De Drie Zwanen in Purmerend

Diverse gratis parkeerplaatsen naast het pand. Parkeren 2,50 per dag naast het pand bij Garage Cees Jonk.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Drie Zwanen

1311979636 60
1339720697 64
1395202820 66
1457620208 79

1. Chagrijnige niet flexibele eigenaresse. Te weinig eten aanwezig omdat er 3 mensen meer aanwezig waren. Tijd is tijd, uitloop liever niet. Niet oplossingsgericht, kortom wij waren bij een feestje van een ander maar zullen onze feestjes beslist elders vieren.

2. Onze vrienden waren 40 jaar getrouwd en vierde dit in de drie zwanen met een koud-warmbuffet en onbeperkt drinken.
    *Chagrijnige bediening, 2 personen bediening voor 72 personen.
    *Drinken moest zelf gehaald worden, was niet voldoende aanwezig qua drank en waterflessen waren ook op en werd bijgevuld uit de kraan.
    *Veel te weinig eten bijv. 1 schaal salade voor 72 pers, toetjes ijs 2 schalen, veel te weinig
    *Werd bij warm buffet ook afgekondigd door de microfoon dat de mensen maar een keer mogen halen daar er anders niet genoeg is, kregen maar beetje opgeschept. En was koud en niet lekker.
    *Er was te weinig soep voor iedereen, werd geen excuus voor aangeboden.
    *Tafels stonden vol met glazen werd niet voldoende afgeruimd.
    *Fanta werd geschonken uit een goedkope Lidl fles,
    *Wij vinden dit vreselijk voor onze vrienden die dit zo goed bedoeld hadden en dachten hier een bruiloft te vieren en een mooie herinnering aan over te houden

3. Heerlijk gegeten bij de brasserie. Lekker eten voor een leuke prijs

4. Even zeggen dat ik bij U ben geweest en dat ik bevestig, onder voorbehoud, met 30 mensen op de high tea te komen. Moet nog uitnodigingen sturen, maar komt goed.

5. Recentelijk geluncht. De broodjes die wij besteld hadden waren qua smaak ver beneden het niveau wat wij gewend zijn. Het is omdat we soep vooraf hadden, anders was het bij lange na niet genoeg. Voor een glas wijn betaal je 4 euro, wat niet ongebruikelijk is, maar wel voor zo'n kleine hoeveelheid. Personeel was ook matig. Men stond niet open voor verbeterpuntjes. Voelde zich snel aangevallen.

Absoluut niet voor herhaling vatbaar

6. Nieuwe eigenaren sinds mei, dus ook een nieuw concept, een brasserie. Een bescheiden kaart maar wat er op tafel komt kan zich meten met elk uitstekend restaurant. Heerlijke gerechten die fantastisch smaken en er heel goed uitzien. Heerlijke huiswijn, een gezellige ambiance en beschaafde prijzen maken dit restaurant tot een aanrader.

7. Jaap en Anneke Burger

Interieur is stijlvol gewijzigd. Het lijkt ruimer.
    Het eten was smaakvol en de hoeveelheid goed.Een rustige beschaafde sfeer en ook persoonlijk.

Hoop echt dat de klandizie dit gaat ontdekken, en geef het door,

succes en groet Jaap en Anneke
    7-10-2015

8. Vandaag bij Brasserie De Drie Zwanen Purmerend geweest. Ten eerste: wat een ongelofelijke goede verbouwing heeft deze Brasserie gekregen; je voelt je meteen thuis! Wij bestelden een High Tea, gewoon omdat wij er zin in hadden, maar het werd een grandioze High Tea die met mijn vriendin kreeg echt WOUW!! Ik heb er maar één woord voor: FANTASTISCH! En wat een heerlijke ambiance zo warm en gezellig. Ik wens de nieuwe eigenaars Marcel en Talita heel veel succes. Wij komen beslist terug.

9. Marianne Brantenaar

Ondanks dat er geen andere gasten aanwezig waren was het hier erg plezierig, konden we lekker bij praten en dat ging vergezeld van heerlijke 'opgemaakte' lunchbroodjes. Een aanrader!

10. Cheyenne van den Berg

Sinds mei 2015 nieuwe eigenaren. Het restaurant heeft een goede make-over gekregen. Het heeft een frisse nieuwe uitstraling en ziet er gezellig uit. Groot terras buiten. Wordt er warm verwelkomt. Eten is heerlijk en de service bovendien ook! Zeker een aanrader!

11. Schone zaak, nette bediening, verrukkelijk eten, meer heb ik niet te zeggen.

12. Eten is heerlijk en de ambiance erg mooi.

13. Neeltje,Frida,Jose,en Margriet

Wat hebben wij genoten met ons viertjes bij de nieuwe eigenaars van Brasserie de drie Zwanen. Gewone lieve mensen en goede bediening.

Het eten ziet er niet alleen mooi uit, het smaakte voortreffelijk, een dikke tien voor de kok.

Ook de sfeer en het interieur verdient een dikke voldoende.

Zo hoort het als je lekker uit eten gaat.

14. Een sfeervol en gezellig restaurant. Het eten was super en vriendelijke bediening. Ik kom snel terug

15. Nieuwe eigenaren sinds mei 2015. Wat is de zaak mooi geworden. Je ziet dat ze er hard aan hebben gewerkt. Geweldig eten en de borden prachtig opgemaakt. De bediening is ook zeer goed, lieve mensen.

16. jolande melchers

De eerste keer, we waren de enige gasten binnen. Op het buiten terras zaten meerdere stellen. Binnen is het ruim. De ontvangst was gemoedelijk. Verbeter puntjes bij bediening; het dienblad niet op tafel laten rusten. De manier van aanspreken van de klanten niet te amicaal doen. Bij de kruidenboter een klein mesje doen. Het smaakte prima en de porties waren goed. Aanrader kussentjes op de stoelen. Het nagerecht hebben we buiten genuttigd. Op de lounge bank zouden dikkere kussen beter zitten. Komen zeker terug.

17. Wat een ervaring. En onvriendelijke bediening en nog kouwe koffie erbij. Het kan er niet erger.

18. Wij hebben een zeer nare ervaring bij dit restaurant meegemaakt.
    Ter gelegenheid van ons 41 jarig huwelijk besloten we, na eerder goede ervaringen, hier te gaan dineren, twee personen. Op het moment dat mijn echtgenote even bij een andere tafel, naast de onze met, heel oude kennissen stond te praten vond de serveerster het nodig op haar plaats te gaan zitten met de vraag "zo hebben jullie nu al ruzie". Dit duidelijk hoorbaar voor de kennissen. Waarop mijn echtgenote totaal overstuur weer op haar plaats is gaan zitten, na een soort van uitbrander van de betrokken serveerster.
    Hoe de kwaliteit van het eten was is verder onbelangrijk. Dit nooit meer.
    Inmiddels gaat dit verhaal heel Purmerend rond.

19. Op 27 november ter ere van het jubileum van onze vereniging met 30 personen gedineerd.
    De 3 Zwanen kent een warme huiselijke sfeer die bij ons altijd zeer gewaardeerd wordt.
    De bediening is prima en het eten is prima gezien de prijs versus kwaliteit.
    Wij komen zeker terug.

20. Laatst hebben wij hier met 7 pers. Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening, goede sfeer en de prijs/kwaliteit verhouding was prima. Zeker komen wij hier nog een keer terug!

21. Piet van donkerlo

Wij hebben er op 3 augustus met een groep van 10 personen heerlijk gedineerd. We werden vriendelijk onthaald en bediend, de inrichting was erg gezellig. Het eten was goed, heerlijke kipsate, biefstuk en drie zweanen schnitzel, genoeg aardappelen en groente(witlof en rataitouille)

Een aanrader We komen zeker terug.

22. P. Dijkstra

Zeer slecht. Waren met gezelschap van 6 personen. Mijn vlees was doorgeslagen en bedolven onder een beroerde pepersaus. Alles komt uit pakjes, zakjes en uit de diepvries. Sperziebonen, 1 klein schaaltje, voor 6 personen, kwamen zeker uit diepvries en waren ook nog eens stuk gekookt.

Ons is eveneens de vraag gesteld betreffende de sla, ook met de uitleg zoals hieronder beschreven. Belachelijk voor een restaurant. Is een soort van valse zuinigheid en zeer ongepast.

Waarom dan ook niet de vraag stellen of we wel stuk gekookte sperziebonen uit de diepvries wilden hebben. Deze moesten immers ook weggegooid worden naderhand.

Keuken en kok zouden eens zeer kritisch bekeken moeten worden.

Is ook niet voor niets dat op een zaterdagavond maar 4 tafels bezet waren. De achterkamer is al afgesloten. Vroeger moest je reserveren op een zaterdagavond.

Restaurant blijft stil staan. Oubollig. Personeel is pedant.

Voorlopig overslaan.

23. Restaurant na 5 jaren weer bezocht. Heel hard achteruit gegaan. Bij het voorafje kregen wij met 6 man tien stukjes stokbrood en een klein potje kruidenboter. Kregen geen aanvulling ondanks ons verzoek. Vlees was zeer droog en de groenten voor 6 man bestond uit een klein schaaltje sperziebonen ; een van de toetjes was nog half bevroren. Een afrader eerste klas. Ook vroeg men vooraf of wij wel sla bij het diner wilden.

24. Op 28 december 2010 hebben wij van een heerlijk diner genoten bij Café Restaurant De Drie Zwanen in Purmerend.

Het was er op dat moment relatief rustig, met als gevolg dat de bediening alle tijd nam voor onze bestelling en heeft de eigenaar ons vriendelijk geholpen.

Wij waren verknocht aan de wijze van bedienen; met een glimlach en een leuke setting!

Het eten was ook bijzonder lekker en we komen zeker hier nog een keer terug!

25. Familie J. de Graaff

Wij hebben erg genoten van ons Kerstdiner. Zowel de sfeer in het restaurant als het menu en de prijs waren prima. Het was bovendien verrassend dat er á la carte gegeten kon worden (van de volledige kaart!). Wij aten verschillende gerechten en waren allen tevreden. Een extra compliment komt van mijn dochter die het 'vispalet met kreeftensaus' had.

26. 1e Kerstdag daar gegeten, vriendelijk ontvangst.

Aan tafel aangekomen roken we een sterke putlucht (riool).

Ik had het Kerstmenu. De salade met gemarineerde vis was gerookte zalm met huzarensalade en mijn tafel genoot had een carpaccio die te dik was gesneden en naar rookvlees smaakte, erg jammer.

Bij het hoofdgerecht zou ik gebakken aardappelen krijgen (stond op de menukaart) het waren potato wedges.

Ik had een wildtrio die te ver was doorbakken en m'n bord was bedekt met saus met daarop een koud stoofpeertje en 2 tot gekookte gr. asperges.

Het nagerecht was voor de rest in orde.

Een domper op de Kerstvreugde, erg jammer.

27. Helaas een mindere ervaring!

Met een groep van 10 personen gegaan, vlees was niet goed doorbakken en sommigen hadden ook koud vlees. Betreft dieet verzoeken weinig bereidheid en interesse tot aanpassing.

28. Ben Wierenga

Op 10 november een etentje met collega's voor mijn 25 jarig jubileum. De zaal, de bediening en het eten waren zeer goed verzorgd. Een aanrader.

29. johanna groen

20 maart hebben wij ons 50ste verjaardag gevierd. Wij hadden 37 gasten om te eten. Het koud/warm buffet was goed verzorgd. Daarna met 120 mensen heerlijk gefeest. Het was een geweldig feest, alles verliep is naar wens. Het restaurant heeft een huislijke sfeer waardoor wij en onze gasten zich direkt thuis voelden.

Het contact met de eigenaar vooraf en tijdens het feest liep heel goed. Wij kregen alle medewerking om ons thema feest goed te laten verlopen.

30. Broodmaaltijd werd geserveerd als een feestmaaltijd! De groep waarmee ik daarna een vergadering had voelde zich welkom, thuis en ontspannen.

31. g.groot

bij binnenkomst het gevoel van, je mag komen, maar liever niet,.Namaak bloem op de tafels, wel direkt wat te drinken en menukaart gebracht wel een mandje met 4 sneetjes stok brood. voorgerecht(garnalen cocktail0 op een bord gekwakt, met een vaag sausje erbij. biefstuk gebakken, wordt geserveerd met een kwak saus, waarom niet appart als er een saus bij moet volgens de kok. vervolgens is er intussen niemand geweest, die vroeg of alles naar de zin was. Koffie werd opnieuw geserveerd met precies afgepaste chocolaadjes erbij.
    kortom, niet voor herhaking vatbaar! en dit viel ons na eerdere bezoeken aan dit restauran, eetcafe erg tegen. De eigenaar moet volgens mij leren wat communicatie is en wat gastvrij heid betekent!!!

32. Ed Westerveld

Heerlijk eten voor een leuke prijs.
    En toch dat extra stapje van de bediening word ook aan tafel terug gezien via het heerlijke eten en vrolijke bediening.

33. Pia & Jeroen

Geweldig! -In een woord! Niet te formeel en goede bediening. Een ERG gezellige avond gedad, en heerlijk gegeten. Een aanrader.

34. mw. de vries

Eten is oke. maar de bediening is waardeloos. Er looopt een clown in de ronte die gebrekkig nederlands spreekt en geen verstand van zaken heeft. Erg jammer.