Grote plaatsen met restaurants in Groningen

Alle plaatsen in Groningen

Nieuwste recensies in Groningen

1. Chinees-Indisch Groningen

Ik kom hier al jaren, zeker veertig jaar toen nog bij Kaoh? Het is altijd goed en ik ben ook geen zeur die op alle slakken zout legt. Iedereen kan een mindere dag hebben.

De biefstuk was helaas niet goed , heel taai

Vandaag heerlijk gegeten voor de eerste keer in dit restaurant, ook per toeval aangezien het weer zeer slecht was door sneeuwbuien en veel gesloten waren in Groningen. Absoluut geen spijt gehad, alles was met liefde bereid en dat proefde je ook terug in het eten. Wij komen zeker weer!!!

4. Italiaans Groningen

Heerlijk gegeten, verfijnde smaken, één dame in de bediening en één heer achter de balie voortdurend op z'n telefoon aan het koekeloeren is te weinig voor een vol restaurant, geen aandacht en als een wervelwind ging ze door het restaurant, espresso was koud, haar reactie; we hebben de beste machine ter wereld! Niet professioneel lijkt me… jammer… maar verder een fijne avond op een te harde stoel, hgrt. Leo janson.

5. Italiaans Hoogezand

Heerlijk gegeten net als alle vorige keren. Met een zeer goede bediening. De beste pizzeria in de provincie Groningen.

Meer recensies in Groningen