Jo & Co in Purmerend

zo Gesloten

1193728220 90
1204722976 93
1248701999 69

1. Heerlijk gegeten, goede sfeer en eindelijk weer eens een restaurant met vriendelijke en professionele bediening.
    Ga er zeker weer snel een keer naartoe.
    Prijs / kwaliteit was ook top.
    Echte aanrader dit restaurant.

2. Wilj 192 punten

Reserveren moeilijk, je krijgt maar anderhalf uur dan moetje weer weg, maar weet je van te voren. Bediening was daar wel op ingespeeld, was erg snel en eten en drinken kwam gauw door, Drinken, verschillende biertjes en cocktails waren prima.
    Ook het concept, ietsje kleiner en beetje minder is geniaal. Daardoor kan je meer bestellen zonder te gauw vol te zitten.
    Helaas kleintje aspergesoep, was klein kommetje witte soep met aspergesmaak maar zonder asperges.
    Tja dan de maaltijdsalade, wat een teleurstelling. Vier plakjes rauwe tonijn op verzopen(in de mayonaise dressing) verlepte ijsbergsla, met een plakje radijs, wat boontjes en zeewier verder niets. De beloofde rode ui zat er niet bij. En dat was de maaltijdsalade voor €18.
    Doorgegeven aan de bediening ze zou het aan de keuken doorgeven maar niets meer van gehoord.
    Volgende keer (als die er komt genoeg eettentjes daar) maar weer vlees of vis of carpaccio schotel bestellen, die wel goed zijn. Jammer, altijd goed geweest daar.

3. Vorige week eten laten bezorgen. Heerlijk gegeten! Thuis uit eten, we hadden kippendijen, spareribs en grote carpaccio en het was goed verzorgd, genoeg en smakelijk.

4. Joris de Weerd

Wij hebben de spareribs en carpaccio XXL besteld en ze werden aan de deur bezorgd. Het was heerlijk! De lekkerste spareribs ooit.

5. Super lekker gegeten - binnen ons gezelschap genoten van carpaccio, wrap met kippendij, zalm, burger en gamba's. Service was zelfs nog beter; hoewel ik ivm een allergie al een alternatief gerecht had besteld, werd op eigen initiatief mijn eerste keuze alsnog aangepast op mijn allergie en in overleg toch geserveerd, mooie verrassing! Onze tafelheer was zeer charmant, op z'n gemak, professioneel en oprecht gezellig. Ook werd ik verrast met een 'van harte gefeliciteerd'-bord bij mijn dessert, bedankt. Top gedaan!

6. Eten was niet bijzonder bijna smaakloos. Bediening was wel vriendelijk maar niet enthousiast. Restaurant ziet er leuk uit, maar voor het eten en de bediening kom ik niet terug!

1,7
  7. Ontzettend genoten van de overheerlijke saté van de afhaal! Grote porties met kroepoek, atjar en friet. Goed geregeld met afhalen, zodat er voldoende afstand kan worden gehouden. Gaan we zeer zeker nog een keer doen.

8. Vriendelijk ontvangen. Eten was wel lekker maar voor de prijs verwacht je er wel wat meer van. Het ene meisje was erg goed als serveerster. Het andere meisje vonden wij erg aanwezig en iets te amicaal. De sfeer was redelijk, tafels en stoelen staan vrij dicht op elkaar. Maar we hoorden dat ze binnenkort gaan verbouwen dus misschien wordt de sfeer dan beter. Prijzen zijn wel wat aan de hoge kant.

9. Afgelopen maand wezen eten bij jo&co en wat was het slecht zeg. 3 Jaar geleden ook geweest toen heb ik echt heerlijk gegeten en top bediening. Nu is het allemaal erg weinig, smaakloos en de bediening is ook niet meer wat het geweest is. Helaas maar ik kom niet meer terug.

1,1
  10. Paula Lammers

Weer heerlijk gegeten en gezellig gezeten! Prima bediening... vriendelijk en vlot!

11. We hadden een familiedag afgelopen zaterdag.
    Bij Jo &Co hebben ze er een feest van gemaakt.
    Super lekker gegeten. Net even dat extra wat je ziet en proeft.
    Er kwamen nog 2 personen extra mee. Dat hadden ze zo opgelost. De bediening fantastisch. Dus van ons een dikke 10

12. Met zijn viertjes heerlijk gegeten. Waren getrakteerd door zwager en schoonzus. Het was erg lekker en komen zeker nog een keer terug.

13. Lekker gegeten met drie vriendinnen. Heerlijke salade met zalm en gamba's. Roseetje erbij. Alleen toen ik moest afrekenen schrok ik wel. 5.75 Euro voor een rose vind ik echt belachelijk. Jammer maar wij komen niet meer terug.

14. Evelien

Niets op aan te merken.
    Ik zou zeggen: reserveer en ervaar een fijn restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.

15. Het was eigenlijk iets te druk of understaffed. De mensen liepen op hun tenen, complimenten daarvoor. Eten en drinken was, zoals gewoonlijk, prima verzorgd en smakelijk.

16. Ingrid Voorneveld

Wij hebben heerlijk gegeten, de sfeer was goed daar zorgde wij zelf wel voor.
    De service was goed, vriendelijk en grappig.
    Prijs is prima. Wij hebben een fantastische avond gehad.

17. Ik ben hier een paar weken geleden geweest, en het was niet meer zoals het een paar jaar geleden was. Het personeel was wel ok, maar niet geweldig. Ik had de carpaccio en de ossenhaas, de carpaccio was heel karig en de biefstuk was absoluut niet medium (hoe ik de biefstuk besteld had). De bedrijfleider was ook aanwezig, maar hij kwam niet gezellig over. Heel jammer dat het na de opening niet meer zo goed als dat het was. Ik kom niet meer terug!

1,2
  18. Wouter Jurriaans

Super lekker Op de kaart keuze tussen een klein en groot gerecht Dat is voor iemand met een maag verkleining ideaal. Bediening ook zeer attent en vriendelijk.

19. Pauline Wit de

Wat een fijn restaurant is dit toch! En het eten was heeeeeeeerlijk. Ik had speciale wensen ivm mijn dieet en hier werd goed mee om gegaan. Zeker een aanrader.

20. Leuke gezellige sfeer en lekker gegeten, krijg waar voor je geld.

21. tom garritsen

Gisteren onze 50 jarige trouwdag gevierd. Met familie en vrienden.
    Iedereen vond het zeer geslaagd. Prima eten en leuke en attente bediening.
    Ook de lokatie viel bij iedereen in de smaak.

22. Gezellig met collega-vrienden gegeten en zij complimenteerden mij met de keuze van Jo & Co.

23. Heerlijk gegeten waarbij de bediening goed is en je zelf drinken mag proberen en dan eventueel kan omruilen voor een ander drankje. Ook het eten lekker was. Er word goed rekening gehouden met een allergie!
    De tijd gaat ongemerkt snel voorbij.

24. Op zich lekker gegeten. Prijzen vind ik iets te hoog voor een eetcafé. En dan mijn grootste probleem. Broodje vooraf met kruidenboter, alioli en olijfolie voor €4.25! Een Italiaanse bol! Inkoop 12 cent. Echt een afknapper.

25. Helemaal super heerlijk gegeten goeie service!

26. Het was weer zoals van ouds. Na overname is de oude eigenaar weer terug en dat merk je in alles. Vooral in service en kwaliteit eten.

27. Gisteren gegeten bij Jo & Co. De sfeer is prima evenals de bediening. Het eten daarentegen was matig, de hoeveelheid was gewoonweg weinig en de prijs daarmee te hoog. Erg jammer, voor ons niet meer.

28. Monique Schooten

Heerlijk gegeten. Prima bediening.

29. Het eten was goed, maar de dame blanche was niet lekker, de chocolade saus was dik en in gedroogd, ik heb het aangeven, maar er werd nauwelijks op gereageerd. We hebben er wel eens beter gegeten.

30. J.Ouwerkerk

Was heel gezellig, direct bij binnenkomst al een geintje, goede bedienining, ossenhaas was heerlijk, rest van onze tafel was ook dik tevreden, kortom een aanrader!

31. Peter van den Hove

Wat een vriendelijke, vlotte bediening. Prima kaart. Men kan ook een kleinere portie bestellen. Heel prettig. Lekker eten. Prima avond gehad.

32. Theo Bunnik

Gezellig goede bediening en lekker eten.

33. Op zich lekker gegeten, maar de menu kaart is klein. Er is weinig keus voor iemand die geen vlees eet. Uiteindelijk maar gekozen voor twee voorgerechten. De porties waren wel ruim. De menu kaart ziet er naar mijn idee onprofessioneel uit, past qua stijl meer in een snackbar. De bediening is vriendelijk.

34. Al verschillende keren gegeten bij Jo&Co wederom weer prima en lekker gegeten.
    Bediening kreeg echt een 10, leuk en aardige meid.
    Via de menukaart kwamen wij erachter dat de ‘oude’ eigenaar het weer heeft overgenomen misschien een idee om de zaak ook even een frisse wind te geven en de menukaart iets uitgebreider maken.

35. Eric & Anita Hoogstra

Tijdje niet geweest! Door andere eigenaar.
    Nu weer opgepakt door Marco en Jeroen en weer als van ouds lekker gegeten!! Helemaal top!!

36. Oude bezoeker jo&co

Lekker gegeten biefstuk en spareribs (was een zeer groot portie en echt ruim voldoende). Frietjes vonden we wat weinig in t bakje we hadden nog wel wat eillen bij bestellen, maar dan Zouden we al klaar zijn met de rest dus hebben we t maar niet gedaan. Verder gezellige sfeer

37. Marjolein

Met zijn tweetjes lekker gegeten bij Jo en Co, bediening was erg vriendelijk, wachten duurde niet lang.
    Aan te raden!

38. Altijd goed, alle keren dat we geweest zijn! Heerlijk!

39. Zaterdagavond voor het eerst weer bij Jo en Co gegeten. Het was er koud en er hangt geen sfeer. Serveerster van 16/17 die niets wist van de dranken kaart(Die er overigens ook niet is) ze deed haar best maar zo onervaren op de zaterdagavond is voor haar niet prettig en voor de klant niet. Biefstuk spies buiten de kaart om was ok. Kleine kaart waar je uit kan kiezen jammer! Onze kinderen namen een scroppino die groen en zuur was… overigens wel leuk gedecoreerd. Voor mij voorlopig de laatste keer… jammer.

40. Na paar jr weg gewerst te zijn nu weer terug omdat de recencies goed zijn omdat de oude eigenaat er weer in zit Marco en dat is te merken.
    Alles weer top eten top bediening vriendelijk en top dus Marco heeft weer een top team en dat is te merken
    Resultaat dat we er weer .met regelmaat te vinden zullen zijn.
    Succes en bedankt Marco en je team.

41. sandra

Heerlijk gegeten, super bediening. Al heel vaak gegeten. Altijd lekker.

42. E. Moorman

Goed eten. Duurt soms wel wat lang voor je eet. Prijzen beetje 'hoog'

43. Na vaak langs te zijn gelopen, toch maar eens besloten hier te gaan eten. OVer het algemeen ziet het er luxe uit, maar zonder klasse. Het eten was okee maar niet bijzonder, dit stond m.i. niet tegenover de prijs-kwaliteit verhouding. Er zijn nog meer restaurants nabij waar dit beter is.

44. Zaterdagavond hier gegeten met 2 personen. De bediening is supervriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Top! Ook het eten is uitstekend bevallen. Goede porties en alleen de presentatie van het eten doet je al watertanden. Een aanrader! Wij komen hier zeker terug!
    Opvallend was: tegen 21.30 kwamen er gasten vragen of zij nog een hapje konden eten. Dit was geen enkel probleem: de keuken is immers tot 22.00 uur open! (Ik heb elders wel andere reacties gehoord op "late" gasten!)

46. Ted Bruin

Gezellig leuk en goed eetcafe in het centrum van Purmerend. Heerlijk gegeten met ruim voldoende porties voor een goede prijs. Fijn personeel die het je van alle kanten proberen je naar de zin te maken en een fijne avond te bezorgen. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug. Echt een aanrader!

47. Zou niet echt een aanrader kunnen verzinnen maar gewoon voor een kipsaté of biefstukje met wat aardappel is het wel een oké eetcafé.

48. Afgelopen dinsdag met een groep van 6 komen eten. Het was iets voor half 9 toen wij binnen kwamen, en eigenlijk was de keuken al dicht, omdat de overige gasten al aan de koffie zaten..

Uiteindelijk konden wij toch eten.
    We hebben allemaal een voor en hoofdgerecht genomen en dit was voor ons allemaal erg lekker.
    We hebben wel een beetje het idee gekregen dat de dames van de bediening naar huis wilden..

49. schoutsen

Wat een leuke bediening! Alles kan,
    alles mag! De dames die bedienen zijn correct en uiterst vriendelijk! Het eten is gevarieerd en wordt regelmatig aangepast aan de laatste trends. Tafeltjes zijn allemaal gezellig.

50. Altijd lekker en een gezellige sfeer

51. Geweldige service! Zeer netjes behandeld, kinderen mochten zelf hun ijsje maken.

52. Vorig weekend gegeten in Jo&Co en het was top! Heerlijk eten en fijne sfeer, het zit helemaal vol. Bediening is geweldig, hoe druk het ook is, ze lopen allemaal te lachen. Ik zou zweren dat ik er zelfs één heb horen zingen. Kortom fantastisch, tot snel!

53. Toptent!

Heel leuk ingericht, er komen veel mensen, de bediening loopt hard, ze werken heel goed en snel.
    Ik heb daar al een paar keer heerlijk gegeten.

54. Lekker gegeten en leuke bediening!

55. vincent

Leuke meiden in de bediening, we waren er op een vrijdagavond. Moesten voor ons gevoel lang wachten op de bediening, een paar keer de aandacht moeten trekken. Voor de rest heerlijk gegeten.

We hadden de spareribbs en sate, hier werd geen groente bij geserveerd! Heel jammer voor de puntenscore.

56. Wij komen regelmatig bij Jo & Co eten en nemen vaak gasten mee. Het eten is altijd erg lekker, vooral de spareribs zijn super.

Wat ook zo leuk is, dat de menukaart een thema heeft.

De bediening is altijd vrolijk. Echt een leuk restaurantje voor een gezellige avond uit.

57. Ilona 33 punten

Hier kun je echt genieten van het eten, bediening en je gezelschap.

58. Op 13 januari 2011 gegeten met 7 dames en 1 heer. Wat een superleuke avond en wat hebben we heerlijk gegeten. De bediening is ook ontzettend attent. Jo & Co koester deze dames/heren in de bediening en uiteraard ook de kookbrigade in de keuken. We komen graag nog een keer terug.

59. Heerlijk gegeten! Mooie zaak met een heel gezellige sfeer. Bediening is ook erg vriendelijk en attent.

Zeker een aanrader!

60. Gisteren avond heerlijk gegeten.

Grote carpaccio, echt top! Heel groot, maar super lekker.

We komen hier regelmatig, en blijven dit ook doen.

Dit inrichting is wat veranderd, ziet er top uit.

Wij komen snel weer!

61. De alerbeste spare ribs kun je hier eten, goede prijs kwaliteit verhouding. Mocht je onverhoopt een klacht hebben geef het door aan de bediening deze lossen het ook weer op.

(wat ze niet weten kunnen ze ook niet verhelpen).

Wat ons betreft zeker een aanrader.

62. nathalie en lonneke

He-le-maal top! We komen hier regelmatig en voor ons staat Jo&Co op nr.1.

Heerlijk eten (vooral de carpaccio) en vriendelijke bediening, gewoon een topper!

Groetjes, de 2 zusjes.

63. Echt een top tent!

Heerlijk even een hapje eten met lekker eten voor een normale prijs, waar zie je dat nog. En dan de bediening, deze is altijd aardig en vriendelijk.

Staat bij ons op nummer 1!

64. marja heer

Gezellig ingericht eetcafé, netjes en schoon.

Eten prima, het is een eetcafé en de kwaliteit van het eten was wat je verwacht van een eetcafé. De bediening was super aardig, dat maak je niet altijd meer mee, maar hier wel.

Iedereen is erg attent en ze doen hun best om je met een goed gevoel weg te laten gaan.

Een aanrader.

65. Petra 608 punten

Verschrikkelijk goed eetcafe. Zijn er zeker al 10 keer geweest en blijven terug komen.

66. Het was voor ons de eerste keer dat we bij Jo en Co gegeten hebben, tevens is dit niet de laatste keer geweest, we hebben heerlijk gegeten.

Tel daar de leuke vriendelijke bediening bij op, dan ik zou zeggen: tot de volgende keer.

Herbert schagen.

67. Heerlijk gegeten bij Eetcafe Jo en Co.

Geweldige bediening, lekker eten en een goede sfeer.

Helemaal top!

68. Meer dan voldoende, eten goed, bediening goed, sfeer is ook gewoon goed te noemen. Alleen heel lang moeten wachten, dat was een minpuntje.

69. Wauw.. dat was weer erg goed. Het eten, de bediening, de sfeer.

Zelf had ik de hot spareribs, ze waren heerlijk gekruid, juist niet té Hot. Voor, hoofd en nagerecht in perfectie proporties en erg lekker. Top...

70. Ik ga vaak eten bij Jo & Co.

Er is leuk (vast) vriendelijk personeel. Eten is heel erg goed. De sfeer is gezellig en de bediening is top!

71. Gister geweldig gegeten hier. Vooral de schnitzel is een aanrader. Me vriendin had de vislasagne, deze was rijkelijk gevuld. Al met al een echte aanrader.
    Jo en co.

72. In het verleden ging ik hier graag naartoe. Maar de laatste keren had ik niet echt prettige ervaringen. Je wordt makkelijk in een hoekje geduwd. Wij hadden gereserveerd. Na mij kwam iemand binnen die niet gereserveerd had, dat kon ik horen omdat we bij de deur zaten, en die kreeg een goede plek. Waarom dan reserveren? Daarnaast is de bediening niet zo heel snel. En is de prijs flink hoog.

73. FJ van Noorden

Altijd een top tent.

Reserveren is echt een aanrader, wegens de grote belangstelling.

Menu kaarten zijn altijd afwisselend, met leuke woordgrapjes.

Sate en sparerib's zijn een aanrader.

Opgewekte bedienig.

Over de prijs/kwaliteit hoef je je geen zorgen te maken.

Ik zou het aanraden.

74. Altijd goed geweest en nog steeds oke!

75. Lekker lekker.

76. Jammer dat het eten zo lang duurde en al half koud was, en ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op mijn drankjes we waren met zn vijfen en hebben ons echt niet vermaakt echt jammer.

77. berry lijesen

Erg slechten gegeten er zat geen smaak aan en het duurde te lang.
    en de bediengen duurde veelste lang mij zie je niet meer terug.

78. Heb hier tweemaal gegeten en het is eten is gewoon heel erg lekker. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Het is wel altijd erg druk dus je kan beter reserveren. Enig minpuntje: soms moet je vrij lang op bediening wachten omdat het zo druk is.

79. Originele menukrant in wisselend thema. Op dit moment Sport, erg grappige benamingen. Spontane bediening en gezellige sfeer. Het eten is heerlijk! Je moet wel reserveren, want het zit hier altijd vol! Meer dan logisch, want het is gewoon goed!

80. Heerlijk gegeten, erg aardige bediening voor een hele redelijke prijs

81. goed eten van een aparte kaart

82. Eten was super lekker ! En de bediening was heel leuk !

83. ik heb heerlijk gegeten bij jo & co. erg gezellig werd goed geholpen en het eten was heerlijk. zeker een aanrader!