Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Posterholt verdeeld zijn.

Fam Vullings

Erg vriendelijk en altijd erg lekker! We gaan er graag naar toe.. een echt dorpsfriture!

2. Chinees-Indisch Posterholt

Vriendelijk personeel, krijgt altijd genoeg en het smaakt goed.

Heerlijk gegeten, nette zaak, zeer vriendelijk personeel, erg tevreden fam.

4. Chinees-Indisch Posterholt

Berg

Jammer, niet lekker eten! Eerlijk gezegd nog nooit zo'n slecht smakeloos menu gehad. We hebben afgehaald bij Kota Radja omdat we in de buurt met vakantie waren. De bami was totaal smakeloos. Het was meer gekookte kale mie, zoutloos, zonder kruiden en ook geen groenten oid erdoorheen. We hadden een menu voor 2 personen, 2 volle bakken mie. De babi pangang was heerlijk en ook de Fu Yong Hai was goed te eten. Maar de Koe Lu Yuk die erbij zat, was echt erg! Uit de vriezer en opgewarmd?? Ze waren keihard, niet doorheen te snijden en ook niet door te bijten. En wederom geen smaak eraan. Jammer. Misschien had de kok zijn of haar dag niet??

osmen27

Een adres waar je heerlijk kunt eten tegen betaalbare prijzen en met een geweldige keuzemogelijkheid. Voeg daarbij de gezellige ambiance en zeer vriendelijke bedienende personen, dan weet u waarom wij deze gelegenheid van harte bij u aanbevelen.

6. Internationaal Posterholt

men.

Tijdens een dagje wellness hebben we hier genoten van het eenvoudige restaurant. We kregen van sommige mensen toehoren dat het er verschrikkelijk was. Het ergste was dat deze mensen er wel steeds zaten te genieten van hun maaltijden en hapjes.

We begonnen met koffie met appelgebak niks mis mee. Even later een Belgisch biertje met de 3x4 snack erg lekker. En na de middag iets van sandwitch met sla soorten en andere groente gerookte zalm en frieten... het was me een berg zeg, maar niks mis mee.
    Gelukkig was dit nog het kleinste, als ik al de gerechten zag langs komen alles rook lekker en zag er verzorgd uit. En het kost bijna niks.

Leuke behulpzame bediening die wel ontzettend hard moesten werken het is er ook meestal druk. Het restaurant zit in een degelijke blokhut waar de kachel lekker brand.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Genoeg variatie in de kaart. Het eten is perfect en voor iedere beurs.

Gewoonweg toppie!

8. Chinees-Indisch Posterholt

Ik ben daar al menig keer geweest om eten af te halen en moet zeggen dat ik steeds bijzonder tevreden ben. Het eten is echt goed en de restaurant houder is bijzonder vriendelijk, niets op aan te merken. Een aanrader!

Aangebrande pizza

Aangebrande pizza, vreemde smaak. Slappe koude friet. Uiensaus kon wel net uitgekotst zijn. Laatste keer geweest!

10. Chinees-Indisch Posterholt

Michael Jungen

Dit is een heel goed afhalrestaurant en wij bestellen daar vaak. Het eten en de service zijn altijd heel goed.

Via eten bestelsite een bestelling geplaatst, bij ontvangst bleek het niet het eten te zijn wat besteld was. Hier op heb ik meteen telefonisch contact gezocht met popeye om door te geven dat er iets fout met de bestelling was. Hierop werd zeer onbeschoft gereageerd, er werd meteen in de verdediging geschoten terwijl ik mijn verhaal niet eens uitgelegd had. Ik heb nog nooit zo'n slechte service ontvangen van welk bedrijf dan ook, op geen enkele manier zijn ze ons tegemoet gekomen. Ik zal hier nooit meer bestellen, en zal het iedereen ook afraden om hier te bestellen.

Tja, zoals gewoon, in het begin na de opening van Jack en Evelien was het goed en naderhand laat het te wensen over.

Frieten zijn niet meer te eten en de snacks zijn ook waardeloos. Jammer dat jullie naar Snackpunt zijn overgestapt, een grote fout!

men.

Lekker. Grote bakken friet, lekkere snacks. Vriendelijke vrouw en kinderen. Schoon binnen, echt toppie. Niet het Chinese van bestellen en gelijk zeggen wat het kost, nee eerst eten dan betalen. Wij komen terug hier!

14. Chinees-Indisch Posterholt

C.Dahmen

Wat een fijne mensen en het eten was geweldig. Prijs - kwaliteits verhouding is prima.
    Een echte aanrader !

15. Nederlands Posterholt

Wij hebben lekker gegeten en gezellig gezeten. Helemaal top!

ron wakker

Vandaag 13/4/2014 voor de 1e keer hier gaan eten, de service is er top, de bediening uitstekend, personeel zeer vriendelijk.

Zeker een aanrader voor mensen uit de buurt, en zeker voor mensen op doorreis door het mooie Posterholt. Bent u hier in midden Limburg in de omgeving van Posterholt, dan ga gerust voor een gezellig etentje naar dit top eethuis.

Eten besteld, verkeerd eten geleverd en de sauzen vergeten. Naar de zaak gebeld en ze wouden me korting geven de volgende keer (dit was de 1ste x dat ik besteld had bij hun). Na 7 minuten aan de lijn gezeten te hebben, zou het 1 uur duren dat het bij ons bezorgd zou worden. Nou, vooruit dan maar. 2 uur later het eten nog niet bezorgd en nogmaals gebeld, maar de telefoon wordt niet meer beantwoord daar.

Bestel hier nooit meer.

Posterholt was altijd al rijk aan " friteskramen" en "fritestenten" zoals men die in het verleden meestal noemde. Nu spreekt men van Eetcafés en Snackpunten zoals ook dit etablissement. Als je geografisch niet echt in de buurt van deze Snackpunt woont maar ingeklemd zit tussen minimaal twee andere fritures dan is kiezen voor frietjes van Evalien eigenlijk al meer dan het aantal sterren zoals hier op deze site ( eet.nu.nl) aangegeven. Concreet en met andere woorden: De frietjes smaken er lekker. De snacks en sauzen idem. Soms kan ik mezelf na het eten van een portie frites vet, opgeblazen en smerig vinden en enorm spijt hebben van al het "gejunk".. zo niet bij de frietjes va Jack en Evalien aan de Irenelaan. Het is steeds weer een feestje dat te snel voorbij ging. Een heel klein minpuntje: Ook voor de jonge generatie die af en toe moeders vervangen in de friture geldt; Bak de frietjes niet te lang, maar zeker ook niet te kort en te bleek. Maar dat is slechts een klein aandachtspuntje. Nu ik dit zo zit te tikken loopt het water alweer in mijn mond. Goed teken dus. Op naar de Irenelaan naar Jack en Evalien.

19. Chinees-Indisch Posterholt

Gisteren gegeten bij deze doorsnee Chinees. Ondanks een reservering, geen ontvangst. Zelf maar ergens gaan zitten. De temperatuur was niet aangenaam, verwarming was blijkbaar niet aan. Bestelling en reservering werd opgenomen en geserveerd door een +\- 9jarig(!) meisje en een +/- 12jarige(!) jongen, waarschijnlijk kinderen van de restauranthouder. Eten was redelijk, niet bijzonder.

Zal niet meer gaan eten bij deze sfeerloze "dorpschinees".

20. Nederlands Posterholt

Heel goed eten, bezocht op 26-5-13, en het was heel gastvrij en prima prijs voor perfect top eten. Super malse kogelbief. Complimenten.

21. Nederlands Posterholt

Chef kok Kenny is een ware kunstenaar en een creatieveling die de gerechten tot een hoog culinair niveau brengt.
    Anita (eigenares) is de bedenker die regelmatig de menukaart verandert en samenstelt met Chef Kenny.
    Wij kunnen iedereen aanbevelen, om hier een lekker hapje en een drankje te nuttigen tegen een betaalbare prijs.
    Reserveren is wel gewenst.

De vorige eigenaars bakten heerlijke friet en snacks. Je kreeg grote porties en het was echt een aanrader. Nu er een nieuwe eigenaar inzit, is het echt niet meer lekker. We komen er nooit meer. Echt een afrader.

Cindy

Super personeel, altijd even vriendelijk, niets is hun te veel gevraagd!
    Het eten is ook altijd even heerlijk.
    Ga zo door!!

25. Chinees-Indisch Posterholt

Lekker eten, alles wat je nodig hebt.

Heerlijke frieten, eenmalig. Lekkere verse frieten, die ze zelf voorbakken dus niks voorgebakken fabrieksspul.

Lekkere snacks en hele lekkere sauzen, vooral de curry.

27. Chinees-Indisch Posterholt

Jan

Hier gaan we vaker eten en ook als afhaal adres zeer aan te bevelen. Bediening is snel en correkt.

Altijd dezelfde prima kwaliteit.

Zeker de friet en de overheerlijke knakworsten.

29. Chinees-Indisch Posterholt

Wij gaan hier regelmatig eten, ook met vrienden en familie. Het eten en de bediening zijn altijd uitstekend.

Lekkere verse friet, alleen het vet valt heel zwaar op de maag, jammer. Hopelijk kan dit verbeterd worden.