Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groningen verdeeld zijn.

1. Sven en Mia

Ook het vegetarisch eten is er erg lekker

2. Marc Ratering

Wat een top plek, en hele leuke jongens!

3. Chinees-Indisch Groningen

Echt super goed en ook erg aardige mensen een heel keil min puntje online betalen kan niet

4. Chinees-Indisch Groningen

John Zijlema

5. Zeer slechte bediening zit je te wachten en je wordt gewoon genegeerd we komen er niet nog een keer

6. Slechte bediening.chagerijnig en onvriendelijk. Uieindelijk niet eens iets besteld en weggegaan. Vreselijk! Gelukkig zijn er andere leuke tenten in de buurt!!! Daar was vriendelijk personeel. Rotervaring bij de Leine!

7. Gewoon goed. Aandachtig, flexibel personeel en goed eten.
    Er werd prima rekening gehouden met de tijd voor een aansluitend bioscoopbezoek.

8. Indonesisch Niehove

Edo Parttiwael

Het eten was fantastisch lekker, de hoeveelheid ruim voldoende, de bediening leuk en prettig!

9. Midden-Oosters Groningen

Heerlijke mixed grill gegeten met een smakelijk toetje van saffraanijs. Vriendelijke en snelle bediening.

10. Op zich een leuke tent ...bediening doet hun best maar waarschijnlijk niet opgeleid .
    De kok was vrij ..de meisjes moesten alles maar doen(ook het eten klaarmaken )..en de baas zat maar aan de bar te eten van een schaal die besteld was door een klant(waarschijnlijk wel een vriend maar kwam niet echt over..en met een volle mond al kauwend achter de bar lopen.)
    Even later hoor ik hem zeggen "waarom hier eten ga toch naar de mac Donald" ...tegen z'n vrienden .
    Wij hadden dus een slechte ervaring ..en dit was niet de eerste x.

11. Fantastisch gegeten. Driegangenmenu gekozen. Alleen al het lezen van de menukaart maakt hongerig

12. Eten was niet lekker vlees van de kapsalon niet gaar, tja als de baas er niet is en die........ staat achter de grill...hoe kunnen ze nou zoiets in de zaak hebben, De grootste viespeuk wie er , kom er voorlopig niet weer

13. Danique Bolhuis

14. Peer strijbosch

Als ik naar de voorgaande recensies kijk zou je bijna denken dat er nu een nieuwe eigenaar in zit. Ik heb eigenlijk geen enkel negatief commentaar. We hebben met 9 personen gegeten. Hiervoor hebben we maanden geleden een afspraak gemaakt. Toen ook gevraagd of er iets geregeld kon worden ons eventueel terug te brengen, in geval van zware regen, naar de haven het Booze Wijf. Het eten was heerlijk, de bediening zeer behulpzaam en wij waren eigenlijk de vraag mbt het vervoer vergeten maar alles was al geregeld zonder dat we hen daarop aan moesten spreken. Kortom, lekker eten, normale prijs, prima bediening en droog terug aan boord van ons schip bij het Booze Wijf. Niets dan Hulde,

15. Erna de Koning

Heerlijk gegeten, superaardige eigenaar en vriendelijk personeel! Relaxte sfeer… en top toetje speciaal aan tafel gemaakt voor ons…
    Prachtige afsluiting van ons mooie dagje Groningen!

16. Ich möchte mich auf diesem Weg bei ihrer Mitarbeiterin Frau Rowan Folkringa ganz herzlich für Ihre Ehrlichkeit und Hilfsbereitschaft bedanken da sie mir meinen Führerschein den ich beim Besuch in ihrem Restaurant verloren hatte wieder zu mir nach Hause geschickt hat. Nach einer Suche von Frau Folkringa auf Facebook nahm sie Kontakt mit mir auf und sorgte dafür das ich meinen verloren Führerschein wieder erhalten habe. Sie können stolz darauf sein das sie noch solche Ehrliche Mitarbeiter in ihren Reihen haben.
    Nochmals vielen Dank an Frau Folkringa und ans Team
    M. Seer aus Deutschland

17. Wat hebben we heerlijk gegeten in Harbour Cafe! Echt voortreffelijk. Ik vind persoonlijk de entourage wat kil. Pas als het wat begint te schemeren buiten lijkt er wat meer sfeer te komen. Ook moet ik erg wennen aan de Engelse bediening. Het schijnt een steeds meer voorkomend verschijnsel te worden, maar gek is het wel dat ik niet in mijn eigen taal kan spreken, omdat de bediening me anders niet verstaat. Desalniettemin, het eten maakte alles goed.

18. Ook hebben wij daar wel eten gehaald, was prima maar in drukke tijden dan valt het eten tegen, dit komt mede door snel misschien maar patat was zo donker niet te eten is weggegooid, ja in drukke tijden moet men ook aan kwaliteit denken dat is hoofdzaak. Verder prima.

19. Stam heeft een goede kwaliteit aan eten, prima en snel, en met een nummer, dit zie ik ook bij doklanden dus zo raar is het niet alleen gemakkelijk vooral als je vergeetachtig bent dan is dit beste. Top hoor.

20. Eerder hier wel regelmatig lekker gegeten maar ondertussen wordt het helaas toch wat minder.

- De prijzen zijn ondertussen aardig omhoog gegaan.
    - Zoals bij andere reviews ook al een paar keer stond, het is vrij lang wachten op je gerechten terwijl het restaurant vrijwel leeg is, maar ondertussen is de bediening qua drinken (en de omzet voor het restaurant.....) heel vlot.

Het eten is en blijft lekker, maar alles ondertussen gaan wij toch echt ergens anders heen.

21. Hanneke Starke

We hebben lekker gegeten. De bediening is keurig en attent. Goede sfeer. Kortom een prim plek om lekker en niet te ingewikkeld te eten.

22. Marcel Bosman

Eten was goed van smaak.
    Wel splinters in de spareribs.

Geen na bediening betreft hoe het smaakt, als er nog iets tekort komt of een rondje vragen of er nog iets te bestellen is (drinken).

Vraag je uiteindelijk om de rekenning komt de bediening niet terug.

Zelf maar naar de bar gelopen en mocht ik betalen.
    Ze had het druk.
    In burger kleding.

Even verteld wat ons dwars zat en ze zei met een koude blik SORRY.

M a w, personeel tekort en geen feeling met de horeca.

Er zaten 5 tafels zonder drinken.
    Niet zo moeilijk toch?
    Omzet en een stukje waardering voor je klanten.

Een kopje koffie aanbieden was al genoeg geweest.
    Kost nog geen euro.

Dit was de eerste en de laatste keer bij de brandweer.

23. R. van Santen

Vaker in dit restaurant gegeten en er worden heerlijke maaltijden uitgeserveerd. De bediening is uitermate vriendelijk en de kwaliteit/prijs verhouding is optimaal. Je krijgt waar voor je euro's

24. Heerlijk Italiaans gegeten. Een gezellige sfeer en prima bediening. Open keuken zodat je kunt zien hoe hard er door de altijd vriendelijke kok's gewerkt wordt.

25. Lekker eten, vriendelijke bediening, maar erg lang wachten op nagerecht (40 minuten), waardoor we geen tijd meer hadden voor de koffie (om de voorstelling niet te missen).

26. W van Broekhoven

Ook dit café restaurant is op maandag gewoon gesloten ondanks de vele borden overal dat zij op maandag open zijn.
    Wij lagen in de jachthaven en rekenden erop hier te kunnen eten.
    Dus op maandag in Garnwerd kunt u nergens eten helaas.

27. Was heerlijk eten, carpaccio en beetje smakeloos de rest echt top!

28. Prima bediening

29. Heerlijke glutenvrije pizza gehad. Wel jammer dat er geen geitenkaas was ipv gewone kaas (ivm koemelk intolerantie)