Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Poortugaal verdeeld zijn.

1. Internationaal Poortugaal

Bediening is goed. Maar 1e drankje stond net op tafel en er werd al gevraagd of we al wisten wat we wilden eten. Als we niet gerekt hadden met de koffie waren wij in 3 kwartier klaar geweest. Hoofdgerecht goed maar te weinig groenten. 3 Dunne stukjes wortel en een streepje aardappelpuree. Bijbestelde groente klein bakje spruiten € 4.50! En waren wel erg beetgaar, hadden jullie haast? Misschien beter geen brood met smeersels vooraf geven. En meer groente bij het hoofdgerecht. Nog gezond ook en van deze tijd. Prijs kwaliteit is niet goed. Voor € 103. -- Gegeten.
    Zondagavond 3 december 2017

2. Nederlands Poortugaal

Slechte ervaring vrijdag 27-10 2017. Lang wachten en verkeerd gebracht ook consumptie niet gebracht. Viel erg tegen na eerdere goede ervaring, mijn dochter was klaar met Kees. Dat is mijn ervaring met Kees.

T.Fransman

Ongelooflijke klasse… het team, de sfeer… alles.

Piet Adriaanse

Niet tevreden over het eten dit keer, patat was koud... en waarom is een kababschotel tegenwoordig met repen gehakt?! En de kapsalon ook met repen gehakt, heel apart!
    En de sla zat in een bolletje alluminiumfolie.

We waren altijd heel tevreden over jullie kwaliteit, maar zijn nu erg teleurgesteld. En weet niet of ik er nog wel ga bestellen in de toekomst.

5. Internationaal Poortugaal

guy hofman

Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw met 2 kids op zaterdag 29/4/17 bij Abel gegeten. Naar 't schijnt heeft zoonlief de scepter van vader Abel overgenomen en dat is te merken!! Zelden zo'n karige hoeveelheid gekregen voor, na later bleek, 149 euro totaal. Voorgerechten worden als hoofdgerecht geserveerd, aangevuld met n heeeel klein bakje patat, nog dunner dan bij McDonalds. Groente of sla kan extra bijbesteld worden, voor 4 euro extra, waarschijnlijk ook n heeel kleine hoeveelheid. Alleen 't toetje was iets wat qua hoeveelheid 'n beetje vulde.
    Met de allure van 'n sterren restaurant wordt de klant hier behoorlijk gedupeerd. Zelden zoveel honger gehad na 'n etentje!! Echt 'n heel slecht gevoel aan over gehouden en we komen hier NOOIT meer.

ps. Zoonlief, informeer eens bij je vader hoe 't beter kan!

6. Internationaal Poortugaal

Wat een feestje voor onze kinderen, dit is echt een geweldig familie restaurant. Ook het eten was ontzettend lekker.
    Zeer vriendelijke bediening.

Heerlijke patatjes en snacks! Goede service!

8. Internationaal Poortugaal

Wij werden hartelijk ontvangen en op onze tafel stond een bordje met onze naam, erg leuk! Het personeel had veel aandacht voor de gast en was zeer proacfief, alle gerechten en drankjes werden zeer snel gebracht. Wij vonden dat de keus op de kaart wat gering was, maar de gerechten die we bestelden waren erg lekker, zoals de carpaccio en de halve kip waren erg goed. Tasman is zeker een aanrader en wij komen zeker terug!

9. Nederlands Poortugaal

Vroeger hebben we heel erg graag in met Magneet Café gegeten!
    Na de heropening hebben we ook inmiddels een paar keer bij KEES gegeten. Maar, het is echt niet te vergelijken! Wij zijn echt teleurgesteld!!
    De gerechten zijn niet bijzonder en we voelden ons na het eten echt opgeblazen.
    Het ergste aan dit restaurant is de bediening! Echt slecht, erg traag, verkeerde drank geleverd (bij 2 bezoeken), zitten veel te kletsen en kijken niet eens naar de klant, je hebt zelf het gevoel ze willen je niet zien! De laatste keer hadden we eigenlijk ook een nagerecht willen eten, maar we hebben te lang moeten wachten, we hadden niet eens kunnen afrekenen aan tafel. We zijn dus naar de kassa gelopen. Inderdaad: traag en erg klantonvriendelijk. Helaas gaan wij hier niet meer heen.

10. Internationaal Poortugaal

Na het binnenkomen, waar wij vriendelijk werden begroet, namen we plaats in dit mooie restaurant. Als voorgerecht hadden wij Parmaham besteld, die heerlijk was. De hertenbiefstuk was mede door de heerlijke saus, erg smaakvol. Tussendoor werden wij goed geholpen door de vriendelijke serveersters. Het toilet was wat minder schoon. Wij sloten deze geweldige avond af in stijl met een overheerlijke limoentaart.

11. Internationaal Poortugaal

Goed en ook gezellig, maar ik schrok van de zeer matige hygiëne van de toiletten. Dan ga je twijfelen over de keuken hygiëne. Echt dit is niet goed!

12. Internationaal Poortugaal

Luc & Linda Vreugdenhil

Hierbij willen wij jullie nogmaals bedanken voor een onvergetelijke avond!!

Wij hebben een top feest gehad op een geweldige locatie, met een super BBQ en feest tot in de puntjes geregeld en geweldig personeel.

Dank jullie wel! Een dikke pluim 👍

Luc & Linda
    Stockholm
    Zweden

Danielle

14. Internationaal Poortugaal

In eerste instantie te hard geoordeeld, lekker gegeten bediening goed, niks op aan te merken. Het was eerder de teleurstelling. Top jongens ga zo door. Van de zomer lekker op het terras

Colinda

Het eten smaakt vers en is erg goed. Zeker wat betreft een broodje doner, kapsalon en Turkse pizza! Helaas moesten wij wel 60 minuten wachten totdat we ons eten kregen!! Wij hadden een grote bestelling, maar ook mensen met een kleine besteling moeten hier 45 - 60 min wachten! De cafetaria heeft geen excuus aangeboden en gezien het werktempo van de medewerkers leken ze dit gewoon normaal te vinden.

16. Internationaal Poortugaal

Via de site van Abel gereserveerd. In eerste instantie niet mogelijk. Iemand van Abel belde terug dat het toch mogelijk was, zelfde dag, zelfde tijd, geen probleem, is ook bevestigd via de mail. Worden we s' avonds teruggebeld dat ivm 2 grote groepen het niet uit kwam en dat we in het niet zouden vallen en niet de beleving zouden ervaren zoals het zou moeten zijn. Er werd gezegd dat ze een reservering wilden doen bij andere restaurants in de omgeving, ik zit daar niet op te wachten want dat kan ik zelf wel. Geen enkele toezegging van sorry volgende keer is de koffie of drankje voor ons, arrogantie ten top.

Gaat waarschijnlijk goed in deze tijden met abel dat je bij andere restaurants wil gaan reserveren! Nee Abel is voor mij over en sluiten ik denk dat ik andere sites ook ga benaderen, in mijn directe omgeving gaat hier over gesproken worden. Hoe hier mee omgesprongen is, is abomin(Abel).

Besteld: garnalen piri piri, verwachte pittige garnalen maar ze dreven in een olie die helemaal niet pittig was en de garnalen waren veel te gaar en daardoor taai. Besteld: visspies, kreeg een spies met 4 stukjes verschillende vis die allemaal een aparte bereiding nodig hebben maar dit was allemaal tegelijk op dezelfde manier bereid, daardoor geen aparte smaken, garnaal weer heel taai, de zalm veel te gaar en er zat geen vis sausje bij maar een bakje vette mayonaise wat er totaal niet bij hoorde. Het toetje was wel heerlijk en de bediening erg aardig en snel.

Conclusie: voor mij geen 2e keer

Beter personeel nodig. Ze waren ons gewoon vergeten. Kan geen lach af en ze kijken op een manier van "is het nog geen tijd?". Ik had vlees wat te droog was.

Prima gegeten met 8 personen. Ambiance gezellig met gemengde groep, oudere en jongeren.

Vanavond bij de vertrouwde Magneet wezen eten. Helaas is de service en sfeer van 'vroeger' ver te zoeken. Manager en gedeelte bediening letten niet op klanten of deze nog iets wilden bestellen. Ook werd achter de bar over ons gepraat. Helaas: maar waar voor ons de laatste keer Magneet. We voelden ons niet serieus genomen! By the way: het eten was prima!

21. Internationaal Poortugaal

Geweldige avond gehad, heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Aanrader!!

22. Internationaal Poortugaal

Ivan Versluis

24. Chinees-Indisch Poortugaal

Ivan Versluis

25. Chinees-Indisch Poortugaal

Heerlijk eten, wat je ook kiest altijd smaakvol. Nog goed op temperatuur als je thuiskomt. Je kunt hier alleen afhalen dus logisch dat je op een stoeltje zit te wachten. Aan de zijkant staat echter wel een sfeervol tafereel van tafeltje/plantje enz. De sfeer is zeker prima daar het vriendelijke mensen betreft. Nogmaals in de buurt haal je hier het beste chinees.

26. Chinees-Indisch Poortugaal

W.A.M.Konings

Ook wij komen al jaarlijks elke week bij Kam Do. Wat je ook kiest om te eten, altijd vers, goed warm, voortreffelijke kwaliteit. Prijs staat goed in verhouding tot de hoeveelheid die je krijgt. Kortom een aanrader!! Ga zo door!

27. Internationaal Poortugaal

Dirk

Kate Snoek

29. Chinees-Indisch Poortugaal

Lia Verheij

Heerlijk eten voor een goede prijs.
    Mensen komen van ver om hier eten te halen.
    Vriendelijke mensen.

Magneetcafe heel erg opgekapt. Van binnen en buiten al het schilderwerk gedaan. Ook de kaart is veranderd we zijn er laatst met 4 personen wezen eten en het was heel erg lekker. Bediening vlot en de keuken presenteerde echt heerlijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar. We komen er ook zeker terug . Ga zo door!!!