Nieuwste recensies in Utrecht

1. Internationaal Utrecht

Lia De kok

Heel prettige akoestiek die ondanks drukte een gesprek goed mogelijk maakte

Arie Burggraaf

Vond prijs/kwaliteit/quantiteit erg matig, ook veel hinder van andere eters, je kon gesprekken woordelijk volgen, erg hinderlijk!

Weer een heerlijke avond gehad , het menu van zo,n 12 tapas hapjes is overdadig en heerlijk ( en voor 25 euro pp ook nog eens erg veel voor je geld)
    Onze dochter van 12 heeft dit restaurant ook bovenaan haar lijst staan! Alles is goed op smaak , maar niets is te scherp voor kinderen.
    Huiswijnen zijn prima , bediening top.
    Het “van het huis” drankje na afloop maakt het feest compleet.

Elaine Labee

We komen hier regelmatig en het is nog nooit tegengevallen.
    Het bedienend personeel is heel attent en oplettend, en bovenal vriendelijk.
    Het eerste kleine minpuntje sinds alle avonden hier te hebben gegeten, het dessert (käsekuchen) was een heel stuk kleiner dan we gewend waren. De prijs daarentegen niet. Hopelijk volgende keer weer een normale portie.

5. Eetcafé Soest

P Bekkers

Gisteren heerlijk gegeten bij ‘t Luykje.
    Goede service en een gezellige ambiance!
    Mijn vrouw had sate orientaal, waren twee spies met elk 150 gram sate, ze waren heerlijk. Ik zelf had een spies ‘t Luykje maar liefst 500 gram mals en heerlijk vlees, het spek had van mij wat langer gebakken gemogen.
    Daarna ieder nog een Dame Blanche met een overschot aan warme chcolade saus, had wat minder gemogen want die hoeveelheid saus heb je echt niet nodig.
    Kortom een 9!

Meer recensies in Utrecht