De Soete Suikerbol in Pijnacker

1320331393 72
1451019953 72
1483692093 65

1. G.Wildeman

Met 3 kleinkinderen, 2,5 en7 jaar gegeten. Als we niet hadden gereserveerd geen plek. Het was bomvol! De kinderen verdwenen meteen in de speelhoek. Supersnelle service. Heel vriendelijk meedenkend personeel. Alles correct afgewerkt. Ondanks de drukte kun je toch praten. Als bediening moet je bijna een slangenmens zijn om te kunnen uitserveren😀Niet goedkoop, maar prima kwaliteit.

2. Bart

3. Eten is lekker, wel wat aan de dure kant voor wat je krijgt. Bediening die wij hadden erg onervaren wel vriendelijk. Service wat minder, duurde lang voordat we de menukaart kregen en het dessert al helemaal. Het excuus was dat het druk was. Terwijl ik regelmatig zag dat degene die onze tafel bediende niet veel deed. Verder wel een leuke kinderhoek, kinderen onder de 4 kunnen daar niet alleen spelen.

4. We hebben met mijn ouders een geweldig 65-jarige bruiloft gevierd.
    Niets was dit lieve team te veel. Heerlijke pannenkoeken en een feestelijk petit four vooraf.
    Tijdens het lekkere dessert, met vers fruit werden m'n ouders door hen toe gezongen!!

Bediening top! Een pluim vanuit Zoetermeer.

5. Leuke ambiance. Pannenkoek met ananas, appel en banaan was helaas niet helemaal gaar maar wel verbrand op sommige stukken. Daardoor bittere nasmaak. Ik heb een deel niet opgegeten. Kreeg daardoor korting. Tip: Controleer na ontvangst van je pannenkoek de onderkant en de gaarheid.

6. Nu al een paar feestjes mee gemaakt bij De Soete Suikerbol. Super gezellige zaak en leuk voor kinderen.

7. 21 mei 2014 gezellig een pannekoek gegeten.
    Smaakte voortreffelijk en allemaal vriendelijk personeel.

8. r.f.roos

Super gezellige bediening, huislijke sfeer en goeie pannenkoeken geserveerd met een lach en persoonlijke aandacht. Komen er al heel lang en zijn inmiddels vaste klant. Alles keurig netjes en als iets niet goed is, gewoon zeggen en het wordt geregeld (fouten komen overal voor). Echt een aanrader. Ga zo door!

9. Els de Raaf

Gisteren 9 maart hier onverwachts geluncht op het terras na een middag fietsen. Ruim terras, vriendelijke bediening, snelle service en redelijke prijzen. Je merkt dat ze hier weten wat ze doen. Fijne plek om op de zondag middag lekker een uurtje te verblijven. Wij komen hier zeker nog eens terug.

10. Vandaag zijn wij wezen eten bij de soete suikerbol. Bij binnenkomst stond het personeel met elkaar te flikflooien, dit kwam tot ons heel onprofessioneel over. Wij mochten zelf onze tafel uitzoeken en het personeel stond ons snel te hulp. Er zat geen prik meer aan ons cola, ons voorgerecht was zeer matig. We kregen twee kleine broodjes. De pannenkoeken waren niet goed doorgebakken. De serveerster vroeg ons : 'jullie hadden toch een keuzemenu of whatever', wij stonden hier verbaast van op te kijken. Ik had aan 1 van de medewerkers doorgegeven dat de pannenkoek niet goed doorgebakken was, hij zei hierop dat ik het eerder moest melden bij de medewerkers. Wij hebben daarna afgerekend en zijn snel vertrokken. Dit was ons eerste keer maar ook echt ons laatste keer.

11. Edwin Hoogwerf

12. michael van den heuvel

Zaterdag hier gegeten met 8 personen. Ontvangst en bediening zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Ook met kinderen erg leuk, kregen ook allemaal een cadeautje. Eten was zeer goed, ook de andere dingen dan de pannenkoeken. Zelf had ik een maaltijd salade met biefstuk reepjes welke mals en goed gebakken waren. Het meisje van de bediening had waarschijnlijk gehoord of gezien dat onze jongste jarig was want kreeg een sterretje in zijn ijsje en er werd gezongen! Kortom, wij komen hier zeker nog eens terug!

13. Patricia kooren

Bij binnenkomst werd gevraagd of we hadden gereserveerd, nee. Er was nog wel een tafel vrij, er waren genoeg tafels vrij alleen niet afgeruimd. Lang gewacht op onze kaart, uiteindelijk maar om gevraagd, lang geduurd voordat de pannekoeken er waren. Rennende bediening terwijl het niet druk was, erg hinderlijk, verder zaten we op de tocht en was het er koud. Voor de eerste keer maar ook tevens laatste keer.

14. Een hele gezellige locatie, aardige en goede bediening.
    Pannenkoeken niet gaar, veel te dik, plakte aan de borden vast. jammer van zo'n mooie locatie.
    de kwaliteit moet echt veel beter, dan kom ik zeker vaker.

15. Tamara Janssens

Vorige week donderdag met zes personen wezen dineren.
    We waren nog nooit hier geweest en moet zeggen dat voor een donderdag het erg druk was. en niet met een groep maar gewoon tafeltjes. Goed teken toen we binnenkwamen. merkte niks van de drukte. Maar reserveren is aan te raden.

Voor de kinderen is er voldoende te doen en de aankleding van het geheel is gaaf.

Ook de service van de bediening was erg attent.
    snel en correct geholpen, voor de kinderen een kleurplaat en gevraagd of hun eten met ons voorgerecht mee kon.

zeker voor herhaling vatbaar. Wij gaan hier vaker komen!

Familie Janssens

16. Heerlijk gegeten! Ondanks dat het stervens druk was goed geholpen en hebben wij heerlijk kunnen genieten van onze pannenkoeken. Daarnaast is het erg fijn dat er ook gerechten naast pannenkoeken zijn, zo is er een uitgebreide keuze! Wij komen zeker terug!

Wat wij tevens als erg fijn hebben ervaren is dat ons werd gevraagd of het voor kinderen bij het voor of bij het hoofdgerecht geserveerd moest worden! Top!

17. Jolien van Sagel

De medewerkers hier hebben duidelijk geen verstand van horeca. Sorry hoor, een kwartier op je drinken wachten, half uur op de kaart, en een uur op je eten?! Na dit vermeld te hebben, kon er niet eens n goedmakertje vanaf. Uiteindelijk maar kwaad weggelopen. Werd ons verteld: het is nou eenmaal druk, dus alles duurt wat langer. Nooit meer soete suikerbol voor ons.

18. Wij waren er op 8 mei, Moederdag. Het was prachtig weer en de sfeer, het eten en de bediening was uitstekend. De prijs was het dubbel en dwars waard, ga zo door.

19. Van het weekend gegeten met de familie. Het was gezellig druk, een goede bediening, kindvriendelijk. Het is hier leuk voor de kleintjes! Ze konden lekker hun eigen gang gaan terwijl wij gezellig aan tafel zaten aan ons voorgerecht. We hebben allemaal heerlijk gegeten! We konden zelfs zien hoe de pannenkoeken gemaakt werden in de open keuken! Wij komen zeker nog eens terug!

20. freek van Eekelen

Wat een super leuk restaurant. Erg sfeervol en leuk voor de kinderen. Het personeel gaat erg leuk met de kinderen om. En de bediening erg goed. De pannenkoeken zijn er erg lekker. Ik ben er al vaker geweest en het was allemaal super. Ik raad het zeker iedereen aan om er een keer te gaan eten. Groetjes familie van Eekelen.

21. De eerste keer dat we hier kwamen hadden we het Pay what you want concept, dus liepen ze de benen onder hun lijf vandaan. Kwamen eerder te vaak aan je tafel of alles naar wens was en of we nog iets wilden bestellen.

Keer daarna op dochters verjaardag, ze werd vier 8 nov 2010.

1 groep zat er en wij met zijn vieren. Later op de avond kwam er nog een stel binnen en een groep die aan de drankjes zat.

Ze waren met zijn 2en maar konden dit duidelijk niet aan.

*moesten roepen om te bestellen, sterker nog hebben zelf de kaart maar gepakt!

*tussendoor werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken.

*mijn man vroeg dit zelf maar, na een tijd vroegen we het nogmaals. Kregen als antwoord sorry maar werd door een andere klant opgehouden? Belachelijk!

*na het eten veel te lang met lege borden voor ons neus, wilden een toetje bestellen maar daar werd ook niet om gevraagd.

De speelhoek dat kun je geen speelhoek noemen.

Pannenkoeken matig, paar plakjes spek bv of beetje meegebakken appel maar karig belegd. Dunne pannenkoeken die koud zijn eer je ze op hebt. Vaker pannenkoeken gegeten en die waren wel dik en rijk belegd en gevuld!

En het is d'r nog koud ook, geen verwarming ivm oude boerderij en voordat de open haard op temperatuur was waren wij al weg!

Kortom nooit meer!

22. Wat een gezellig en goed pannenkoekenrestaurant is dit! Goede gemoedelijke sfeer. Fijne, vriendelijke bediening. Het leukste is dat er een open keuken is. De kinderen kunnen heerlijk hun gang gaan in de kinderhoek. En het personeel is ook heel lief voor de kinderen.

Het eten was heerlijk. We waren er op woensdagavond dus we mochten zelf beslissen wat we betaalden ( het Pay what you want concept, zie website) We betaalden de richtprijs! Maar vind je het niks dan kan je er onder gaan zitten.

Zeker voor herhaling vatbaar!

23. Uittenbogaard

Bar slecht! De pannekoeken kleefden ongaar aan de borden, de bediening was om te huilen. De " kok" kwam zélf de borden ophalen hij bleek erg jong te zijn, trouwens de bediening óók. Niemand groeten, vroeg ook of we nog iets wilden drinken of het gesmaakt had enz., totale desinteresse op het terras. Omdat het restaurant nog niet lang open was heb ik een mailtje over onze bevinden verstuurd met de gedachten voor verbeteringen..... nooit iets gehoord! Jammer van het mooie restaurant, maar zo ga je niet met klanten om.

24. Ingrid Bennett

Onlangs met de hele familie gegeten, was erg gezellig, smakelijk en leuke persoonlijke aandacht. Uniek dat de bakkers zo in het zicht het gerecht ambachtelijk bakken. Mijn dochtertje was weg van het meisjes toilet, met het schattige raampje!

25. Helaas zagen wij het bordje 'honden verboden' niet op de deur staan. Nadat we besteld hadden, zag de gastvrouw onze hond en verzocht ons (op niet al te vriendelijke wijze trouwens) de Suikerbol te verlaten. Ze wilde ons wel de gehele rekening laten betalen, want de kok was al bezig...

Als er iets minder klant-onvriendelijk gereageerd was, zou ik misschien ooit volledig hondeloos een portie poffers proberen. Jammer....

26. Al een groot aantal keren dit huiselijke restaurantje bezocht. Er in augustus ook de 100e verjaardag van m'n moeder gevierd. De sfeer is er bij onze bezoeken altijd uitstekend, ook wanneer het vol zit. Veel kinderen natuurlijk vanwege de pannenkoeken, met een aparte speelhoek voor ze. Een verzorgde eetlokatie met een ruime keuze uit beslist niet alleen pannenkoeken! Een groot buitenterras, zeer ruime parkeergelegenheid. Het eten is verzorgd, de service op on-hollands niveau ofwel: een absolute aanrader!

27. Helemaal leuk, lekker eten, ook voor mijn man die nou net niet van pannenkoeken houdt, hebben ze lekkere gerechten. Toen wij aankwamen zat het helemaal vol en hadden we nog net een plekje. Volgende keer gaan we dus wel ff reserveren.

Ook super bij mooi weer: heerlijk groot terras bij de schaapjes!

28. Dave en Karin

Wij hebben op 11 maart 2009 hier onze bruiloft gevierd. Na het eerste gesprek wisten wij het eigenlijk al, dit is een geweldige locatie!
    De zalen waren helemaal geweldig ingericht, zowel voor de bruiloft als voor het feest. De taart was super, het eten was geweldig, de kinderen hebben heerlijk pannenkoek gegeten en de bediening was top!
    Onze trouwdag was helemaal geweldig!

Michel, Danny en Marlène... BEDANKT!

Wij zullen nog heel veel trouwdagen bij jullie komen!

29. Met V'tine dag zijn we bij de Soete Suikerbol gaan eten.

Rond een uurtje of half vijf kwamen we binnen, veel personeel weing klanten. We namen plaats en bestelde het nodige. Halverwege onze avond kwam er een dame naar ons toe welke om mijn naam vroeg.. "u heeft niet gereserveerd!!". Wie heeft u aan deze tafel gezet... !! Mijn broek zakte af wie was ze de bazin of iets dergelijks we waren ons van geen kwaad bewust. Onze avond was bij deze verpest de sfeer was ver te zoeken. Wat was deze dame onbeleefd. Aan het einde vd avond naar de dame gelopen en vertelt dat we haar commentaar erg onprettige vonden.. ja hhmmm Een beetje iemand had zijn excuses gedaan..

Nee wij gaan hier nooit meer heen.

30. Natascha

Ruim en gezellig opgezet, je ziet de koks de pannenkoeken bakken! Heel geschikt om met kinderen te komen. Er is een grote speelhoek binnen en buiten is een huisje met wat dieren en een speeltuin.