Deze zaak is verhuisd naar Gouw 6, 1441 CP, Purmerend

1302002475 72
1428791936 53
1520362102 59

1. Op den Velde

Nadat we om half zes gebeld hadden om eten te laten bezorgen. Werd dit om half 8 bezorgd.
    De pizza's waren koud.
    Dit is niet de eerste keer, jammer.

2. Echt geen aanrader... Vaak de verkeerde pizza. En als je de juiste krijgt wordt het nooit bezorgd op of voor de afgesproken tijd. Duurt gemiddeld een uur langer als je ze al krijgt! Dus samenvatting super slecht.

3. J 5 punten

Mijn bezoek aan deze zaak was eenmalig. Ik heb werkelijk nog nooit zo slecht gegeten! De kok moet zich echt diep schamen.

4. Geen frisse tent. Etensresten nog aan het bestek . Vieze pizza. Vies vlees gerecht. Zonde van je geld/ tijd om hier te gaan eten. De volgende keer wilde de eigenaar een lekker kalfsvlees maken. Niet voor ons. Wij gaan liever naar de snackbar.

5. Op een vrijdagavond gegeten met mijn vriend. We zaten aan een vieze tafel waar letterlijk pastasaus te vinden was op het tafelkleed. Drinken werd snel opgenomen, maar de bestelling duurde erg lang. We hebben 1 uu rmoeten wachten op een pizza en een bord spaghetti. De pizza was aan de onderkant helemaal verbrand. Voor de tweede keer drinken besteld op het moment dat we het eten kregen, maar deze niet gekregen. 10 keer geprobeerd om de serveerster te roepen maar negeerde alle aandacht. Een hele slechte ervaring. Dit is mijn derde negatieve ervaring met nerone en dus zien zij mij nooit meer terug!

6. Marianne Kraaijeveld

Heerlijk gegeten, vooral de gevulde kalfsoester was een succes. En ook de huisgemaakte tiramisu mag je niet missen. De sfeer is lekker ouderwets Italiaans en dat heeft wel wat gezelligs. De bediening aardig en geduldig. Wij komen zeker terug.

7. Met 6 personen gisteren gegeten. Restaurant niet druk bezet. De meeste gerechten wel erg lekker, maar de dorade die geserveerd werd zat vol met graten en was gortdroog. De bediening onder de maat. Lang wachten op de gerechten en na het vragen om de rekening nog een kwartier moeten wachten. Van excuses hebben ze nog nooit gehoord. Ik vrees het ergste als de zaak vol zit, want met deze bediening en het tempo waarin gewerkt wordt kun je een lange avond tegemoet zien.

8. het is leuk om in deze tijd bij een traditionele pizzeria te eten ... nerone is een...tagliatelle waren echt leker ...zee baas filet was perfekt. wij kom zeker trug

9. Heel bijzonder.

Wij kwamen om 18.00 uur. Om 18.15 werd de bestelling opgenomen. De drankjes, de gerechten, en daarbij wijn en een karaf water.

Een van ons had een voorgerecht de anderen niet.

Om 19.00 uur kwam het voorgerecht (3 kwartier wachten)

Mensen om ons heen die later binnen waren gekomen hadden wel al het gerecht op tafel.

Om 19.45 uur herinnerde een van de bediening zich plotseling dat wij ook nog een karaf water hadden besteld.

Om 20.00 uur hebben wij maar eens even gevraagd of onze bestelling misschien verloren was gegaan. Ze ging dat even navragen. 5 minuten later kwam onze bestelling. De saus op de Combinazione was ingekookt. De pizza's waren kennelijk nog even gauw nagebakken want ze waren zo hard als leer. Zelfs met de kartelmessen moesten we hakken om een stukje pizza los te snijden. Om van de randen van de pizza maar te zwijgen. Daar was helemaal geen voorkomen aan.

Achter in de keuken had men het kennelijk warm, want men had een raam deur opengezet, waardoor regelmatig een vlaag koude lucht over ons heen kwam.

U raadt het al: deze italiaan krijgt een vette min en ik ga er nooit meer eten.

10. Een heel bijzondere ervaring, om je trouwdag te vieren.

Op elke cm staat een tafel of stoel, als de mensen achter je verschuiven zit je met een probleem. De bediening reageerde verveeld als ze voor de tiende keer kwamen vragen mag ik er even door? Alsof wij er iets aan konden doen dat zij geen ruimte hebben om te bedienen. Verder hoorde je mensen dezelfde klacht uiten heb jij al iets, ik wacht al zo lang. Op het moment dat je een volledige maaltijd neemt moet je wachten en wachten, men kan het niet aan. De kwaliteit van het eten was net als de bediening heel erg laag. Ik ga ervan uit dat iedereen zijn best doet, wij bezoeken regelmatig restaurants maar dit was toch wel schrikken. De tafel naast ons stuurde eten terug, de dame gaf aan het nu voor de tweede keer te hebben geprobeerd maar het kalfsvlees was niet om door te komen, de pasta saus was ingedroogd, de bestelde groente bij de tournedos zat vast aan het bord, zo droog. Koffie en thee hebben we niet afgewacht, betaald en weg. Zolang je er een pizza neemt zal het wel gaan denk ik, daar kan weinig mee mis gaan, denk ik dan maar. Kinderen die rennen door de zaak, spelen op de trap, gevaarlijk en bijzonder hinderlijk. Niemand deed er iets aan.

Jammer maar hier komen wij niet meer.

11. Gabriel Batistuta

Het beste Italiaanse restaurant van Purmerend met overtuiging! Goeie bediening, goeie menukaart en de prijzen zijn zeer goed.

De vis en vleesgerechten zijn top, maar de pizza's onovertreffelijk!

Leuke sfeer, echte aanrader!

12. Eten was best lekker.

Maar we moesten een uur wachten op een pizza.

Voor de rest oke.

13. Gegeten op valentijnsdag. War erg lekker, vooral het ijs was erg lekker! Leuke prijs, snelle service en een gezellige sfeer.

Zeker een aanrader!

14. Redelijk simpel, maar gewoon goed gegeten. Bediening meer dan ok, sfeer goed. Voor mij een aanrader!

15. Ik heb hier niet gezeten maar op de pizzadag halen we nog wel eens een pizza bij dit restaurant, dat je ook vindt onder de naam 'pizza-express'. De pizza's van hier zijn lekker, echt de italiaanse smaak met niet excessieve mate van beleg. Wanneer je echt een homp beleg wilt eten moet je naar Italie gaan, maar wanneer je ook wilt genieten van de bodem en alles meer in verhouding wilt hebben moet je je pizza hier halen. Op de pizza-avond ben je er ook maar zes euro voor kwijt. Hoewel ik er dus niet gezeten heb moet ik de service en sfeer beoordelen, dit geef ik beide een zes omdat ik ze altijd vriendelijk vind bij het afhalen en het decor eigenlijk typisch Italiaans-restaurant is. Niet bijzonder, maar ook niet teleurstellend.

Mooi detail: bij de pizza bolognese (favoriet van partner) krijg je de saus netjes apart.

16. Het eten was zeker lekker.

Ik heb de quatro formaggio(4 soorten kaas) genomen, hij was zeker lekker maar veel te vet soort van logisch maar t vet wat op mijn bord lag was echt niet normaal.

Ook stoorde ik mij tenzeerste aan het aantal tafels in het restaurant. Ik had niet het gevoel om even lekker te zitten eten.

17. Eten en drinken: Heerlijke pizza's, rijkelijk belegd. Veel keuze ook. De Pizza van De Kok is een erg goede. Groenten goed bereid, kaascombinaties erg smaakvol uitgekozen, goed gekruid.

Service: Bediening vaak moeilijk aan te spreken. Wij wilden een tweede drankje, maar de bediening keek het restaurant niet in. Wel ontzettend vriendelijk en snel als ze je eenmaal hebben geholpen.

Sfeer: Erg leuk aangekleed restaurant, muziek erg leuk en sfeervol.

Prijs/kwaliteit-verhouding: Is prima. Je betaald 8 tot 10 euro voor een pizza. De smaak is zo goed, dat ik ook wel 10 tot 14 euro voor zo'n pizza zou willen betalen.

18. Ik ben al best vaak in dit restaurant geweest en meestal was het eten gewoon oke. Echter, gister ben ik sinds lange tijd weer eens bij Nerone gaan eten en ik vind dat het niveau echt heel erg naar beneden is gegaan. Van de spaghetti carbonara die ik voorgezet kreeg heb ik voor de beleefdheid drie happen gegeten en ook mijn vriendin die de tagliatelle met zalm en broccoli besteld had, kwam niet verder dan een paar happen.

De pizza van een andere vriendin was gelukkig wel erg lekker, dus ik raad aan die vooral te bestellen. Laat de pasta's echter links liggen, want dat kan ik zelfs thuis lekkerder maken.

19. 1x gegeten (ergens in oktober, gaan vanavond voor de 2e keer) en was prima, eten uitstekend. Bediening ook, onze dochter kreeg zonder te vragen kleurtjes aangeboden en dame (blond) en heer (ital. uiterlijk) waren vriendelijk.

20. Voor ons al jaren een prima restaurant. Aardige bediening en goede prijs/kwaliteitverhouding, bijv. kindermenu (soep, middelgrote pizza en ijsje toe voor ongeveer 8 euro) Uitgebreide menukaart. Misschien zou het aantal tafels wel iets verminderd kunen worden, er is weinig loopruimte voor personeel en klanten. Tot de volgende keer.

21. Patricia

Heerlijk eten maar slechte bediening. Lang wachten maar is het voor mij wel waard. Alles gaat op de slome toer en de bestellingen worden bij de verkeerde tafels afgeleverd. tijdens opnemen van de keus staat de bediening rustig te gapen. Wij proberen er de lol maar van in te zien want het eten is heerlijk.

22. Zeer slechte bediening, anderhalf uur wachten na bestellen, rekening 12 euro te hoog, vieze wc. Wel lekker en goedkoop, maar we gaan niet meer terug.

23. We hadden al eerder een minder goede ervaring maar we dachten dat dat misschien 1x een misser kon zijn. Vandaag 28 mei 2008 er met 4 pers. gegeten. We waren er om 18.15 uur en het was niet erg druk. Om half zeven werd de bestelling opgenomen en om 19.30 uur(!) werd het bezorgd.
    Superdunne,super droge pizza's. Die van mij (Tonno) met een heeeeel klein beetje kaas, heeeel klein beetje tonijn maar met een hele berg rauwe ui er overheen. We hebben bij de bediening gemeld dat we het zeer slecht vonden en bij het afrekenen nog een keer. De schouders werden opgehaald. Verder niets.Dit was nu echt de allerlaatste keer dat we hier hebben gegeten!!!

24. Samen met mijn partner op Valentijnsdag '08 gegeten: ambiance redelijk, doch amper plaats om te zitten (veel te veel stoelen en tafels naast en achter elkaar gezetdus zeer krap gezeten. Bediening was zeer slecht!: geen welkom (hadden gereserveerd),werden naar tafel in verte gewezen, zeer onverschillig en ongeinteresseerd, zeer lang wachten (meer dan een half uur voor bestelling en meer dan 5 kwartier op eten; 2e drankje amper te krijgen en pas na herhaaldelijke vragen door maar naar de bediening toe te lopen. personeel was o.a. op een slome manier glazen aan het pouleren; er was geen contact mee te krijgen, niet door ons en niet door aantal medegasten. Pas bij het afhalen van de borden en na het dessert werd er gevraagd of het eten gesmaakt had.
    Jammer van deze Valentijnsavond maar ook voor "gewoon"kan ik het buiten de kwaliteit van het eten niemand aanbevelen. Pas bij het afhalen van de borden en na het dessert werd er gevraagd of het eten gesmaakt had.

25. george bergmans

heerlijk eten en een zeer uitgebreide kaart.

gemoedelijkle sfeer en prettige bediening.

26. raymond hofman

lekkere vispizza hier: