Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Poeldijk verdeeld zijn.

Het eten en drinken kan er hier mee doorgaan, maar wat een service en sfeer zeg, bah! De eigenaar scheld zijn personeel keer op keer uit en heb dus geen zin meer, om daar tussen te zitten. Ook de prijs ligt erg hoog voor een normale snackbar, je betaalt er bijna 2 euro voor een patatje, zonder saus n.b.!!

Wat een geweldige toptent! Ik kom zelf uit de Maasdijk dus dat is wel een stukje van poeldijk af en dan denk je huh, waarom gaan ze helemaal daar heen? Nou dat zal ik je vertellen. De meerpaal is momenteel bezig met de Dutch Weedburger, dat is een veganistische burger zodat ook veganisten gewoon weer mee kunnen naar de snackbar. Verder waren ze bezig met allemaal nieuwe dingen maken, zoals oetsterzwamkrokketten, goulashkroketten, en een vervanger voor de oude vleeskroket. Verder is de service hier top, wij kwamen rond een uur of half 8 binnen en werden snel en vriendelijk geholpen. De winkel zou eigenlijk gaan sluiten maar wij konden nog over van alles met hun doorpraten, dus wie hier zegt dat ze de tijd niet nemen en zeer onvriendelijk zijn, zijn hier dus duidelijk nog niet geweest!

3. Chinees-Indisch Poeldijk

Gisteren was het de derde keer dat ik dit "restaurant" bezocht heb. De eerdere ervaringen
    waren al niet zo goed, maar ik dacht laat ik het nog 1 keer een kans geven. Samen met mijn
    3 dochters gezellig en lekker eten, dat mag je verwachten als je € 22,- pp betaald. We kwamen om 18:00
    binnen, toen zat er nog niemand. Ik ging vlees op een bord doen voor de wok. Het vlees zat vastgeplakt aan
    de gekoelde bakken, het zag er naar uit dat het vlees nog van gisteren overgebleven was, hetzelfde geld
    voor de verkleurde groenten. Bord bij de wok afgegeven, duurde een kwartier voordat ik mijn bord terug
    had. Niet omdat het druk was, maar omdat de gekookt water pannen nog niet warm waren. De borden waar het
    eten van de wok op geserveerd wordt waren vies. De balie plakte en de grond ook, terwijl er nog niemand gegeten
    had. De grill producten waren oke. De woksaus knoflook had een chemisch smaakje, heel vies. De bakken met voorverwarmde produkten zoals bami, nasi, sate en babi pangang werden slecht bijgevuld of zo weinig dat er na
    5 minuten weer niets over was en je weer een half uur moest wachten.

Kortom het is er vies, niet hygiënisch en daarbij ook nog dat je zelf je borden achter moet zetten maakt voor mij
    dat ik hier nooit meer kom en het iedereen af raadt daar te eten.

4. Chinees-Indisch Poeldijk

In korte tijd is dit restaurant erg afgetakeld. Alles is heel vies en klef. Het tapijt is doordrenkt met vet en etensresten. Muren en vloer kleverig. Zelfs het aquarium was als slootwater.
    Soep was echt walgelijk. Het eten smakeloos. De glazen verre van schoon. Dit restaurant komt nooit door een keuring.
    Voor ons nooit meer!

5. Chinees-Indisch Poeldijk

Anita van Wingerden

Heerlijk gegeten!!
    Zeker voor 25 euro per persoon all-in !!! Super!!

6. Eetcafé Poeldijk

Gezellig gemoedelijk "eetcafé" Hier heerlijk gegeten met Iens AH actie. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. De gestoofde varkenswangetjes was een heel goede keus. Een heel lekker stukje vlees. Je proefde de aandacht en de zorg. En het flesje rode wijn uit Spanje smaakte meer dan prima. We waren er 18.30 uur en gingen pas om 21.30 uur weg. Een hele avond heerlijk tafelen. Als je echt van goed en lekker eten houdt, ben je De Luifel aan het goede adres. Een verborgen schat aan de Dr Weitjenslaan . Wij komen zeker terug.
    Onze complimenten, Ben en Marijke

7. Chinees-Indisch Poeldijk

Kantonpaleis had beter kartonpaleis kunnen heten. Alles smaakte taai en hetzelfde en alles komt uit pakjes en bakjes. De vloer was stik vettig. Drinken was zonder prik. Eens en nooit meer.

1,1

Het eten smaakt prima maar wat een slechte vibe achter de toonbank. Schelden, lelijk doen en snauwen. Dit is nu een aantal keer achter elkaar gebeurd, mij zien ze er niet meer.

9. Chinees-Indisch Poeldijk

Stefan Janssen

Het is onze vaste chinees, na 3 keer wisten ze al wie we waren. Altijd even vragen hoe het gaat en producten waar varkensvlees in zit kunnen, als het niet al te druk is, prima zonder varkensvlees gemaakt worden. Altijd even vragen hoe het gaat en als er iets mis is wordt het altijd snel opgelost.

Prima zaak

Gert-jan

Best eetbaar allemaal maar wat is de eigenaar ontzettend onvriendelijk. De manier hoe hij z'n personeel verrot scheldt (kan het niet anders zeggen).. Persoonlijk heb ik dit al drie keer meegemaakt, waaruit blijkt dat hij dit gedrag dus vaak moet vertonen. Het maakt m daarbij ook blijkbaar niets uit dat z'n klanten hiervan mee kunnen "genieten". 't horkje is een betere naam voor deze tent, ik kom hier niet meer!

11. Chinees-Indisch Poeldijk

Heel erg slecht, haal nu net eten; varkenshaas in zwarte bonen saus met nasi. Kom thuis, wil het op borden scheppen, ruik al de zure lucht van de nasi afkomen. En ja hoor eten is zuur. Even bellen en het wordt opgelost. Wel nee, ik mag een nieuw bakje nasi opkomen hale.... Nou die hoef ik niet. Geld krijg ik niet terug terug. Kom er nooit meer, eten zelf maar verrotte spullen op. Bahh.

12. Chinees-Indisch Poeldijk

David en Barbara

Op 7 oktober het voordeel menu gehaald. Was goed te eten, niet slechter of beter dan bij andere. Wat wel jammer was toen ik met me dochter van 4 binnenkwam zat de kok nog te eten... eerst staan wachten tot hij genoeg had gegeten... toen nog tot het eten klaar was. Gelukkig woon ik op nog geen 200 meter. Ander nadeel; ze hebben geen eigen website of iets, en ook op google zijn geen openingstijden te vinden. Vanavond halen we weer, we hebben wat te vieren. Oja onze dochters eten spuitjes, vinden ze wel lekker (chinees niet).

13. Chinees-Indisch Poeldijk

Toprestaurant. Heerlijk eten en een goede bediening. Kwaliteit-prijs is het het zeker waard!

familie. De reiger

Gisteren hier met 6 man gegeten, allemaal een ander gerecht uitgeprobeerd. Vlotte bediening en keuken erg lekker. Alleen jammer dat je van buiten niet kunt zien hoe druk en sfeervol het is.

Familie van der berg

Heerlijk 4 gangen diner gegeten, echt een aanrader. Was gezellig mede dankzij de gezellige sfeer en spontane bediening. Wij komen gauw terug.

16. Chinees-Indisch Poeldijk

Ik heb daar gister gegeten. Ik vond het erg goed. De prijzen waren super goedkoop. Dat vond ik wel een top punt.
    Ik snap niet waarom mensen zo erg klagen. Ik vind het een
    Toptent!

Ik raad jullie aan zeker daar heen te gaan.

Arnoud Ammerlaan

Mijn ervaring met 't Harkje is heel goed. De kwaliteit is heel hoog van de produkten die 't Harkje verkoopt en je wordt er altijd goed en klantvriendelijk geholpen. Er ligt altijd een krantje, etc.
    Ze komen ook de bestelling brengen en het is altijd heel lekker.

18. Chinees-Indisch Poeldijk

Arie Heystek

Zondag 21 april met 11 man daar "gewokt ". Daging rendang veel te hard en kip niet echt gaar. Cola-light was snel op en werd niet bijgevuld. Reactie van mijn kant werd aangehoord, maar meer ook niet. De keren hier voor waren echter voortreffelijk!

19. Chinees-Indisch Poeldijk

Ben er een paar maanden geleden gaan eten, de kwaliteit was erg goed, en de prijs ook, maar de sfeer vond ik afschuwelijk, het eten en drinken ging wel, maar de service, die WAS goed. We waren klaar en wij vroegen of we het mochten meenemen, maar ze antwoordde heel geïrriteerd, niet echt een aanrader ofzo....

20. Chinees-Indisch Poeldijk

Uitstekende tent! Met name het buffet voor 25 euro is super. Onbeperkt lekker eten en onbeperkt drinken, krijg je verder nergens voor deze prijs! Service en sfeer zijn prima, niet bijzonder, gewoon goed

21. Chinees-Indisch Poeldijk

jantje Bal

Ik ben hier kind aan huis, zowel afhaal als het buffet zijn helemaal top.

Echt lekker eten hier. Meestal bestellen we pizza. Ruim belegd, en redelijk snel klaar. De open keuken ziet er netjes en schoon uit.

23. Chinees-Indisch Poeldijk

Uit den haag

Prima Chinees! Goed advies, verse ingredienten, leuke gerechten. Inrichting is niet sfeervol maar wel huiselijk. Echt een leuke doordeweekse dorps Chinees. Vooral de vriendelijke bediening zorgt ervoor dat ik vaker kom.

Ik vind zelf de rizzle m&m heel lekker! Maar helaas is het heel duur voor een klein ijsje dat is erg jammer dus koop ik het niet meer!

De enige snackbar in Zuid-Holland die 10tallen fans heeft uit Nijmegen! Super tent en zeer lekker eten.
    We komen uit Nijmegen wel nog een keer om hier te eten!

26. Chinees-Indisch Poeldijk

Het eten is van redelijke kwaliteit, bediening en service zijn ronduit slecht!

Bij een etentje werd geadviseerd om extra gerechten te bestellen. Volgens de eigenaresse(?) kan na afloop altijd de te veel bestelde gerechten ingepakt en mee genomen worden. Doen wij nooit, maar op aandringen akkoord gegaan en extra besteld. Na afloop werd er afgeruimd. Hierop gevraagd om een aantal gerechten in te pakken en mee te nemen. Er werd tot onze verbazing door de eigenaresse (?) verbaasd en zeer geirriteerd gereageerd en werd er gezegd dat dit niet gebruikelijk was. Na het herhalen van haar eigen voorstel werd een half bakje witte rijst ingepakt en op tafel "gezet".

Absoluut de laatste keer in de Ster! Nog nooit zo onbeschoft behandeld in een restaurant!

27. Chinees-Indisch Poeldijk

Eten en drinken was te doen. Normale service, standaard bediening. Het was alleen jammer genoeg behoorlijk benauwd. Er zaten veel mensen op mekaar. Het is een redelijke tent.

28. Chinees-Indisch Poeldijk

Wij hebben meerdere malen binnen in het restaurant gegeten, en dat was goed te doen, goeie sfeer, service en eten.
    Nou dachten wij van we halen wat lekkers bij het afhaal gedeelte, dus we hadden een Chinese rijsttafel besteld.
    ik kan iedereen aanraden daar niet heen te gaan.

De bami lijkt zeer sterk op de euroshopper bami van de alberthein, en daarbij smaakt het gewoon zwaar aangebrand, de garnalen die binnen zo lekker zijn zijn bij de afhaal in een soort van oliebollen beslag gedoopt, en het ergste nog daar smaken ze ook naar.
    De loempia's en andere deeghapjes zijn als grofvuil in een zak gegooid. Het vlees wat erbij zit is nog half rauw en de fou yong hai is net een spons, als je daarin bijt is het net alsof je op een slipper zit te kauwen. We hadden voor de zekerheid ook patat besteld, maar daar droop het vet letterlijk uit, en hij blijft nog geeneens overeind staan als je hem vast houd. Als klap op de vuurpijl was alles ook nog eens koud.

Nee dit doen wij nooit meer.

Onlangs met een flinke groep een héél gezellige avond gehad in deze zaak. We waren met 25 en kregen allemaal tegelijk ons eten. De keuze was ruim en de voorgerechten zagen er allemaal erg goed uit. Mijn Vitello Tonato was erg lekker. Ook de hoofdgerechten kwamen vlot en allemaal tegelijk! Hulde voor de vlotte en gezellige bediening.
    De prijs viel alleszins mee we rekenden 36 euro p.p. af ionclusief alle drankjes. Een leuke tent waar je lekker kan eten. We komen zeker weer terug.

Heb net 4 loempia's teruggebracht omdat deze doordrenkt waren van het vet! Loempia's bakken doe je in vet van 180 graden Celsius! Ik begrijp best wel dat er omzet gemaakt moet worden maar niet ten koste van de kwaliteit!