Grote plaatsen met restaurants in Zeeland

Alle plaatsen in Zeeland

Nieuwste recensies in Zeeland

P. Stegeman

Gezellig restaurant aan het Bellamypark in Vlissingen. wij waren er op een Maandagavond, maar reserveren is zeer aan te bevelen aangezien het niet erg groot is (het zat vol).
    Kaart is niet te uitgebreid, er is altijd een chef's special en een dag gerecht, ook een wisselend 3 gangenmenu, allemaal buiten de kaart. Vlees- vis- en vegetarische gerechten zijn allemaal lekker, en bediening is prima.
    in de zomer is er een terras voor de deur.

2. Zuid-Amerikaans Goes

Als je van vlees houdt en echte aanrader. Prettige bediening, eten lekker verspreid over de avond. Je zit echt vol aan het eind. Wij hebben genoten!

Wij waren heel tevreden alles was super lekker.
    Het personal was vriendelijk.

Super tevreden.

Kris Van Craenem

Gevarieerde keuze, ook voor kinderen. Goede prijs/kwaliteit met zeer goede bediening.
    De uitbaters doen dit met hart en ziel.
    Ik vermelde in de comment van de online reservatie dat mijn vrouw de dag ervoor jarig was.
    Op de spiegel aan de ons toegewezen tafel stonden leuke verjaardagswensen. Leuke attentie om de abond te starten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Erwtensoep? U bedoelt hiermee water met enkele korrelige klonten zonder smaak? Krokketten waren koud. De tosti ham-kaas wordt geserveerd zonder ham? U vindt het noodzakelijk dat wij vegetarisch eten? Waardeloze snackbar geworden! Jammer, want ze waren jaren geleden erg goed.

Meer recensies in Zeeland