Nieuwste recensies in Utrecht

Roswitha Zuhlke

We zijn afgelopen zaterdag hier geweest. Dit was de tweede keer, al is de eerste keer al een hele tijd geleden. Toen al was het eten goed maar de service slecht.

Hier nu de ervaring van afgelopen zaterdag. We hadden hier gereserveerd (via deze site). Toen we er om 19:50 kwamen wist men niets van onze reservering. Mijn mailbox stond vol met emails over deze reservering (bevestiging, herinnering, enz).

Dit was het moment dat we onze biezen hadden moeten pakken. Helaas had het Karma-Credit-Plan andere ideeën. Ze vonden een tafeltje en we konden gaan zitten.

Restaurant was goed vol. Na vijf minuten kregen we het menu en een boordje met de wijnkaart. Vijf minuten later kwam iemand anders ons vragen of we een aperitief wilden. Meteen eten bestellen was er niet bij - dus eerst de drankjes. Onze keuze - een glas wijn en een jus d'orange.
    Weer vijf minuten later komt ze met een glas wijn en een appelsap. Ze had geen jus d'orange meer, dus heeft ze maar meteen een alternatief mee genomen. Nu drinkt mijn man niet graag appelsap en wilde hij een pastis. Ze verdwijnt en komt weer vijf minuten later terug met een jus d'orange die ze nu kennelijk wel had gevonden.

We zitten nu al 20 minuten hier. We geven de bestelling op. Beetje praten, mensen kijken (plek bij het raam en Gay Pride in Utrecht). Het wordt 21:00 Weer komt een dame bij ons tafeltje en vraagt hoe het met ons gaat. Ik zeg dat ik honger heb. Reactie: maar jullie hadden ook geen voorgerecht besteld. Onze reactie: Wel!

Ze verdween en kwam korte tijd later weer iets anders doen (andere tafel nieuw indekken). Verder niets.

Om 21:20 zijn we opgestaan en hebben het restaurant verlaten. De excuses en alle dingen die men kennelijk vandaag de dag leert op hippe gesprekstrainingen hebben langs ons heen laten gaan.

Achteraf viel ons op dat de service bij andere tafels ook hemeltergend traag was. Het stel naast links ons heeft in de bijna 90 minuten die we er zijn geweest hun hoofdgerecht gekregen, bestelling opgegeven voor een kaasplateau - maar kennelijk moesten de koeien nog gemolken worden. Rechts van ons waren klaar met eten en kregen nog koffie (ze gingen tegen 21:00). Bij andere tafels was het niet anders.

Dus over het eten kan ik niets zeggen - behalve dat de Gyros op de Zadelstraat ons voor de hongerdood gered heeft.

Voor vaderdag met onze kinderen heerlijk wezen eten bij "Zeldzaam".
    Alle 6 waren we zeer tevreden met het eten,
    Van een heerlijke pittige kip salade, tot een heerlijke hamburger, allemaal helemaal top.
    Helaas een heeeeeel klein minpuntje, dat het erg vol was (wat natuurlijk een heel goed teken is) en het daardoor een enorm "kippenhok" gaat worden, met erg veel gekakel.
    Kortom: zeker een aanrader!

Kirsten

Niet vriendelijk, alles was vermoeiend voor ze. Een haar in me eten, toen ik dat aangaf vonden ze het raar, hij werd eruit gepakt en kreeg hetzelfde terug. Echt geen aanrader

4. Pannenkoekenhuis Amerongen

Altijd gastvrij, beste pannekoeken van de heuvelrug!

anoniem

De plastische burger leek op een Aldi burger in een sompig broodje. De inspiratieloze kok had een offday oftewel ongeschikt voor de functie. En een opfriscursus of een stage bij Bram Ladage zou niet verkeerd zijn. Gelukkig kon mijn hond de Ellis burger wel waarderen zonder de burger. Het sompige broodje ging er snel in. Ellis Gourmet Burger is koning...zonder klanten.

Meer recensies in Utrecht