Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Pijnacker verdeeld zijn.

J.v.d.Spoel

Uitstekend restaurant. Prettige bediening en goede prijs/kwaliteits verhouding.
    Heel erg lekker gegeten en beslist voor herhaling vatbaar.
    Een echte aanrader.

Ik heb nog nooit zo lekker gegeten bij een shoarmatent! Super lekker zeker een aanrader en ik bestel zeker weer!

Verduyckt

Vanavond op moederdag gegeten met familie. Het is een soort afhaalsnackbar waar ook tafeltjes staan. We hebben zeker 1.5 uur gewacht en 3 keer gevraagd waar onze bestelling bleef. Elke keer een ander excuus. De mensen die af komen halen hadden waarschijnlijk meer prioriteit dan de gasten.
    Ook konden we geen koud bier bestellen omdat het op was. En ijs ook niet omdat de ijsmachine raar deed. Eten was redelijk goed, maar dezelfde 4 borden besteld en de 1 geen saus en de ander wel. Logistiek waardeloos. Bij afrekening uitgelegd, maar dan plots geen goed Nederlands verstaan. Echt een aanfluiting. Nooit meer!

S.m.van E

Lijkt meer op een cafetaria dan een restaurant, anderhalf uur moeten wachten op eten. Slechte bediening absoluut geen aanrader!!!

6. Pannenkoekenhuis Pijnacker

Eten is lekker, wel wat aan de dure kant voor wat je krijgt. Bediening die wij hadden erg onervaren wel vriendelijk. Service wat minder, duurde lang voordat we de menukaart kregen en het dessert al helemaal. Het excuus was dat het druk was. Terwijl ik regelmatig zag dat degene die onze tafel bediende niet veel deed. Verder wel een leuke kinderhoek, kinderen onder de 4 kunnen daar niet alleen spelen.

Het eten is erg lekker!

Heerlijk en gezellig gegeten. Afgelopen vrijdagavond voor het eerst samen met mijn vrouw bij Tout le Monde in Pijnacker gegeten. De ontvangst en de bediening was zeer vriendelijk. Het is een gezellig restaurant met gezellige tafeltjes. Je komt er niets te kort. Het eten was zonder meer goed en ook goed warm. Wij hebben genoten van onze voorgerechten: Carpaccio en gebakken gamba's. Ook het hoofdmenu, de dagschotel van vis was heerlijk. Na afloop de verrassing van de kok was ook een succes. Kortom, het kost wel wat, maar dan heb je ook wat. Een aanrader voor wie van lekker en goed verzorgd eten houdt in een gezellige omgeving!

9. Pannenkoekenhuis Pijnacker

We hebben met mijn ouders een geweldig 65-jarige bruiloft gevierd.
    Niets was dit lieve team te veel. Heerlijke pannenkoeken en een feestelijk petit four vooraf.
    Tijdens het lekkere dessert, met vers fruit werden m'n ouders door hen toe gezongen!!

Bediening top! Een pluim vanuit Zoetermeer.

10. Chinees-Indisch Pijnacker

j. int Hout

We hebben genoten van het eten. We zijn regelmatig in dit restaurant gast en weten wat we mogen verwachten. De bediening is vriendelijk en het was een leuke verrassing dat de jarige door het restaurant gefeteerd werd. Aandachtspunt: waarom kregen we voor een tafel van 6 slechts 3 menus? Aangezien we vroeg waren kan drukte niet de verklaring zijn.

11. Pannenkoekenhuis Pijnacker

Leuke ambiance. Pannenkoek met ananas, appel en banaan was helaas niet helemaal gaar maar wel verbrand op sommige stukken. Daardoor bittere nasmaak. Ik heb een deel niet opgegeten. Kreeg daardoor korting. Tip: Controleer na ontvangst van je pannenkoek de onderkant en de gaarheid.

Gister langs geweest en wat een slechte bediening. Eén keer gevraagd of we wat wilden drinken, na anderhalf uur wachten pas het voorgerecht gekregen, en laat ik maar niet beginnen over de tijd tot we het hoofdgerecht kregen. Nooit meer..

verschrikkelijk

Om half 6 binnen. Kregen kwart over 6 de kaart nadat ik vroeg of de keuken al open was en of ik dan de kaart mocht. Om 7 uur kregen we eindelijk het voorgerecht. Nu is het bijna 8 uur en er is nog geen 1 keer gevraagd of we nog wat willen drinken. Het hoofdgerecht is nog niet op tafel en mijn dochter van anderhalf is onderhand moe. Verschrikkelijke tent.

Annemieke van Uffelen

Het is altijd goed, gezellig en lekker. Ik kom er graag.

Een fikse tegenvaller afgelopen zaterdag bij Brocante. Het eten schijnt er prima te zijn, we zijn echter na een drankje vooraf weggegaan (8 personen). Zéér onaardige bediening, met name tegen de kinderen. De manier waarop ze tegen één van de kinderen tekeer gingen omdat hij de deur was vergeten dicht te doen was vér beneden de maat. Men vroeg zich niet eens af waarom we opstapten, gaven aan dat ze "de discussie toch niet konden winnen...." (?) Erg jammer...!!

Heerlijk vers eten, goed bereid en vriendelijke enthousiaste bediening.

Jeffrey

15-07-'15
    Eten was oke. We bestellen eten en dronken één zelf meegenomen blikje buiten op. Waarna de medewerker op een vervelende manier aan gaf niet blij te zijn met het feit dat wij één blikje van ons zelf dronken. We stonden op het punt met z'n 5e een ijsje te eten, maar dat hoeft niet meer..

Dirk

Slechte kwaliteit vlees.. erg droog en niet met aandacht bereid. Nooit meer!!

Bestelling was Lasagne, Pasta Bolognese, Extra stokbrood met kruidenboter en Tiramisu. Na 3 kwartier kwam de bezorger die 4x zenuwachtig aanbelde. Hij was tevens niet sociaal. Binnen bleek dat de stokbrood kruidenboter miste en de tiramisu ontbrak. Waar we beide wel voor betaald hebben. Toen we belde dat het ontbrak kregen we de mededeling dat het onderweg was. De Lasagne was niet te eten! Kale deeg met een dikke laag kaas. De pasta was enigzins te doen. Die hebben we dan ook maar gedeeld. Na anderhalf uur stond de bezorger toch op de stoep met ons stokbrood en Tiramisu. Dus in totaal meer dan 2 uur na onze bestelling. Tiramisu kon er ook nog mee door. Maar de kruidenboter was vloeibare boter geworden. Ten slotte stond er op de bon een toeslag van 2,10 voor de groenten die in de pasta zaten. Die we niet echt konden vinden... Trieste ervaring. Voor ons nooit meer!

Tijd geleden onze bruiloft hier gevierd. In een woord geweldig!!! Prachtig pand, goede timing van het opdienen van eten en heerlijk! Wel goed doorspreken wat je wil met de eigenaar (komt wat arrogant over maar laat je daardoor niet van de wijs brengen) en meedenken hoe deze de puntjes op de i moet zetten dan gaat het goed. Wij hadden een onvergetelijk dag! Op deze prachtige intieme locatie.

20 december 2014 gedineerd in Het Witte Huis in Pijnacker. Gezellige sfeer, mooie inrichting in een fantastisch pand, zeer vriendelijke bediening en enthousiaste gastheer met oog voor de individuele gast. Ruime keuze aan tongstrelende gerechten, een verrassende amuse tussendoor en heerlijke wijn. Heel klein minpuntje was de akoestiek in de zaal: misschien ervoor zorgen dat het geluid iets gedempt wordt? In ieder geval een heerlijke avond gehad.

Voor het eerst gaan eten hier, het ziet er leuk uit ondanks de grote zaal. Het eten viel ons tegen, het soepje vooraf was lekker, de schnitzel smakeloos en niet lekker krokant, de groente met kaassaus opgewarmd, jammer, 2 hapjes rauwkost voor 2 personen, daarentegen veel patat en aardappeltjes, het dessert van allemaal kleine hapjes viel ook tegen. Helaas niet meer voor ons.

24. Chinees-Indisch Pijnacker

Irene

26. Pannenkoekenhuis Pijnacker

Nu al een paar feestjes mee gemaakt bij De Soete Suikerbol. Super gezellige zaak en leuk voor kinderen.

Recensent

We hebben met een groupon een 5 gangen diner gegeten. Het was een verrassingsmenu.
    Een gang bleek de amuse te zijn. Daarna volgde een salade met teveel vette dressing en te zoute serrano ham erop. Vervolgens een bowl lauwe mosterdsoep met veel uiteengevallen croutons erin. Het hoofdgerecht was een laagje aardappelpuree met vette jus en bremzout varkensvlees. Het toetje was een bord met verschillende zoetigheden met geen enkele uitgesproken smaak. De bejegening was ronduit slecht. Ik had gezegd dat de vraag of ik frites wilde misplaatst was geweest omdat er al een aardappelbereiding bij het hoofdgerecht zat. Het werd bovendien als een aparte bestelling gerekend. De eigenaar die kwam afrekenen zei dat ik de lege fles van het tafelwater mee naar huis mocht nemen. Dat is natuurlijk een denigrerende opmerking. Ik zal dit restaurant aan niemand aanraden. Met een grote boog eromheen naar wel een leuk restaurant.

28. Pannenkoekenhuis Pijnacker

21 mei 2014 gezellig een pannekoek gegeten.
    Smaakte voortreffelijk en allemaal vriendelijk personeel.

29. Pannenkoekenhuis Pijnacker

r.f.roos

Super gezellige bediening, huislijke sfeer en goeie pannenkoeken geserveerd met een lach en persoonlijke aandacht. Komen er al heel lang en zijn inmiddels vaste klant. Alles keurig netjes en als iets niet goed is, gewoon zeggen en het wordt geregeld (fouten komen overal voor). Echt een aanrader. Ga zo door!

30. Pannenkoekenhuis Pijnacker

Els de Raaf

Gisteren 9 maart hier onverwachts geluncht op het terras na een middag fietsen. Ruim terras, vriendelijke bediening, snelle service en redelijke prijzen. Je merkt dat ze hier weten wat ze doen. Fijne plek om op de zondag middag lekker een uurtje te verblijven. Wij komen hier zeker nog eens terug.