Emma's Keukentje in Purmerend

Emma's Keukentje laten bezorgen?

1. Jawel, ik heb weer een toevoeging op de bezorgrestaurants gevonden!
    Gisteren voor de eerste keer iets besteld bij Emma's keukentje en niet teleurgesteld.
    De eerdere recensies van gasten zijn erg wisselend, dus toch wel een klein beetje huiverig over hetgeen bezorgd zou worden, maar hetgeen op tafel kwam kon onze goedkeuring zeker wegdragen.
    Wat hebben we dan besteld?
    Welnu, voor manlief een cheeseburger zonder groentetuin en ondergetekende koos voor de mix schotel met biefstuk badjak en hete kip. Beide met friet en daarbij nog een Marokkaanse pannenkoek met honing, 2 verse shakes en een beker colastroop (limonade dus voor de niet zo bekend met de Surinaamse keuken zijnden onder ons).
    De bestelling werd op de verwachte tijd geleverd, was compleet en nog redelijk op temperatuur. Het enige minpunt, ja de frietjes... Bron van ergernis bij de meeste minder ervaringen over de bezorging van hun bestelling. Lauw en slap, een andere omschrijving is er niet voor. Dat was wel erg jammer, want al het andere was echt smakelijk en had voor mij tenminste de indruk dat het met aandacht was bereid en geen halffabrikaten of gaarkeuken massaproductie, wat desondanks de naam 'zoals thuis bereid zou smaken' moet dragen.
    Als Emma de friet zou wisselen voor rijst, of iets meer investeert in andere friet, dan loopt de keuken zeker weten nóg beter!