Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Prinsenbeek verdeeld zijn.

1. Nederlands Prinsenbeek

Frits Huijben

Met 8 vrienden heerlijk genoten van de Tour de Plank.

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en ook na afloop gezelligheid aan de bar. We komen zeker nog een keer terug!

Was erg goed, eten heerlijk, gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe.

Lekker buiten op het terras gegeten. Alle 4 prima dik tevreden.

Paul en Kitty Smits

Leuke gezellige avond. Prijs kwaliteit perfect. Goede service. Voor elk wat wils.

Lisa Vorderman

Heerlijk gegeten en een ontzettend leuke avond gehad! Vriendelijk personeel en bovenal en eigenaar die in is voor een gezellig praatje aan tafel en ook hard mee werkt met de rest van het personeel. Het was een top avond! Bedankt voor de goede service en we komen zeer zeker terug!

7. Zuid-Amerikaans Prinsenbeek

Rian van loenhout

Heerlijk gegeten 👍🏽we komen zeker een keer terug🍽🍷

Zeer teleurstellende ervaring gehad bij Casa Lisetta kookcursus. Om toch positief te beginnen was het eigen gemaakte eten lekker en zat de sfeer er bij ons, als familie, goed in. Ontvangst was redelijk.

Als het aan de sfeer van gastvrouw aan gastheer moest liggen dan hadden we een pest middag gehad. Ten eerste werden we door de gastheer (onbewust) beledigd. Hij probeerde zich te mengen met zijn nieuwe publiek, maar sloeg hier volledig de plank mee mis. Wat ik echt jammer vond is dat we niet allemaal de mogelijkheid kregen om allemaal pasta te maken. Het feit dat mensen ongeveer 40 euro neerleggen om bruschetta te maken vind ik echt om je te schamen. Tevens geldt dit ook voor het tweetal die de pastasaus moesten maken. Ik bedoel dit zijn dingen die je thuis maakt voor een paar euro. Zij hebben dan ook echter werkelijk niets nieuws geleerd. Ikzelf zat ik het groepje dat wel pasta mocht maken. Wij werden door de gastheer begeleidt die eigenlijk het liefst alle pasta zelf wilde maken, want je deed het eigenlijk toch niet goed genoeg. Je kan je voorstellen dat de frustraties uiteindelijk begonnen op te lopen. We kwamen namelijk wel om iets te leren maar natuurlijk ook om het zelf te doen. Als letterlijk mijn vork uit mijn handen wordt getrokken om het te laten zien, moet ik op mijn kiezen bijten om beleefd te blijven. Gelukkig trok de gastheer en gastvrouw zich terug tijdens het diner zodat we rustig en met veel gelach konden genieten van ons eten.

Tot slot was ik ook niet echt te spreken over de omgang met kinderen. Geduld was ver te zoeken. Maar zoals ik al beschreven heb gold dat ook voor het opbrengen van geduld bij de volwassenen.

Ik kan deze plek zeker niet aanbevelen voor anderen.

Angélique

Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer.

Wat een ballentent. Een uur zitten wachten op een waterig soepje in een veel te warm hok. Nog een uur later kwam het veel te dure hoofdgerecht. Lekker ergens anders gaan eten.

Wij hebben al voor de 2de keer een workshop gedaan. Heerlijk ontvangst weer met een lekker aperitiefje. Goede uitleg over de Italiaanse keuken en de recepten. Knap dat ze ons al dat lekkers hebben laten maken. Wij zijn allemaal geen keukenprins(ses)en. Tijdens het koken kregen we heerlijke wijn, fris of bier. Zelf pasta maken is best een werk maar de smaak… voortreffelijk. Zeker met de saus die we gemaakt hebben. Lekker brood, voortreffelijk dessert. Dit alles onder een heel ontspannen sfeer. We gaan het zeker nog een keer doen en dan waarschijnlijk weer eens een andere workshop want je kan er verschillende doen.
    Voor iedereen een aanrader. Zeker weten. Lisette en Etienne bedankt voor de gezellige, culinaire avond.

Zoals altijd prima, ongedwongen en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Lekker gegeten, prima wijntje erbij.

Was weer lekker druk, alle tafeltjes bezet.
    Op t eind duurde het wat langer dan gebruikelijk dus vandaar een 9 ipv 10.

Komen er graag!

Friet is vers en zelf gemaakt en gesneden. Top. Zonde dat men gebakken friet terug in het vet mikt en opnieuw bakt. Betaal liever wat meer voor kwaliteit. Shaslik vers gemaakt, maar waarom in het vet met alle andere snacks gooien? Enthousiast en leuk personeel. Net dat stapje meer en een dikke 9 voor ze

Via Social Deal hier op een zondag terecht gekomen. Was erg druk en daardoor wat rumoerig. Later verontschuldigde de eigenaar zich hiervoor, het lag aan het boekingssysteem van SD.
    Men doet z'n best en ook voor mij als "glutenvrije" is er genoeg keuze.
    We komen nog eens terug, niet op zondag, om te zien hoe het dan gaat.
    Zaak ziet er piekfijn uit, er is een mooi terras, dus 's zomers lekker buiten zitten.

Bestel sinds jaar en dag de lekkerste shoarma en pizza’s hier bij Prins food Express, maar wat ze mij vandaag geflikt hebben kan echt niet door de beugel.
    Een pizza shoarma besteld (28) maar totaal iets anders bezorgen!
    En als je dan hierover belt zegt de medewerker dat hij er NIETS aan kan doen en de baas is niet aanwezig. Ik kan 4 euro korting krijgen op mijn volgende bestelling.
    Ik leg de beste man uit dat ik vanwege mijn geloofsovertuiging dit niet mag eten. Maar hij heeft hier helaas geen begrip voor!
    Hopelijk wordt deze recensie positief opgepakt door Prins Food express en zullen zij proberen om mij als klant te behouden.
    Vandaar mijn slechte recensie!!!

Super gegeten voor een leuke prijs!

Afgelopen december een Italiaanse kookworkshop gehad met ons bedrijf. Na ontvangst met een Prosecco werden de recepten doorgenomen en ging iedereen aan de slag. De pasta gingen we maken met een snaarinstrument met een heerlijke saus met truffel. Verschillende antipasti, een vleesgerecht. En ook Italiaans brood uit een dakpan..😊 dat was ook heerlijk. Zij halen al hun producten uit Italië en dat proef je. Ook het dessert was er 1 om je vingers bij af te likken. Kortom een heerlijke avond, lekker gegeten en zeker een aanrader. Wij komen zeker nog terug.

Zeer geslaagde avond gehad. Leuk concept door enthousiaste mensen die er een mooie zaak van gemaakt hebben. Gezellige teambuilding avond met collega's gehad. Lekker gegeten, veel gelachen en voor iedereen wat wils. Echt een aanrader.

Kook workshop Hapas gehad met collega's. Wat een arrogante popie jopie figuur was de mannelijke helft van dit paar. Vond zichzelf heel interessant. We werden redelijk welkom geheten door mevrouw en onderling hebben we het leuk gehad. Maar zo'n irritant figuur, dat verwacht je niet. Zoals in de andere recensies te lezen, bij het onbeschofte af. Grapjes oké maar je kan ook te ver gaan. Ben best wel wat gewend. Gewoon niet professioneel. Beledigend zelfs. Het gevoel ook dat we aan het einde weg gekeken werden. De echte oprechte vriendelijkheid was ver te zoeken. Gerechten waren wel oké, niet echt super bijzonder. Ik ga dit zeker niet aanbevelen bij wie dan ook!!

20. Zuid-Amerikaans Prinsenbeek

Erg lekker eten met fijne bediening!
    Een driegangen proeverij-menu voor 35 euro, top!

De inrichting iets te modern naar mijn smaak.

21. Zuid-Amerikaans Prinsenbeek

Vlees was lekker en mals bereid. Bijgerechten prima. Op het eten niets aan te merken. Prijs kwaliteit prima.

Bediening matig tot slecht. Bestelde wijn was verkeerd aan tafel gebracht. Karaf water zat een rare smaak aan. Beetje plastic smaak. Bij het nagerecht moest er om een vork en lepel gevraagd worden omdat men dit niet had neergelegd.

Sfeer was matig. Bij binnenkomst sta je gelijk onder een tl lamp en blauwen vliegen lamp. En de garderobe is zo sterk verlicht met led spots dat het de rest van het restaurant verpest helaas.

Gezelligheid/ sfeer kan een heel stuk beter en de bediening ook.

Ik kom uit Bergen op Zoom, als ik in de buurt van Prinsenbeek kom ga ik voor een zalmsalade en bamibal. Helemaal top!

Ondertussen zijn we hier nu 3× uit eten geweest (diner). Nette eetgelegenheid waar voldoende zorg en aandacht aan het eten, hygiene en de aankleding van het restaurant wordt gegeven.

Er is voldoende keuze op de menukaart en ze hebben een aantrekkelijk geprijsd keuzemenu die waarschijnlijk voor de meeste mensen voldoet.

Nette en vlotte bediening.

24. Zuid-Amerikaans Prinsenbeek

We besloten dit nieuwe restaurant in Prinsenbeek eens te proberen. Inrichting is best aardig en eerste indruk was goed. Maar helaas ging het snel bergafwaarts. De bediening was ronduit slecht en we voelden ons bedrogen.

Bij navraag over de kaart wist de jongen die ons bediende niet uit te leggen wat sommige items op de kaart precies inhielden.

We hadden bij het hoofdgerecht Patacones en friet besteld. BIj het opdienen werd echter alleen een bord vlees neergezet. Toen we even later vroegen waar de friet e.d. bleef werd ons verteld "dat iedereen frietjes wilde en dat ze het allemaal tegelijk zouden uitserveren". Die kwam dus pas toen ons vlees bijna op was. De bestelde Patacones zijn helemaal nooit meer gekomen. Bediening was ook in geen velden of wegen meer te bekennen. Enige positieve punt van hoofdgerecht was dat het vlees netjes opgediend werd en ook goed van smaak was.

Bij bestelling van een Bitter Lemon kregen we te horen dat deze 'toevallig al op was', terwijl een andere ober later gewoon vertelden dat ze dit gewoon (nog) niet in het assortiment hadden zitten.

Aan de tafel naast ons werd een specifieke rode wijn besteld die op de kaart stond, maar de ober serveerde zonder iets te zeggen een andere wijn en schonk die aan tafel in. Toen de mensen dit zagen en er wat van zeiden werd er gewoon gezegd "dat die op was en dat hij daarom maar voor deze variant had gekozen".

We waren er toen helemaal klaar mee en besloten geen dessert te nemen, een klacht in te dienen en te vertrekken. Iemand van de eigenaren familie heeft ons aangehoord en gaf aan dat ze een probleem met het bestelsysteem hadden. Over het argument dat we ons voorgelogen voelden werd gewoon overheen gepraat en genegeerd. Helaas niet het gevoel gehad serieus genomen te zijn. Als je vraagt hoe het gesmaakt heeft en even later hoe alles bevallen is, luister dan ook naar het antwoord en doe daar wat mee ipv alleen met het bonnetje en pinapparaat zwaaien!

Conclusie

Plusjes: Netjes ingericht, goede kaart (er vanuitgaande dat het wel komt)

Minpunten: Onkundige en oneerlijke bediening. Weinig oog voor de gasten. Geen goedkope tent en is absoluut de prijs niet waard.

Ontevreden gevoel en teleurstellende ervaring. Erg jammer, want gevoelsmatig had dit restaurant best potentie kunnen hebben en een aanwinst kunnen zijn voor het dorp.

Vriendelijke ontvangst, prima bediening, heerlijk gegeten.
    Zeker een aanrader!

Wat een leuke ervaring had kunnen zijn, wordt volledig verpest door een eigenaar die zichzelf erg leuk vindt maar in werkelijkheid met zijn schijtlollige opmerkingen alleen maar irritaties oproept. Jammer, want de omstandigheden zijn verder prima. De gerechtjes zijn leuk om te maken, ook voor mensen die niet zo vaak in de keuken te vinden zijn.

Gert-Jan

Vriendelijkheid, gastvrijheid en passie voor koken zijn zaken die ik verwacht bij een kookworkshop.

Niets van dat alles kunnen ontdekken. Ondanks de leuke entourage van de winkel en keuken wordt er nou niet bepaald een vriendelijke sfeer gecreëerd. Inderdaad bij het onbeschofte af.
    Jammer.

28. Nederlands Prinsenbeek

Deze mensen zijn restaurantje aan het spelen. Nu na ruim een jaar nog geen vaste kok in dienst. Na de start heb je daar begrip voor, alle begin is lastig, zo ook het zoeken naar de juiste formule en medewerkers.

Als je meer dan een jaar later, op zaterdagavond, binnenloopt en een zeer beperkt geplastificeerd A4tje onder je neus geschoven krijgt met de mededeling dat de kok ziek is denk ik; dan had je beter niet open kunnen gaan.

Uit fatsoen geprobeerd nog iets te kiezen buiten het aanbod van bitterballen en snacks. Een biefstukje van 4 cm in het vierkant voor € 7,80 dat bol staat van de pezen, een droog stukje visfilet, een schaaltje met fletse kipstukjes, bakje salade en twee (wel lekkere) wijntjes. Na nog geen 15 min de gevraagde € 34,90 afgerekend. Volgende keer in Prinsenbeek zeker weer naar de concurrent.

Heerlijk gegeten, goede sfeer en fijne mensen

Evelien van de Velde

Afgelopen zaterdag met een vrijgezellenfeest een high wine bij pasta en pesto gehad. Heerlijk gegeten, goeie service, je krijgt echt waar voor je geld en een leuke lokatie. We werden gastvrij ontvangen door vriendelijk personeel, een leuke uitleg over de verschillende wijntjes gehad. De hapjes paste super bij de wijn en er was ruim voldoende te eten. Er was zelfs speciaal eten voor een zwangere vriendin! Echt super!