Nieuwste recensies in Utrecht

Max Netelenbos

Met veel plezier bij de Korte Duinen gegeten. Ondanks de drukte was het eten uitstekend en de bediening snel en plezierig.

2. Internationaal Utrecht

Rob Huijsmans

Wat een mooie plek! Sfeervol, ontspannen sfeer, lekker gegeten.

3. Eetcafé Utrecht

Vandaag wezen eten bij berencafe Utrecht ten eerste moesten zelf vragen om te bestellen terwijl het superrustig was we bestelde vooraf brood kruidenboter hoofdmenu kwam stokbrood hadden we nog niet gehad. Bij het eten zat een koolsalade dat bedorven rook werd gezegd nieuwe dressing gebruikt onzin verhaal zelf in keukens gewerkt en weet hoe voedsel ruikt wat niet meer goed is vind erg jammer dat kwaliteit en service zo erg is bij de beren in de foodspot erg jammer.

4. Nederlands Utrecht

Vandaag met mijn zoon uit eten geweest bij Le Clochard.
    Waren hier al vaker geweest.
    We kregen als eerste stokbrood met kruidenboter.
    Mijn zoon had als voorgerecht Franse uiensoep met een kaaskoekje en ik kikkerbilletjes in een warme knoflookbotersaus.
    We vonden het heel lekker.
    Als hoofdgerecht had mijn zoon een XL biefstuk geserveerd met peper of -champginonsaus en ik mixed grill van spare ribs, spies van varkensfricandeau en biefstuk met twee sauzen, dit werd geserveerd op een houten plank.
    Het was heel lekker.
    Als toetje hadden we beide een dame blanche met warme chocoladesaus.
    We gaan hier zeker terugkomen altijd goed eten.

5. Snackbar Rhenen

Klein cafetaria waar ik enthousiast begroet werd door het personeel dat aan kwam lopen. Vriendelijk werd mijn bestelling opgenomen en tijdens het bakken een gezellig gesprek gehad. Eenmaal klaar smaakt het heerlijk!

Meer recensies in Utrecht