Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Prinsenbeek verdeeld zijn.

1. Eten was heerlijk en lekker vers🖒

2. Gisteravond voor het eerst het nieuwe "proeverij menu" gekozen. Wat een leuk concept en wat een heerlijke gerechtjes waren het, voor een erg goede prijs! Onze ervaring is elke keer weer, dat niets teveel is voor het bedienend personeel en elke gast zeer hartelijk ontvangen wordt. De sfeer in het restaurant was wederom knus en gezellig, we zaten er weer heerlijk op ons gemak. Wij verheugen ons enorm op het betere weer. Een lunch op het gezellige terras is ook zeker een aanrader! Heerlijke avond gehad, dankjewel! Cindy & Marga

3. We hebben erg lekker gegeten in een rilexse warm fijne sweer.. Eten was erg lekker. zekker een aanrader.!

4. Anita van vugt

Heerlijk gegeten! Behulpzame bediening, die goed hun vak verstaan. Leuke ambiance.Wij gaan zeker vaker eten hier, we zijn zeer tevreden!

5. Een onverwachte interpretatie van een club sandwich die best wat zout en peper kon gebruiken en 2 boterhammen met kroket. Was al even geleden dat we er waren geweest maar weer eens geprobeerd.Helaas was met een nieuwe naam/eigenaar de muziek nog steeds uit de dark ages wat beslist de beleving niet ten goede komt dus voorlopig was dit weer de laatste keer.

5,7
  6. Diverse pizza's, een döner schotel en een spareribs schotel besteld. Niet goedkoop, maar ruime hoeveelheden en kwalitatief dik in orde. De lekkerste spareribs sinds lange tijd!

7. Henk van Hooijdonk

Mijn verjaardag werd mooi afgesloten met een 6-tal verschillende pizza's. De kinderen en kleinkinderen hebben gesmuld.

8. Riyana Sleddens

Vertaal van English naar Nederlands

We went with family to celebrate a birthday party. The atmosphere was amazing. Prices for the food are perfect according to the good taste and flavour of the food. Really nice and clean place to eat. The presentation of some dishes are amazing.
    When we went there were 3 waitresses. 2 were very very professional and extremely helpful. The other however seemed lest interested in her job. Didn't want to answer any questions and seemed slightly careless. She is the reason for not giving a 10 star for the service.
    However I fully recommend the place and will be going there more.

9. Een gezellig en goede Brasserie. Wij gaan er regelmatig wat drinken de bediening is prima.

10. De kwaliteit is geweldig en de service is uitstekend. Uitmuntend.

11. Snoeperd

12. Frites, kaassoufflé, gehaktstaaf gehaald vandaag. Zeer slecht. Oude frites weer opgebakken, keihard, kaassoufflé oud met nauwelijks kaas erin en gehaktstaaf te donker gebakken.

3,3
  13. dennis nagtzaam

Het eten was vers en zeer lekker en er was genoeg. Het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam, een echte aanrader.

14. Vandaag heerlijk tapas plankje gegeten, daarna een verwen koffie.

15. annelies

16. Bianca Groot

Wat een heerlijk, gezellig restaurant! Kennisgemaakt toen ze net geopend waren en inmiddels mag ik wel zeggen vaste klant. Het voelt hier altijd als thuiskomen. Altijd een gezellig praatje met de eigenaars. Personeel is hartstikke vriendelijk. Het eten is echt heerlijk. Aan elk gerecht is met aandacht gewerkt. Als je klaagt in een recensie en dat niet hebt aangegeven bij de eigenaars, dan is dat erg jammer. Alles wordt hier super opgelost. Complimenten voor deze brasserie!

17. Absolute afrader. Heb er diverse keren wat besteld. Het meeste is direct in de kliko beland. IIpranzo? Dacht meer aan ilranzig. Erg duur voor volstrekt verkeerd gekruid, koud en smakeloos eten waar je ook nog eens een eeuw op zit te wachten, terwijl je er maar een paar straten vandaan woont.

18. Erg goeie kibbeling!

19. Mijn ervaring met dit restaurant is bijzonder goed bevallen. Bij ontvangst werd onze tafel toegewezen en het is ons qua sfeer direct goed bevallen. Door het vriendelijke personeel voelde je je gelijk op je gemak. Vooral de eigenaar loopt altijd met een vriendelijke glimlach rond. Ik denk dat hij bij vele de indruk wekt een heel warme man te zijn. Maar daarnaast is het eten gewoon heel goed, precies wat je van Italiaans eten mag verwachten. Al met al waren wij positief verrast! We hebben heerlijk genoten van dit etentje bij Pasta & pesto, wat een kanjers! Voor herhaling vatbaar!

20. Met 8 personen een reservering gemaakt. Het was alweer 2 jaar geleden dat we hier een positieve ervaring hadden gehad. Vooraf kan worden gekozen alle gerechten apart te bestellen of deze in een 3 gangenmenu te kiezen.
    Wij kozen voor 3 gangen.

Er is gekozen voor de escargots en bruscetta vooraf. Zes escargots voor een prijs van bijna 12 euro is stevig geprijsd. Zeker gezien ze qua smaak niet veel beter zijn dan de Liddle variant. De bruscetta waren beter van smaak. Een bolletje geitenkaas met spek ombonden, een stukje zalm en een plakje ham waarbij de bijliggende salade lekker op smaak ws gebracht.

Het hoofdgerecht de bourgondische steak welke als tip medium meekreeg waren te ver doorbakken. Niet de beste stukken, licht pezig, niet mals en meerdere stukken well done i.p.v. medium. Een bord teruggestuurd waarbij het circa 20 minuten duurde voor er een nieuwe kwam. Groenten dienen apart besteld te worden alsook de salade. Helaas waren de groenten (bloemkool-broccolie-worteltjes mix) niet op smaak gebracht. Salade werd vergeten. Jammer, de vorige ervarjng was positiever. Dit wil niet zeggen dat het slecht was. De serveerster deed haar best, het restaurant is gezellig. Laten we het er op houden dat de kok een mindere dag had.

5,7
  21. Fam Anthonissen

Goede bediening en leuk om zelf de pasta samen te stellen.

22. Eerste kerstdag hier heerlijk gegeten. Het smaakte voortreffelijk en het was gezellig aangekleed, sfeervol.

23. Danielle van Loon

Zeer slechte kwaliteit. Service ver beneden peil, eigenaar niet bepaald vriendelijk naar zijn gasten toe, op het onbeschofte af. Deze zaak links laten liggen dan mis je niks.

24. Lekkere lunch met vers afgebakken broodjes. Duurde even voordat we geholpen werden. Ondanks het goede eten waren we de enige in het restaurant. Zeker een bezoek waard.

25. Op 22-11-2015 voor de eerste keer hier gegeten. Het is zeer goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijk personeel en keurig opgediende gerechten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Chapeau!

26. Vanavond heerlijk wild gegeten, echt een aanrader. Jongens het was top.

27. Als kritische eter eindelijk weer een goede cafetaria gevonden. Alles is kakel. De friet perfect met de hand gesneden en de snacks allemaal vers gemaakt. Saus is zonde om te gebruiken bij het eten van Kavelaars, omdat de smaak voortreffelijk is!

28. Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke gastvrouw.