Openbare parkeerplaatsen zijn op 10 meter afstand.

bus en trein

1420082669 66
1453197704 50
1459820711 51
1519427775 50

1. Bij bestelling drankje werd aangegeven dat de kaart bij het brengen gegeven zou worden.
    Het duurde redelijk lang voordat de bestelling kwam maar de menukaart kwam niet.
    Pas een tijd later werd die gebracht.

Het eten was koud en niet gaar.
    Het vlees (wild) werd nog even mee terug genomen naar de keuken waar ze het nog iets hebben opgewarmd.
    Ook nu was het maar net aan warm.
    Al met al smaakte het daardoor niet.

De bediening hield hele niet steekhoudende praatjes hierover.
    Hierdoor voelde ik me niet serieus genomen.

2. Kleurloos, sfeerloos. Niet heel vriendelijke bediening. Eten was voldoende, maar kleine porties.

3. Ontzettend onvriendelijke gastvrouw, personeel wordt afgeblaft, kortom geen leuke sfeer. Eten (appelpotje) opzich was goed genoeg voor een mager 6'je.

4. Prima eten en heerlijke wijn. Ambiance is uitstekend. Een aanrader

5. Helaas zijn wij ook absoluut niet tevreden. Wij hebben heel lang moeten wachten voordat we ons eerste drankje kregen, daarna weer lang wachten tot ze onze bestelling op kwam nemen. 2 uur(!!) na aankomst hadden wij eindelijk ons hoofdgerecht, wat op zich wel goed was. Groenten en gebakken aardappelen mocht wel wat meer. Verder was de hoofdserveester niet vriendelijk. Het was overigens niet heel druk, dus... De inrichting van het restaurant is werkelijk vooroorlogs, een opknapbeurt is gewenst. Felle lichten dus niet echt sfeervol. Ondanks het best goede eten gaan wij hier nooit meer heen.

6. m. stigter

Met het hele gezin hier heerlijk gegeten. Gemoedelijk restaurant, goed wildmenu, lekkere kipnuggets, verse jus d'orange, uitstekende koffie, correcte bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

7. Belachelijke vertoning bij dit "restaurant". Twee biefstukjes besteld tegen medium aan. Een was redelijk; de ander echt doorbakken. Terug laten sturen door serveerster, waarna deze terug kwam met dezelfde biefstuk met de mededeling dat de kok het prima vond. Een andere serveerster erkende dat hij wel doorbakken was. Vervolgens kregen we onderstaande biefstuk... (compleet rauw). De kok weigerde te komen praten. Super slecht en ga hier nooit eten!

8. Jacob/Tiny

Voorgerecht, warme broodjes met kruidenboter en een soep, was uitstekend! Bediening was ook goed. Echter voorgerecht en nog langer hoofdgerecht liet op zich wachten. Naast dat wij eerst 1,5 uur hebben moeten wachten op het hoofdgerecht was het eten zelf abominabel slecht. De bestelde schnitzel viel uit elkaar en was watering en niet te eten. Natuurlijk hebben wij dat gemeld en hebben een aangeboden kopje koffie geweigerd. Toen kregen we wel ongevraagd 10% korting op de rekening van € 67,- zijnde 6 euro korting op een hoofdgerecht van 20 euro. Vervolgens zijn we opgestapt. Kortom zekere geen gezellig etentje en geen adres om terug te komen.

9. Tijdens het Hemelvaartweekend zijn wij meerdere keren wezen eten bij restaurant de Heerdt in Putten.
    Op donderdagmiddag zaten we op het gezellige terras te genieten van goede koffie en een enorme punt kwarttaart en arretjescake. Heerlijk van smaak en geen fabrieksspul. Bij navraag bleek dat de kok alles zelf had gemaakt. Aangezien het tegen het eind van de middag liep zagen we bij andere gasten heerlijke borrelhapjes op tafel komen. Dit deed ons besluiten 's avonds terug te komen voor het diner.

's Avonds was het erg druk en bij binnenkomst werd ons dit ook verteld en gevraagd of we het geen probleem vonden mogelijk iets langer op ons eten te moeten wachten. Geen probleem.

We begonnen met een voorafje van verse zelfgebakken broodjes die net uit de oven kwamen met zelfgemaakte aioli, tapenade en kruidenboter. Heerlijk.
    Geen probleem dat we even op ons hoofdgerecht moesten wachten, dit was genieten.

Hoofdgerecht was het menu van de dag: Hollandse biefstuk met champignons, groenten en friet.
    in 1 woord: Heerlijk.
    Biefstuk precies goed, lekker veel champignons en heerlijke dikke verse friet en lekkere groenten.

Er kon geen toetje meer bij. Koffie en thee als afsluiting van een prima avondje uit eten in een gezellig restaurant

10. E.F. de la Croix

Op druk terras was 1 jonge serveerster die bestellingen mocht aannemen of afrekenen. 3 andere jonge serveersters mochten blijkbaar alleen bestellingen brengen of tafels leegruimen. Lange wachttijden en een gestresste "hoofdserveerster" dus. De meiden deden erg hun best maar het was binnen deze merkwaardige organisatie eigenlijk een mission impossible. De sjofel geklede eigenaresse toonde weinig interesse om de missie van het restaurant uit te dragen. Bij het brengen van een grote bestelling die niet op het tafeltje paste beet zij een drietal gasten toe dat zij toch niet van plan was om een deel op de grond te zetten!
    Binnen was het niet minder droevig. Terwijl 3 (!) serveersters glazen droogden achter de bar werd het geduld van vele gasten ernstig op de proef gesteld. Men kwam simpelweg niet in actie. Onze bestelling van 1 rivella en 1 glas huiswijn kwam nadat de helft van het eten al was geconsumeerd.
    Er viel nog veel meer te noteren, maar samenvattend kan de vraag gesteld worden hoe lang deze zaak nog zal bestaan. Voor ons is het in elk geval geen vraag of we hier nog ooit terug zullen komen.

11. Leuk gelegen en prettig-nostalgisch ingericht restaurant, op een zeer gunstige, centrale plek in Putten. Het restaurant lijkt aan zijn eigen succes ten onder te gaan: we zijn er in de afgelopen jaren meermalen geweest, het is er altijd levendig tot druk.

Het meest recente bezoek liet echter een onaangename indruk achter: de sfeer was onaangenaam, gejaagd. De bediening leek òf ongeïnteresseerd te zijn, òf onder grote druk te werken: men reageerde kortaf en liep achter de feiten aan. Bepaald geen gastvrije sfeer dus. Bij elk gerecht werd geïnformeerd "of het smaakte", maar op een ongeïnteresseerde, mechanische manier. Dit laatste werd wel erg duidelijk toen ik, in antwoord op zo'n vraag, iets zei over de extreem zoute soep. Het antwoord, al weglopend gegeven, was: "dat komt door de spekjes die erin zitten"(!).
    Overigens bleek later zowel in de sla-dressing als in het brood óók erg veel zout te zitten.

12. Had geen idee waar we heen gingen, was een verrassing van mijn vriend. Toen kwamen we hier, genoten, lekker gegeten. Vooraf een broodje met kruidenboter aioli en tappenade, en vervolgens kalfsoester met een sausje van cantarellen en afgesloten met een mousse van peer en een mousse van chocolade en een kopje koffie met huisgemaakte bonbons :D

13. Anke Romijn

Samen met vriendinnnen in de vakantie gegeten, het was heerlijk, we hadden het wildmenu!! Gezellige bediening. Een aanrader.

14. Vandaag met een vriendin hier wezen eten.
    We werden ontvangen door een vrouw die nou niet bepaald gastvriendelijk genoemd kon worden.
    we bestelde allebei een ijsthee waarop de vrouw boos vroeg green of de gewone?
    We bestelde een salade pikante kip en een omelet ham kaas champignon.
    De salade had een aparte bijsmaak en het omelet had een veel te zoute smaak.
    We hadden het maar laten staan en afgerekend.
    Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had dus hebben we het maar zo gelaten en zijn naar de Hema gegaan.
    Hier komen we nooit maar dan ook nooit meer.

15. Grietje

Donderdag na dagje Putten met vriendin op terras neegestreken. Vanwege de warmte en beperkte tijd iets eenvoudigs besteld; beiden een soepje en 1 x de maaltijdsalade zalm en 1 x de appelpannenkoek. Mensen wat duurde het een eeuwigheid voordat we iets te eten kregen. Aan de drukte kon het niet liggen. Binnen was één tafel bezet, en zo groot is het terras nou ook weer niet. Na div. malen de serveerster attent gemaakt op het feit dat we nog niets geserveerd gekregen hadden, kwam na een uur het soepje. Vervolgens duurde het weer een eeuwigheid voordat het volgende gerecht arriveerde. De serveerster vond het ook vervelend. Punt is dat je zowel van de kleine (lunch)-kaart kunt bestellen als van de dinerkaart. Veel te veel gerechten, en kennelijk daarvoor een onderbemande keuken. Erg vervelend. De dressing ontbrak bij de salade, maar we hebben niet eens meer gereclameerd, want dan zou het nog langer duren. Afgezien van een dessert en zelf naar binnen gegaan om de rekening te gaan betalen, want anders hadden we daar ook weer een eeuwigheid op moeten wachten. Slecht geregeld.

16. a.v.damme

Zijn hier afgelopen weekend geweest, 20-7-2013. Bediening was vriendelijk, eten was slecht. Had de specialiteit van de kok a 22.95 euro. Vlees was erg droog en smaakloos, het sausje moest er wat van maken. Friet was denk ik in oud vet gebakken. Zal daar zeker geen 2de keer komen.

17. judy 68 punten

We hebben hier recent gegeten en waren zeer tevreden. Vriendelijke bediening en absoluut heerlijke maaltijd. We komen zeker vaker terug. De prijs was prima (in verhouding).

18. Leuke plek om te eten, maar het hoofdgerecht was zeer matig.

Het vlees was goed, maar de boontjes waren zeer, zeer taai en van de gebakken aardappeltjes waren er wel flink veel zwart gebakken.

Bij een volgende gelegenheid ff ergens anders gaan eten.

19. Astrid van Rosmalen

Donderdag 14 april hebben wij heerlijk gegeten bij De Heerdt in Putten. We kregen een lekkere amuse, de aspergesoep was voortreffelijk en beide hoofdgerechten smaakten zeer goed. Ook het walnotentaartje als toetje was zalig. De sfeer was gezellig en de bediening uiterst vriendelijk.

En dat voor een prijs die zeker niet tegenviel.

Kortom als we weer eens in Putten zijn komen we hier zeker terug.

20. Het eten viel heel erg tegen. De kreet dagvers kunnen jullie beter van de site afhalen. Alles komt uit de diepvries, pakje of potje. Geen reden om hier nog terug te komen.

21. Vrijdagavond 25-2-11 met vrienden heerlijk gegeten in De Heerdt. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en werkelijk heerlijk eten. Vooral de mosterdsoep is een absolute aanrader!

22. Met ons kleintje van 11 weken wilden we hier gaan lunchen. Zeer opmerkzaam was de bediening. De carpaccio zou 20 minuten duren en onze kleine man was wat humeurig. Gegaan voor de club sandwich en zalm. Prima gegeten. Vlotte bediening. Leuk sfeervol restaurant. Hier komen we terug om eens te gaan dineren.

23. Afgelopen jaren erg achteruit gegaan. Het eten was altijd goed, vorig jaar twee keer gegeten. Beide keren zo tegengevallen dat we hier niet meer komen.

Helaas, want ze hebben met stip het mooiste terras van Putten.

24. Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening, het eten is uitstekend!

Zeker om aan te raden. Wel even reserveren, vooral in de zomer maanden ivm. de drukte.

25. r.h. de klerk

Restaurant altijd goed bezet en reservering gewenst.
    Bediening heel erg vriendelijk.
    Een prima restaurant om lekker en gevarieerd te dineren.