Jo & Co in Purmerend

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Terug op de koemarkt!

Na 4 jaar is Eetcafé Jo&Co weer terug in de vertrouwde handen van Marco Schreutelkamp. Samen met Jeroen de Wolf heeft hij de schouders, vanaf juni 2018, er weer onder gezet en zetten zij samen Eetcafé weer terug op de kaart. Aan het mooiste plein van Noord-Holland, de koemarkt, is Eetcafé Jo&Co al vanaf 1997 gevestigd. Een laagdrempelig eetcafé , waar het niet uitmaakt hoe je komt: in je plunje of in je pak. Het is allemaal goed!

De kaart is gevarieerd, naast de Jo&Co klassiekers, zoals de tomatensoep, carpaccio, spareribs en saté, serveren wij ook een 4-tal visgerechten en staan er 3 vegetarische gerechten op de kaart.

5. Betalen Visa Master Card Diners Club pin

1331520916 86
1361955622 84
1506520476 81

1. J.Ouwerkerk

Was heel gezellig, direct bij binnenkomst al een geintje, goede bedienining, ossenhaas was heerlijk, rest van onze tafel was ook dik tevreden, kortom een aanrader!

2. Wat een vriendelijke, vlotte bediening. Prima kaart. Men kan ook een kleinere portie bestellen. Heel prettig. Lekker eten. Prima avond gehad.

3. Theo Bunnik

Gezellig goede bediening en lekker eten.

4. Op zich lekker gegeten, maar de menu kaart is klein. Er is weinig keus voor iemand die geen vlees eet. Uiteindelijk maar gekozen voor twee voorgerechten. De porties waren wel ruim. De menu kaart ziet er naar mijn idee onprofessioneel uit, past qua stijl meer in een snackbar. De bediening is vriendelijk.

5. Al verschillende keren gegeten bij Jo&Co wederom weer prima en lekker gegeten.
    Bediening kreeg echt een 10, leuk en aardige meid.
    Via de menukaart kwamen wij erachter dat de ‘oude’ eigenaar het weer heeft overgenomen misschien een idee om de zaak ook even een frisse wind te geven en de menukaart iets uitgebreider maken.

6. Eric & Anita Hoogstra

Tijdje niet geweest! Door andere eigenaar.
    Nu weer opgepakt door Marco en Jeroen en weer als van ouds lekker gegeten!! Helemaal top!!

7. Oude bezoeker jo&co

Lekker gegeten biefstuk en spareribs (was een zeer groot portie en echt ruim voldoende). Frietjes vonden we wat weinig in t bakje we hadden nog wel wat eillen bij bestellen, maar dan Zouden we al klaar zijn met de rest dus hebben we t maar niet gedaan. Verder gezellige sfeer

8. Marjolein

Met zijn tweetjes lekker gegeten bij Jo en Co, bediening was erg vriendelijk, wachten duurde niet lang.
    Aan te raden!

9. Evelien Vagevuur

Het welkom was vriendelijk.
    Het eten uitstekend en de bediening ook heel goed.
    Vriendelijk en niet opdringerig.
    Ook de entourage is prettig.
    Jo&Co begrijpt heel goed wat de gasten verwachten van een restaurant.
    Zeker niet de laatste keer dat ik daar heb gegeten.

10. Altijd goed, alle keren dat we geweest zijn! Heerlijk!

11. Zaterdagavond voor het eerst weer bij Jo en Co gegeten. Het was er koud en er hangt geen sfeer. Serveerster van 16/17 die niets wist van de dranken kaart(Die er overigens ook niet is) ze deed haar best maar zo onervaren op de zaterdagavond is voor haar niet prettig en voor de klant niet. Biefstuk spies buiten de kaart om was ok. Kleine kaart waar je uit kan kiezen jammer! Onze kinderen namen een scroppino die groen en zuur was… overigens wel leuk gedecoreerd. Voor mij voorlopig de laatste keer… jammer.

12. Leuke bistro, geweldige bediening die zorgde dat wij op tijd klaar waren voor het theater. Vriendelijk en attent. Het was alleen wel erg rumoerig, we konden elkaar amper verstaan, maar het was ook erg druk.
    Eten was lekker voor de vleeseters, biefstukspies heerlijk mals en de sate ook lekker. De vegatarische ananas met groenten viel wat tegen. Voornamelijk op smaak gemaakt met tomatenpuree en verder weinig smaak, jammer!
    Ik had graag een maaltijdsalade op de kaart gezien, maar die was er niet.
    Over het algemeen dus prima met goede prijs kwaliteit- verhouding. Per persoon met ieder 2 drankjes, voor- hoofd en nagerecht €40, -

13. Na paar jr weg gewerst te zijn nu weer terug omdat de recencies goed zijn omdat de oude eigenaat er weer in zit Marco en dat is te merken.
    Alles weer top eten top bediening vriendelijk en top dus Marco heeft weer een top team en dat is te merken
    Resultaat dat we er weer .met regelmaat te vinden zullen zijn.
    Succes en bedankt Marco en je team.

14. sandra

Heerlijk gegeten, super bediening. Al heel vaak gegeten. Altijd lekker.

15. E. Moorman

Goed eten. Duurt soms wel wat lang voor je eet. Prijzen beetje 'hoog'

16. Na vaak langs te zijn gelopen, toch maar eens besloten hier te gaan eten. OVer het algemeen ziet het er luxe uit, maar zonder klasse. Het eten was okee maar niet bijzonder, dit stond m.i. niet tegenover de prijs-kwaliteit verhouding. Er zijn nog meer restaurants nabij waar dit beter is.

17. Zaterdagavond hier gegeten met 2 personen. De bediening is supervriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Top! Ook het eten is uitstekend bevallen. Goede porties en alleen de presentatie van het eten doet je al watertanden. Een aanrader! Wij komen hier zeker terug!
    Opvallend was: tegen 21.30 kwamen er gasten vragen of zij nog een hapje konden eten. Dit was geen enkel probleem: de keuken is immers tot 22.00 uur open! (Ik heb elders wel andere reacties gehoord op "late" gasten!)

19. Ted Bruin

Gezellig leuk en goed eetcafe in het centrum van Purmerend. Heerlijk gegeten met ruim voldoende porties voor een goede prijs. Fijn personeel die het je van alle kanten proberen je naar de zin te maken en een fijne avond te bezorgen. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug. Echt een aanrader!

20. Zou niet echt een aanrader kunnen verzinnen maar gewoon voor een kipsaté of biefstukje met wat aardappel is het wel een oké eetcafé.

21. Afgelopen dinsdag met een groep van 6 komen eten. Het was iets voor half 9 toen wij binnen kwamen, en eigenlijk was de keuken al dicht, omdat de overige gasten al aan de koffie zaten..

Uiteindelijk konden wij toch eten.
    We hebben allemaal een voor en hoofdgerecht genomen en dit was voor ons allemaal erg lekker.
    We hebben wel een beetje het idee gekregen dat de dames van de bediening naar huis wilden..

22. schoutsen

Wat een leuke bediening! Alles kan,
    alles mag! De dames die bedienen zijn correct en uiterst vriendelijk! Het eten is gevarieerd en wordt regelmatig aangepast aan de laatste trends. Tafeltjes zijn allemaal gezellig.

23. Altijd lekker en een gezellige sfeer

24. Geweldige service! Zeer netjes behandeld, kinderen mochten zelf hun ijsje maken.

25. Vorig weekend gegeten in Jo&Co en het was top! Heerlijk eten en fijne sfeer, het zit helemaal vol. Bediening is geweldig, hoe druk het ook is, ze lopen allemaal te lachen. Ik zou zweren dat ik er zelfs één heb horen zingen. Kortom fantastisch, tot snel!

26. Toptent!

Heel leuk ingericht, er komen veel mensen, de bediening loopt hard, ze werken heel goed en snel.
    Ik heb daar al een paar keer heerlijk gegeten.

27. Lekker gegeten en leuke bediening!

28. vincent

Leuke meiden in de bediening, we waren er op een vrijdagavond. Moesten voor ons gevoel lang wachten op de bediening, een paar keer de aandacht moeten trekken. Voor de rest heerlijk gegeten.

We hadden de spareribbs en sate, hier werd geen groente bij geserveerd! Heel jammer voor de puntenscore.

29. Wij komen regelmatig bij Jo & Co eten en nemen vaak gasten mee. Het eten is altijd erg lekker, vooral de spareribs zijn super.

Wat ook zo leuk is, dat de menukaart een thema heeft.

De bediening is altijd vrolijk. Echt een leuk restaurantje voor een gezellige avond uit.

30. Ilona 33 punten

Hier kun je echt genieten van het eten, bediening en je gezelschap.

31. Op 13 januari 2011 gegeten met 7 dames en 1 heer. Wat een superleuke avond en wat hebben we heerlijk gegeten. De bediening is ook ontzettend attent. Jo & Co koester deze dames/heren in de bediening en uiteraard ook de kookbrigade in de keuken. We komen graag nog een keer terug.

32. Heerlijk gegeten! Mooie zaak met een heel gezellige sfeer. Bediening is ook erg vriendelijk en attent.

Zeker een aanrader!

33. Gisteren avond heerlijk gegeten.

Grote carpaccio, echt top! Heel groot, maar super lekker.

We komen hier regelmatig, en blijven dit ook doen.

Dit inrichting is wat veranderd, ziet er top uit.

Wij komen snel weer!

34. De alerbeste spare ribs kun je hier eten, goede prijs kwaliteit verhouding. Mocht je onverhoopt een klacht hebben geef het door aan de bediening deze lossen het ook weer op.

(wat ze niet weten kunnen ze ook niet verhelpen).

Wat ons betreft zeker een aanrader.

35. nathalie en lonneke

He-le-maal top! We komen hier regelmatig en voor ons staat Jo&Co op nr.1.

Heerlijk eten (vooral de carpaccio) en vriendelijke bediening, gewoon een topper!

Groetjes, de 2 zusjes.

36. Echt een top tent!

Heerlijk even een hapje eten met lekker eten voor een normale prijs, waar zie je dat nog. En dan de bediening, deze is altijd aardig en vriendelijk.

Staat bij ons op nummer 1!

37. marja heer

Gezellig ingericht eetcafé, netjes en schoon.

Eten prima, het is een eetcafé en de kwaliteit van het eten was wat je verwacht van een eetcafé. De bediening was super aardig, dat maak je niet altijd meer mee, maar hier wel.

Iedereen is erg attent en ze doen hun best om je met een goed gevoel weg te laten gaan.

Een aanrader.

38. Petra 501 punten

Verschrikkelijk goed eetcafe. Zijn er zeker al 10 keer geweest en blijven terug komen.

39. Het was voor ons de eerste keer dat we bij Jo en Co gegeten hebben, tevens is dit niet de laatste keer geweest, we hebben heerlijk gegeten.

Tel daar de leuke vriendelijke bediening bij op, dan ik zou zeggen: tot de volgende keer.

Herbert schagen.

40. Heerlijk gegeten bij Eetcafe Jo en Co.

Geweldige bediening, lekker eten en een goede sfeer.

Helemaal top!

41. Meer dan voldoende, eten goed, bediening goed, sfeer is ook gewoon goed te noemen. Alleen heel lang moeten wachten, dat was een minpuntje.

42. Wauw.. dat was weer erg goed. Het eten, de bediening, de sfeer.

Zelf had ik de hot spareribs, ze waren heerlijk gekruid, juist niet té Hot. Voor, hoofd en nagerecht in perfectie proporties en erg lekker. Top...

43. Ik ga vaak eten bij Jo & Co.

Er is leuk (vast) vriendelijk personeel. Eten is heel erg goed. De sfeer is gezellig en de bediening is top!

44. Gister geweldig gegeten hier. Vooral de schnitzel is een aanrader. Me vriendin had de vislasagne, deze was rijkelijk gevuld. Al met al een echte aanrader.
    Jo en co.

45. In het verleden ging ik hier graag naartoe. Maar de laatste keren had ik niet echt prettige ervaringen. Je wordt makkelijk in een hoekje geduwd. Wij hadden gereserveerd. Na mij kwam iemand binnen die niet gereserveerd had, dat kon ik horen omdat we bij de deur zaten, en die kreeg een goede plek. Waarom dan reserveren? Daarnaast is de bediening niet zo heel snel. En is de prijs flink hoog.

46. FJ van Noorden

Altijd een top tent.

Reserveren is echt een aanrader, wegens de grote belangstelling.

Menu kaarten zijn altijd afwisselend, met leuke woordgrapjes.

Sate en sparerib's zijn een aanrader.

Opgewekte bedienig.

Over de prijs/kwaliteit hoef je je geen zorgen te maken.

Ik zou het aanraden.

47. Altijd goed geweest en nog steeds oke!

48. Lekker lekker.

49. Jammer dat het eten zo lang duurde en al half koud was, en ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op mijn drankjes we waren met zn vijfen en hebben ons echt niet vermaakt echt jammer.

50. berry lijesen

Erg slechten gegeten er zat geen smaak aan en het duurde te lang.
    en de bediengen duurde veelste lang mij zie je niet meer terug.

51. Heb hier tweemaal gegeten en het is eten is gewoon heel erg lekker. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Het is wel altijd erg druk dus je kan beter reserveren. Enig minpuntje: soms moet je vrij lang op bediening wachten omdat het zo druk is.

52. Originele menukrant in wisselend thema. Op dit moment Sport, erg grappige benamingen. Spontane bediening en gezellige sfeer. Het eten is heerlijk! Je moet wel reserveren, want het zit hier altijd vol! Meer dan logisch, want het is gewoon goed!

53. Heerlijk gegeten, erg aardige bediening voor een hele redelijke prijs

54. goed eten van een aparte kaart

55. Eten was super lekker ! En de bediening was heel leuk !

56. ik heb heerlijk gegeten bij jo & co. erg gezellig werd goed geholpen en het eten was heerlijk. zeker een aanrader!