La Cubanita in Purmerend

Parkeren om de hoek.

Vanaf 18:00 uur vrij parkeren.

Vrijdag vanaf 21:00 uur vrij parkeren.

5. Betalen Master Card Visa pin

1319915739 60
1334101951 67
1341195057 66
1419219226 58

1. We komen vaker. Was altijd prima maar nu was de bediening erg traag. Moesten erg lang wachten op eten en drinken. Het was niet eens druk. Jammer.
    Gr. Trudy

2. Heerlijk buiten gezeten. We komen steeds terug. Dat zegt genoeg.

3. Eten was heerlijk, goed van smaak, warm eten was ook warm, goede porties.

Opmerking: Wij waren niet op de hoogte van de spelregels dus hebben we even moeten wachten. Nadat we uiteindelijke vroegen of we konden bestellen werd ons het concept uitgelegd. De bediening nam vanzelfsprekend aan dat we het wisten.

4. In de afgelopen 2 maanden heb ik hier nu 3x gegeten.
    Geen enkele keer teleurgesteld voor wat betreft de 'tapas'.
    De service is ook prima in orde. Spontane meiden, die echt wel weten hoe ze 'gas moeten geven' bij drukte.
    De enige mindere dingetjes die ik hier heb meegemaakt, zijn: een tafel naast de (half open) toiletten te krijgen. Haal die alsjeblieft weg, want hij staat echt pal naast de deur en niemand wil zo zitten (we konden toen ook elders plaats nemen), misschien een idee om deze iets beter af te schermen.
    De laatste keer, maar dat was iets persoonlijks, ingebouwd zitten tussen 2 tafels met baby's die nogal tekeer gingen en een acute stormloop van gasten, waardoor temperatuur en rumoer binnen een kwartier opliepen van acceptabel tot haast ondraaglijk.

5. Ik ben er helaas pas 1 keer geeest maar eer gaan er zeker meerdere keren volgen erg gezelig en zeer lekker lekkere informele sfeer was geoon goed zo doorgaan zou ik zeggen. Gewoon goed bediend goed gegeten niks mis mee.

6. Patrick ter Laare

Heerlijk gegeten, fijne sfeer, leuk personeel. Deden echt hun best om je uit te leggen hoe het systeem werkte. Hoefde niet lang te wachten, eten werd best snel gebracht. Echt voor herhaling vatbaar.

8. Chantal Janssens

Zeer lekker eten, aardige en snelle bediening. Wanneer alle tafels vol zitten weet je dat je wat langer moet wachten. Voordat wij hier gingen eten twijfelde ik om me reservering te cancellen omdat er zulke slechte recensies waren. Blij dat ik dit niet heb gedaan. Echt heerlijk gegeten.. en die carpaccio.. to die for!

9. Typisch 'tapas' voor de doorsnee Nederlander. Het eten komt volgens mij allemaal uit de verpakking en wordt denk ik gewoon opgewarmd. Ook staat er nergens vermeld dat het verplicht is om p.p. een 'all you can eat'-prijs te betalen, maar die wordt, zonder blikken of blozen, doorberekend. Dus tip: check je rekening, want ons scheelde het ruim 20 euro om de tapas apart af te rekenen.

10. Sjoerd Landman

11. Wat was het weer druk maar aan de kwaliteit van het eten en de bediening merkten wij dat niet.
    Grote garnalen kipspiesjes varkenshaas vispotje allemaal lekker

12. Goede sfeer, heerlijk eten. Alleen jammer dat jullie geen hondjes toelaten. Dan zouden we veel vaker komen!

13. M. Buis

Vorige week gegeten met mijn vrouw, en ik kan niet anders zeggen dan het was heerlijk. Prima bediening en lekker eten. Het eten was er snel en ook de bestellingen werden snel meegenomen. Zeker een aanrader en ga er zeker nog een keer eten.

P.S. dit was wel doordeweeks.

14. Ik had voor 10 personen geboekt bij La cubanita in Purmerend. Er werd mij verteld dat ik dan een arrangement moest nemen. Ik zei dat ik dat niet wilde omdat ik best een paar lastige eters erbij heb, en ik dus zelf wil bepalen wat ik wil eten. Nou, na heel veel heen en weer gepraat kon ik dan zelf beslissen. Er werd mij verteld dat als er meer of minder personen zouden komen ik even contact moest opnemen. Zo belde ik op maandagavond dat er nog 2 personen zouden bijkomen.

Nu werd mij opeens duidelijk gemaakt dat ik dan niet anders kon dan het arrangement te nemen. Ik vertelde dat ik dat dus niet wilde, dat bleek plots een groot probleem te zijn, ik zou erover terug gebeld worden omdat diegene die erover ging niet aanwezig was.

Op woensdagavond kreeg ik een telefoontje van La Cubanita dat ik verplicht was het arrangement te nemen. Ik zei, nou dan gaat het hele feest niet door, want dat was niet wat we eerder hadden afgesproken. Als reactie kreeg ik daarop te horen, ooh dat is goed. Sorry, maar ik weet niet wie die bedrijfsleider daar is, maar als ze zo met hun klanten omgaan dan houden ze er weinig over.

Ik heb er vaker gegeten, het eten was er altijd goed, maar hoe ze met hun klanten omgaan, echt onbeschoft. Het was ook zeker de laatste keer dat ik daar gegeten heb. Wij en onze vrienden zie je daar nooit meer.

15. Wij zijn kerstavond wezen eten met een grote groep. Het eten was zeer slecht. Het personeel deed er lacherig over en wij konden een bakje koffie of thee krijgen voor het ongemak. Zeer triest onze gezellige avond was verziekt. Gaan er nooit meer eten.

16. Ik ben hier al een aantal keer naar teruggegaan! Doordeweeks zit het hier altijd helemaal vol. Heerlijk eten en je wordt vrij snel geholpen. Maar in het weekend is het aanzienlijk minder goed gesteld met de service, dan werken er mensen met minder ervaring (zo lijkt het) en er is wel wat mis gegaan met mijn bestelling.

17. Van de week voor het eerst in cubanita gegeten en ik ben onder de indruk. Het eten was goed, de bediening vriendelijk en dat je je buik helemaal rond kan eten voor maar 17,50 is echt niet te geloven.
    Nu snap ik ook waarom de zaak helemaal afgeladen vol zat. Ik ga hier zeker weten vaker heen

18. Charles du Chacon

Na anderhalf uur een paar stukken brood en wat slappe mosselen. Ik kom hier nooit meer. Personeel reageerde zeer onbehoorlijk en respectloos. Gezelschap van vijf verliet snel het pand. Avond verpest.

19. Blondie&brownie

Super lekker gegeten wederom, sangria smaakte super.
    Enige minpuntje, we werden niet verwelkomt bij binnenkomst, dus zelf maar naar personeel toe gelopen waarna we een tafel mochten uitzoeken, uiteindelijk duurde het bijna een half uur voordat gevraagd werd of we wat te drinken wilden, bediening was heel erg langzaam en we moesten elke keer echt roepen voordat ze kwamen.
    Beetje jammer want het eten is er super en de prijs absoluut waard!

20. Erg slecht, kwaliteit van het eten was opzicht goed, alleen 45minuten wachten tussen gerechten vonden wij veel te lang! Was overgeboekt en terwijl wij van ons laatste gerecht nog zaten te genieten was onze bon op onze tafel geschoven terwijl wij nog een toetje wilden bestellen. Wij kregen te horen dat wij weg moesten want de tafel voor de volgende klanten zou klaargemaakt worden. Toen ik vroeg voor de manager kreeg ik te horen dat wij gewoon pech hebben en dat het zo werkt. Laatste keer ooit naar La Cubanita.

21. Ik ben er gister met mijn man wezen eten. We hadden onbeperkt eten tot kwart over 7.we waren er om half 6. Het was toen nog niet super druk maar de eerste bestelling moesten we toch 20 min op wachten 2e bestelling 3 kwartier en derde bestelling hadden we kwart voor 7 besteld zodat we daarna nog een toetje konden nemen. We kregen ons eten om half 8 en toen opeens kwam de volgende groep en stonden er allemaal mensen om ons tafeltje heen terwijl wij aan het eten waren. We wilden ons toetje bestellen maar dat kon niet want er waren al mensen aan het wachten op ons tafeltje. Ik ben bij verschillende La Cubanitas geweest maar deze sloeg echt alles. En de bedrijfsleider was ook niet vriendelijk en zei alleen maar ja we hebben het druk. We komen hier ook echt nooit meer.

22. Gisteren zouden we bij La Cubanita gebruik maken van het kerstarrangament. Helaas stonden we na 3 minuten weer buiten.
    We kwamen met 3 personen en men wilde ons laten eten aan een 2-persoonstafeltje vlak naast de toiletten.
    We waren een van de eersten geweest om te reserveren, maar men was niet genegen een ander tafeltje te regelen.
    Hier komen wij dus voorlopig niet meer.

23. Heerlijk gegeten!Goede bediening en alles super vers.We gaan hier zeker vaker eten.

24. Heel slecht gegeten. Calamaris echt slecht! Het leek alsof wij alle restjes kregen van de avond. Tafel achter ons ook klachten. Slechte bediening vergeten je drinken. Komen dan aan met de verkeerde bestelling. En op de vraag of alles lekker was zeiden wij dat wij wel is beter hebben gegeten. Oh helaas was het antwoord van de bediening. Ja inderdaad helaas, nooit meer!

25. De ambiance is ok, het eten bond, erg slecht. De pepersaus kwam duidelijk uit een potje, niet vers dus, de calamaris was niet te eten en het gehakt was moddervet. Het bier was wel koud. Nee voor mij nooit meer deze tent.

26. Wij waren hier met onze vriendengroep tijdens een weekendje weg.
    Het was een zeer geslaagde avond.
    Het eten was zeer goed en de bediening was perfect. Geen vraag was hun te veel.
    Wij als bourgondische brabanders hebben veel gegeten en gedronken. En dat voor maar 37,50 pp. Waar zie je dat tegenwoordig nog.
    Nogmaals mijn complimenten, want wij waren niet de gemakkelijkste gasten.

27. H Schoenmaker

Op zondag 11 maar met vier personen hier gegeten naar aanleiding van een goede ervaring bij la cubanita in zaandam.
    Maar wat een teleurstelling zeg, kleinere porties dan in Zaandam, de bakjes met tappas werden grof op tafel gezet,er werd gevraagd direct na het opdienen van het vierde rondje tappas of we nog eventueel iets wilden bestellen i.v.m. het sluiten van de keuken.( +- 20.00 uur ?)
    Na het opdienen van het toetje weer direct de vraag voor
    koffie i.v.m. het schoonmaken.
    Toen maar aangegeven dat het niet zo netjes was om dit zo te vragen omdat we ons een beetje opgejaagd voelden.
    Als antwoord zij ze, het was toch te proberen.
    Proberen om ons opgehoepelt te krijgen???
    Petje af La Cubanita, het is jullie gelukt!!!
    Wij komen nooit meer naar dit....

28. Ik zou niet weten hoe het eraan toegaat als je met een kleine groep bent, maar voor grote groepen (16 personen) vind ik de verhouding eten en prijs beneden peil.
    We hadden een arrangement van EURO 42, en dan verwacht ik toch wel meer voor die prijs.

We kregen kleine schaaltjes met weinig daarin, wat dan weer verdeeld moest worden over vier personen, per tafel. Nu hadden wij de mazzel dat er bij ons een vegetariër aan tafel zat, maar anders bleef er weinig over om te verdelen.
    Deze vegetariër moest wel elke keer vragen of er ook iets vegetarisch kwam.

De gerechtjes waren wel goed van smaak, dat maakte het dan weer enigszins goed.

29. Gisteren voor de eerste keer bij dit restaurant tapas gegeten.. Het eten was super goed, alleen de bediening minder..

Wij hadden om half 8 een tafel gereserveerd, wij wouden graag nog even buiten wat drinken, voordat we naar binnen gingen om de kaart te bekijken. Na ons drankje kregen we de kaart, of we vast konden bestellen want de keuken bleef niet lang open omdat het niet druk was.. Na 4 hapjes te hebben besteld, wouden we rustig kijken wat we daarna wouden, dat vind ik het leukste aan tapas eten, dat je lekker rustig aan kan doen, er werd ons daarna verteld dat we voor half 9 konden bestellen want dat ging de keuken echt dicht.. Het was ondertussen 8 en we moesten onze eerste ronde nog eten. Na onze tweede ronde waren we er eigelijk klaar mee. We hadden zo erg het idee dat we weg gekeken worden, dat we koffie maar ergens anders hebben genomen. Jammer dat het zo moet. Ik zou voor het eten terug komen, want dat is erg goed. Alleen je voelt je erg opgejaagd.

30. labmuisje

Op een donderdag met 5 man gaan eten.

Na heel lang wachten kwam er 1 gerechtje, hier iets van gezegd dat ze minstens toch een stuk of 3 gerechtjes konden geven zodat we allemaal een hapje konden prikken.

Het is de hele avond zo doorgegaan, de helft van de bestelde gerechtjes kwam niet aan.

Uit 1 liter sangria kwamen 5 kleine glaasjes van 1 dl per stuk dat is volgens mij geen liter en dat voor € 17,50

De bediening en de koks kunnen grote drukte niet aan ik was eerder geweest toen het niet zo druk was en toen was het prima, uit een halve liter sangria haalden we toen ook 5 glaasjes.

31. Gisteren met z'n zessen heerlijk gegeten. Het was druk, maar dat maakte het geheel alleen maar leuker. Bij tapas eten hoort drukte en ongedwongen samenzijn. Het eten was erg goed en ondanks de drukte werden we keurig en snel bediend door een enthousiast team. Het leuke van tapas eten is dat je over de hele avond kleine gerechten krijgt die je gezellig samen oppeuzeld. De kwaliteit was top en alles te samen meer dan genoeg. Tussendoor lekker kletsen en drinken. Het geeft een heerlijk vakantie gevoel. Wij komen zeker terug.

32. Wat een geweldig restaurant. We zijn hier gister wezen eten en het zat stampvol. Dat het personeel het alsnog voor elkaar krijgt om de gasten zo goed te helpen het eten op tijd te brengen, heel knap.

Tapas hoor je te delen, maar goed. Wij komen zeker terug!

33. Treurig, zijn we met 26 personen, krijgen we van die mini bakjes en die moet je delen met zijn drieën of vieren! Zet dit gewoon 2 aan 2 neer, dat zal al een hoop gezeur schelen, of leg het aan het begin even goed uit als gastvrouw/heer! En niet zeggen dat iemand uit de groep dit geregeld heeft en die persoon alles weet?!?!?
    En het uitdelen van deze bakjes kan ook wel iets beleefder, het drinken ja..... de een neemt het op de ander brengt! Niet echt handig aangezien die niet weet wie wat besteld heeft en loopt te leuren met bijv. een cola die voor een andere groep was! Als je deze grote groepen niet aan kan moet je er niet aan gaan beginnen. Ook de prijs was in verhouding met wat je voorgeschoteld kreeg best hoog! Als je toch met zo een grote groep bent zouden ze toch wel iets gastvrijer mogen zijn. Wij zullen hier niet meer komen als team.

34. Erna van Aggele

Wij zijn hier afgelopen zondag wezen eten, maar het was in 1 woord verschrikkelijk. Er werden wat bakjes op tafel geslingerd, zonder te vertellen wat het was, verder was niet duidelijk voor hoeveel personen 1 zo'n bakje was (wij waren met 26 personen). Toen we vroegen wat nou eigenlijk de bedoeling was, begon de serveerster een beetje geirriteerd te roepen dat ze het met iemand van onze groep had geregeld en dat we het dus maar aan die persoon moesten vragen. We moesten uiteindelijk 42.50 euro p.p betalen incl. toetje, maar ik zag het er echt niet aan af.

Wij komen hier zeker niet terug!

35. Ik kan me niet voorstellen dat de reacties hier boven zo postief zijn. Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten en ik vond het helemaal niet goed. De bediening was slecht en niet professioneel. We werden steeds vergeten, net als ons eten. De tapas zelf waren ook niet erg lekker, wij hadden het idee dat alles uit de diepvries kwam. Ook het dessert vonden we erg duur voor wat je kreeg, het was in tapas vorm maar je betaalde wel behoorlijk voor zo'n klein dessert. Wij komen hier ieder geval niet meer terug.

36. Wat hebben wij heerlijk gegeten hier. Een van de weinige restaurants waar ze heerlijke inktvisringen kunnen maken. Er is heel veel keus.

We hadden het niet eerder ontdekt omdat het een beetje uit de loop ligt.

Wij komen hier zeer zeker terug!

37. Gedineerd hier met een vriendin. Bediening was ronduit slecht. Na 20 minuten was onze bestelling nog niet opgenomen, dit gebeurde pas nadat we een serveerseter hadden gewenkt. Het was op dat moment niet eens druk in de zaak. De bestellingen werden redelijk gedoseerd gebracht, maar ze waren wel de helft vergeten. Na navraag werd er doodleuk gezegd dat er niets meer op het viltje stond. Toch de missende tapas gekregen. Drinken moesten we om vragen. Misschien kwam het wel omdat wij met ons 2-persoons tafeltje niet zo erg opvielen tussen de 4-6-en 12 persoonstafels, maar de bediening vond ik echt uitermate treurig werk afleveren.

38. Gisteravond voor het eerst hier gegeten, eten was goed, vooral veel keus voor vegetarische gerechten hetgeen wel handig is als je partner alleen maar vegetarisch eet. Bediening was snel en goed. Beetje jammer dat de meeste gerechten waar we voor gekozen hadden uit de frituur kwamen. Maar daar letten we de volgende keer wat beter op.

39. Peter en Anette

Afgelopen donderdag zijn wij hier samen wezen eten.

Op deze dag konden we voor € 17,50 onbeperkt tapas eten.

Wij zijn heel blij verrast door de kwaliteit van het eten en de goede en vriendelijke service.

De hele zaak zat vol en toch zat er behoorlijk tempo in en dat voor een onbeperkt avond, lijkt me toch dat mensen dan veel meer eten dan normaal maar daar was niks van te merken.

Wij komen terug, bedankt team La Cubanita!

40. Ik heb hier al twee keer gegeten en het smaakte mij zeker goed. De tapas zijn erg luxe zoals carpaccio en parmaham met meloen. In andere tapas bars kan je voor die 17,50 dit echt niet krijgen.

41. Mijn vrouw en ik hebben verschillende spaanse /cubaanse restaurants gegeten zoals barrio habana in arnhem en grenada in amsterdam. Afgelopen zondag dachten wij even een zelfde beleving aan te treffen in cubanita. Maar ik moet zeggen, dat het een leuke poging is van de ondernemer maar ik zal hier nooit meer eten. Het gaat niet om de bediening/service ofzo maar prijs, kwaliteit, smaak is gewoon niet goed.

42. Op zaterdag 19 december met een groep van 10 personen gegeten. De bediening was aan het aandringen om het arrangement te nemen. Dit werd door ons als vervelend ervaren. Wij wilden meerdere gerechtjes in een keer, maar dat kon de keuken niet aan werd gezegd. Het was niet eens druk die avond.

Het zelfde verhaal was met de toetjes, blijven aandringen wat wij moesten nemen. De kwaliteit van het eten was goed en lekker.

43. Erg slecht.

Ten eerste de bediening, een vrouw, volgens mij de eigenaresse, stond de hele tijd arrogant om zich heen te kijken.

Het eten was bijna allemaal uit pakjes en gefrituurd.

Ik had ham/meloen besteld. De ham moest nog ontdooien op mijn bord en de meloen was nog lang niet rijp.

Ik zat aan een tafel waar ik de keuken kon zien en zag een complete chaos.
    Terwijl het nog niet zo druk was.

Enige waar ik die avond van genoten heb is mijn biertje.

Wij komen hier zeker nooit meer terug!

44. Met een groep collega's naar Cubanita geweest en het was een topavond. Eten en bediening was perfect. Niets was teveel de meiden waren super.

45. Ongedwongen sfeer, lekker eten, heerlijke mojito's en super vriendelijke eigenaresse! Toppie!

46. Goed en gezellig eten echt een aanrader !!!!

47. Lekker eten, maar slechte bediening. was er op een zondagavond en het was rustig, toch was het personeel alleen met zich zelf bezig en niet met de klant!

48. francis fallentin

hele leuke tent erg lekker eten echt een aanrader!!!!

49. Elko Stoffels

wel, aardig personeel, de tappas zijn lekker, maar ik vind het alleen wat aan de dure kant, niet mijn type restaurant