Nieuwste recensies in Utrecht

1. Eetcafé Leusden

Bob is een echte gastheer en weet zijn klanten op haar wenken te bedienen. Eten is echt goed en als aanrader zou ik zeggen de spare-ribs (met extra marinade). Keep on going!

Wat een feest om hier een ijsje te eten. Mijn vrouw en ik komen hier graag sinds deze zaak een andere eigenaar heeft gekregen. De zaak is mooi opgeknapt en het ijs is van goede kwaliteit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Geen Hugo voor ons meer

Vanavond 16-08-2018 met mijn dochter geweest. Zij had pannenkoek ham-spek-kaas besteld.
    Ik appel met kaneel.
    Het werd vlot bediend en ik had al zoiets van dat is wel erg snel. Dat bleek ook.
    Mijn dochter had geen ham en de kaas was ver te zoeken. Daar kwam nog bij dat hij niet echt gaar was. Dat zachte melige zeg maar. En er zat zowaar een stukje zalm in. Zij heeft dus ook een heel stuk laten staan.
    Bij mij zat er geen kaneel op, wel potje kaneel suiker erbij. Dat was niet de bedoeling, er hoort normaal kaneelpoeder op de pannenkoek te zitten. Kreeg na mijn vragen wel kommetje met kaneelpoeder maar ga dat maar eens fatsoenlijk uitstrooien. Maar ook mijn pannenkoek was niet helemaal gaar. En ja ik heb ook wat laten staan.
    Nou ja, oké, we willen ook niet zeuren dus je eet wat je kunt.
    De serveerster kwam afruimen en vroeg of het gesmaakt had want zij zag duidelijk dat er nog stukken pannenkoek op de borden lagen. Dus mijn dochter vertelde haar hoe ze het had gevonden en ik beaamde dus ook dat de pannenkoeken niet echt gaar waren. Serveerster zou het aan de keuken doorgeven. Deze kwam niet meer terug aan onze tafel. Wij zijn opgestaan en richting kassa gelopen. Daar vloog drie man personeel uit elkaar. Een vrouwelijk personeelslid vroeg wat ik wilde en ik zei dat ik wou afrekenen.
    Of het had gesmaakt? Dus haar verteld wat wij de serveerster hadden verteld. Wij kregen als antwoord dat, wanneer de borden leeg waren, er niets gedaan werd. We zeiden toen dat we niet alles hadden opgegeten en de serverester dit gezien had. En dat de serveerster dit alles aan de keuken zou doorgeven. Serveerster was in geen velden of wegen te bekennen. Er werd een keer de schouder opgehaald en er werd opnieuw een bonnetje uitgedraaid. Fristi € 2,50, Cassis € 2,40, Appel/kaneel €8,25 en Spek& Kaas €9,25.
    Wouw! Ze hebben de ham niet gerekend!
    De dame aan de kassa zou het doorgeven aan de keuken…
    Geloof mij, het gaat mij niet om het geld, maar wel om de kwaliteit en service!
    (Want dan kom ik terug als klant!) en beide zijn hééél ver te zoeken!

Prima plek aan de onvolprezen plek aan de gracht in hartje Utrecht. Het eten was goed, ofschoon geen hoogstandjes. Degene die bediende, de eigenaar vermoedelijk, leek net erg geïnteresseerd in zijn in zijn klanten, serveerde de gerechten beroepsmatig. Terwijl we daar nog heerlijk zaten te genieten, werd het terras al half opgebroken, parasols ingeklapt. Gelukkig waren er elders aan de werf nog goede alternatieven.

Wat een toptent. Goed concept, lieve mensen, mooie ervaring.

Meer recensies in Utrecht