Grote plaatsen met restaurants in Zeeland

Alle plaatsen in Zeeland

Nieuwste recensies in Zeeland

Ik heb er met vier mensen gegeten vreselijk,mosselen alleen maar zand en zeer klein en oud patat o,o!!!
    Sliptong zonder een lekkere saus,sla zo in een schaal gekieperd,echt niet te geloven!
    En dat voor die prijs schandalig!!!
    Een snackbar is beter!
    Interieur prima!

2. Italiaans Middelburg

Wij komen hier graag altijd met ons gezin, lekker eten en voor een nette prijs.
    De pizza's vallen altijd goed in de smaak! Ga zo door!

Weer super lekker gegeten, goeie prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige zit en goede bediening, erg sfeervol restaurant met gemotiveerd personeel die de juiste timing hebben qua eten brengen, afhalen en vragen of er nog iets gedronken wenst te worden, kortom een aanrader, wij komen binnenkort weer terug.

Niet de eerste X dat wij daar een bezoek brengen, wij gaan er geregeld en graag, Panoramische omgeving, vriendelijke goede bediening en lekker eten, wij gaan meestal met de fiets van uit Knokke-Heist daar heen, of zelfs met de auto, heen en terug 192.6 km wij hebben het er voor over, dat zegt alles toch? wij malen er ook niet om om even te wachten, als dat niet kan ga je niet op Horeca bezoek.

Al een aantal keer hier gegeten en wij vinden het fantastisch. Je moet soms wel langer wachten op de sushi's maar die zijn dan ook echt vers! Wat je bij heel veel andere sushi restaurants hebt dat het gelijk op tafel staat dan denk ik die zijn vast niet net gemaakt.

Heerlijk eten en erg fijne sfeer.

Meer recensies in Zeeland