Il Cardellino in Putten

Il Cardellino laten bezorgen?

Online eten bestellen

1554820184 79
1561320867 77
1619827018 76

1. Daniëlle de Groot

Hier kom je als je een geweldige avond wilt hebben. De chef kookt met passie en liefde en dat proef je, de bediening is ontzettend vriendelijk, dit restaurant verlaat je met een grote glimlach.

2. Fantastische keuken! Top kok en uiterst gastvrije bediening.
    Een bezoek meer dan waard!

3. Gevraagd om de beste Calzone te bereiden. Dit deed de chef! Resultaat was fantastisch! Chef met passie

4. Fam muis

Heerlijk eten van goede kwaliteit, gemaakt met passie!

5. José van Zelderen

Ik heb pas voor het eerst eten besteld bij Il Cardellino (lockdown). Ik had pasta met biefstuk, extra groente erbij besteld. Mjjn vriend een andere pittige pasta, zonder kaas vanwege allergie. Wat een heerlijke pasta's waren dat. We konden proeven dat hij met liefde eten bereid! Zeker voor herhaling vatbaar! Super

6. Huub en Flora

Geweldig gegeten, A L L E S vers gemaakt, vanaf het voorgerecht t/m het nagerecht. De kok/eigenaar kwam alles vertellen en liet zien wat hij ging maken, nog nooit zoiets meegemaakt. Zelfs niet in Italië, waar we heel vaak maar dan ook heel vaak zijn geweest.
    De smaken van Italië zijn hier duidelijk te proeven.
    We hebben genoten en komen hier zeker terug (als we in de buurt zijn).

7. Eten besteld en duurde 2 uur voordat het er was. Gebeld met het bedrijf maar kreeg een arrogante reactie in plaats van een oplossing.. erg jammer. Pizza’s waren matig

8. Karl Spruit

Zeer goed gegeten en goede wijn gedronken! Er zat een fout in de rekening maar de Patron heeft dit zonder gedoe en met veel excuses goed opgelost. Een fles wijn kado voor het ongemak!
    Zeer aan te raden!
    Veel succes voor de toekomst!
    Karl

9. Ondanks de Corona beperkingen, kon je daar in het reataurant niets van merken, de sfeer was echt top, Italiaans tot en met. Geweldig lekker gegeten.

10. Ondanks de vele goede reviews viel de kwaliteit van de pizza's behoorlijk tegen!
    Grote harde deeg rand.
    Smaak niet bijzonder.

11. Vriendelijk, attent én lekker!

12. Het eten is prima, maar je zou alleen al voor de sfeer van de baas en het personeel al komen. Top!

13. Lekker gegeten voor prima prijs en bediend door aardig personeel.

14. Leuke sfeer, goed italiaans eten, wijn tegen redelijke prijs. Zijn enthousiast maar klein beetje finesse in de service ontbreekt. Wel een aanrader voor Putten.

15. Karin v esch

Eten was heel lekker, bediening erg aardig en attent!

16. Zelden zo'n goede pizza gegeten. Alle ingrediënten worden daar vers gesneden en de pizza mee belegd. Ook het toetje was voortreffelijk.

Een heuse aanrader.

17. Het was echt fantastisch.

18. Zeer gastvrij en heerlijk gegeten.👍🎉

19. Sandra Wessels

Ik had gereserveerd voor 2. Bij binnenkomst zagen we de kok die heel erg nerveus en gestrest heen en weer liep. Ik zag ook 2 mannen waarvan er uiteindelijk 1 toch maar achter de balie ging staan om ons te woord te staan. Ik zei ik heb gereserveerd en liet de bevestiging zien. De man keek naar de kok die maar gestressed bleef en liep te mopperen in gebrekkig Nederlands. Het kwam allemaal erg ongastvrij over. Uiteindelijk mochten we een plek uitzoeken buiten. De man die ons hielp was niet onaardig zeker niet. Maar alles duurde gewoon heel lang. We roken een aangebrande lucht. Dat was de pizzabodem die mijn man had besteld en gedeeltelijk geblakerd en hard was. Kortom wij komen daar niet meer terug helaas. Ik had graag wat anders willen schrijven.

20. Vermeire freddy

Het eten was zeer lekker, het is beter dat de baas in de keuken blijft, het zaalpersoneel beter overleggen soms teveel stress bij een bepaald iemand, zeker een aanrader.

21. Relaxte sfeer en lekker gegeten. Hygiëne kan beter, wijnglazen waren verre van schoon en kokkie praat en zingt boven pizza's met rauwe ingrediënten (bv rucola). Prijs kwaliteit is prima.

22. Ronny Van Laere

De gerechten en service waren top. Super lekker.

23. Wij hebben hier heerlijke pizza's gegeten! We moesten er even op wachten (5 kwartier voor twee pizza's vind ik lang, zeker aangezien het niet zo druk was), maar het was het wachten waard!
    De bediening is vriendelijk, maar dus wel een beetje traag.
    Binnen stond de muziek best hard en door de open keuken hing er een vrij sterke geur. Wij zaten echter buiten en hadden daar dus geen last van.
    Voor het eten zouden we zeker terug gaan!

24. A.C. Brauckman

Jammer dat het 45 minuten duurde voordat de bestelling op tafel stond. Telefonische bestellingen gingen voor. Was niet fijn dus.

25. Heijmenberg

Gezellig restaurant. De kok heeft echt passie voor zijn vak!

26. Prima gegeten, pizza was lekker van smaak met een goede bodem. De vegetarische pasta was prima, portie had kleiner gemogen. Door Corona heb je wel meer ruimte om je heen in restaurant wat best fijn is :-)
    Prima restaurant en eten voor een avondje op vakantie.

27. Charles

Geweldig gegeten, de eigenaren staan zelf in de zaak en maken fantastisch eten. Super op smaak en zeer warm en gastvrij ontvangen.

28. Piet Sterrenburg

Gezellige avond met goede bediening en niet onbelangrijk heerlijk gegeten.

29. Pizza afgehaald. De (waarschijnlijk)eigenaar was constant zijn personeel aan het afbekken. Echt niet normaal. Extra kip op de pizza besteld maar moest 2x extra kip afrekenen. Gezegd dat dit niet klopte. Hij zei dat het een grote pizza was dus dat daar dan 2x extra kip op moest. Daar was ik het uiteraard niet mee eens. Boos gaf hij 3,- terug maar ging vervolgens een nieuwe pizza maken met minder en ongesneden kip. Uiteindelijk maakte hij zelf een fout bij het afrekenen en heb ik helemaal niks voor de extra kip betaald ;)
    Tja aparte ervaring zeg. Niet voor herhaling vatbaar!

30. Uitstekend Italiaans restaurant met heerlijke gerechten, m.n. antipasti en desserts zijn excellent. Prettige informele bediening met gevoel voor humor.
    Echter, als je haast hebt kun je beter naar een ander restaurant gaan.

31. We waren er op zaterdag maar ga er alleen eten als er niemand anders is.. Bijna twee uur gewacht op ons eten dus we hadden geen trek meer. De bediening is lief maar te onervaren. En aan een drankje van de zaak heb je niks als je zo lang moet wachten. De kok wil alles vers maken maar staat alleen in de keuken. Dat werkt echt niet als je een zaak vol gasten hebt.

4,3
  32. Leuke zaak. Heel vriendelijke bediening. Eten was lekker en ruim voldoende.

33. Erg lekker gegeten, ruime porties, alles was vers bereid en lekker warme pasta bij het hoofdgerecht.

Het restaurant is niet heel sfeervol ingericht maar het eten compenseert dit volledig. Overigens is het wel zo dat iedere tafel opgefleurd wordt met verse bloemen.

De bediening is snel en vriendelijk, bekende gasten worden erg amicaal begroet. De gedeeltelijk open keuken is leuk om te volgen.

34. Heerlijk gegeten, duurde wel lang voor de gerechten kwamen, maar bij binnenkomst werd al verteld dat er maar één kok was. Eten was erg lekker en zeker het wachten waard. Bediening allervriendelijkst en beleefd.

35. Wat een gezellig avondje uit zou moeten zijn, bleek een enorm treurige avond. In de bediening liepen twee vriendelijk maar enorm onervaren bedieningsmedewerksters rond. Deze dames waren nog niet eens in staat om met een plateau te lopen. Na het opnemen van onze bestelling hebben wij nog een goed uur moeten wachten op onze pizza's. Toen de eerste twee Quattro Formaggi's op tafel stonden, heeft het zeker nog een aantal minuten geduurd voor de laatste Margherita op tafel kwam. De kaas op de Quattro Formaggi was zo hard en plastic-achtig dat er met een vork niet doorheen geprikt kon worden, ook was de pizza erg zout. De pizza Margeherita had een gat in de bodem, die de chef vakkundig weggewerkt had door een flinke portie rucola. Toen wij uiteindelijk naar wens werden gevraagd en ons beklag konden doen, wist de bedieningsmedewerkster zich geen houding te geven. Uiteindelijk is ons gevraagd om naar de keuken te lopen en onze klachten zelfstandig gaan de chef door te geven?! Deze reageerde erg gepikeerd (lees: "Dat gezeik altijd") en had zonder overleg al drie nieuwe pizza's in de oven gedaan waar wij eigenlijk geen behoefte aan hadden. De pizza's die wij toen op tafel kregen, konden er ineens wel erg snel zijn en hadden en wel erg donker kleurtje. Al met al een erg teleurstellende ervaring die ons hier nooit meer terug zal brengen.

1,2
  36. Gezellig tentje en eten van hele goede kwaliteit! De mensen zijn heel aardig en vrolijk en zorgen voor de juiste en gezellige sfeer die past bij het heerlijke eten.

37. Vriendelijk en gedreven personeel. Persoonlijke aandacht in een ongedwongen en gezellige sfeer. De menu's zijn samengesteld uit zorgvuldig samengestelde ingrediënten. De witte huiswijn is helemaal top. We komen hier heel graag weer terug.

38. Kees van Zanten

Best Pizza ever!
    In een gezellige entourage met over vriendelijk personeel een werkelijk fantastische pizza met dito voorgerecht gegeten.
    De Italiaanse passie icm utmuntende kwaliteit spatte er van af.
    Zeer aan te bevelen.

39. Marieke

Vanavond een poging gedaan om hier te eten. Niet gelukt… Slechts een,
    persoon in de bediening, en hij was ook nog eens erg traag. Na 10 minuten de kaart gekregen en een drankje besteld. Na een kwartier was dat er nog niet. Overal om ons heen zaten mensen te wachten op een drankje of de kaart. Veel mensen waren geirriteerd, de sfeer was ber te zoeken. Na een half uur zijn we (zonder drankje) weggegaan.
    O ja, het was er ook erg stoffig! Wij komen hier niet weer.

40. Hendriks

Geboekt via de website.
    Hebben heerlijk gegeten. Antipasto mistro della casa was geweldig.
    Hoofdgerecht risotto was prima.

41. annemiek van der zwan

We hebben vooraf op de website gekeken naar het menu, met name naar verschillende salades en de prijs.
    Bij aankomst stond er maar een salade op de kaart, en als hoofdmaaltijd werd die net zo veel geserveerd als het voorgerecht. (Wat dus niet echt voldoende was)
    we beseften pas later dat de kaart heel anders was en met name veel duurder.
    De kwaliteit van het eten was prima, maar het is toch jammer dat een eventuele eigenaars wisseling en kaart niet doorgegeven werd.

6,3
  42. Lia de Bruijn

Zeer slechte ervaring afgelopen zaterdag 10-2-2018. Die bedienster heeft echt nergens verstand van. We vragen om een fles rode huiswijn, dan zegt ze ik weet niet of er nog volle flessen zijn, hoezo volle flessen. We kunnen eventueel wel een karaf bestellen. Oké doe dat dan maar. komt ze terug met een karaf en dan zegt ze we hebben nog wel volle flessen maar ik had de karaf al ingeschonken.
    We vragen of het de scampi's van het voorgerecht gepeld zijn, ze denkt van niet maar ze gaat het vragen. Komt ze terug om de bestelling op te nemen en we vragen en zijn de scampi's gepeld. Volgens de kassa niet en de kok heb ik niet te pakken kunnen krijgen. Vreemd, hoort een kok niet in de keuken te staan en wat kun je nou in de kassa zien? We sturen haar dan ook terug om de kok te gaan zoeken. Komt ze terug en de kok wil ze wel pellen voor ons. Dan vraagt ze aan ons of we een karaf water willen, is oké. Komt ze met een karaf ijswater met groene takken erin aanzetten. Daar hebben we toch niet om gevraagd en wat blijkt staat er € 4,75 voor die karaf water op de rekening terwijl dit niet op het menu wordt vermeld en ze heeft het ook niet gezegd tegens ons want dan had ze die karaf mogen houden. Zeker als je 1 liter wijn voor € 24,50 bestelt mag er toh wel een karaf water bij zitten. Ik zeg nog tegen haar volgens mij kost een fles water maar € 4,50 volgens de menukaart, nee zegt ze die kost € 6,75. Ik heb het net opgezocht en die kost echt maar € 4.,50. Dan gaat ze ook nog geregeld naar, denk ik, kenissen van haar om uitgebreid mee te gaan kletsen. uit de keuken komt alleen maar een hoop geschreeuw. Ik geef deze nieuwe eigenaar geen jaar. Waardeloos!!!!!

43. Ineke Faber

Deze week heerlijk gegeten in Il Cardellino. Alle producten zijn vers en worden bereid door een fantasierijke kok.
    Uitstekende sfeer door personeel dat snapt hoe je het de gasten naar de zin moet maken.

44. Het eten was heerlijk, het duurde eerst wat lang bij her voorgerecht maar het was het wachten waard. We hebben er op 28-12-2017 gegeten en we krijgen op 30-12-2017 gasten en gaan er weer heerlijk eten, was gewoon super lekker. Met vriendelijke groet.
    Jos van den Berk uit Tholen. Zeeland. 👍👍

45. F Fisscher

Heerlijk eten, erg aardig personeel.
    Gezellige sfeer

46. Jan van de Laar

De bediening was behulpzaam en vriendelijk.
    Het eten was lekker.
    Misschien een verbeteringsvoorstel:
    Naast de aardappelen ook spaghetti aanbieden bij de vlees en visgerechten.

47. Richard Prins

Al een aantal jaren komen wij geregeld in Putten. Bij ons eerste bezoek gegeten bij il Cardellino. Nu verrast dat er een nieuwe eigenaar is. Gelukkig heeft deze de kwaliteit, gezelligheid en gastvrijheid overgenomen. Een prima zaak waar je heerlijk kunt eten voor een prima prijs.

48. Maria Falcone

Vanavond heerlijk gegeten met mijn man! Aardige bediening, geweldige kok, gezellig restaurant. Alles wordt vers en met liefde gemaakt en dat kan je proeven! Als (halve) italiaan kan ik het zeker aanbevelen! Wij gaan vaker hier eten, ookal wonen we vlakbij Amsterdam. Amadeo e Marco, grazie e arrivederci! Era fantastico. Ciao.

49. Paul Verbeke

Zeer lekker eten en vriendelijke bediening.

50. Marc Ballijns

Grote en lekkere porties.

51. Willem 108 punten

Erg lekkere pizzas altijd maar als het een beetje druk is dan duurt alles uren. Sfeer is erg karig en het is vaak erg warm binnen. Afzuiging is niet goed dus de halve tent staat geregeld blauw. kortom perfect voor afhalen

52. Stevanie

Was erg lekker

53. Na een dagje beurs weer heerlijk gegeten op zaterdag avond.
    We werden hartelijk ontvangen door een geweldige gastvrouw die dan je dan ook nog herkent van een jaar geleden. En weet wat je die dag gedaan hebt
    met als afsluiting een geweldig toetje.

54. scholtens

Wij aten op woensdag voor een speciale prijs, nl 3-gangen voor €16,95. Heerlijke vissoep, pasta met zalm en een limoncello dessert. Alles vers en zelfgemaakt door de echte Italiaan. Aanrader.

55. Geweldig lekkere pizza's: dun, krokant en goed belegd met weinig tomatensaus zodat de smaak van de gekozen ingrediënten het best tot zijn recht komt!

56. Jeannette

Oktober 2016. Heerlijk gegeten, eten kwam vlot op tafel en voelden ons zeer welkom!

57. We hadden het verrassing menu van €25,00
    Fantastisch, zeer gevarieerd en top van smaak. Een aanrader.

58. Fam. Backer

Wij waren hier op 12 augustus. Het was niet druk en we werden welkom geheten door de kok en zijn vrouw. Het eten kwam snel op tafel en de tonijn was heerlijk. De tortellini was heel lekker. Als toetje een tiramisu. O, Italiaanser kan het haast niet.

Aan te bevelen.

59. Wijn in portglas, na commentaar, wijnglas met hartjes en oneerbiedige hand op schouder van eigenaar, speciaal voor mijnheer ons beste glas.
    Bah slecht, slecht. En vraag geen pepermolen, vies, vet, smerig en komt geen peper uit. Snap dat het soms druk is maar drie keer verkeerde rekening, lang wachten, discussie over bestellingen. He zoek het uit, ga wel ergens anders. En nee zijn geen toeristen, wonen hier gewoon.... Laatste keer voor ons.

60. Dinsdagavond 19-07-2016 hier gegeten. Familiepizza besteld. En een bord patat. De kids hebben niet zoveel gegeten. Wij wel. Geweldig lekker. Rijk belegde pizza met zalm. Hawai. Tonijn. En salami. Enige minpunt: kinderen hadden nog dorst en vroegen om een beetje water. Dit moest gewoon betaald worden. Gelukkig kwam de eigenaresse even later 3 glaasjes kraanwater brengen, die niet afgerekend hoefden te worden. Voor de rest was het top.

61. Jan-Arie Rozendaal

Het eten was geweldig, de bediening was vriendelijk, vlot en zeer behulpzaam. De biefstuk was mals en precies juist klaargemaakt, de porties waren ruim en zowel de koffie als het toetje waren perfect

62. Ik was met 2 vriendinnen hier 09-4-16 en we hebben genoten. De bediening is super vriendelijk en houdt met alles rekening. De (familie) pizza die we hadden was perfect en super lekker. Het is echt een aanrader, geen klachten, gewoon een heel leuk restaurant om te zitten en lekker bij te kletsen onder genot van een heerlijk gerecht. Echt top mensen daar!

63. M.Kerklaan

Wat een hartelijke ontvangst en warme bediening. Mijn man en ik hebben er zaterdagavond 9 april gegeten. Goed geadviseerd. Een gezellig gesprek met de eigenaresse. We mochten de wijn eerst proeven omdat we geen keuze tussen 2 rode wijnen konden maken. Vooraf gratis brood met kruidenboter. Super lekker gegeten. Ik vroeg om wat champignons en tomaatjes bij mijn pasta met 4 kazen. Was totaal geen probleem en werd niet in rekening gebracht. Als iemand over dit restaurant klaagt ligt dat aan die persoon zelf. Wij komen hier zeker nog eens terug. Echt een aanrader.

64. L.C.Brandjes

Het was voor ons, mijn vrouw en ik de 2de keer dat wij hier aten. De eerste keer was echt perfect, afgelopen zaterdag 09-april 2016 was minder.

Wat wij bestelden was niet voorradig. Brood vooraf met een humus, maar niet tijdens het eten. Zonde, er zitten zoveel lekkere smaken op je bord, dit is heerlijk om met een broodje je bord schoon te maken.

Mijn gegeven cijfers gaan over ons bezoek van twee keer.

65. Anita in't Veld

Eten prima, service super! De gastvrouw zorgt ervoor dat je oprecht aandacht krijgt en met een goed gevoel de deur uit gaat!

66. Paar keer geweest, en zeer goed eten. Elke keer weer. Geweldig leuke bediening en altijd even vriendelijk. Zeker een aanrader

67. Sonja Werkhoven

We hebben voor de 2e keer hier gegeten we namen beide het weekend menu vis. Het voorgerecht was mosselen op mediteraanse manier bereid, erg lekker! Hoofdgerecht was dorade en het nagerecht was een fris limoncello toetje. Het was erg lekker en gezellig.

68. Wat een teleurstelling; Totaal vergeten, terwijl de zaak nog niet eens half vol zat. Van het begin tot het einde vielen wij van de ene verbazing in de andere. Voorgerecht was een mega portie, terwijl het hoofd en na gerecht erg matig waren. Zijn erna nog naar de snackbar gegaan om de laatste trek weg te eten (Het voorgerecht was al weer verteerd voordat we het hoofdgerecht kregen). De smaak van het eten was prima, maar de service belabberd. Eerste 2 uur alleen 1 drankje en een soepje gehad en dat allemaal zonder excuses. En als je aangeeft dat je teleurgesteld bent dan krijg je meteen een weerwoord. Uiteindelijk ook nog vragen om fooi. Dit was onze eerste en laatste keer bij Il Cardellino.

3,6
  69. Wij genoten een vegetarische avond. De gerechten zagen er fris en smaakvol uit. De smaak was goed, de prijs klopte daarmee. De bediening was vriendelijk, wist te vertellen wat we gingen eten en gaf daar uitleg over. Wij gaan zeker daar nog eens eten.

70. bep vleeuwen

Snelle service, hartelijk ontvangen door de gastvrouw. We maakten gebruik van de 2 is 1 korting, en een heerlijk menu. Toetje met lange vingers en limoncello, zalig. Het was 'n goede start voor een weekje weg uit de randstad.

71. We kwamen binnen en werden hartelijk ontvangen door mevrouw. We voelde ons meteen op ons gemak! Heel aardig personeel, heel klantvriendelijk. Snelle service en prijs en kwaliteit was allebei goed. We waren een paar dagen weg en hadden op internet gelezen dat het erg goed bleek te zijn. We komen uit brabant maar als we een keer in de buurt zouden zijn zouden we er zeker meteen terug een keertje komen eten.

Groeten uit Brabant!

72. Lekker pizza en limoncello terasimu gegeten. Je proeft dat de pizza en de producten vers zijn! De tijd tussen het eten was goed en ook goede bediening. Na de vraag om af te rekenen duurde dit helaas te lang, dus zelf naar de bar gelopen om alsnog af te kunnen rekenen.

73. We hebben uitstekend gegeten bij het Italiaanse Puttertje. Grote familiepizza voor de kinderen en wij smakelijke zwaardvis respectievelijk tajine met heerlijk zacht lamsvlees, en ijs toe. Bediening is zeer vriendelijk gericht op bieden van mooie avond in rustige setting. Zeker aan te raden!

74. Janneke de bos

Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer!

75. We hadden Xenos bonnen en konden niet voor pasta's kiezen. Voorgerecht meloen met ham viel wat tegen. De meloen was heel erg waterig. Hoofdgerecht varkenshaas met gegrilde groente was erg lekker. Evenals het limoncello terasimu toetje. Het personeel was heel erg vriendelijk.

76. Prima Italiaans eten. Drie gangen menu met keuze. Heel vriendelijk bedienend personeel. Lekker zoet wijntje.

77. We waren hier in de zomervakantie en hebben een toeristenmenu genomen van €15,50. Dit was een menu van drie gangen en je kon onder andere kiezen uit vlees of vis. Het was heerlijk! De buik zat vol. Ook is het personeel heel vriendelijk. Een echte aanrader dus!

78. Ik heb afgelopen week met mijn gezin hier gegeten. Voor de kinderen hebben zijn een kinderpizza gemaakt die erg goed smaakte! Ik heb zalm genomen en mijn man de zwaardvis. Wij waren daar enorm tevreden over! De bediening was erg vriendelijk en wij kregen het eten snel. Wij hebben een gezellig avondje gehad!

79. Marjanne en kees lodenstein

We hebben hier voor de 3e keer weer heerlijk gegeten, lekker gegrilde zwaardvis gegeten en een verse pasta. Prettige sfeer en vriendelijk personeel!

80. Na 2 uur pas het hoofdgerecht ontvangen. Pasta leek nergens op, deze ook direct teruggegeven. Pizza zonder paprika besteld en wat krijg je paprika op je pizza. Bediening geeft aan dat het druk is als excuus, terwijl de zaak nog geen eens half vol zat. Tevens gaat de bediening tegen je in om hun gelijk te krijgen. Erg jammer, kwamen hier vaker maar nu niet meer. Kwaliteit gaat erg achteruit.

1,9
  81. Martijn en Mirjam

Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening.

Wij hadden tonijnsalade en gamba's uit de oven, pasta als hoofdgerecht en een limoncello tiramisu. Was echt super goed!

82. Wij hadden de mixed grill met vis, na ruim een uur wachten werd de vis te gaar opgediend. Na de vraag van de serveerster hoe het smaakte, hebben wij dit gedeeld en nam zij alles persoonlijk op. Kregen daarna tonijn, die ze ook nog vergeten waren op de grill. Zonde van tijd, geld en het eten dat zij ook nog hebben verspild.

83. linda brons

Heerlijk gegeten, alles vers; fantastisch!! Bediening erg vriendelijk, ze nemen de tijd voor de klant.

84. Esmeralda gonzales

Ik heb gekozen voor het vis menu. Het voorgerecht was gevulde aubergine met scampi die smaakte verukkelijk. Het hoofdgerecht was zeeduivel geserveerd met groenten en salade die was perfect niks op aan te merken! En als dessert en frisse limoncello semi fredo. Het was lekker druk en we hoeften niet al te lang te wachten, ons zie je zeker terug.

85. Super lang moeten wachten, watee n stomme tent zeg. De eigenaresse was best aardig maar toen het eten eindelijk kwam toen was het echt slecht. De pasta was super droog en de deeg van de pizza smaakte echt raar en verbrand. Ook droop de pizza van het vet. De reactie hierop was dat ze nog nooit iemand hadden die de pizza Niet lekker vond. En dat we het hadden moeten zeggen van te voren, niet na het eten. Maar we hebben gezegd toen ze kwamen vragen of het lekker was en toen legde we uit van niet! Dus niet heen gaan.

86. Linda van den hoorn

We zijn hier voor de 2e keer geweest, het was weer heerlijk en gezellig!

88. Yasmina Salmi

89. Wytske ter Braak

Helaas was het bezoek aan dit restaurant voor ons geen aanrader. De bediening was weliswaar vriendelijk, maar deze vriendelijkheid woog helaas niet op tegen de gemaakte fouten (andere pastasoort serveren dan gevraagd, vervolgens wel wijzigen maar volhouden dat de niet-gevraagde pastasoort ook erg lekker is, niet vermelden dat de gevraagde karaf kraanwater €2,50 kost en als wij hier achteraf een opmerking over maken beweren dat wél vermeld is dat de karaf water van de kaart was en alleen gratis is als men wijn bestelt).

De pizza was erg vet en zout. Salade caprese is wel een aanrader en het water is na wat aandringen (storende discussie!) wel van de kaart gehaald. Al met al een restaurant waar ondanks de Italiaanse naam blijkbaar een Hollandse zuinigheidsmentaliteit heerst. Jammer!

2,2
  90. Zeer gastvrij ontvangen. Duidelijk een dame met passie voor haar vak, mooi om te zien. Heerlijk gegeten; goede porties. Huisgemaakte citroentaart als dessert... om je vingers bij af te likken!

91. Jorinda Timmer

92. J Lambillion

Zeer goed gegeten. Uitstekende bereiding van de gerechten, smaak was zeer goed en de bediening was niets op aan te merken. Helaas waren er maar 4 tafels bezet. Gelet op de vrij kille uitstraling van het restaurant en de lage bezetting kwam dit de sfeer niet ten goede. Ondanks de sfeer reden genoeg om hier nog eens te gaan eten.

93. Gisteren hier gegeten omdat we in het hotel schuin aan de overkant verbleven. Onze indruk en ervaring zijn zeer positief te noemen. De serveerster was erg vriendelijk en gastvrij.
    We kozen voor het driegangenmenu wat bestond uit een smaakvolle tomatensoep, ossenhaas met pepersaus en heerlijke aardappeltjes met groente uit de oven, gelukkig eens een keer geen patat wat je vaak wel krijgt in restaurants. Als toetje een zeer smakelijk citroentaartje en dat allemaal voor nog geen 16 euro per persoon!
    Enige minpuntje was het stokbrood wat we als eerste geserveerd kregen, het was te warm gesneden waardoor het wat geplet was ipv luchtig. De smaak was verder prima.
    Mochten wij ooit weer in de buurt komen, gaan we zeker terug.

94. Marja Voogt

Van ons een dikke 10 omdat we een heerlijke avond hebben gehad bij deze geweldige lieve familie! Als een warme deken viel de hartelijkheid om ons heen, het eten was geweldig goed klaargemaakt, supervers en bovenal... met liefde klaargemaakt. Moeder en dochter als gastvrouwen kon ook niet beter. Wij komen zeker hier terug.

95. Ronald van der Vlist

Vanavond met vrienden pizza gegeten. Prima service. Zeer vriendelijk en verse producten. Prima tent.

96. Laura jansen

Ik heb afgelopen zaterdag hier gegeten en mijn ervaring was in één woord uitstekend! Ik werd hartelijk verwelkomt door de gastvrouw en ze stelde me onbeperkt tapas voor. Hiermee kan je kennis maken met de keuken door middel van kleine porties, van alles wat, waaronder ook dessert. Mij zie je zeker nog een keer terug!

97. Heb hier afgelopen zaterdag gegeten met mijn vriend, toen het warm weer was. Wij hebben hier heerlijk gegeten en het personeel was vriendelijk. Zeker een aanrader!

98. 2 keer hier gegeten. 1e keer was het redelijk. Aankleding erg kaal, echter we hadden het idee dat dit nog zou veranderen.
    2e keer was de aankleding nog steeds kil en het eten ronduit slecht, en bediening (gastvrouw) niet professioneel.
    Voor ons absoluut GEEN 3e keer....

3,3
  99. Bij toeval bijzonder gelukkig gekozen. Echt Italiaans vers bereid eten in al zijn vormen. Oprecht lekker en goed. De gastvrouw geeft het extra beetje jus over de avond met haar "smakelijke" verhalen over Italië en over eten.

100. Gisteravond weer een topavond gehad, Heerlijk onbeperkt tapas, Dit is zeker een aanrader!.

Volgende pagina