
    Het vlees (wild) werd nog even mee terug genomen naar de keuken waar ze het nog iets hebben opgewarmd.
    Ook nu was het maar net aan warm.
    Al met al smaakte het daardoor niet.

De bediening hield hele niet steekhoudende praatjes hierover.
    Hierdoor voelde ik me niet serieus genomen.

8. Nederlands Putten

Kleurloos, sfeerloos. Niet heel vriendelijke bediening. Eten was voldoende, maar kleine porties.

F Fisscher

Heerlijk eten, erg aardig personeel.
    Gezellige sfeer

10. Chinees-Indisch Putten

Super eten goede service

Bediening was erg onaardig! Ik heb een spastisch darmsyndroom waardoor ik gluten niet kan verdragen en heftig reageer op knoflook, uien en gember. Dit was van tevoren aangegeven en ik vroeg nog aan de bediening of hetgeen wat ik gekozen had glutenvrij was. Ze zei; alles zit in aparte bakjes. Ok. Toen ik m’n voorgerecht kreeg bleek dat niet glutenvrij te zijn. Ik gaf het aan en zei dat ik het tegen de serveerster had gezegt. Ze had het niet gehoord zei ze. Of ik een medische indicatie had??

Het is al lastig uit eten gaan met zoiets en dan krijg je zo iemand aan tafel. Als ze bij mij zou werken zou ik haar op staande voet ontslaan. Wat een brutaliteit zeg! Ik ga er nooit meer eten. Het is dat ik met andere mensen daar was anders was ik zo weg gelopen! De allergenen wet is al een poosje van toepassing op elke eetgelegenheid. Hier weten ze er iig niks van! Hoe ze er op moeten reageren ook niet iig!

Jan van de Laar

De bediening was behulpzaam en vriendelijk.
    Het eten was lekker.
    Misschien een verbeteringsvoorstel:
    Naast de aardappelen ook spaghetti aanbieden bij de vlees en visgerechten.

Richard Prins

Al een aantal jaren komen wij geregeld in Putten. Bij ons eerste bezoek gegeten bij il Cardellino. Nu verrast dat er een nieuwe eigenaar is. Gelukkig heeft deze de kwaliteit, gezelligheid en gastvrijheid overgenomen. Een prima zaak waar je heerlijk kunt eten voor een prima prijs.

Marjolein

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Gastvrije ontvangst, zeer gunstig geprijsd. Hier komen we graag nog eens terug.

Maria Falcone

Vanavond heerlijk gegeten met mijn man! Aardige bediening, geweldige kok, gezellig restaurant. Alles wordt vers en met liefde gemaakt en dat kan je proeven! Als (halve) italiaan kan ik het zeker aanbevelen! Wij gaan vaker hier eten, ookal wonen we vlakbij Amsterdam. Amadeo e Marco, grazie e arrivederci! Era fantastico. Ciao.

17. Internationaal Putten

Anke Petersen

Bij de Waag is het heerlijk eten, goede en gezellige bediening. Helemaal top!

Paul Verbeke

Zeer lekker eten en vriendelijke bediening.

Petra

Hier vrijdagavond 25 augustus lekker gegeten. Het duurde vanwege personeelsgebrek lang tot het eten kwam. Mooi uitzicht op het strand van Nulde met spelende kinderen.

Sorry hoor, maar het blijft een rare zaak met weinig sfeer. Geen topper helaas, wel mooie lokatie.

Rob ten Hoopen

Wat een echt pannenkoekenrestaurant, heerlijke pannenkoeken en een zeer vriendelijke bediening. De pannenkoek van de maand is een geweldig idee. Wij waren met 6 volwassenen en onze kleindochter van een jaar. Voor haar de allereerste pannenkoek met Nijntje. Ik had de Italiaanse variant, heerlijke verse tomaat en vers stukjes paprika, goed belegd en heerlijk gekruid. Ook de andere gasten hebben genoten van hun gerecht.
    Een heerlijk Veluws biertje erbij en goede koffie na. Complimenten aan de keuken. Een aanrader.

Vandaag (zaterdag 19 aug.) gegeten in Ristorante Verona. Een werkelijk heerlijke Hawai pizza en spare ribs. Geweldig lekker. Snelle bediening ondanks dat het vol was met gezellige serveersters. Voor amber € 60,00 hebben wij heerlijk gegeten en gedronken met koffie toe. Zelf ben ik een enorme sparerib freak, maar er zijn maar weinig zaken die deze goed kunnen bereiden en marineren. Nou, dit viel niet eens onder de nummer goed, maar van uitzonderlijke klasse. Proficiat.

Eet hier regelmatig. Lekkere vers gesneden friet met echte mayo. Kip lekker gekruid en krokant.
    Yoghurt-ijs heerlijk fris.
    Bediening is heel vriendelijk.

Heerlijke eigen gemaakte frietjes gegeten, worden gesneden waar je bij staat en daarbij heerlijk krokante kippetjes. Heb heerlijk gesmuld!

Het eten is zo ongelooflijk lekker en zit echt vol met smaak. Er hangt een superleuke en gezellige sfeer. Zeker een aanrader!

Top restaurant. Erg lekker vers eten. De bediening vriendelijk en er hangt een hele gezellige sfeer. Aanrader dus!

Dit is echt uit eten, heerlijk eten, prima sfeer, prima bediening, prima kwaliteit.

Lia Boon

We hebben heerlijk gegeten en zelfs glutenvrij was mogelijk, dit wel van te voren melden, zodat ze er rekening mee kunnen houden.
    Als toetje had ik een sorbet van yoghurtijs met aardbeiensaus, dit was lekker en ook nog eens glutenvrij!

30. Chinees-Indisch Putten

Heerlijk gegeten. Wij komen zeker weer.