Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig bij Abel.
    Parkeren is mogelijk voor de slagboom van de jachthaven
    of naast het binnenzwembad (1e rechts).
    Voor minder valide mensen heeft Abel grand café restaurant
    een aparte parkeerplaats bij de entree.

Vanaf Metrostation Rhoon:
    - vanuit stationshal boven rechtsaf het viaduct af tot aan de T-splitsing
    - daar rechtsaf (de Rijsdijk op) tot aan T-splitsing
    - daar linksaf (de Dorpsdijk) en rechtdoor tot kruising met Tijsjesdijk (heuvel op)
    - kruising rechts en wanneer te voet, eerste links (de Havendam), anders met de bocht mee richting zwembad Albrandswaard)
    rechtdoor de Havendam af tot aan de Jachthaven Rhoon,
    - Abel grand café restaurant ligt rechts van de jachthaven

Bezorgrestaurants in de buurt van Abel

• Buffet: € 29,50

• Landelijk
  9. Betalen Visa Master Card pin

1410020794 76
1512671969 81

1. Twee dagen terug slechte ervaring. De locatie blijven we top vinden, de carpaccio vooraf was goed, het ijs na ook, de wijn heerlijk, maar de hoofdgerechten echt slecht. Mijn vrouw had Ravioli, enige maanden terug nog prima. Nu een harde rand. Heeft nieuw bord gehad, nog steeds niet echt lekker. Ondertussen moest ik dus in mijn eentje de lamsschenkel eten. Lekker gezellig en dat vind ik al voor een avondje uit, slecht. Het kan zijn dat het mijn smaak niet is, maar ik vond het een vreemde kleur het vlees en alles... behalve lekker. Maar ja de bediening was hartstikke lief. Ik vond de bediening top, de hoofdgerechten gewoon slecht. Ook de sfeer was verder prima. Maar dit mag zo niet gebeuren. Voorlopig genezen van het restaurant. Eten en drinken gemiddeld een 6, sfeer 8, service 8. Prijs/kwaliteit 6

2. e.schotting

Abel is een pracht restaurant op een super locatie, buiten terras is geweldig.
    Het personeel is echter voor 90% zeer jong en onervaren wat je merkt aan de antwoorden die ze geven als je iets specifieks vraagt én de bediening. De prijzen zijn aan de hoge kant en daarom beste kok van Abel… ravioli kan ECHT NIET opgewarmd worden in de magnetron! De ravioli was aan alle kanten keihard, alleen het middenstuk was nog zacht. Kom op! Ravioli is zó gaar als je dit moet koken, hoeft echt niet voorgekookt te worden. Ik heb het teruggestuurd en heb toen voor de ribeye gekozen en die was SUPER goed! Helaas moest ik hierdoor wel (in mijn gezelschap van 6 personen) als laatste eten en kreeg nog niet eens een koffie ter compensatie voor het lange wachten. SUPER JAMMER!

3. Alexandra de Koning

Ik liep met mijn dochter even binnen woensdag om 4 uur voor een drankje of een taartje en we zagen genoeg vrije plekken. Het meisje bij de ontvangst zei op niet al te vriendelijke toon dat we alleen op het loungeplekje plaats konden nemen, want de tafels moesten gedekt worden voor het diner. Dat leek ons geen gezellig plekje dus toen zei ze dat we dan maximaal tot 5 uur ergens anders konden zitten, wel helemaal achter in de hoek. Dat hebben we geaccepteerd, maar we vonden het niet echt klantvriendelijk. Hoeveel mensen komen er om 5 uur dineren en hoe lang duurt het om een tafeltje te dekken. Wijntje en bitterballen waren lekker en we hadden het nog wel gezellig, maar we zaten wel wat achteraf. Slechte service dus. Wij zijn ten slotte ook betalende klanten.

4. HJA Mensinga

Vandaag eten opgehaald. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht waren niet te eten. Wij hebben nog nooit zulk slecht eten gekregen. Zonde van het geld en de moeite. Werkelijk eten was alleen goed voor het toilet

5. Vriendelijk personeel, goede nette bediening, hoofdgerechten zijn karig zonder groente of patat, wel bij te bestellen maar dan worden de gerechten wel erg duur.
    Menu: slibtong picasso, 2 visjes met als picasso een klein stukje warme ananas, Garnalen 7 mini garnalen, klein beetje groente en 2 snoeptomaatjes, alles zonder patat en groente ook voor de overige gerechten, patat bij te bestellen a € 5.50 Per portie. Geen nagerecht als ijs op de kaart, hiervoor moet je naar buiten aan de ijsbar met ijs in een kartonnen bekertje, was wel lekker maar onhandig als je met meerdere mensen uit eten gaat.
    Alles bij elkaar was het toch een teleurstelling, veel geld voor weinig!

6. Bediening is goed. Maar 1e drankje stond net op tafel en er werd al gevraagd of we al wisten wat we wilden eten. Als we niet gerekt hadden met de koffie waren wij in 3 kwartier klaar geweest. Hoofdgerecht goed maar te weinig groenten. 3 Dunne stukjes wortel en een streepje aardappelpuree. Bijbestelde groente klein bakje spruiten € 4.50! En waren wel erg beetgaar, hadden jullie haast? Misschien beter geen brood met smeersels vooraf geven. En meer groente bij het hoofdgerecht. Nog gezond ook en van deze tijd. Prijs kwaliteit is niet goed. Voor € 103. -- Gegeten.
    Zondagavond 3 december 2017

7. guy hofman

Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw met 2 kids op zaterdag 29/4/17 bij Abel gegeten. Naar 't schijnt heeft zoonlief de scepter van vader Abel overgenomen en dat is te merken!! Zelden zo'n karige hoeveelheid gekregen voor, na later bleek, 149 euro totaal. Voorgerechten worden als hoofdgerecht geserveerd, aangevuld met n heeeel klein bakje patat, nog dunner dan bij McDonalds. Groente of sla kan extra bijbesteld worden, voor 4 euro extra, waarschijnlijk ook n heeel kleine hoeveelheid. Alleen 't toetje was iets wat qua hoeveelheid 'n beetje vulde.
    Met de allure van 'n sterren restaurant wordt de klant hier behoorlijk gedupeerd. Zelden zoveel honger gehad na 'n etentje!! Echt 'n heel slecht gevoel aan over gehouden en we komen hier NOOIT meer.

ps. Zoonlief, informeer eens bij je vader hoe 't beter kan!

8. Wat een feestje voor onze kinderen, dit is echt een geweldig familie restaurant. Ook het eten was ontzettend lekker.
    Zeer vriendelijke bediening.

9. Na het binnenkomen, waar wij vriendelijk werden begroet, namen we plaats in dit mooie restaurant. Als voorgerecht hadden wij Parmaham besteld, die heerlijk was. De hertenbiefstuk was mede door de heerlijke saus, erg smaakvol. Tussendoor werden wij goed geholpen door de vriendelijke serveersters. Het toilet was wat minder schoon. Wij sloten deze geweldige avond af in stijl met een overheerlijke limoentaart.

10. Goed en ook gezellig, maar ik schrok van de zeer matige hygiëne van de toiletten. Dan ga je twijfelen over de keuken hygiëne. Echt dit is niet goed!

11. Luc & Linda Vreugdenhil

Hierbij willen wij jullie nogmaals bedanken voor een onvergetelijke avond!!

Wij hebben een top feest gehad op een geweldige locatie, met een super BBQ en feest tot in de puntjes geregeld en geweldig personeel.

Dank jullie wel! Een dikke pluim 👍

Luc & Linda
    Stockholm
    Zweden

12. In eerste instantie te hard geoordeeld, lekker gegeten bediening goed, niks op aan te merken. Het was eerder de teleurstelling. Top jongens ga zo door. Van de zomer lekker op het terras

Eén vorige recensie
  13. Geweldige avond gehad, heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Aanrader!!

15. Theo Schop

16. Astrid

17. Ria de Jong - lagendijk

Heerlijk gegeten! Bediening heel vriendelijk,kortom een geslaagde avond!

18. Carla 64 punten

Twee keer achter elkaar pech. Eerst bitterballen besteld waar geen vulling in zat ( is na klacht niet in rekening gebracht). De laatste keer een wijntje besteld, maar zo zuinig heb ik het nog nergens gekregen, ik denk net 100 ml.De ober was het met mij eens, nam mijn glas mee en bracht hem terug met jawel! bijgevuld met een druppel... Beetje jammer.

19. Robin Groeneveld

20. Willemsen

Na tweemaal een barbecue bijgewoond te hebben in dit restaurant hebben wij de afgelopen tweede kerstdag hier ook gegeten.

Rekening houdende met het aantal aanwezigen (140) was de zaak bijzonder sfeervol ingericht en werden er excellente gerechten geserveerd door in mijn ogen een ietwat onwennige bediening.

Zeker voor herhaling vatbaar!

21. Heerlijk terras, heerlijk eten & super fijne bediening!

Ik kom hier erg graag.

In 1 woord fantastisch!

22. René B

Groot terras, lekker om wat te drinken. Lekkere vruchten sapjes. Personeel lijkt wat chaotisch maar wel vriendelijk. Salade was niet bijzonder. Jammer van het stoffige veldje naast terras.

23. Wij moesten erg lang wachten op het menu, terwijl er gevraagd was dit snel te brengen en beloofd was.. dit duurde bijna een uur!

Te chaotisch, wel heel vriendelijk personeel.

Maar men weet van elkaar niet wat er gaande is.

Het eten was gewoon niet smakelijk, te simpel en zeker niet wat men voor dat geld mag verwachten.

Erg jammer want de locatie en ambiance is erg goed.

24. Vorig jaar hier een surprise party gehouden ter ere van de 50ste verjaardag van mijn vrouw en dat was prima verzorgd. Eerst koffie op het gezellige en mooi gelegen achterterras. Daarna een lekkere wandeling door de Grienden en bij terugkomst drankjes en hapjes op het terras.
    Dat alles was vooraf gereserveerd en in een zgn. arrangementje verpakt.
    Prima sfeer, vriendelijke bediening en lekkere hapjes.
    Ook een prima plek om op een zonnige dag lekker een pintje te pakken op het terras.

25. Na het wandelen halen we hier altijd even een drankje en blijven we vaak 'hangen' om wat te eten. Het is er een stuk gezelliger geworden dan in de ad janssen-periode.

Bediening is ook vriendelijker geworden, alleen duurt het soms wat lang. Misschien zijn de 2 terrassen iets te groot?

26. Ik kom hier ook regelmatig en bedacht me spontaan dat het leuk zou zijn mijn vriendin uit Friesland die met de Kerstdagen bij me logeerde dit leuke restaurant te laten zien. Tot mijn verbazing werden we bij de deur al tegengehouden met de woorden dat het hele restaurant alleen gereserveerde tafels had. Vreemd hoor we zullen toch niet de enige gasten zijn geweest die spontaan naar het restaurant wilden komen. Jammer ik zou in zo'n geval altijd een tafeltje zien vrij te houden. Voorlopig kom ik hier even niet.

27. jan marechal

wij eten hier regelmatig prettige sfeer lekker eten prettige bediening