Op dit adres zit nu: Smakelijck

Het Wapen van Putten in Putten

1. Wat een ongelofelijk amateuristisch geheel!

Wij kwamen met 4 personen eten (te gast voor een weekend in het hotel), na het bestellen van een wijntje zijn we de beperkte kaart gaan bekijken.

Bij het bestellen werd echter duidelijk dat we 6!? van de 11 gerchten die op de kaart stonden, niet konden bestellen.

De uitleg was als volgt, de vorige avond was er zoveel aanloop geweest dat ze nu bv geen ossehaas en geen vis hadden.

Dit kan natuurlijk echt niet en is een hele slechte smoes. Al moet je het vlees bij de slager op de hoek gaan halen en de vis bij de lokale visboer, nee verkopen op deze schaal slaat echt nergens op.

Een hele hele grote onvoldoende.

Daarbij waren de kamers vuil en oubollig.

Enige lichtpuntje was het personeel, die zich met schaamrood op de kaken steeds weer verontschuldigde en het allemaal probeerde op te lossen. Wat dan helaas voor hen niet lukte.

2. ans wonder

We zijn een nachtje in het Parkhotel geweest en het is ons erg goed bevallen. We hadden geboekt voor het hotel 't Hof van Putten, maar we werden op het zelfde terrein in het Parkhotel ondergebracht, van dezelfde eigenaar. De kamers waren net gerenoveerd en zagen er goed uit, het personeel was erg vriendelijk en het diner was heerlijk.

Het ontbijt was geweldig, zag er heerlijk uit en smaakte ook zo.

We hebben 2 dagen heerlijk gefietst in de bossen rondom Putten, met mooi weer voor oktober en in Putten is ook een leuk winkelgebied met leuke markt. Het is zeker aan te raden. Hartelijke groet van Cees en Ans Wonder uit Berkhout.