Nieuwste foto's in Plasmolen

Laatste updates in Plasmolen

1. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

We komen al jaren eten bij de Pannekoekenbakker in Plasmolen, eigenlijk altijd tot grote tevredenheid. Op 09-jan-19 echter een 'andere kant' van het restaurant meegemaakt, helaas.

Bij binnenkomst is het gebruikelijk dat je even wacht, om vervolgens opgehaald en begeleid te worden naar je gereserveerde tafeltje. Gisteren echter, na 5 minuten gewacht te hebben (ondanks weinig klanten aanwezig), zelf maar naar de bar gelopen om te melden dat we stonden te wachten. Vervolgens 4 drankjes besteld, waarvan er even later maar 2 werden bezorgd. Wederom naar de bar, met de vraag waar de rest bleef. Vergeten... Hierna eten besteld, wat een tijd later gebracht werd: echter geen enkele reactie m.b.t. onze jarige dochter, iets wat normaal gesproken ook altijd netjes wordt gedaan. Nog maar 'n keer naar de bar, om wederom te melden dat we 'n jarige in ons midden hadden (wat reeds telefonisch was doorgegeven en ook te zien was aan de aankleding boven onze tafel, in de vorm van slingers).

Gelukkig was het eten wél goed (complimenten aan de keuken) en hebben onze kinderen weinig van de chaos meegekregen en toch een leuk verjaardagsetentje gehad, maar de service gisteravond was beroerd. Iets van excuses bij betaling was netjes geweest, maar ook daarvan helaas geen sprake. Jammer, gemiste kans...

2. 't Koeskeshuus heeft een nieuwe foto
  8. 't Koeskeshuus heeft een nieuwe foto
  9. 't Koeskeshuus heeft een nieuwe foto
  10. anneke's profielfoto
    anneke heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Heerlijk ijs en zoveel smaken. 's-Zomers is het wel erg druk maar ja dat is logisch met zulk lekker ijs. Wij komen er elke week. Jammer dat ze dadelijk een paar maanden dicht gaan dat word afkicken.

11. Bianca Zwaans's profielfoto
    Bianca Zwaans heeft gereageerd op een recensie van Dushi

Beste meneer / mevrouw,

Wat vervelend om te vernemen dat uw verblijf bij Dushi 2.0 niet goed bevallen is. Uw opmerkingen heb ik genoteerd en worden in de volgende teamoverleg besproken. Graag nodig ik u alsnog een keer uit bij Dushi 2.0, zodat u kunt zien dat wij aan uw punten gewerkt hebben.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Bianca Zwaans
    Team Dushi 2.0

12. F.Janssen's profielfoto
    F.Janssen heeft een recensie geschreven voor Het Zuiden
    Nederlands Plasmolen

Ambiance verouderd maar prima. Eten/drinken niet gehad wegens onduidelijkheid. Geen duidelijk of eenduidige prijsstellingen. Het jeugdige personeel onderling weet niet wat de precieze afspraken zijn. Debet hier aan is de leidinggevende die tegen zijn personeel moppert over de aanwezige klanten in plaats van ze juist aan te sturen. Jammer voor hem dat ik net op 2 meter afstand stond en ik net de desbetreffende klant was waarover hij mopperde. Toen ik hem er op aansprak. Ging hij ook nog in discussie waar een excuus meer op zijn plaats zou zijn. De beste heer mag blij zijn dat hij vriendelijk personeel heeft die zijn gedrag compenseerd. Positief punt is de combinatie bowlen en daarna naar de pannekoekenbakker , leuk voor de kinderfeestjes en dan sluit je de dag toch nog af in een warm bad van service.

13. Desiree's profielfoto
    Desiree heeft een recensie geschreven voor De Kombuis

Het is er erg gezellig eten en prijs/ kwaliteit is prima.
    Je wordt snel geholpen en personeel is vriendelijk.
    Alleen de uiensoep, die ik daar heerlijk vind, was iets minder helaas.

14. Zoe verhoef's profielfoto
    Zoe verhoef heeft een recensie geschreven voor Het Zuiden
    Nederlands Plasmolen

Zoe verhoef

Nog nooit zo SLECHTE service meegemaakt. 50 minuten gewacht op het eten terwijl er maar 2 tafels bezet waren. Zalm besteld, die was droog kan gebeuren. Friet werd koud/lauw gebracht. Medewerkers kijken niet naar je om, vragen niet of het smaakt. Komen niet kijken of je nog wat wilt bestellen (drinken...). Bij het afrekenen moet je zelf naar de bar lopen om de rekening te vragen. En natuurlijk wordt er bij het afrekenen wederom niet gevraagd of het heeft gesmaakt. Zeer geschrokken van zo’n mooie restaurant.

15. Riek v. Helvoort's profielfoto
    Riek v. Helvoort heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Prima gegeten, Top,
    Gezellige sfeer, goede bediening.
    Komen zeker terug.

16. Jannie Damen's profielfoto
    Jannie Damen heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Jannie Damen

Gaan hier regelmatig eten of op het mooie terras genieten, zeer goed van eten en drinken, goede bediening een aanrader voor een gezellig uitje!!

17. Jans's profielfoto
    Jans heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Vrijdag gegeten. Tournedos was heel goed maar de pepersaus was slecht (blokje boulillon met scheut whisky) dus echt een ontwikkelingspunt voor de kok. Ps : en let op schuimkraag biertje.

18. Jozien's profielfoto
    Jozien heeft een recensie geschreven voor Grano
    Italiaans Plasmolen

Heerlijk gegeten, vooral de tapasplank! Leuk met kinderen. Vriendelijke en attente bediening. Mooi gelegen.

19. Berna Smits's profielfoto
    Berna Smits heeft een recensie geschreven voor Den Tol
    Pannenkoekenhuis Plasmolen

Berna Smits

Super fijne plek om te gaan eten. Je kunt er gezellig zitten en er hangt een goede sfeer. Pannenkoeken zijn overheerlijk. Wij komen hier zeker elke paar maanden en het is nog nooit tegengevallen. Ook de wijn is voortreffelijk en wordt geschonken in een mooi groot glas. Het oog wil ook wat. Bediening is vriendelijk en zelfs met deze tropische temperaturen (30 graden) blijft de kwaliteit top! Aanrader.

20. Yvon's profielfoto
    Yvon heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Wij hadden een zakelijk diner bij het restaurant 't Koeskeshuus.
    Het eten was redelijk tot goed. De zalm en Kabeljauw waren goed bereid maar met 4 personen een zeer klein schaaltje groente en een klein schaaltje rauwkost waar meer croutons in zaten dan wat anders. Een persoon had lam en die was vrij taai, smaak ervan was wel lekker. Ik zou dit restaurant niet aanraden.

21. Gootje's profielfoto
    Gootje heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Erg lekker gegeten! Vriendelijke bediening! Enig minpuntje zijn de terrasstoelen, ligt geen kussentje in, zodat de strepen van de stoel in je benen staan!

22. Gis's profielfoto
    Gis heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Gis

Heerlijk ijs, ruim aanbod aan smaakvariatie. Zoete soorten veel suiker. Logistiek en routing kan echt slimmer. 7 man achter de counter en de rij onverminderd lang (35 min. eer je aan de beurt bent) Te veel verschil in afgifte vd hoeveelheden: waar de een 2 bolletjes royaal in de beker schept en een normale toef slagroom erop doet, geeft de ander 2 net aan bolletjes afgemeten afgeschept en de slagroom Moet je bijna zoeken.

23. Gis's profielfoto
    Gis heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Gis

Wat een deceptie, schnitzels uit de frituur maar wel een restaurantprijs.

24. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Gezellige sfeer, heerlijk eten en aardige bediening, die me ook nog eens de juiste wijn adviseerden. 👍

25. Zas's profielfoto
    Zas heeft een recensie geschreven voor Dushi
    Internationaal Plasmolen

Tegen beter weten in, omdat de plek wél heel leuk is, bezoek ik zo nu en dan Dushi in Plasmolen. Maar de bediening… gut, waar moet ik beginnen?!! Ik heb nog nooit een volledig correcte bestelling ontvangen op dit terras. Dit keer: Om een citroentje moest ik 3 keer vragen. Uiteindelijk maar zelf maar gaan halen aan de bar, waar ik in eerste instantie genegeerd werd, vervolgens, "ik heb geen tijd voor u" naar me toe geslingerd kreeg (ja, echt!)… Uh, ik wil alleen heel graag een citroentje… o, toen werd de toon wat milder, dat kon er nog nét vanaf… Mijn God, zelden zo'n ongemotiveerde, ongeïnteresseerde en onvriendelijke staf meegemaakt. Wat jammer van zon top locatie! Hopelijk wordt er iets aan gedaan…

26. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Lekkere ijs, vriendelijk personeel en je kunt er in de omgeving heerlijk wandelen!

27. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Super gegeten was voor ons de eerste keer hier en dit is zeker voor herhaling vatbaar lekker op het buiten terras gezeten was bewolkt maar door dat er glas is geplaatst zit je super lekker

28. peter's profielfoto
    peter heeft een recensie geschreven voor Grano
    Italiaans Plasmolen

peter

Na 3 x lekker gegeten was de laatste ervaring ver beneden peil.

Het eten was niet lekker. Smakeloos was het.

Als je de kok in de keuken bezig ziet dan verwacht je een heerlijk gerecht maar helaas was dat niet het geval. Heel jammer. €138 Euro voor 3 personen en dan niet lekker gegeten hebben laat een wrange smaak na.

Advies: zoek een ander restaurant.

29. Compi's profielfoto
    Compi heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Bizar slecht! Volgens de bediening in Plasmolen moet er GEEN verschil bestaan tussen een ijscoupe gemaakt in GRUBBENVORST en PLASMOLEN…
    't betreft een van de duurdere coupe's.. DE ZUMPEL.
    Bekijk de foto's en oordeel zelf!
    Ik heb al eerdere mailtjes met deze foto's gestuurd aan CLEVERS en om uitleg gevraagd maar tot heden geen antwoord… gooien ze de mails weg of is het arrogantie?