Badgast in Purmerend

1 positieve stem1 negatieve stem

Bezorgrestaurants in de buurt van Badgast

Online eten bestellen

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Angelique

Hygiënisch werken is zeker wel een punt van aandacht. Medewerkster legt doekje waarmee ze alles aan het afnemen is en pakt zonder handen te wassen ijshoorntje vast. Temperatuur van het vlees in de sausijsenbroodjes is veel te koud. Meeste medewerksters lijken het helemaal niet naar hun zin te hebben. Met uitzondering van 1 medewerkster. Jammer!

2. Na 17:00 uur gaat de frituurpan niet meer aan, een warme hap zit er niet meer in, de ijsmachine wordt schoongemaakt, waardoor je ook geen ijs meer kunt bestellen. In het zwembad kan je na 20:00 uur niets meer krijgen of bestellen, aangezien ze niet meer van plan zijn je te helpen, ga je in je badkleding naar de hal om via die kant eten/drinken te bestellen, willen ze je niet meer helpen, aangezien je in je natte kleding staat en hun vloer dan nat wordt. Oftewel na 20:00 uur kan je niets meer krijgen, dit terwijl het zwembad tot 21:30 uur open is. Na navraag bij zwembadpersoneel, kreeg ik te horen dat het niet bij het zwembad hoort en los staat daarvan. Ronduit waardeloos.

Mocht je in het zwembad op stoeltjes gaan zitten, die schijnbaar van de badgasten is, wordt je eraf getrapt, bijna letterlijk of afgeblaft, uitgescholden. Onacceptabel!

Het is dat ik hier geen min cijfers kan geven, want een goed woord heb ik voor de badgasten niet over!

3. Ome Arie

Goed eten en drinken, een ruime keus en met zorg bereid.