Mykonos in Purmerend

Mykonos de echte Griek, al 28 jaar een begrip in Purmerend!

Eten & drinken 8,7

• za 16:30 - 23:00
  • zo 16:30 - 23:00

• Telefoon 0299-421109
  • Facebook Mykonos

In de directe nabijheid is er voldoende parkeergelegenheid. Voor mindervaliden is er mogelijkheid om met de auto direct voor de deur uit te stappen.

Bus: 301, 103, 105, 129, 110
    Dichtsbijzijnde treinstation: `Purmerend centraal`op 2000 meter
    treintaxi station: Purmerend centraal

Grieks restaurant Mykonos is ruim 28 jaar een begrip in Purmerend!

Over ons,

We zijn een echt familiebedrijf met mediterraans bloed en een Hollands hart. Al 28 jaar is ons restaurant een begrip in Purmerend we begonnen op het Padjedijk en inmiddels zijn we verhuisd naar de Peperstraat 29.

Wij kunnen oprecht zeggen dat we Purmerend kennis hebben laten maken met de Griekse keuken. Door het vasthouden aan de traditionele Griekse gerechten en grootmoeders recept ervaart u bij ons tot de dag van vandaag de echte smaken van Griekenland.

Het restaurant,

Ons restaurant is goede bereikbaar met het openbaar vervoer en in de directe nabijheid is er voldoende parkeergelegenheid. Voor mindervaliden is er mogelijkheid om met de auto direct voor de deur uit te stappen.

Het restaurant is modern Grieks ingericht en verdeelt over twee verdiepingen, de eerste verdieping biedt plaats aan 45 personen en op de begane grond is de open keuken en 60 zitplaatsen. Door de indeling is het mogelijk om bij feesten en partijen een gedeelte van het restaurant te reserveren zodat u met het gezelschap een heerlijke Griekse avond kunt ervaren.

De Keuken,

Onze koks hanteren een zuivere en (h)eerlijke keuken met uitsluitend Griekse kwaliteitsproducten met zoveel mogelijk verse ingrediënten en kruiden. Dit om het aroma en de smaken van onze gerechten tot hun recht te laten komen.

Er zijn diverse mogelijkheden en keuzes uit een zeer uitgebreide authentieke Griekse menukaart die samengesteld is door onze ervaren koks. De gerechten kunnen samengesteld worden zoals u het wenst. Mezedes (tapas), vis, vlees en vegetarische gerechten, van mild gekruid tot pikant. Natuurlijk houden wij rekening met uw wensen; naast deze menu’s kunt specifieke dieetwensen ook bij ons kwijt.

Wij hopen u snel als gast te mogen verwelkomen in ons restaurant "Mykonos" te Purmerend.

Diëten Glutenvrij, halal, lactosevrij, suikervrij en vegetarisch
Foto van Mykonos in PurmerendFoto van Mykonos in PurmerendFoto van Mykonos in PurmerendFoto van Mykonos in PurmerendFoto van Mykonos in PurmerendFoto van Mykonos in PurmerendFoto van Mykonos in PurmerendFoto van Mykonos in PurmerendFoto van Mykonos in PurmerendFoto van Mykonos in Purmerend

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, kindvriendelijk, klassiek, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Bezorgen, Wi-Fi, afhalen, all you can eat en catering
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, verschoontafel, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
105 zitplaatsen en maximaal 105 personen in één groep
Personeel