Community van Zeeland

Activities

1. S Schipper's profielfoto
    S Schipper heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

S Schipper

Het eten was heerlijk, ook mooi opgemaakt.
    Jammer dat er met de kortingsbon wat weinig keus is, maar wat op de kaart stond, was wel goed.
    Bediening was ook keurig.
    Heel gezellige sfeer, mooie kerstversiering!
    Prijs kwaliteit is ook echt prima!

2. J de Mol's profielfoto
    J de Mol heeft een recensie geschreven voor Hotel de Elderschans

Kamer goed met goede bedden. Eten en drinken uitstekend. Mooie ligging met Sluis en Brugge in de buurt hebben wij het heel fijn gehad. Zeker een aanrader, wij komen hier nog terug.

3. Romen Rodriguez Herrera's profielfoto
    Romen Rodriguez Herrera heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Leyla

Net eten besteld ik had durun doner besteld maar kreeg een broodje doner ipv. Wij gebeld of het verandert kon worden en kregen we het aantwoord "jammer dan, volgende keer beter" vlees op broodje was koud en niet lekker.

Ook 2 kapsalons besteld warvaan we zelf de vlees moeten snijden omdat die mensen grote slierten doner in doen en de vlees was echt niet te vreten. Geen aanrader dus dat het fout kan gaan okay maar die opmerking was niet netjes.

Leyla doe vortaan een pot chilisaus bij het eten, dan smaakt het nog teminste ergens naar.

4. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Wat fijn om te horen Edkdk. We kijken uit naar je volgende bezoek!

Groeten,
    Team Méditerranée

5. Wat vervelend om te lezen dat uw avond niet naar uw wens is verlopen en dat u de moeite heeft genomen om dit op verschillende reviewsites te plaatsen. Het zit u wel erg hoog, want dit is recensie 3/3.

Uw feedback hebben wij intern geëvalueerd. Hieruit is naar voren gekomen dat wij ons best hebben gedaan om uw probleem direct met u op te lossen. Ook waren wij in de veronderstelling dat u tevreden huiswaarts bent gekeerd.

Wij concluderen uit uw beoordeling dat er voor ontevreden gasten geen gemakkelijke stoelen bestaan.

Team C A I S S O N

6. C. Giljam's profielfoto
    C. Giljam heeft een recensie geschreven voor Caisson

Eten is slecht. Het voorgerecht aangebrand. Hoofdgerecht niet gaat. Bediening bestaat uit niet-professionele tieners. Inrichting is oubollig.

7. Isidoros's profielfoto
    Isidoros heeft een recensie geschreven voor Eethuis Nazar

Zeer goed eten voor een redelijke prij goede stevie vriendelijke bediening zeker voor herhaling vatbaar.

8. Marc Vermeulen's profielfoto
    Marc Vermeulen heeft een recensie geschreven voor In den Vlaemschen Pot

Marc Vermeulen

Mosselen à la Philippine: ik zou hebben willen horen wat dat precies is, bij het bestellen. Vond de mosselen lekker, de bereiding minder. Leek me een klomp vet waarin het dobberde.

9. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor The Bull
    Steakhouse Breskens

Super lekker. Iedereen tevreden. Zeer goede bediening.

10. elements's profielfoto
    elements heeft een recensie geschreven voor 't Anker
    Nederlands Yerseke

Ultiem Zeeuws, eindeloos genieten. Bediening is op zijn plat Zeeuws maar dat maakt het juist zo prettig. Het eten is simpel maar kraak vers en absoluut zaligmakend. Als Zeeuw ben ik trots op dit stukje culinair erfgoed. Puur sang Zeeuws!

11. J.'s profielfoto
    J. heeft een recensie geschreven voor Onassis

Dit weekend wat gegeten. Ondanks de grote drukte viel het op dat alle medewerkers zeer oplettend bleven. Opvallend goede service!
    Eten prima. Goede prijs kwaliteitverhouding. Ook de desserts!
    Enige verbeterpuntjes: tafeltje vlakbij de deur is nogal tochterig.
    Prima eerste indruk. We komen zeker een keer terug.

12. claeys juliaan's profielfoto
    claeys juliaan heeft een recensie geschreven voor The Bull
    Steakhouse Breskens

Als je van kwaliteitsvlees houd dan is dit je adres.

En dan nog bijzonder goed gebakken volgens de regels van de kunst, en geserveerd ook zoals het hoort.
    Ik ga veel tot zeer veel naar steak houses maar hier is het wel de top, en proficiat aan de kok die dit vlees bakt!

13. Anuska's profielfoto
    Anuska heeft een recensie geschreven voor Onassis

Het eten was zoals altijd weer heerlijk. We wonen in goes maar rijden altijd naar middelburg om bij Onasis te gaan eten. Gastvrijheid en gezelligheid en t eten is er altijd geweldig.

14. j's profielfoto
    j heeft een recensie geschreven voor Pizza Pirelli

De 2 pizza's werden belachelijk laat bezorgd. Een telefoontje tussendoor hielp er niet veel aan. Bij het openen van de pizzadozen bleek het ook nog eens de verkeerde bestelling te zijn. Die dan maar opgegeten, de honger was te groot om nog langer te wachten. Wat een slechte pizza… Sorry maar er zat geen enkele smaak aan. Slechte bodem, slecht belegd. Helaas. Nooit meer.

15. Edkdk's profielfoto
    Edkdk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Méditerranée

Gisteren heerlijk gegeten bij Méditerranée. Eigen gebakken brood met lekkere kruidenboter en daarna heerlijke hoofdgerechten. Voor herhaling vatbaar.

16. Ine's profielfoto
    Ine heeft een recensie geschreven voor Tafelen
    Internationaal Middelburg

Gisteren wezen eten met 11 personen. Toen ik dinsdag reserveerde, en vroeg om een tafel niet langs de muur (ivm het feit dat iedereen op die bank telkens ertussen uit moet), maar die kreeg ik niet want alles was vol! Wij waren er om 17.00 uur en die hele tijd was er een giga lange tafel ergens in ‘t midden vrij! Toen ik er wat van zei zeiden ze dat die voor de volgende ronde gereserveerd was(???) In mijn opinie is die zo weer gedekt hoor.
    Oh ja, omdat ik jarig was liet ik mijn rijbewijs zien. En inderdaad ... geen felicitatie, maar alleen een: oh jarig, verder niks.
    Conclusie: laatste keer geweest!!!!

17. Stekkerdoos's profielfoto
    Stekkerdoos heeft een recensie geschreven voor Paradijsvogel

We hebben hier laatst met een hele groep gegeten. Het eten op zich was prima maar de wok valt erg tegen. Het eten wordt gebakken in troep uit een knijpfles en er zit bijna geen smaak aan, veel te weinig zout en peper (kok is zó snel dat het meeste ernaast valt) en het duurt hartstikke lang omdat er maar één persoon staat te wokken.

Personeel is niet beleefd en op sommige momenten zelfs onbeschoft, er zat iemand met een gehoorprobleem in de groep en dan komt de bediening vragen of je nog iets wilt drinken, die ene persoon hoorde het even niet dus de bediening schreeuwde gewoon: "Hee! Jij! Wil je drinken!" Na acht uur stopt het opeens en gaat het personeel zelf eten, heel raar. Ook de bakken van de bezorgers die overal en nergens in het pad worden gezet vonden we storend. Verder was het eten gewoon hetzelfde als bij iedere Chinees maar wel veel en lekker.

18. Justin Slinger's profielfoto
    Justin Slinger heeft een recensie geschreven voor Sakura Huis

Justin Slinger

Systeem lag eruit, 30 minuten gewacht op de helft van onze bestelling. 30 minuten moeten wachten om vervolgens een menukaart te krijgen die de helft van de inhoud heeft als de tablets. We krijgen vervolgens de opdracht om onze bestelling zelf op te schrijven en in te leveren bij de balie. Dus wat doen wij - > we lopen naar de balie, met een klacht op het papiertje en vertellen ze dat we naar de concurrent gaan. I.p.v. excuses wordt de baas zelfs boos op ons, en verplicht ons te betalen. Duidelijk gemaakt dat we hier niet van gediend zijn en vertrokken zonder te betalen. Vervolgens heerlijk gegeten bij de concurrent.

19. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor The Bull
    Vertaal van de naar Nederlands

Das Rib Eye Steak dry aged ist ein Genuss! Super zartes Fleisch, perfekt gebraten, mit Folienkartoffel und einem kleinen Salat kann ich nur empfehlen.
    Der Kip Saté Spieß ist auch sehr gut. Leckere Satésauce, zarte Hähnchen - wir freuen uns schon auf den nächsten Besuch.

20. Elisabet Vergaerde's profielfoto
    Elisabet Vergaerde heeft een recensie geschreven voor Eeterij Sjiek

Elisabet Vergaerde

Leuk adresje! Sfeervol restaurant, uitstekende bediening en het eten is heerlijk! Aanrader!

21. 's hopmans's profielfoto
    's hopmans heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Nederlands Goes

's hopmans

Vond het niet zo geweldig vlees was te doorbakken beetje jammer.

22. Utrechter2018's profielfoto
    Utrechter2018 heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Duinzigt

Helaas teleurstellende lunch. Slechte prijskwaliteitverhouding. Veel te duur 'broodje kroket'. Prima plek voor drankje of ijsje.

23. Niet van toepassing's profielfoto
    Niet van toepassing heeft een recensie geschreven voor Koi Asian Food
    Aziatisch Goes

Niet van toepassing

Slechte service, baas denkt dat die alles is en voelt zich een koning tegenover de gasten.

24. Davina's profielfoto
    Davina heeft een recensie geschreven voor Istanbul
    Turks Goes

Super vriendelijke mensen, heerlijk eten! Sla de “populaire” tenten over en kom hier eten.

25. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Il Senso
    Italiaans Middelburg

Op 5 dec. samen met mijn vriendin bij jullie gegeten. Leuke meiden die bedienen en gezellig een praatje maken. Heerlijke pasta gegeten en de nagerechten waren ook lekker!

26. De vries's profielfoto
    De vries heeft een recensie geschreven voor Toko Ritesh

Roti hete kip laten bezorgen. Wachttijd 1 uur. Kleine porties, half ei (?) en zuur en uitjes wat op een theelepeltje past. Kan je wegblazen. Wel goed warm, smaak ok.