Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Prinsenbeek verdeeld zijn.

Kook workshop Hapas gehad met collega's. Wat een arrogante popie jopie figuur was de mannelijke helft van dit paar. Vond zichzelf heel interessant. We werden redelijk welkom geheten door mevrouw en onderling hebben we het leuk gehad. Maar zo'n irritant figuur, dat verwacht je niet. Zoals in de andere recensies te lezen, bij het onbeschofte af. Grapjes oké maar je kan ook te ver gaan. Ben best wel wat gewend. Gewoon niet professioneel. Beledigend zelfs. Het gevoel ook dat we aan het einde weg gekeken werden. De echte oprechte vriendelijkheid was ver te zoeken. Gerechten waren wel oké, niet echt super bijzonder. Ik ga dit zeker niet aanbevelen bij wie dan ook.!!!

2. Zuid-Amerikaans Prinsenbeek

Erg lekker eten met fijne bediening!
    Een driegangen proeverij-menu voor 35 euro, top!

De inrichting iets te modern naar mijn smaak.

3. Zuid-Amerikaans Prinsenbeek

Vlees was lekker en mals bereid. Bijgerechten prima. Op het eten niets aan te merken. Prijs kwaliteit prima.

Bediening matig tot slecht. Bestelde wijn was verkeerd aan tafel gebracht. Karaf water zat een rare smaak aan. Beetje plastic smaak. Bij het nagerecht moest er om een vork en lepel gevraagd worden omdat men dit niet had neergelegd.

Sfeer was matig. Bij binnenkomst sta je gelijk onder een tl lamp en blauwen vliegen lamp. En de garderobe is zo sterk verlicht met led spots dat het de rest van het restaurant verpest helaas.

Gezelligheid/ sfeer kan een heel stuk beter en de bediening ook.

Ik kom uit Bergen op Zoom, als ik in de buurt van Prinsenbeek kom ga ik voor een zalmsalade en bamibal. Helemaal top!

Ondertussen zijn we hier nu 3× uit eten geweest (diner). Nette eetgelegenheid waar voldoende zorg en aandacht aan het eten, hygiene en de aankleding van het restaurant wordt gegeven.

Er is voldoende keuze op de menukaart en ze hebben een aantrekkelijk geprijsd keuzemenu die waarschijnlijk voor de meeste mensen voldoet.

Nette en vlotte bediening.

6. Zuid-Amerikaans Prinsenbeek

We besloten dit nieuwe restaurant in Prinsenbeek eens te proberen. Inrichting is best aardig en eerste indruk was goed. Maar helaas ging het snel bergafwaarts. De bediening was ronduit slecht en we voelden ons bedrogen.

Bij navraag over de kaart wist de jongen die ons bediende niet uit te leggen wat sommige items op de kaart precies inhielden.

We hadden bij het hoofdgerecht Patacones en friet besteld. BIj het opdienen werd echter alleen een bord vlees neergezet. Toen we even later vroegen waar de friet e.d. bleef werd ons verteld "dat iedereen frietjes wilde en dat ze het allemaal tegelijk zouden uitserveren". Die kwam dus pas toen ons vlees bijna op was. De bestelde Patacones zijn helemaal nooit meer gekomen. Bediening was ook in geen velden of wegen meer te bekennen. Enige positieve punt van hoofdgerecht was dat het vlees netjes opgediend werd en ook goed van smaak was.

Bij bestelling van een Bitter Lemon kregen we te horen dat deze 'toevallig al op was', terwijl een andere ober later gewoon vertelden dat ze dit gewoon (nog) niet in het assortiment hadden zitten.

Aan de tafel naast ons werd een specifieke rode wijn besteld die op de kaart stond, maar de ober serveerde zonder iets te zeggen een andere wijn en schonk die aan tafel in. Toen de mensen dit zagen en er wat van zeiden werd er gewoon gezegd "dat die op was en dat hij daarom maar voor deze variant had gekozen".

We waren er toen helemaal klaar mee en besloten geen dessert te nemen, een klacht in te dienen en te vertrekken. Iemand van de eigenaren familie heeft ons aangehoord en gaf aan dat ze een probleem met het bestelsysteem hadden. Over het argument dat we ons voorgelogen voelden werd gewoon overheen gepraat en genegeerd. Helaas niet het gevoel gehad serieus genomen te zijn. Als je vraagt hoe het gesmaakt heeft en even later hoe alles bevallen is, luister dan ook naar het antwoord en doe daar wat mee ipv alleen met het bonnetje en pinapparaat zwaaien!

Conclusie

Plusjes: Netjes ingericht, goede kaart (er vanuitgaande dat het wel komt)

Minpunten: Onkundige en oneerlijke bediening. Weinig oog voor de gasten. Geen goedkope tent en is absoluut de prijs niet waard.

Ontevreden gevoel en teleurstellende ervaring. Erg jammer, want gevoelsmatig had dit restaurant best potentie kunnen hebben en een aanwinst kunnen zijn voor het dorp.

Vriendelijke ontvangst, prima bediening, heerlijk gegeten.
    Zeker een aanrader!

Wat een leuke ervaring had kunnen zijn, wordt volledig verpest door een eigenaar die zichzelf erg leuk vindt maar in werkelijkheid met zijn schijtlollige opmerkingen alleen maar irritaties oproept. Jammer, want de omstandigheden zijn verder prima. De gerechtjes zijn leuk om te maken, ook voor mensen die niet zo vaak in de keuken te vinden zijn.

Gert-Jan

Vriendelijkheid, gastvrijheid en passie voor koken zijn zaken die ik verwacht bij een kookworkshop.

Niets van dat alles kunnen ontdekken. Ondanks de leuke entourage van de winkel en keuken wordt er nou niet bepaald een vriendelijke sfeer gecreëerd. Inderdaad bij het onbeschofte af.
    Jammer.

10. Nederlands Prinsenbeek

Deze mensen zijn restaurantje aan het spelen. Nu na ruim een jaar nog geen vaste kok in dienst. Na de start heb je daar begrip voor, alle begin is lastig, zo ook het zoeken naar de juiste formule en medewerkers.

Als je meer dan een jaar later, op zaterdagavond, binnenloopt en een zeer beperkt geplastificeerd A4tje onder je neus geschoven krijgt met de mededeling dat de kok ziek is denk ik; dan had je beter niet open kunnen gaan.

Uit fatsoen geprobeerd nog iets te kiezen buiten het aanbod van bitterballen en snacks. Een biefstukje van 4 cm in het vierkant voor € 7,80 dat bol staat van de pezen, een droog stukje visfilet, een schaaltje met fletse kipstukjes, bakje salade en twee (wel lekkere) wijntjes. Na nog geen 15 min de gevraagde € 34,90 afgerekend. Volgende keer in Prinsenbeek zeker weer naar de concurrent.

Heerlijk gegeten, goede sfeer en fijne mensen

Evelien van de Velde

Afgelopen zaterdag met een vrijgezellenfeest een high wine bij pasta en pesto gehad. Heerlijk gegeten, goeie service, je krijgt echt waar voor je geld en een leuke lokatie. We werden gastvrij ontvangen door vriendelijk personeel, een leuke uitleg over de verschillende wijntjes gehad. De hapjes paste super bij de wijn en er was ruim voldoende te eten. Er was zelfs speciaal eten voor een zwangere vriendin! Echt super!

Eten was heerlijk en lekker vers🖒

Gisteravond voor het eerst het nieuwe "proeverij menu" gekozen. Wat een leuk concept en wat een heerlijke gerechtjes waren het, voor een erg goede prijs! Onze ervaring is elke keer weer, dat niets teveel is voor het bedienend personeel en elke gast zeer hartelijk ontvangen wordt. De sfeer in het restaurant was wederom knus en gezellig, we zaten er weer heerlijk op ons gemak. Wij verheugen ons enorm op het betere weer. Een lunch op het gezellige terras is ook zeker een aanrader! Heerlijke avond gehad, dankjewel! Cindy & Marga

We hebben erg lekker gegeten in een rilexse warm fijne sweer.. Eten was erg lekker. zekker een aanrader.!

Anita van vugt

Heerlijk gegeten! Behulpzame bediening, die goed hun vak verstaan. Leuke ambiance.Wij gaan zeker vaker eten hier, we zijn zeer tevreden!

Een onverwachte interpretatie van een club sandwich die best wat zout en peper kon gebruiken en 2 boterhammen met kroket. Was al even geleden dat we er waren geweest maar weer eens geprobeerd.Helaas was met een nieuwe naam/eigenaar de muziek nog steeds uit de dark ages wat beslist de beleving niet ten goede komt dus voorlopig was dit weer de laatste keer.

Diverse pizza's, een döner schotel en een spareribs schotel besteld. Niet goedkoop, maar ruime hoeveelheden en kwalitatief dik in orde. De lekkerste spareribs sinds lange tijd!

Henk van Hooijdonk

Mijn verjaardag werd mooi afgesloten met een 6-tal verschillende pizza's. De kinderen en kleinkinderen hebben gesmuld.

Riyana Sleddens

Vertaal van English naar Nederlands

We went with family to celebrate a birthday party. The atmosphere was amazing. Prices for the food are perfect according to the good taste and flavour of the food. Really nice and clean place to eat. The presentation of some dishes are amazing.
    When we went there were 3 waitresses. 2 were very very professional and extremely helpful. The other however seemed lest interested in her job. Didn't want to answer any questions and seemed slightly careless. She is the reason for not giving a 10 star for the service.
    However I fully recommend the place and will be going there more.

Een gezellig en goede Brasserie. Wij gaan er regelmatig wat drinken de bediening is prima.

De kwaliteit is geweldig en de service is uitstekend. Uitmuntend.

Frites, kaassoufflé, gehaktstaaf gehaald vandaag. Zeer slecht. Oude frites weer opgebakken, keihard, kaassoufflé oud met nauwelijks kaas erin en gehaktstaaf te donker gebakken.

dennis nagtzaam

Het eten was vers en zeer lekker en er was genoeg. Het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam, een echte aanrader.

Vandaag heerlijk tapas plankje gegeten, daarna een verwen koffie.

27. Nederlands Prinsenbeek

annelies

Bianca Groot

Wat een heerlijk, gezellig restaurant! Kennisgemaakt toen ze net geopend waren en inmiddels mag ik wel zeggen vaste klant. Het voelt hier altijd als thuiskomen. Altijd een gezellig praatje met de eigenaars. Personeel is hartstikke vriendelijk. Het eten is echt heerlijk. Aan elk gerecht is met aandacht gewerkt. Als je klaagt in een recensie en dat niet hebt aangegeven bij de eigenaars, dan is dat erg jammer. Alles wordt hier super opgelost. Complimenten voor deze brasserie!

Absolute afrader. Heb er diverse keren wat besteld. Het meeste is direct in de kliko beland. IIpranzo? Dacht meer aan ilranzig. Erg duur voor volstrekt verkeerd gekruid, koud en smakeloos eten waar je ook nog eens een eeuw op zit te wachten, terwijl je er maar een paar straten vandaan woont.

Erg goeie kibbeling!