Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Philippine verdeeld zijn.

C.F.Hageman

Woensdag 16-07-2014 heerlijk de nieuwe oogst mossel gegeten.
    Ik was in goed gezelschap het was erg druk en personeel deed zijn best.

Van Hoorebeke Rita

Zeer tevreden, mooi kader en perfecte bediening. Is voor herhaling aangewezen, we komen zeker terug!

België 9030 Mariakerke

Benjamin

Heel lekker gegeten, sfeer was erg goed.
    Bediening erg vriendelijk, word goed geholpen.
    Zeer goede prijs/kwaliteit!

Robijn De Smet

We hebben er vrijdag zeer goed gegeten. Dit restaurant is erg sfeervol en niet duur. Komen zeker terug!!

anton duim

Toen we om 7 uur aankwamen was het restaurant goed gevuld. Gelukkig nog een plekje voor 2. De kaart en de drankjes kwamen redelijk snel. We hadden echter al 3 drankjes op voordat het voorgerecht kwam. Toen we een serveerster vroegen hoe lang het nog ging duren, zei ze: " We zijn ons bewust dat het wat langer duurt". En dat was ruim 5 kwartier nadat we besteld hadden. En ook geen broodje oid op tafel! Het eten was uiteindelijk best ok, maar heel bijzonder was het zeker niet. Vissoepje was redelijk gevuld, maar aan de bouillon zat niet veel smaak. Garnalencocktail was lekker. De paling van het hoofdgerecht was dik en vettig, de tarbotfilet had formaat kleine sliptong en de friet was uit de vriezer. Al met al duurde het veel te lang en was het eten niet om voor terug te komen.

Iedere keer weer dezelfde positieve ervaring. Een must in Zeeland! Your "home away from home"
    Gezellig, goed, vriendelijk, wat moet een mens meer hebben?

nicon coussement

Ik heb gisteren het suggestiemenu gegeten en ik heb er heerlijk gegeten. Echt super top! Komen zeker weten nog een keer terug. Groetjes daar! Groetje Cheyenne, tot ziens!

Een ronduit slechte ervaring: wellicht de kleinste mosselen die er op de markt te vinden zijn. Ze waren bovendien smaakloos en melig, net zoals de vettige patat friet, een 'Fijnproever' volstrekt onwaardig.

Altijd consistent goed eten. Natuurlijk bekend van de mossels, maar de kaart gaat mee met de seizoenen. Bediening altijd vriendelijk en kwaliteit eten alijd goed. Al een aantal keren langs geweest en zeker voor herhaling vatbaar.

Reeds meerdere malen geweest. Prijs / kwaliteit blijft nog steeds de beste, zo niet één van de betere in Philippine! Bezoek is zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden om zowel mosselen te gaan eten als voor de maandmenu die toch steeds weer uitstekend is!! Tot ziens bij Ferry en Milagro!

Reeds meerdere malen geweest. Prijs/kwaliteit blijft nog steeds de beste in Philippine, dan wel een van de beter! Bezoek zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden zowel om mosselen te gaan eten als voor de maandmenu die toch steeds weer uitstekend is!! Tot ziens bij Ferry en Milagro!

Maes peggy

Door meerdere malen en jaren te komen en door de onlangs fijne renovatiewerken, is het er nog altijd gezellig. Het eten is top, echt een aanrader!

Gisteren gekozen om bij het restaurant de mosselbank te gaan eten, dit bleek een goede beslissing te zijn geweest! Een heerlijk mosselmenu gegeten waar niets op aan te merken was! Een top avond!

Perfect bereide mossels gegeten, gewoon super.

Zomer 3-gangenmenu super! Vis met risotto en groentjes zeer smakelijk, super!! Mosselen altijd even lekker en ruim voldoende. Voorgerecht en dessert ook zeer verzorgd en aantrekkelijk.
    Interieur, ontvangst en vriendelijkheid zoals steeds heel aangenaam.
    Bedankt voor de mooie omkadering en beleving

Al verschillende keren hier wezen eten. Elke keer weer heerlijk gegeten en perfect bediend. Vooral de jongen die je ontvangt bij binnenkomen. Die begrijpt wat gastvrijheid betekent. Wij blijven hier zeker terugkomen

Geweldige friet elke keer weer, lekker pittige saté of stoofvlees over de friet heen. Goede grote en genoeg friet in één bakje! Altijd weer super

Hans van Elmpt

Zeer goed gegeten en voor een goede prijs

Aspergesoep goed. Carpaccio miste olijfolie en azijn, was ook niet op tafel. Asperges als hoofdgerecht, goed en ruime portie. Vispannetje goed, mochten twee stukjes bij. Inrichting schoon, maar er mag een modernere inrichting komen (meer romantisch).. Vriendelijke bediening.

De Cuyper - Lebacq

Op doortocht vanuit Wemmel (België)
    Het was een fantastische ervaring bij jullie te middagmalen!
    Netheid, service echte aspergemenu waren perfect.
    Wij spelen dit adres door aan vrienden!

Super vriendelijke ontvangst,eten lekker en fijn,bediening uitmuntend, aanrader voor iedereen,komen zeker terug

De Waele Frederik

Een van de betere restaurants waar ik reeds gegeten heb. De ontvangst was super,het eten heel lekker en de bediening top.Hier kom ik zeker nog terug!

Vanavond hier gegeten. Hier kan niemand tegenop! Fantastisch! Volle pot Mosselen met heerlijke smaak! Je kan merken dat hier met liefde gekookt wordt en met passie wordt bediend!

ED

Klassiek mosselrestaurant met voortreffelijke mosselen.

Marie Pieters

Dit mosselrestaurant en de mossels zijn gewoonweg de beste! Betere mosselen hebben we nog nergens gegeten en willen dan ook nergens anders geen mosselen meer eten.....de bediening is altijd zeer vriendelijk en correct,niet teveel of teweinig en niet erover...gewoon zoals het moet. Ze weten dus echt waarmee ze bezig zijn en das fijn. Ik gaf dus een negen en half voor sfeer puur om niet te overdrijven en het niet saai te maken maar hier kan je niets negatiefs zeggen....petje af dus voor dit aangename Restaurant. Liefs, Van Loo Ariane

defeyder lionel

Met onze groep van 54 mensen hebben we lekker gesmuld.
    Om duimen en vingers af te lekken, goede vriendelijke bediening, kortom een welzijn van smaak en sfeer. bedankt patron voor uw vriendelijkheid, ook uw personeel mag er wezen. Echt, het is even de moeite waard bij u langs te komen om gezellig en rustig te tafelen. Bedankt en tot nog eens.

het eerste wat mijn vriendin en ik doen als we vanuit Amsterdam naar Zeeuws-Vlaanderen komen is een overheerlijke bak friet met stoof en tartaar halen bij Henkie. Dit zijn de lekkerste frieten van de wereld en beslist niet verkrijgbaar in onze hoofdstad. We verheugen ons dan ook de hele rit op deze zinnenprikkelende traktatie die komen gaat.