Nieuwste foto's in Pingjum

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Pingjum

1. Tessa's profielfoto
    Tessa heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Beste pizza's ooit!

2. Wim spoelder's profielfoto
    Wim spoelder heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Lambrusco gevraagd, zonder te vragen Prosecco gekregen.
    Kalfscotelet met artisjok en rozemarijn aardappeltjes zonder garnituur en of salade was ronduit karig en bovenal niet smaakvol.
    Jammer want hoge verwachtingen zeker gezien de vele positieve reacties.
    Volgende keer beter!

3. Joyce Huisman's profielfoto
    Joyce Huisman heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Joyce Huisman

Pizzeria Pingjum is een kleine grote culinaire parel in Friesland waar je in een gastvrije en relaxte sfeer geniet van met liefde bereide Italiaanse gerechten.

4. Tiny peereboom's profielfoto
    Tiny peereboom heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Tiny peereboom

Heerlijke pizza's, met verse vis en krokante bodem gegeten. Quote van onze minimannen: "De lekkerste pizza's ooit!" De sfeer was heel gemoedelijk, de bediening super. Jammer dat we niet wat dichterbij wonen!

5. baukje en sjoerd's profielfoto
    baukje en sjoerd heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

baukje en sjoerd

Leuk Italiaans 'huiskamer' restaurant, waar het gezellig toeven is! Prima kok en een goede service! Helemaal tevreden!

6. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Fantastisch restaurantje met heel veel sfeer, uitstekende kok waar het plezier van af spat en dit ook uitstekend in de smaak van het eten weet weer te geven. Absolute aanrader!!

7. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt de recensie door rudi reppert voor Pizzeria Pingjum leuk

Gisteren hier wel zeer geslaagd, (verrassings) etentje mogen genieten met onze woongroep op weg naar leeghwater (theaterspektakel ergens op de afsluitdijk ook geweldig, mn. winderig en nat..). Een feestje, want de italiaanse keuken in dit knusse restaurant in het pittoreske pingjum als voorafje was dus al uit de kunst.. Ja hoor, bijzonder sfeervol en aangename, plezierige bediening..
    naast schaaltje olijven van het huis, begonnen we met enkele schalen met diverse italiaanse lekkernijen met stokbrood.. (had wat mij betreft wel warm en knapperig uit de hete oven gemogen..). Zelf de prima droge witte huiswijn gedronken, naast kraanwater.. (meerdere karaffen kwamen op tafel zonder bommen..). Ben vandaag gelijk maar fan geworden.. als eerste, gek dat er nog geen andere fans al waren, zou zelf hier het liefst vandaag alweer wel verder willen mogen smikkelen en smullen (maar de tent is op maandag en dinsdag dicht, dus kan ik wat bekomen van mijn euforie en van deze uitzonderlijk plezierige culinaire belevenis). Goede wijn behoeft geen krans, maar toch, erg lekker, heerlijk, verrukkeluk. Verse en verantwoorde (streek)producten verwerkt tot zalige italiaanse smaaksensaties.. mn. pizza en pasta. Zelf had ik de pizza met verse vis, vandaag de vers gerookte paling. Uitstekend op smaak gebracht met oa wat schijfjes citroen en op mijn verzoek beetje bite van pittige rode pepertjes..
    Allen zijn wij blij, weltevreden en goedgeluimd vertrokken,
    meer dan gewoon genoten, top, tige tank, complimenten, ciao.

8. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Allen zijn wij blij, weltevreden en goedgeluimd vertrokken,
    meer dan gewoon genoten, top, tige tank, complimenten, ciao.

9. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft Pizzeria Pingjum toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Pizzeria
    • Italiaans
    Grote Buren 9 Pingjum
  10. Lillian's profielfoto
    Lillian heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Hier heb je het gevoel dat je welkom bent, dat er aandacht geschonken wordt aan een klant op een heel persoonlijke manier.
    Een "heerlijke" ervaring, in alle opzichten.

11. geert en fred's profielfoto
    geert en fred heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

geert en fred

De pizza en inktvisringen waren heerlijk, leuke sfeer, goede service en een goede prijs. En liefdevol vakwerk. Het is echt een aanrader.

12. De Jong's profielfoto
    De Jong heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Weer heerlijk gegeten! Heerlijk eten en een gezellige ongedwongen sfeer!

13. Hilde's profielfoto
    Hilde heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Hier durf je Italianen mee naar toe te nemen!
    Echt een aanrader.

14. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Jullie maken eten met het hart en dat proeven wij. Zelfs als het buiten sneeuwt proef je de zon.
    Dank jullie wel.

15. Gerda Holzhaus's profielfoto
    Gerda Holzhaus heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Het is elke keer weer verrassend hoe goed het eten is bij Ed en Marjet. Italiaanser dan in welk restaurant ook, verse (biologische producten) heerlijke visgerechten, de beste wijnen...kortom beter vind je niet! Dus wat let je even de Afsluitdijk over te komen en het zelf te ervaren in Pingjum. Je waant je in Italie zelf, ook door de gastvrije ontvangst.

16. Nynke's profielfoto
    Nynke heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Eindelijk een pizzeria waar je 'fatsoenlijke' pizza's kunt eten.

Geen kaart met een nummer voor de pizza om het gemakkelijk voor de bediening te maken maar een keuze uit een paar heerlijke pizza's en andere gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar! De wijnen zijn bijzonder, jammer dat er geen Italiaanse wijnen zijn.

17. Roy van den Broek's profielfoto
    Roy van den Broek heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Lekker kleinschalig. Heerlijke pizza's zoals Italianen deze bedoeld hebben. Ook twee lekkere dagmenu's. Prima Huiswijn, wel uit Frankrijk maar geen concessie gedaan.

Voor Basic pizza's en een gezellige avond. Stel mij voor dat je ook zomers hier heerlijk buiten zit.

18. e de jong's profielfoto
    e de jong heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Pingjum

Mooie pizza, dunne krokante bodem, gemoedelijke sfeer.