Nieuwste foto's in Plasmolen

Laatste updates in Plasmolen

1. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Gezellige sfeer, heerlijk eten en aardige bediening, die me ook nog eens de juiste wijn adviseerden. 👍

2. Zas's profielfoto
    Zas heeft een recensie geschreven voor Dushi
    Internationaal Plasmolen

Tegen beter weten in, omdat de plek wél heel leuk is, bezoek ik zo nu en dan Dushi in Plasmolen. Maar de bediening… gut, waar moet ik beginnen?!! Ik heb nog nooit een volledig correcte bestelling ontvangen op dit terras. Dit keer: Om een citroentje moest ik 3 keer vragen. Uiteindelijk maar zelf maar gaan halen aan de bar, waar ik in eerste instantie genegeerd werd, vervolgens, "ik heb geen tijd voor u" naar me toe geslingerd kreeg (ja, echt!)… Uh, ik wil alleen heel graag een citroentje… o, toen werd de toon wat milder, dat kon er nog nét vanaf… Mijn God, zelden zo'n ongemotiveerde, ongeïnteresseerde en onvriendelijke staf meegemaakt. Wat jammer van zon top locatie! Hopelijk wordt er iets aan gedaan…

3. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Lekkere ijs, vriendelijk personeel en je kunt er in de omgeving heerlijk wandelen!

4. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Super gegeten was voor ons de eerste keer hier en dit is zeker voor herhaling vatbaar lekker op het buiten terras gezeten was bewolkt maar door dat er glas is geplaatst zit je super lekker

5. peter's profielfoto
    peter heeft een recensie geschreven voor Grano
    Italiaans Plasmolen

peter

Na 3 x lekker gegeten was de laatste ervaring ver beneden peil.

Het eten was niet lekker. Smakeloos was het.

Als je de kok in de keuken bezig ziet dan verwacht je een heerlijk gerecht maar helaas was dat niet het geval. Heel jammer. €138 Euro voor 3 personen en dan niet lekker gegeten hebben laat een wrange smaak na.

Advies: zoek een ander restaurant.

6. Compi's profielfoto
    Compi heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Bizar slecht! Volgens de bediening in Plasmolen moet er GEEN verschil bestaan tussen een ijscoupe gemaakt in GRUBBENVORST en PLASMOLEN…
    't betreft een van de duurdere coupe's.. DE ZUMPEL.
    Bekijk de foto's en oordeel zelf!
    Ik heb al eerdere mailtjes met deze foto's gestuurd aan CLEVERS en om uitleg gevraagd maar tot heden geen antwoord… gooien ze de mails weg of is het arrogantie?

7. Brigitte's profielfoto
    Brigitte heeft een recensie geschreven voor De Kombuis

Brigitte

Vanavond wilde ik met mijn collega’s eten bij de kombuis. Bediening zeer chagrijnig! Aangezien ik een glutenallergie heb, vroeg ik de mam of zij iets voor mij hadden. Nee zei hij direct: wij doen niet aan gluten! Ook de oude dame achter de bar zei: voordat ik iets kon zeggen! Nee wij doen niet aan gluten! Ik vind het onbegrijpelijk! Het feit dat ze geen glutenvrije producten hennen, is slecht maat de wijze waarop het meegedeeld wordt. Schandalig! Men deed niet eens moeite om mee te denken. Dus zeker geen aanrader.

8. Helma Kuipers's profielfoto
    Helma Kuipers heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Helma Kuipers

Ik heb al bij diverse zaken Clevers ijs gegeten. Altijd tevreden maar dit had ik niet verwacht. Elke ster hier is er één teveel. De ijs was gewoon niet vers, stukjes erin. Toen ik het zei kwam eigenaar erbij en die vond ik uitermate irritant en koel. Hij vond mijn klacht blijkbaar niet terecht. Ik vond het jammer dat hij er zo slecht mee omging. Hij vindt het moeilijk om negatieve feedback te krijgen. Ik ga zeker niet meer naar de plasmolen toe. Voor mij is het klaar. Eigenaar bestempel ik als onvriendelijk en niet professioneel.

9. Rob en Joyce's profielfoto
    Rob en Joyce heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Via eet.nu hier beland op doorreis. Geen haute cuisine maar een eerlijk bord met goed eten voor een schappelijke prijs. Leuke locatie en prettige bediening. Zeker een keer doen.

10. Panda's profielfoto
    Panda heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Eten was heerlijk.Bediening was matig, bij vorige eigenaar was bediening gastvrij, vrolijk, maakte een praatje enz. Bij binnenkomst was t lekker warm, daarna werd er geen hout meer op t vuur gedaan, dus frisjes.
    Geflameerde kersen bij nagerecht, waren gewoon warme kersen uit de magnetron, dus niet aan tafel voor 2 personen klaargemaakt.

11. Petje's profielfoto
    Petje heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Mooi sfeervol restaurant.
    Goede attente bediening.
    Smaakvol eten, en de porties zijn meer dan voldoende.
    Wij zeggen" Tot Ziens".

12. Jan van Summeren's profielfoto
    Jan van Summeren heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Jan van Summeren

Vanavond genoten van een heerlijk drie gangen menu bij eetcafé de Boei via Social Deal. Een vriendelijke en gastvrije ontvangst. Voortreffelijk eten en het toetje was werkelijk super. Een echte aanrader.

13. h la croix's profielfoto
    h la croix heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

h la croix

Ik heb 15 december jl met 10 personen gegeten bij t. Koeskeshuus, en het was zeer naar wens.
    Niets mis mee!
    Mvrg Henk.

14. T. Arts's profielfoto
    T. Arts heeft een recensie geschreven voor Het Zuiden
    Nederlands Plasmolen

Met onze hond die wat nat was van de wandeling hier binnengelopen, aangezien op de deur niet stond aangegeven dat honden er niet welkom waren. Speciaal een tafel bij de tegelvloer uitgekozen omdat de hond nat was. Al snel werden wij aangesproken dat dit echt niet zo kon, dat dit niet de bedoeling was, dat het vuil van de hond in de tegelvloer zou trekken en de hond stonk. Dus of wij weg wilden gaan want ja, ze hadden toch wel net de vloer gedweild. Zeer onbeleefde reactie zonder ook maar enige vriendelijkheid van hun kant. Hier kom ik dus nooit meer terug.

15. Thea van Leeuwen's profielfoto
    Thea van Leeuwen heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Thea van Leeuwen

Leuk grandcafe waar je goed bediend wordt. We begonnen met een brood plank, de brood bol was lekker warm en kwam volgens mij net vers uit de oven. Daarna twee zalm duo's als voorgerecht. Het vlees van het hoofdgerecht was uitstekend gegaard. De desserts zijn huisgemaakt en mooi opgemaakt. Ook de koffie en de cappuccino na afloop waren prima. Wij komen zeker nog een keer terug.

16. Van tomputte's profielfoto
    Van tomputte heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Van tomputte

Ontzettende magiche en heerlijke avond gehad.
    Heerlijk gegeten goed verzorgt een aanrader.

17. Wilma willems's profielfoto
    Wilma willems heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Wilma willems

Ondanks dat er verder niemand was, we zaten met ons zessen in het restaurant. Was het eten heel goed en de sfeer super. We hebben heerlijk gegeten.

18. Albert's profielfoto
    Albert heeft een recensie geschreven voor Het Zuiden
    Nederlands Plasmolen

Na telefonisch contact bleek er geen plek te zijn. Volgende week teruggebeld dat ze toch nog een plekje hebben gevonden.
    Heerlijk geborreld de prachtige ambiance, en nadien heerlijk gegeten door te gourmetten. Heerlijk en buitengewoon goed vlees. Echt een aanrader, met zeer gastvrij personeel, bravo!

19. M. De wilde's profielfoto
    M. De wilde heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

M. De wilde

Gisteren heerlijk wezen wandelen en bij de Mallejan weer onze stop gehad, altijd goed voor een kopje koffie met appeltaart, maar gister was het extra genieten van een lekkere lunch op het terras in de zon waar we weer goed geholpen werden door de vriendelijke mensen in de bediening.
    Volgende keer zijn wij er weer, tot snel!

20. m. janssen's profielfoto
    m. janssen heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

m. janssen

Helaas is De Malle Jan niet meer de zaak die het een tijd geleden was. Ik heb begrepen dat er een nieuwe eigenaar is. Ik miste de vriendelijke gastvrouw die er altijd was en de vriendelijkheid van het personeel, ik hoorde de eigenaar ook schelden tegen het personeel. Dit doe je niet en zeker niet zodat de gasten het kunnen horen, jammer dit. De man lijkt me niet geschikt voor zo'n zaak.

21. Wim de Waal 's profielfoto
    Wim de Waal vindt de recensie door Henriette voor Eetcafé de Boei leuk

Henriette

Echt hele goede tournedos! Perfect gebakken en warme kersen na. Hele leuke zaak. Gr Henriette.

22. Jaq's profielfoto
    Jaq heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Zondag erg mooi meer dus bij de Boei gegeten! Bediening goed, uitzicht top eten ook erg goed en verzorgd.

23. Henriette's profielfoto
    Henriette heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Henriette

24. Harry's profielfoto
    Harry heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Spare ribs echt de beste van de regio! Gezellige informele sfeer gr Harry.

25. S. Arntz's profielfoto
    S. Arntz heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Buiten op het terras gezeten. Lounge banken zijn uitzonderlijk smerig en vol met hondenharen. De eigenaar is erg aanwezig en loopt de hele avond door het restaurant de bestellingen te schreeuwen. We hebben gevraagd of het wellicht wat zachter kon maar de man reageert nergens op. Andere gasten vertelden dat dit vaker gebeurd. Spare ribs zijn droog en smakeloos. De eigenaar is alleen druk met zijn vriendjes en vergeet de andere gasten.

Nooit meer.

• Eetcafé
    Witteweg 9 Plasmolen
  27. Van gemert's profielfoto
    Van gemert heeft een recensie geschreven voor De Kombuis

Prima gegeten voor een goede prijs. Fijn dat er verschillende bijlagen bijzitten en konden wij onbeperkt bijbestellen.

28. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor Den Tol
    Pannenkoekenhuis Plasmolen

Prima pannenkoek niets op aan te merken wellicht iets te duur. Bediening was slecht, geen aandacht voor de klant. Lang moeten wachten op de kaart voor het dessert uiteindelijk niet eens opgenomen. We hebben afgerekend en zijn maar weggegaan. De bediening was vooral druk met zichzelf. Ook tussendoor niet even de moeite om te vragen of alles naar wens was of we nog iets te drinken wilde. Jammer.

29. hans van de heijden's profielfoto
    hans van de heijden heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Gisteren lekker genoten van een heerlijk 3 gangen diner bij de Mallejan. Na het eten wat geborreld. De serveerster attendeerde ons er op dat er ze eventueel de terras verwarming voor ons aan wilde zetten of dat we bij de vuurtafel wilde zitten.
    Onze compliment voor de service en ook het diner was perfect je ziet ons zeker terug.