Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Philippine verdeeld zijn.

We zijn deze middag komen eten met de familie 6 personen, waarvan er 3 personen mosselen gegeten hebben die zeer lekker waren! We hebben met 2 personen paling gegeten en 1 persoon de tongschar met groentjes! Iedereen was tevreden over zijn eten, en ik vooral want normaal staat er geen paling in de room op de kaart, maar dankzij de kok heb ik er gekregen en hij was heel lekker! Nogmaals dank daarvoor! Ook lekkere frietjes en de desserts waren ook zeer goed en mooi geserveerd! Zeker voor herhaling vatbaar! We komen zeker terug. Dank en Groeten uit Lovendegem.

Weer fantastisch gegeten bij Place du Marche. Iedere keer opnieuw een culinaire belevenis. Dit keer geen menu, maar a la carte; we gaan voor onze favoriet Bisque, traditioneel klaargemaakte kreeftensoep met apart geserveerde Armagnac. Alleen hiervoor al de moeite waard om wat kilometers af te leggen. Het hoofdgerecht, de bekende mosselen op Philippiense wijze, ruime portie en "a volonte".
    De voorgestelde "mosselwijn" smaakte hierbij heerlijk.

Ondanks de drukte in het restaurant was de bediening ook dit keer weer attent en adequaat.

Place du Marche: een aanrader voor wie hier nog niet eerder is geweest. Voor ons weer voor herhaling vatbaar.

De Keyser Andre

Het was gezellig, en zeer lekkere mosselen. Ook zeer vriendelijk naar kinderen toe. Voor herhaling vatbaar.

Michel Fieret

Super gegeten!!

Bennie en Fon

Dit is ons vertrouwde adresje voor de beste Zeelandse mosselen. Iets rustiger dan de andere mosselrestaurants in de buurt en gemakkelijk om met de motor op het plein te parkeren.

Place Du Marche in Philippine is een uitstekend restaurant waar het eten nog een feest is. Een mooie kaart met voor ieder een menu om van te genieten. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw Andrea. De gastheer Leo nam op ons verzoek de kaart door voor een prefect menu samen te stellen, echt een aanrader. We hebben er heerlijk van genoten en onze gasten ook. Kortom een geslaagde avond, die zeker een vervolg krijgt. Voor een redelijke prijs lekker getafeld.

Place du Marche is een adres waar we graag komen.

Op culinair gebied, de verhouding prijs / kwaliteit is dik in orde. Altijd attente bediening. Kort geleden hebben we het mooie, vernieuwde interieur mogen aanschouwen.

Een aanrader, voor herhaling vatbaar

Mosselen en overige visgerechten waren goed. Bediening ook, maar gastheer/eigenaar die achter toonbank olijf met handen uit ons schaaltje pakt plus duidelijk, naar mijn mening, iets te diep in het glas heeft gekeken geeft het geheel een erg onprofessionele indruk.

Zéér lekker mosselsoepje, mossels natuur topic én lekker dessert, kraakverse producten, mijn gasten content, ik content met deftige prijs- kwaliteitsverhouding, ik ga terug zelfs met horeca-specialisten, ik ga zeker niet afgaan als een gieter au contraire !!!!

Een menu genomen met als voorgerecht de mosselkroketjes, omdat we nieuwsgierig waren naar die bereiding. Het waren echter (goede) garnaalkroketjes, en het personeel viel uit de lucht bij onze opmerking. Er werd navraag gedaan in de keuken, maar daar hoorden we niets van aan onze tafel. Op de vraag of de frietjes vers waren, werd geantwoord "Dat weet ik niet, alleszins geen diepvries". Toch waren het diepvriesfrieten, net karton. De mosselen waren wel lekker, maar het waren verschillende soorten door elkaar, zeker geen eerste keus, en dat voor een oud gekend huis! De volgende keer toch maar eens ergens anders proberen!

Vervloet Robert

Zeer lekkere mosselen. Snelle en vriendelijke bediening.

Voor mijn verjaardag m'n ouders op een etentje getrakteerd. Mijn voorgerecht (sashimi van tonijn en langoustine) was werkelijk perfect. Overheerlijke verse vis en ook de voorgerechten van m'n ouders waren prima. De mosselen waren geweldig en het nagerecht ook.
    De bediening was uiterst vriendelijk en amicaal. Als ik dan toch één minpuntje moet noemen: Bediend worden door vier of vijf verschillende mensen (hoewel ze het allemaal goed deden) is m.i. toch iets teveel van het goede. Heb liever de hele avond één dezelfde, maar dat is wellicht een kwestie van smaak.

Hans Vansteenbrugge

Zeer lekkere mosselen buikje rond gegeten op gezellig terras van het restaurant en lekkere frietjes ! Snelle en vriendelijke bediening ! Kortom "de max" !

nicon coussement

Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening, correcte prijs. Niets op aan te merken!! Doe zo verder!!

Theo & lianne

Gisteren avond heerlijk mosselen gegeten bij Leo en Andrea, samen met vrienden. Zij kwamen voor de 1e keer in Philippine. Zeker niet de laatste keer. Hadden nog nooit zo goed mosselen gegeten. Ook de gegratineerde mosselen is een aanrader. Kortom een heerlijke avond.

Op zich goede mosselen, ook al werd er pas naderhand verteld dat je bij het menu ook mosselen mocht bijbestellen. Had ik liever van tevoren geweten. Als je gamba`s bestelt, krijg je er maar 5. Controleer je rekening, ons werd 17 euro in rekening gebracht voor een halve liter water. "O, we dachten dat het rode wijn was", was het commentaar. De eigenaar (waarvan ik eerst dacht dat deze niet bij het restaurant hoorde) ging uitgebreid, hangend over onze tafel en over ons hoofd, mensen luidkeels bedanken omdat "ze geweest waren". Erg storend, volgende keer proberen we een ander restaurant.

Gastvrij ontvangen door eigenaar Leo waarna we samen met de familie aan een ronde tafel in het mooie nieuwe interieur wederom erg lekker gegeten hebben. Door de ongedwongen sfeer in het restaurant was het ook erg gezellig. Iedereen heeft genoten en we komen zeker weer terug!

Van den neste

Eten perfecte kwaliteit, vlotte bediening, mooi vernieuwd interieur, zeker een aanrader.

Dirk

Jan en Gerda

Gaan eten vandaag 21/04 om 18h. Beetje laat op het jaar voor mosselen dacht ik, maar de gastvrouw vertelde ons over hoe lekker ze nog waren. Dus twee porties van het huis besteld met portie friet en brood.

Als enige klanten in de zaak daar toch ongeveer een 45 min gewacht op de service. Niet te geloven was de kwaliteit van de mosselen, ze waren van de kleinste en taaiste soort die ik ook als 63 jarige gegeten heb in mijn leven. Twee sneetjes voor gesmeerd brood en een klein potje friet als aanvulling op tafel.

Op onze vraag naar een beetje frieten bij de toch karige mosselen, werd deze aangevuld na 10 minuten wachten en ook een beetje tartaar. Deze luxe koste ons in plus €1,50 voor de frieten en €0,70 voor het beetje tartaar. We hebben voor de mosselen en twee biertjes 54,50 euro betaald + de extra's.

Ik heb maar één woord voor dit restaurant: Beschamend...en nooit of te nooit meer. Men moet daar dringend van naam veranderen van fijnproever naar poen proever...

Dirk

Da Silva De Smet

Zoey Stegeman

VAN DEN KERCHOVE

We zijn afgelopen zaterdagavond komen eten met een groep vrienden, in totaal 8 personen, en iedereen was tevreden. Wij waren er al een paar keer geweest met familie en telkens zijn we zo tevreden over de bediening, het lekkere eten en de super lekkere mosselen. Wat we zeker appreciëren is dat er voldoende frietjes bij gebracht worden zonder vragen en wachten.

Kortom het is er altijd dik in orde!

van alboom johan

Menu gaan eten aan € 42,50 per persoon. Uitstekende prijs/kwaliteit en zeer vlotte en correcte bediening. Zeker een adresje om terug te keren. Mooi vernieuwd en sfeervol interieur met gezellige openhaard (voor de winterperiode).

Michèle & Wim Spruijt Middelburg

Zeer goede kwaliteit en verzorging, gastvrij en vriendelijke mensen.

Slibtongetjes, varkenskoteletjes van een speenvarkentje, Hertefilet, wijntje, kroketjes, frietjes, sausjes, oesterkes, picon vin blanc - we hebben ons wééral laten verwennen bij Dhr Leo en Mevr Andrea.
    Dame en heer van Place du Marché, gewoon diep respect voor u en uw team. Gewoon af en perfect. Ik zou zeggen allen daar heen, maar met niet teveel want ik zou ook nog een plaatsken willen hebben af en toe !! :-)

Dit is reeds de derde keer dat we dit restaurant bezoeken, en alweer zeer lekker gegeten en zeer vriendelijke ontvangst. Speciaal vanuit Antwerpen gekomen voor de lekkere mosselen. subliem. Zeer goede kwaliteit van mosselen, die bij ons niet te vinden is. Komen volgend jaar terug.

Vrijwel nooit eet ik een wildmenu, (ik ben er normaal gesproken geen voorstander van) maar nu deed ik mee met mijn vrouw en nam van het interessant geprijsde keuzemenu het wild met een heerlijke fazant hen en vooraf de mousse met paté. De volgende keer dat ik wild ga eten, ga ik weer hier naar toe in Philippine. Het interieur is zeer mooi, de huiswijn is goed en de eigenaar had en nam ook de nodige tijd voor ons tussen de gangen van het menu door. Zeer aangenaam en een welkom gevoel!