Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Putte verdeeld zijn.

Een slechte service. Wij staan binnen te wachten er wordt gevraagd wat we zouden willen. Geen probleem maar het duurt bijna 10 minuten eer ze aan ons twee belegde broodjes starten. En net voor ze begint hoest deze dame in haar hand en neemt dan onze broodjes vast om te beleggen.
    Ik spreek deze persoon hierop aan en zegt nee dat was niet in mijn hand terwijl ik dit zelf heb gezien. sorry maar de hygiëne is hier ver zoek. Tenzij je een broodje bacteriën besteld.

2. Chinees-Indisch Putte

Jeroen frans

Lekker vers, grote hoeveelheid

Al regelmatig gaan eten. Het eten is idd eben minder geweest, maar dat is ruimschoots goed gemaakt.
    Heerlijk gemoedelijke sfeer.

Huguetteverstraelen

Wij hebben genoten, lekker gegeten, vlotte verzorgde bediening.

Heel lekker eten en super goede service. Prijs/kwaliteit ook top.

6. Nederlands Putte

Lekker gegeten, goede service en heel gezelig!

mieke Lenaerts

Vlees geen klagen, maar 3 personen vis, en dat kunnen ze beter van de kaart de halen; was koud en niet vers. We hadden de indruk dat de vis uit de vriezer kwam...

8. Nederlands Putte

Met name de frikandellen met satesaus zijn uitmuntend. Het is wel jammer dat we voor onze Kevin geen pullen joppiesaus kunnen krijgen.

retorica1969 wandelaars

Aangenaam rustpunt tijdens onze 22km grenswandeling. Lekker gegeten, aangename en uitstekende bediening.

Men zou de wandeling nog eens willen overdoen. Wandelaars Aarschot(B) Retorica69

10. Chinees-Indisch Putte

M v wijk

Prima personeel (buiten de eigenaar). Eten is echt niet bijzonder, eigenlijk best wel slecht. Ben er vandaag voor de laatste keer geweest. We hadden een dispuut over de pangsit goring, hierin hoort een klein stukje vlees in te zitten. Echter er zat niets in, dit kenbaar gemaakt bij het personeel en het voorgerecht Werd afgeruimd. Op de rekening werd er maar een van de twee voorgerechten niet in rekening gebracht. Ben gaan praten met de eigenaar maar wou ons niet compenseren. Thuis gekomen is mijn maag weer gaan rommelen, we hadden ook de t-pan genomen, waarschijnlijk gebruikt men hier het frituurvet erg lang. Dit is niet de eerste keer dat we hier een slechte ervaring hebben, maar ik vind het cijfer wat hier gemiddeld staat niet kloppen bij de kwaliteit. Dit restaurant verdient een dikke onvoldoende.

mary van steenpaal oud vossemeer

Vrijdag voor de laatste keer lekker gegeten. Het was heel gezellig, we zullen het missen.

eric carion

Regelmatig ons bezoek waard om slibtongetjes, vispannetje en coupe advocaat te verorberen. Typisch Belgisch-Nederlands.

jan de laat

Bijzondere vriendelijke mensen, erg sociaal en klantvriendelijk. Er is voldoende keuze voor weinig geld. Het is er erg schoon. Voor iedereen aan te raden.

Lekker eten met verschillende dagmenu's voor een hele schappelijke prijs, zeker de bediening is top... echte aanrader.

Joost van den Berg

Ik eet hier regelmatig op de woensdag avond met collega's. Een heerlijk dagmenu zo rond de acht euro. Soepje voor en ijs na. In overleg kan je als vaste klant opgeven wat je de volgende keer zou willen eten! Bediening is zéér vriendelijk.

Karin Hoenstra

Het eten laat lang op zich wachten, en over de kwaliteit was ik al zeker niet te spreken. Ook zijn de prijzen vergeleken met cafés/restaurants in de buurt ontzettend hoog. Ik ga hier niet naar terug.

18. Nederlands Putte

Super, even bellen en het kan gehaald worden.

19. Chinees-Indisch Putte

Prima eten. Super. Aan te raden.

Dit is nou echt een goede cafetaria.

Gezellig, niet duur, en ontzettend goede spullen.

Henk van de Brug

Een heel gezellig eetcafe met leuke thema avonden. Ook het eten is zonder meer de moeite. Marja en haar team leveren hier een topprestatie.

Ik vond de eigenaar heel vriendelijk en de frietjes echt heerlijk. Dus mijn advies is : voor lekker eten moet je bij de Koster zijn!

23. Nederlands Putte

Goed eten, one to eat formule wordt hier ook gehanteerd. Ook binnen eten. Niet duur, voor een lekker friet met snack.

Geweldige keuken! Gisteren perfect gegeten daar. Naderhand nog een heerlijke avond beleefd.

A.sierhuis

Erg gezellig, sfeer is die van een grote familie, bij steengrillen wordt alles, indien U wenst, aangevuld.

Het is gewoon echt een schande hoe deze eettent gerund word!

Onvriendelijke en onverzorgde eigenaar, vuile borden en bestek nog overal op de tafels. Dus eerst zelf maar afruimen alvorens je kon zitten. Het eten zelf was ook niet echt om vrolijk van te worden.

Dus gewoon een andere friettent zoeken.

27. Nederlands Putte

Heerlijke maaltijden, vooral erg goede friet. Ook om af te halen. Niet duur, maar meer een cafetaria uitstraling.

Super gezellig restaurantje met vriendelijke gastvrouw en een kok die tijd maakt voor een praatje met de gasten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Je gaat echt met een volle maag en een voldaan gevoel weer naar huis!

29. Chinees-Indisch Putte

Chris

30. Chinees-Indisch Putte

Uitermate vriendelijk personeel en correcte bediening, korte wachttijden, lekker eten en ruime keuze.