Pizzeria Popeye laten bezorgen?

1. Aangebrande pizza

Aangebrande pizza, vreemde smaak. Slappe koude friet. Uiensaus kon wel net uitgekotst zijn. Laatste keer geweest!

2. Via eten bestelsite een bestelling geplaatst, bij ontvangst bleek het niet het eten te zijn wat besteld was. Hier op heb ik meteen telefonisch contact gezocht met popeye om door te geven dat er iets fout met de bestelling was. Hierop werd zeer onbeschoft gereageerd, er werd meteen in de verdediging geschoten terwijl ik mijn verhaal niet eens uitgelegd had. Ik heb nog nooit zo'n slechte service ontvangen van welk bedrijf dan ook, op geen enkele manier zijn ze ons tegemoet gekomen. Ik zal hier nooit meer bestellen, en zal het iedereen ook afraden om hier te bestellen.

3. Eten besteld, verkeerd eten geleverd en de sauzen vergeten. Naar de zaak gebeld en ze wouden me korting geven de volgende keer (dit was de 1ste x dat ik besteld had bij hun). Na 7 minuten aan de lijn gezeten te hebben, zou het 1 uur duren dat het bij ons bezorgd zou worden. Nou, vooruit dan maar. 2 uur later het eten nog niet bezorgd en nogmaals gebeld, maar de telefoon wordt niet meer beantwoord daar.

Bestel hier nooit meer.