Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Philippine verdeeld zijn.

Vrijwel nooit eet ik een wildmenu, (ik ben er normaal gesproken geen voorstander van) maar nu deed ik mee met mijn vrouw en nam van het interessant geprijsde keuzemenu het wild met een heerlijke fazant hen en vooraf de mousse met paté. De volgende keer dat ik wild ga eten, ga ik weer hier naar toe in Philippine. Het interieur is zeer mooi, de huiswijn is goed en de eigenaar had en nam ook de nodige tijd voor ons tussen de gangen van het menu door. Zeer aangenaam en een welkom gevoel!

Ik was terug zéér aangenaam verrast van de kwaliteit en de smaak van de mosselen, fantastisch.
    De Creuses waren overheerlijk en het perfect gesoigneerd cognacje, gewoon af. Proficiat aan de eigenaars van dit Restaurant (met de hoofdletter "R" ) !! DB & co

Wij vonden de mossels er vrij smakeloos. Hebben ze al vele malen lekkerder gegeten. Voor ons was dit een éénmalig bezoek.

F.van der meulen

Op 11 november uitgebreid geluncht met 6 vrienden. De ontvangst was buitengewoon hartelijk en gastvrij. Alle bestelde gerechten waren erg vers, oosters, mosselen, garnalen, zeetong.
    Het was een aangename ervaring. Komen zeker terug ondanks de afstand. Alles verliep uitstekend ondanks dat het restaurant geheel vol zat.

Jac van Geldorp

Op de terugweg van Knokke naar Heinkenszand zijn wij omgereden om naar Henkie's patatkraam te gaan. Ik heb er geen spijt van. Meestal kom ik voor de restaurants naar Philippine en constateer dan dat het altijd zeer druk is bij de patatkraam.Goed teken. Heerlijke zelfgemaakte frites met stoofvlees en overheerlijke sate's. De bediening was snel en vriendelijk. Kortom een aanrader.

Doom Jean-Pierre

Lekker eten, zeker wat de mosselen betreft of vis gerechten. Het vlees is niet echt de specialiteit. Vriendelijke bediening. Het is zeker ons zesde bezoek in dit restaurant en wij komen steeds terug.

Hele goede kwaliteit. Gezellig sfeer en rustig. Goede service. Prijs en kwaliteit antwoordt aan wat er aangeboden wordt op de kaart. Zullen zeker teruggaan.

We hadden niet zo heel veel tijd voor een uitgebreide lunch, dus vroegen we voor ons vieren een (vis) maaltijdsalade. Ondanks dat dit niet op de kaart staat was dit absoluut geen probleem, en bijzonder lekker met een fris wit wijntje erbij. Prijs/kwaliteit was goed in verhouding.

Tot de volgende keer.

Super ervaring. Een vriendelijk en behulpzaam onthaal, fantastische kwaliteit en fijne bediening. Hartelijk dank voor dit alles, en wij komen zeker terug.

Julien

Lekker gegeten. Voldoende portie. Juist onze bovenste mosselen waren niet zo warm meer. Maar bediening was vriendelijk en snel. Wij komen er zeker nog terug.

Heb reeds in alle 8 mosselrestaurants van Philippine gegeten, en ik moet vast stellen dat men in Au port nog steeds de mooiste mosselen serveren, vriendelijk onthaal en verse mayonaise en de lekkerste frieten van Philippine aan een democratisch prijsje.

A. van Turnhout

Het eten was goed er mag alleen vaker gevraagd worden of we nog wat te drinken wilde. Daarbij vond ik het behoorlijk irritant dat er honden in het restaurant werden toegelaten. Het was dat we al besteld hadden anders was ik direct opgestapt.

Annemie Lescouhier

Voor mij krijgt place au marché een 10! De mosselen, frieten, sausjes, de wijn waren subliem! Probeer de sabayon en je wil nooit nog iets anders! Ook een zeer vlotte en vriendelijke bediening! Ik ga zeker terug!

frans. De Baene

Het onthaal was zeer hartelijk en familiaal. De aperitiefhapjes waren heerlijk. De mosselen waren heerlijk en smakelijk, en ruim voldoende. De bediening was zeer hartelijk en alles wat je vraagt is mogelijk. Na het eten ben je nog altijd welkom en kijken ze u zeker niet buiten. Dank U wel voor de mooie zondagmiddag.
    Gr. Frans en Erna

Wim & Ineke

Van het begin tot het einde een dikke 10. Ontvangst was geweldig, je voelt je er meteen thuis. De bediening was grandioos. Het eten was super en alles lekker vers. Dit is zeer zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Vrijdagavond 4 /10 /14 Zijn we met 4 personen + 1kind van 5 jaar gaan eten in de mosselbank (Fruits de Mer). Onbeperkt voor 75 euro per persoon. Het was heel lekker. Maar dat je voor een kind van 5 jaar 37,50 euro moet betalen dat bijna niets heeft gegeten is wel veel. We hadden het wel al gezegd bij het binnenkomen, maar ze reageerden niet. Dus betalen maar. Volgende keer beter uitkijken.

Gezellig, sfeervol, wereldkeuken vergelijkbaar met sterrenzaken. Professioneel, attente bediening, prijs-kwaliteit super. Prachtige porties, leuk dat ze hier multi-cultureel zijn en zeer vriendelijk zijn. Met andere woorden we zijn sprakeloos en snappen de negativiteit niet die we soms vinden in de recensies. Doe zo voort! Tot binnenkort.

Eline Van Wynsberghe

Superlekker gegeten! Smeuige garnaalkroketjes om mee te beginnen, heerlijke verse tong als hoofdgerecht en dan een zeer royaal dessertbord met nougat glacé. We hebben echt niet lang op onze gerechten moeten wachten en dit terwijl de zaak toch goed vol zat. Prijs-kwaliteit zeker in orde, wij komen terug!

Fabricio Rozier

Vertaal van English naar Nederlands

This is a really friendly place. The quality of the food is beyond compare. And attention is the best so it's one of my favorites restaurants to enjoy a good meal feeling like home.

Gewoon goed, lekkere mosselen, benieuwd naar het wild-seizoen, Leo en Andrea zijn vakmensen, een aanrader. Ik ga binnenkort terug !!

Uitstekende mosselen ! Vlotte bediening, vriendelijk personeel, gezellig tafelen !

heynssens willy

Zeer goed ontvangen, vlotte bediening. Aangename sfeer in een rustige omgeving. Een echte aanrader.

Zeer goed en mooi restaurant, onthaal heel goed en vriendelijk, service en bediening aan tafel heel goed en vriendelijk, eten van uitstekende kwaliteit, niets op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar, tot binnenkort.

Carla van Geldorp

Voor de eerste keer bij de mosselbank gegeten. Ondanks dat wij niet hadden gereserveerd, heeft de eigenaar toch een tafel voor twee kunnen regelen.

Wij hebben gekozen voor het mosselmenu en alles was van superkwaliteit. De leuke enthousiaste bediening door Manja maakte het helemaal tot een feestje! Hier gaan we terugkomen want dit restaurant is een topper, alles is zelfgemaakt tot de mayonaise toe.

Carla en Jacques

Hartelijke ontvangst, prachtige ligging, uitgebreide kaart, heerlijke gerechten, mooie presentatie en gezellig achteraf.

familie Pieters

Heel lekkere mosselen gegeten. Bediening super en erg vriendelijk onthaal. Komen hier graag terug

We wilden gisteren voor de lunch wat gaan eten, maar zijn weer weggegaan omdat we niet in het Nederlands maar in het Engels aangesproken werden. Als ik ergens ga eten wil ik graag in mijn eigen taal aangesproken worden. Moest gelijk aan het nummer van Blof denken......

Dirk De Meirleir

Ik had op deze site een recensie gelezen over dit restaurant die me wel beviel. Waren een aantal keer eerder in Philippine moselen gaan eten, maar altijd in dezelfde zaak op het centrale plein als je Philippine binnen rijdt. Daar was alles altijd zeer ok, maar wou toch eens vergelijken. Als je even verder kijkt, vind je een soort oud marktplein waar dit restaurant is.
    Ik verwachtte, gezien de naam, een rustieke oude zaak. Het pand is rustiek maar daar houdt het op. Blijken de uitbaters eerder Spaans of Zuid Amerikaans te zijn. Nou ja, de kaart ziet er goed uit en de prijzen eerlijk.
    Conclusie van de avond: hebben nooit beter mosselen gegeten in Philippine (zowel op philipiense wijze als provencale, en in grote hoeveelheid, meer dan "à volonté". Oesters zeer ok, maar mossel garnaal cocktail vrij smaakloos, maak daar een garnaalcocktail van!
    Bediening is zeer vriendelijk maar niet altijd even efficient, de organisatie van wie wat doet en wanneer kan beter maar we hebben er niet echt onder geleden, behalve zeer laattijdige aperitieven.

Lekkere mosselen, ook de andere gerechten waren prima, net als de wijn trouwens.
    Heel druk en de service leed daar wat onder maar werd allemaal snel rechtgezet.
    Al bij al zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.