Nieuwste foto's in Plasmolen

Laatste updates in Plasmolen

1. F.Janssen's profielfoto
    F.Janssen heeft een recensie geschreven voor Het Zuiden
    Nederlands Plasmolen

Ambiance verouderd maar prima. Eten/drinken niet gehad wegens onduidelijkheid. geen duidelijk of eenduidige prijsstellingen. Het jeugdige personeel onderling weet niet wat de precieze afspraken zijn. Debet hier aan is de leidinggevende die tegen zijn personeel moppert over de aanwezige klanten in plaats van ze juist aan te sturen. Jammer voor hem dat ik net op 2 meter afstand stond en ik net de desbetreffende klant was waarover hij mopperde. Toen ik hem er op aansprak. Ging hij ook nog in discussie waar een excuus meer op zijn plaats zou zijn. De beste heer mag blij zijn dat hij vriendelijk personeel heeft die zijn gedrag compenseerd. Positief punt is de combinatie bowlen en daarna naar de pannekoekenbakker , leuk voor de kinderfeestjes en dan sluit je de dag toch nog af in een warm bad van service.

2. Desiree's profielfoto
    Desiree heeft een recensie geschreven voor De Kombuis

Het is er erg gezellig eten en prijs/ kwaliteit is prima.
    Je wordt snel geholpen en personeel is vriendelijk.
    Alleen de uiensoep, die ik daar heerlijk vind, was iets minder helaas.

3. Zoe verhoef's profielfoto
    Zoe verhoef heeft een recensie geschreven voor Het Zuiden

Zoe verhoef

Nog nooit zo SLECHTE service meegemaakt. 50 minuten gewacht op het eten terwijl er maar 2 tafels bezet waren. Zalm besteld, die was droog kan gebeuren. Friet werd koud/lauw gebracht. Medewerkers kijken niet naar je om, vragen niet of het smaakt. Komen niet kijken of je nog wat wilt bestellen (drinken...). Bij het afrekenen moet je zelf naar de bar lopen om de rekening te vragen. En natuurlijk wordt er bij het afrekenen wederom niet gevraagd of het heeft gesmaakt. Zeer geschrokken van zo’n mooie restaurant.

4. Riek v. Helvoort's profielfoto
    Riek v. Helvoort heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Prima gegeten, Top,
    Gezellige sfeer, goede bediening.
    Komen zeker terug.

5. Jannie Damen's profielfoto
    Jannie Damen heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Jannie Damen

Gaan hier regelmatig eten of op het mooie terras genieten, zeer goed van eten en drinken, goede bediening een aanrader voor een gezellig uitje!!

6. Jans's profielfoto
    Jans heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Vrijdag gegeten. Tournedos was heel goed maar de pepersaus was slecht (blokje boulillon met scheut whisky) dus echt een ontwikkelingspunt voor de kok. Ps : en let op schuimkraag biertje.

7. Jozien's profielfoto
    Jozien heeft een recensie geschreven voor Grano
    Italiaans Plasmolen

Heerlijk gegeten, vooral de tapasplank! Leuk met kinderen. Vriendelijke en attente bediening. Mooi gelegen.

8. Berna Smits's profielfoto
    Berna Smits heeft een recensie geschreven voor Den Tol
    Pannenkoekenhuis Plasmolen

Berna Smits

Super fijne plek om te gaan eten. Je kunt er gezellig zitten en er hangt een goede sfeer. Pannenkoeken zijn overheerlijk. Wij komen hier zeker elke paar maanden en het is nog nooit tegengevallen. Ook de wijn is voortreffelijk en wordt geschonken in een mooi groot glas. Het oog wil ook wat. Bediening is vriendelijk en zelfs met deze tropische temperaturen (30 graden) blijft de kwaliteit top! Aanrader.

9. Yvon's profielfoto
    Yvon heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Wij hadden een zakelijk diner bij het restaurant 't Koeskeshuus.
    Het eten was redelijk tot goed. De zalm en Kabeljauw waren goed bereid maar met 4 personen een zeer klein schaaltje groente en een klein schaaltje rauwkost waar meer croutons in zaten dan wat anders. Een persoon had lam en die was vrij taai, smaak ervan was wel lekker. Ik zou dit restaurant niet aanraden.

10. Gootje's profielfoto
    Gootje heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Erg lekker gegeten! Vriendelijke bediening! Enig minpuntje zijn de terrasstoelen, ligt geen kussentje in, zodat de strepen van de stoel in je benen staan!

11. Gis's profielfoto
    Gis heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Gis

Heerlijk ijs, ruim aanbod aan smaakvariatie. Zoete soorten veel suiker. Logistiek en routing kan echt slimmer. 7 man achter de counter en de rij onverminderd lang (35 min. eer je aan de beurt bent) Te veel verschil in afgifte vd hoeveelheden: waar de een 2 bolletjes royaal in de beker schept en een normale toef slagroom erop doet, geeft de ander 2 net aan bolletjes afgemeten afgeschept en de slagroom Moet je bijna zoeken.

12. Gis's profielfoto
    Gis heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Gis

Wat een deceptie, schnitzels uit de frituur maar wel een restaurantprijs.

13. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Gezellige sfeer, heerlijk eten en aardige bediening, die me ook nog eens de juiste wijn adviseerden. 👍

14. Zas's profielfoto
    Zas heeft een recensie geschreven voor Dushi
    Internationaal Plasmolen

Tegen beter weten in, omdat de plek wél heel leuk is, bezoek ik zo nu en dan Dushi in Plasmolen. Maar de bediening… gut, waar moet ik beginnen?!! Ik heb nog nooit een volledig correcte bestelling ontvangen op dit terras. Dit keer: Om een citroentje moest ik 3 keer vragen. Uiteindelijk maar zelf maar gaan halen aan de bar, waar ik in eerste instantie genegeerd werd, vervolgens, "ik heb geen tijd voor u" naar me toe geslingerd kreeg (ja, echt!)… Uh, ik wil alleen heel graag een citroentje… o, toen werd de toon wat milder, dat kon er nog nét vanaf… Mijn God, zelden zo'n ongemotiveerde, ongeïnteresseerde en onvriendelijke staf meegemaakt. Wat jammer van zon top locatie! Hopelijk wordt er iets aan gedaan…

15. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Lekkere ijs, vriendelijk personeel en je kunt er in de omgeving heerlijk wandelen!

16. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Super gegeten was voor ons de eerste keer hier en dit is zeker voor herhaling vatbaar lekker op het buiten terras gezeten was bewolkt maar door dat er glas is geplaatst zit je super lekker

17. peter's profielfoto
    peter heeft een recensie geschreven voor Grano
    Italiaans Plasmolen

peter

Na 3 x lekker gegeten was de laatste ervaring ver beneden peil.

Het eten was niet lekker. Smakeloos was het.

Als je de kok in de keuken bezig ziet dan verwacht je een heerlijk gerecht maar helaas was dat niet het geval. Heel jammer. €138 Euro voor 3 personen en dan niet lekker gegeten hebben laat een wrange smaak na.

Advies: zoek een ander restaurant.

18. Compi's profielfoto
    Compi heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Bizar slecht! Volgens de bediening in Plasmolen moet er GEEN verschil bestaan tussen een ijscoupe gemaakt in GRUBBENVORST en PLASMOLEN…
    't betreft een van de duurdere coupe's.. DE ZUMPEL.
    Bekijk de foto's en oordeel zelf!
    Ik heb al eerdere mailtjes met deze foto's gestuurd aan CLEVERS en om uitleg gevraagd maar tot heden geen antwoord… gooien ze de mails weg of is het arrogantie?

19. Brigitte's profielfoto
    Brigitte heeft een recensie geschreven voor De Kombuis

Brigitte

Vanavond wilde ik met mijn collega’s eten bij de kombuis. Bediening zeer chagrijnig! Aangezien ik een glutenallergie heb, vroeg ik de mam of zij iets voor mij hadden. Nee zei hij direct: wij doen niet aan gluten! Ook de oude dame achter de bar zei: voordat ik iets kon zeggen! Nee wij doen niet aan gluten! Ik vind het onbegrijpelijk! Het feit dat ze geen glutenvrije producten hennen, is slecht maat de wijze waarop het meegedeeld wordt. Schandalig! Men deed niet eens moeite om mee te denken. Dus zeker geen aanrader.

20. Helma Kuipers's profielfoto
    Helma Kuipers heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Helma Kuipers

Ik heb al bij diverse zaken Clevers ijs gegeten. Altijd tevreden maar dit had ik niet verwacht. Elke ster hier is er één teveel. De ijs was gewoon niet vers, stukjes erin. Toen ik het zei kwam eigenaar erbij en die vond ik uitermate irritant en koel. Hij vond mijn klacht blijkbaar niet terecht. Ik vond het jammer dat hij er zo slecht mee omging. Hij vindt het moeilijk om negatieve feedback te krijgen. Ik ga zeker niet meer naar de plasmolen toe. Voor mij is het klaar. Eigenaar bestempel ik als onvriendelijk en niet professioneel.

21. Rob en Joyce's profielfoto
    Rob en Joyce heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Via eet.nu hier beland op doorreis. Geen haute cuisine maar een eerlijk bord met goed eten voor een schappelijke prijs. Leuke locatie en prettige bediening. Zeker een keer doen.

22. Panda's profielfoto
    Panda heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Eten was heerlijk.Bediening was matig, bij vorige eigenaar was bediening gastvrij, vrolijk, maakte een praatje enz. Bij binnenkomst was t lekker warm, daarna werd er geen hout meer op t vuur gedaan, dus frisjes.
    Geflameerde kersen bij nagerecht, waren gewoon warme kersen uit de magnetron, dus niet aan tafel voor 2 personen klaargemaakt.

23. Petje's profielfoto
    Petje heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Mooi sfeervol restaurant.
    Goede attente bediening.
    Smaakvol eten, en de porties zijn meer dan voldoende.
    Wij zeggen" Tot Ziens".

24. Jan van Summeren's profielfoto
    Jan van Summeren heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

Jan van Summeren

Vanavond genoten van een heerlijk drie gangen menu bij eetcafé de Boei via Social Deal. Een vriendelijke en gastvrije ontvangst. Voortreffelijk eten en het toetje was werkelijk super. Een echte aanrader.

25. h la croix's profielfoto
    h la croix heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

h la croix

Ik heb 15 december jl met 10 personen gegeten bij t. Koeskeshuus, en het was zeer naar wens.
    Niets mis mee!
    Mvrg Henk.

26. T. Arts's profielfoto
    T. Arts heeft een recensie geschreven voor Het Zuiden
    Nederlands Plasmolen

Met onze hond die wat nat was van de wandeling hier binnengelopen, aangezien op de deur niet stond aangegeven dat honden er niet welkom waren. Speciaal een tafel bij de tegelvloer uitgekozen omdat de hond nat was. Al snel werden wij aangesproken dat dit echt niet zo kon, dat dit niet de bedoeling was, dat het vuil van de hond in de tegelvloer zou trekken en de hond stonk. Dus of wij weg wilden gaan want ja, ze hadden toch wel net de vloer gedweild. Zeer onbeleefde reactie zonder ook maar enige vriendelijkheid van hun kant. Hier kom ik dus nooit meer terug.

27. Thea van Leeuwen's profielfoto
    Thea van Leeuwen heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Thea van Leeuwen

Leuk grandcafe waar je goed bediend wordt. We begonnen met een brood plank, de brood bol was lekker warm en kwam volgens mij net vers uit de oven. Daarna twee zalm duo's als voorgerecht. Het vlees van het hoofdgerecht was uitstekend gegaard. De desserts zijn huisgemaakt en mooi opgemaakt. Ook de koffie en de cappuccino na afloop waren prima. Wij komen zeker nog een keer terug.

28. Van tomputte's profielfoto
    Van tomputte heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Van tomputte

Ontzettende magiche en heerlijke avond gehad.
    Heerlijk gegeten goed verzorgt een aanrader.

29. Wilma willems's profielfoto
    Wilma willems heeft een recensie geschreven voor 't Koeskeshuus

Wilma willems

Ondanks dat er verder niemand was, we zaten met ons zessen in het restaurant. Was het eten heel goed en de sfeer super. We hebben heerlijk gegeten.

30. Albert's profielfoto
    Albert heeft een recensie geschreven voor Het Zuiden
    Nederlands Plasmolen

Na telefonisch contact bleek er geen plek te zijn. Volgende week teruggebeld dat ze toch nog een plekje hebben gevonden.
    Heerlijk geborreld de prachtige ambiance, en nadien heerlijk gegeten door te gourmetten. Heerlijk en buitengewoon goed vlees. Echt een aanrader, met zeer gastvrij personeel, bravo!