Eetcafe T Koetje in Purmerend

Parkeerplaatsen en Parkeergarage op 100 meter

Eetcafé T Koetje is bereikbaar met verschillende buslijnen die in de directe omgeving stoppen
    (Halte Liduinatuinen, Tramplein of Gedempte where). Ook is er recht tegenover het restaurant een taxistandplaats.
    Treinstation Purmerend op 700 meter.

• Rookruimte

1. Ongelooflijk wat hier gebeurt, allereerst geen Rivella (had al voorteken moeten zijn)
    Vervolgens duurde het behoorlijk lang = half uur, voordat de carpaccio en brood op tafel kwamen, vervolgens eindeloos moeten wachten = 45 minuten na nuttigen voorgerecht, en na diverse blikken/hints te hebben gegeven en uiteindelijk toch maar gevraagd waarom het zolang duurde bleek dat ze vergeten waren de gerechten aan de keuken door te geven maar dat ze er nu wel mee bezig waren (dat kom je dat toch even vertellen vergezeld van 1000 excuses?), maar nee dat vond met niet nodig ons in te lichten. Uiteindelijk maar besloten weg te gaan, hadden ze ook nog het lef de niet gekregen hoofdgerechten en desserts in rekening te brengen.
    Slechts een paar tafels bezet en toch behoorlijk wat bediening en 2 man in de keuken ..... dan zou je toch de sterren van de hemel kunnen koken en je gasten als koninklijk kunnen behandelen !!!

2. Vanavond in 't Koetje gegeten. Helaas mindere ervaring ondanks de 5 tafels, die binnen bezet zijn geweest tussen 17.45 en 21.00uur. Voorgerechten waren prima. Hoofdgerechten: het mosselpannetje was goed en lekker. Daarentegen kregen we lauwe /koude biefstukjes op ons bord met gelukkig daarnaast warme champignonnensaus. Vanwege miscommunicatie tussen serveerster en kok kregen we verdeeld het nagerecht, waar wel 20 minuten tussen zat! Let op bij afrekenen. Je krijgt zo een rekening voor 4 hoofdgerechten als je met 3 personen komt eten! Naast nog meer handelingen die niet goed zijn gegaan kon er geen tegemoetkoming van de rekening vanaf. O ja, een drankje van het huis konden we krijgen. Deze hebben we afgeslagen omdat we het zat waren. We mochten 35 minuten wachten op de rekening!! Dit is geen plek waar we een tweede keer komen eten.