Pizzeria Verona in Putten

1331208296 69
1412086933 75
1519925116 80

1. Jos van Donkersgoed

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

2. Doppenberg

We hebben heerlijk gegeten en gedronken in een sfeervolle omgeving met goed en vriendelijk personeel.

3. katja schwaab

Het was lekker en gezellig.
    Sla vond ik aan de kleine kant voor de prijs.

Enig minpunt vind ik dat ze stokbrood en kruidenboter verkopen terwijl je van huis per persoon een bruschetta krijgt. Had ik dat geweten had ik geen brood besteld, want nu hebben we het niet opgekregen.

Jammer dat er geen kinderporties spaghetti zijn.

4. Vandaag (zaterdag 19 aug.) gegeten in Ristorante Verona. Een werkelijk heerlijke Hawai pizza en spare ribs. Geweldig lekker. Snelle bediening ondanks dat het vol was met gezellige serveersters. Voor amber € 60,00 hebben wij heerlijk gegeten en gedronken met koffie toe. Zelf ben ik een enorme sparerib freak, maar er zijn maar weinig zaken die deze goed kunnen bereiden en marineren. Nou, dit viel niet eens onder de nummer goed, maar van uitzonderlijke klasse. Proficiat.

5. Het eten is zo ongelooflijk lekker en zit echt vol met smaak. Er hangt een superleuke en gezellige sfeer. Zeker een aanrader!

6. Top restaurant. Erg lekker vers eten. De bediening vriendelijk en er hangt een hele gezellige sfeer. Aanrader dus!

7. Willem 108 punten

Eten varieert van erg lekker tot niet te hakken. Tomatensoep is net cup a soup en lasagne is gewoon smerig maar de pizzas zijn goed en de spare ribs de beste uit de regio. Je moet dus de juiste keus maken. Gezellig en goede service.

8. Familie Sijtsma

Wij zijn al jaren fan! Gaan hier regelmatig heen. Altijd weer genieten. En met de hardwerkende chef/eigenaar maken we altijd even n praatje. De keuken is open en het contact is fijn. Wij voelen ons bij Verona zeer op ons gemak!

9. G.A. van den Akker

Gisteren een gezellige avond gehad bij Verona, heerlijk gegegeten in het sfeervolle restaurant in Italiaanse stijl. Pizza was goed gevuld en met verse groenten. We komen snel weer terug.

10. Heerlijk gegeten. Goede bediening.

11. Angela Looijen

Gisteravond heerlijk gegeten bij Verona, gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Wij hebben onze Italiaan gevonden, komen snel weer eten. Echt een avondje uit!

12. K.van Keulen

Prima pizza's gegeten. Smaakvol, rijk belegd en met verse ingrediënten. Vriendelijke en snelle service en schappelijke prijzen.

13. Lekkere pizza, en heel attent personeel, erg prettig :)

14. Bouke Kuipers

15. Willem Enschede

Vandaag 24 juli 2016 heerlijk traditioneel Italiaans gegeten. Uitstekend eten voorgeschoteld gekregen voor een mooie prijs.

Als ik mensen toch iets mag aanbevelen die in de buurt zijn van Putten en lekker hapje willen eten. Vergeet de naam "Pizzeria Verona" niet!!

Ga zo door team Verona.

16. Prima pizza's gegeten op dinsdag. Voor 7 euro per stuk. Alleen zou ook lekker zijn als jullie lipton ice tea zouden nemen erbij. Verder alles top.

17. Joel Harmen

Heerlijk gegeten en echt genoten van de gezellige sfeer!

Vanavond lekker op het terras gezeten. Was weer top allemaal! Bedankt.

18. M 59 punten

Al eens eerder gegeten bij deze pizzeria en toen was het ondanks het erg lange wachten prima. Nu viel het wachten mee maar.. Waarom ice tea zonder prik? Ze serveren alleen zonder. Verder half glas. En niet uit een flesje. Dus goedkope uit een pak. Bah. Verder een goed vol mandje brood, maar klef en de kruidenboter was flauw. Jammer. Het hoofdgerecht voor mij een pizza en voor mijn partner een tagliatelle: prima. Lekker! Helaas deceptie bij het toetje. Mijn partner had een macron met ijs. Klef kant en klaar plakkerig ding uit de diepvries. Op bordje gekwakt met zielig toefje slagroom. Zo jammer. Dan mijn toetje: zag er superspannend uit op de kaart: cassata: volgens de kaart traditioneel Italiaans ijs is de 3 smaken amarena zuppa inglese en pistache met gekonfijte vruchtjes, bitterkoekjes en een toef slagroom. De teleurstelling: een vierkant blok kant en klaar 3-kleurenijs op een bordje met een ingezakt toefje luchtslagroom. Zonder de vruchtjes en bitterkoekjes. Sorry? Wat ging hier mis? Totaal geen creativiteit. Waarom niet? Voor 6 euro per dessert kan dit echt beter! Zelfs ik kan dat en ik ben geen kok. Jammer Verona! Met kleine aanpassingen zou je top zijn! Aandacht voor je eten en de klantwens zoals gewoon echte liptonice te serveren met bubbels.(want ook van andere klanten hoorden we en zelfs v serveerster dat dit wel vreemd was. Er werd regelmatig gevraagd waarom dit er niet was door klanten)
    De inrichting is wel heel gezellig. Weinig pizzeria's die zo gezellig zijn. Mag ook gezegd worden!

19. Heerlijk gegeten en goed geprijsd. En goede service, vriendelijk personeel, goede sfeer en mooie zaak. Zeker een aanrader!

20. Voorgerecht slecht, droge randjes aan de carpaccio, salade geen dressing, geen garnituur, gewoon twee soorten sla in een bakje gekwakt, ossenhaas smaakte vreemd, taai. Hele kleine glaasjes wijn. Steeds afhalers die langs onze tafel liepen en daar stonden te wachten. Penetrante lucht van het bakken in de zaak, kon thuis mijn kleren meteen wassen. Toen we om de rekening vroegen kregen we die niet maar moesten we aansluiten aan de bar achter de afhalers om te betalen. Eigenaar deed nog van alles om het goed te maken, dat moet wel gezegd worden.

21. Wat een geweldig restaurant! Overheerlijke verse gerechten! Het eten is op tijd klaar en de bediening is goed. Ik wil hier heel graag nog een keer eten, als ik in de buurt ben. Verder is de chef erg vriendelijk en hij heeft zeker hart voor de zaak!
    Zeker een aanrader mensen!!!

22. Ik heb hier twee keer gegeten en dit is mij goed bevallen. Heerlijke gerechten met een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar! Uiteraard een hele goed service, alleen wel een druk restaurant.
    Dank!

23. V leeuwen

Rommelig doordat afhalers steeds door 't restaurant lopen. Bediening matig, vergeten bestelling, verkeerde drankjes, niet flexibel qua aanpassing gerechten op verzoek, fout op de nota, geen bestek bij de soep. Kwam erg onprofessioneel over.

24. - De bediening was absoluut niet klantvriendelijk en brutaal.
    - Pizzabrood met kruidenboter is niet bijzonder, maar je betaalt er wel flink voor
    - Als je geen toetje wilt bij het kindermenu, dan moet je wel volledig betalen!
    - Als je vraagt of je pizza iets aangepast kan worden, dan is dat ook niet mogelijk (er wordt geen enkele moeite gedaan om het bijv. bij de keuken na te vragen)!

Kortom: de volgende keer gaan wij wel naar een andere pizzeria. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt!

25. Een aantal dagen geleden heb ik met mijn man bij Verona Putten gegeten. We werden hartelijk begroet door de chef. Wat een gezellige sfeer is er gecreëerd, hierdoor voel het echt als er even uit zijn! Het juiste adres voor lekker eten voor een goede prijs!

26. Gisteren met ons tweetjes hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en zeer gezellige sfeer. Eten was voortreffelijk, vers bereid en ruim voldoende. De prijzen betaalbaar en voor herhaling vatbaar.

27. We zij hier anderhalf jaar geleden geweest en hebben toen lekker gegeten. Omdat we nu een weekend in Garderen waren, dachten we we gaan bij Verona eten. Dat was een misser. Wat een slecht eten, de salade van het menu was op zich op smaak, maar er zaten hele oneetbare stronken in. Ik had een lasagna die niet in de oven maar in de magnetron was geweest, deze was nog koud. Gerecht terug gegeven, waarop het 2 minuten later weer kwam, nog niet goed warm en wederom uit de magnetron! Andere gerechten waren flauw en smakeloos. Zeer slechte keuken, ze rommelen maar wat aan. Tenslotte je krijgt ook geen rekening maar moet aan de bar een benoemd bedrag betalen, belachelijk!!

28. Hier laatst twee lasagna besteld, en deze afgehaald. Het restaurant ziet er erg strak uit. De lasagna zijn echter gewoon bakjes waar bolognesesaus tussen 2 plakjes pasta zijn geschept en afgemaakt door er wat ham en champignons over te leggen. Om hier dan rond de 12 euro voor te vragen is mede door de tegenvallende grootte van de portie ronduit schandalig. Dit smakeloze geheel heeft weinig met lasagna te maken. Ook lijkt het of de bediening meer aandacht voor elkaar heeft dan voor de klanten. Jammer, volgende keer proberen we het ergens anders.

29. MichelleB

Prettige sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening. En de prijs is ook prima. Heerlijke varkenshaas, precies goed klaargemaakt. Zelfde geldt voor de ossenhaas.

30. Janne 17 punten

Niet echt een topper. Zag er leuk uit (gezellig, fijne inrichting), maar eten en bediening vielen tegen:
    - Pasta had veel te lang gekookt (stukjes vielen meteen uit elkaar - Al dente kennen ze hier blijkbaar niet)
    - Bij de pasta wou ik wat brood, maar gewoon brood kon niet worden aangeboden. Pasta moet gewoon brood krijgen. Opnieuw dus geen kaas gegeten van Italiaanse tradities
    - De indruk was dat sommige onderdelen van het gerecht kant en klaar waren
    - Toen we klaar waren met eten, werd onze tafel drie maal straal voorbij gelopen. Bovendien stonden sommige dametjes niets te doen
    - Verdere kleine ergernissen hebben er toe geleid dat deze ervaring een afknapper was. Enige pluspunt is dat het niet al te duur is.

31. Wij komen hier regelmatig pizza's eten en wij vinden deze erg lekker (persoonlijk: de Dynamite!). Ook de sfeer, zeer vriendelijke eigenaar en aardige medewerkers, is prima! De inrichting vinden wij mooi en stoelen/bank zitten prima! Gewoon een erg leuk, gezellig restaurant met heerlijke pizza's!

32. Julia van den pol

Sinds 2 jaar eten wij hier regelmatig, sfeer volle ambiance en vriendelijke bediening. Iedereen ontvangt een heerlijk smaakmakertje van het huis, voor de rest worden er veel verse ingrediënten gebruikt en ook de wijnkaart is prima op orde. Wij komen er bijzonder graag.

33. Marie-José

We waren op zoek naar een restaurant en niet bekend in Putten. We wilden tussen de 7,50 en 12,50 maximaal uitgeven voor een hoofdgerecht, omdat we toch al vier dagen buiten de deur aten in verband met hotelverblijf, en beperkt budget. Kwam mooi uit, twee lekkere pizza's gehad.
    Klein hapje vooraf van het huis. Zitplaats leek goed, ter hoogte van trap. Totdat een vrouw met kind achter mij werd geplaatst. Ze vroeg of ze ertussen mocht, er was weinig plek bij haar stoel in verband met de bocht. Mijn vriend schoof de tafel naar achter richting gangetje. Ik schoof aan, uiteindelijk zat zij zo ruim dat ze met kind op schoot kon wachten en wij maar zijn vertrokken, omdat ze steeds bij schoof als ik doorschoof vanwege aanstoten. Dat was helaas minder.

34. Per toeval kwamen wij hier een keer terecht. Ondertussen zijn wij er al vaker geweest. Hoewel wij vaak buiten de deur eten en dus best kritisch zijn kan ik dit restaurant alleen aanbevelen. De prijs/kwaliteitsverhouding is gewoon prima. Het eten is elke keer weer lekker, de bedieningen zijn nog jong maar ontzettend aardig en attent. De sfeer van het restaurant spreekt ons erg aan. Ik kan Verona alleen maar aanbevelen.

35. Heerlijke pizza's voor een redelijke prijs.

36. Het restaurant ziet er goed uit, wij zijn prettig bediend, meiden waren erg vriendelijk. Er waren naar ons idee weinig echte italiaanse gerechten. Keuze pizza's voldoende. De huiswijn was voor onze smaak veel te zoet en de bestelde pizza's te zout en veel te vet.

37. De allereerste keer hebben we de pizzas laten bezorgen, pizzas waren goed op temperatuur, afstand was toch ca 6 kilometer, de smaak was heerlijk en de pizza bodem lekker knapperig.De tweede keer, vrij snel daarna in het restaurant gegeten, sfeer en de uitstraling is heel gezellig, bediening heel goed en wederom heerlijke pizza, goed van smaak en weer die knapperige korst, zeker een aanrader.

38. Regelmatig op dinsdagavond als we geen zin hebben om de koken een heerlijke pizza gegeten. Bediening en kwaliteit van eten ligt continue op een goed niveau. Tevens is de aankleding verzorgd en sfeervol.

39. Pas hier een pizza gegeten, was heerlijk! beter dan alle andere pizzeria's in putten. We mochten ook een kijkje nemen in de kelder waar de pizza's worden gemaakt. Was super schoon en aardig personeel. Kom zeker vaker!

40. joshua mitchell

In deze tent heb ik weinig te klagen want hier loopt alles oké de sfeer is goed en het eten is altijd lekker! ik las eén aantal reacties over het bezorgen en dat het eten lauw is maar aan de ene kant lijkt het me logisch dat het eten wat afgekoeld is, maargoed deze tent is gewoon goed en heb weinig te klagen over het eten, sfeer en het personeel.

41. Als dit de beste pizza's zijn van Putten dan ziet het er niet zo mooi uit.

Pizza's besteld en zelf opgehaald.

Een van de pizza's zwart geblakerd en smakeloos, andere slap, lauw en erg vet.

Geen aanrader.

42. Beste italiaans restaurant van putten.

Erg opgeknapt van binnen en goede gerechten, ook voor afhalen/bezorgen een aanrader!

43. Weer bij pizzeria Verona gegeten, echt Italiaans! De sfeer is op en top italiaans, ik kan het weten ben zelf italiaan (napels)

Erg lekker allemaal, de ossehaas hebben we dit keer genomen die is zo boterzacht, met pepersaus wordt ie op italiaanse wijze geserveerd!

44. vos 201 punten

Beste pizza van Putten (dat is helaas ook niet erg moeilijk) leuk ingericht maar geen absoluut geen italiaans eten en sfeer.

45. Heerlijke pizza!

Lekkerste bonken (spareribs) tot nu toe ergens gegeten.

Heel vriendelijke bediening!

Verrassend lekkere wijn voor een pizzeria!

Inrichting keurig en smaakvol.

Aanrader!

46. De pizza calzone shoarma smaakte meer naar deeg dan naar pizza. Knoflook saus smaakte naar yoghurt met knoflook poeder.

Beetje matig allemaal!

47. Vanavond hier gegeten. Wij waren heel tevreden. Een smaakvol ingericht restaurant. Pas vernieuwd hoorden we. De bediening was netjes, leuke muziek op de achtergrond en de kok had zich lekker uitgeleefd. Uitgebreide kaart, mijn complimenten. Wij komen snel weer terug, misschien is de nieuwe kaart dan ook klaar.

48. Vorige week gegeten daar...Eens maar nooit meer. Bediening was onbeschoft...De huispasta koud en nagenoeg smakeloos.

Dit heeft helemaal niets met Italiaans eten te maken....gewoon slecht.

49. Laatst gegeten bij Verona. Heerlijke pizza gegeten, kon ook kiezen uit menu voor vaste prijs. Ook een goed idee. Pizza was belegd met verse paprika, ui en champions. Dit is ook wel eens anders. Wij vonden het heerlijk en voor een leuke prijs. Komen hier vast nog wel eens terug.

50. Heerlijk! Veel kwaliteit voor een hele scherpe prijs.

De calzone is een aanrader, maar ook de pasta's zijn echt even Italie.

Aan de entourage kan nog wel wat gedaan worden, maar goed het is nog niet zo lang open.

51. We hebben hier laatst pizza gegeten, nogmaals complimenten voor de kok!
    Lekkere flinterdunne pizza en de bediening is ook erg aardig!

Ben blij dat we jullie gevonden hebben. Jullie zitten helaas niet om de hoek, maar we rijden er zeker nog eens voor om.

Groetjes Leonie en Thijs uit Nijkerk.

52. Pizza en salade besteld naar aanleiding van recensie op internet. Viel toen wel heel erg tegen, pizza lauw en niet smaakvol. En salade was van alles boven op elkaar gedonderd ofwel niet voor de herhaling.

53. Mariëtte

Tweemaal gegeten. Erg goed. Smaakt echt Italiaans.

Bediening is goed en vriendelijk.

Zeker een aanrader!

54. Erg lekker gegeten echt italiaans, verse producten en een nette bediening.

Een leuk restaurant ook voor kinderen zijn er overheerlijke pizza's pasta's en vleesgerechten.

Onze kinderen wilde een keer italiaanse spare-ribs proeven, de ene zoet en de ander pikant, ze vonden het geweldig!