Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Philippine verdeeld zijn.

Amez Roger

We zijn met 4 mossels komen eten.
    Ze waren zeer lekker .
    Daarom komen we terug met een bus van 79 personen.
    Proficiat 10 op 10 voor alles

de postbode

Heerlijke friet en lekkere pittige stoverij

Lekker gegeten, goede sfeer , goede bediening.
    Een aanrader.

Bert Broeders

Vanuit het Brabantse land afgereisd naar Philippine om bij restaurant De Fijnproever met familieleden mosselen te gaan eten.
    Heeft al onze verwachtingen overtroffen. Klasse, klasse en nog eens klasse!!
    Ook voor onze kleindochter van 2 jaar was daar alle aandacht en kon heerlijk in de kinderspeelhoek vertoeven.
    Wij wensen Gerben, Jurcita Wiskerke en alle medewerkers heel veel succes en bedanken hen voor een super mosselfestijn.
    Komen beslist weer terug en is de reis zeker waard.

Een aanrader, perfecte service en vriendelijk en een zeer aangenaam buitenterras voorzien met een decor van verlichte groene omgeving en gezellige vijver voorzien van aantrekkelijke vissen. Het sanitair kunt U geen opmerking op maken, netheid en zeer veel ruimte. Gezellige eetplaatsen die U een grote ruimte aanbieden en voldoende plaats voor alles op tafel. Grote parkeerplaatsen in de omgeving.

De lekkerste mosselen die ik ooit heb gegeten! Wij aten het familierecept.
    Geen enkel mosselhuis in ons eigen België kan mosselen zo bereiden. Vriendelijke bediening en goede sfeer.
    Hier rijden wij graag 100 km voor om, we komen zeker terug!

Carine Iliaens

Slechtste mosselen ooit gegeten! Hoe kan dat in een mosselrestaurant??? Mosselen kraakten, waren taai en smaakloos. De groenten die erbij zaten, waren tot een vieze moes gekookt.
    En tenslotte de koffie die we bestelden... werd nooit gebracht.
    Na klacht ter plaatse heeft men zich onmiddellijk verontschuldigd en er werd een nieuwe pot mosselen aangeboden... maar voor mij hoeft het hier niet meer!

Van Wijnendaele Diane

Heel vriendelijk en gedienstig personeel ! De lekkerste mosselen die ik ooit gegeten heb !! Allemaal dikke, grote en enorm lekker ! Ook de nagerechten !! Een echte aanrader !!

Verkeerd voorgerecht geserveerd, bij de mossels geen frietjes geserveerd, tenzij we er om vroegen en nagerecht was onsmakelijk (crème brulee zonder krokant korstje, natte bende). Wel alles moeten betalen. Niet voor herhaling vatbaar.

I.D.S. de Groote

Super kwaliteit mossels + echte verse frietjes + verse huisgemaakte mayonaise = de perfecte mosselmaaltijd ... Proficiat

De gerechten waren heerlijk en de bediening was prima.

Els

Restaurant aan vernieuwing toe. Mosselen a volente maar je moet wel zelf bijvragen, kleine portie diepvriesfrieten en bijvragen is betalend. Geen verse slagroom bij desserts. Het eten was voor ons en onze vrienden maar matig. Ik zou zeker niet teruggaan. Om positief te eindigen het personeel is vriendelijk.

Erg goede bediening, vlot en zeer vriendelijk. Smaak van het eten was prima, alleen de grootte ervan was erg minimaal, als voorgerecht 1 gamba en een kleine stukje roggevleugel. Lamsvlees ging net, smaak was wel erg goed. Nagerecht ijs met aardbeiensoepje was ook niet groot maar wel lekker.

Een geweldig restaurant. We hebben super gegeten. Mooie porties en alles zeer smaakvol. De ontvangst en bediening is helemaal perfect. Wij komen zeker terug.

Heel lekker gegeten, vriendelijk.
    We komen zeker terug !

Hebben laatste zomer hier asperge-menu gegeten (35 euro). Kwaliteit eten was goed, maar portie was relatief klein. Na een bescheiden voorgerecht kregen we het hoofdgerecht, asperges. Op het bord lagen ons 4 asperges aan te kijken. Nadat het op was (was niet zoveel moeite), en gevraagd wordt of nog meer wilden, kregen we er twee asperges bij.....was een beetje beschamend voor de ober.
    Conclusie: goede kwaliteit eten, goede wijnkaart, mooie inrichting, porties voor standaard gerechten kan zeker beter.

Inrichting van het restaurant is al 30 jaar niet veranderd en kan best wat andere kleurtjes gebruiken. Mensen worden vooraan in het restaurant geplaatst omdat het personeel zelf het achterste gedeelte geen goede plaats vindt, ondanks dat hier best iets van te maken is. Bediening kan zeker beter met meer aandacht voor de klanten.
    Relatief goedkope wijnen worden aangeboden (20 -30 euro). Voorgerecht was goed (zalm salade en graved lax). Hoofdgerecht was voor beide zeetong (38 euro p.p.). Was goed gebakken. Serveren kon beter, bijgerechten waren een slaatje en een schaal friet, niet echt passend. Vis moest je zelf maar fileren, maar dat had met bediening te maken. Conclusie: eten was goed, presentatie van hoofdgercht kon beter, bediening kan beter en inrichting wat gezelliger.

Met z'n vieren genoten van het Fruits de Mer buffet op 11-2-2012 voor een prijs van €67,50. Het was meer dan uitstekend het buffet was à volonte, en was voorzien van kreeft tot en met scampi, van krabbepoten tot en met oesters (twee soorten) warme gerechten zoal vissoep, scampi en tongrollletjes in de garnalensaus. Dit was allemaal kakelvers, chapeau keukenbrigade. Je voelt je ook gelijk welkom door de prima bediening en de ontvangst van de gastheer eigenaar Eric de Bruine. Een geweldig restaurant ook om mosselen en andere gerechten te eten. Super

A.DUURSMA

De mosselen waren zoals elk jaar zeer lekker !

Vorige woensdagmiddag met gans gezin geweest. Looksaus bij de scampi maar je krijgt doodgewone bruine ajuinsaus??? Kinderportie mosselen ronduit slecht, te weinig gespoeld en taai (her-opgewarmd?). En dat voor een restaurant dat zich een mosselresto noemt? Frieten= diepvriesspul. Sorry, voor ons nooit meer!

Antonissen

Wie van mosselen houdt is hier op de juiste plaats. Vriendelijk onthaal en correcte bediening. Komen zeker dit jaar nog terug.

Al een aantal malen in dit restaurant uit eten geweest met vrienden. Kwaliteit van de gerechten wisselt sterk, de mosselen kunnen top zijn.
    Een paar punten staan ons echter tegen:
    -waarschijnlijk door succes in het verleden is de eigenaar zeer selectief in de behandeling van zijn gasten; bepaalde gasten worden met alle egards ontvangen en ook gedurende hun verblijf regelmatig aangesproken. Andere gasten worden ondanks regelmatig bezoek totaal genegeerd.
    Uw jas wordt nog wel weggebracht, maar ge kunt 'm zelf op gaan halen achterin de zaak.
    -zeer kindonvriendelijk, er is geen enkele voorziening aanwezig voor kinderen, ze worden getolereerd aan tafel door de bediening, verder geen enkel initiatief om het verblijf voor kinderen (en dus voor u) aangenaam te maken.
    -voor gebruik van het nagerecht wordt u dringend verzocht plaats te nemen op het terras of in de loungeruimte, zodat zsm de volgende (wel vriendelijk behandelde) gasten een maaltijd kan worden verkocht. Maw oprotten, jouw centjes hebben we binnen.

Kan me haast niet voorstellen dat hier de best bereidde mosselen verkocht worden (laatste keer hard en taai), bij de volgende gelegenheid kiezen wij een ander restaurant uit Philippine.

Altijd consistente goede kwaliteit

Prima restaurant, erg lekker eten! De bediening/service was top, wij vonden dit zeer zeker een aanrader en mochten we weer eens in de regio zijn dan zullen wij zeker dit restaurant weer gaan bezoeken.

Op een gezellig gelegen plein met meerdere horeca gelegenheden met de mogelijkheid voor op het teras te zitten.

Aangekomen in het restaurant werden we vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid, 5 minuten later werden de menukaarten gebracht en dikke 10 minuten later konden we de bestelling doen. Het drinken liet zich circa 20 minuten wachten en de uiteindelijke bestelling werd pas een uur later gebracht, uiteindelijk konden we dus pas na 1 uur en een kwartier na aankomst gaan eten, eerlijk gezegd vondrn we dit toch wel overdreven lang wachten.

De mosselen waren wel lekker daarintegen was de sliptong een beetje verbrand en stond er geen prijs op de menu kaart voor deze vis ( 32,50 ).

Ondanks de goede recensie niet voor herhaling vatbaar.

16 september een mosselmenu gekozen. Eten en drinken is uitstekend. Entourage modern maar warm. Bediening kan wat beter. Fijne ruime en schone toiletten.

J.J. Giele

guido de smet

We hebben er zondag gegeten en het was super.

Carlo Mazairac

Gisteren weer heerlijk gegeten. Als we mosselen willen eten is het altijd de moeite waard om door de tunnel hier heen te gaan. Ondanks een vol terras en een volle zaak liep de bediening vlot.

De ontvangst is altijd hartelijk en persoonlijk.

Carlo.